Snap ik ook wel. Zou ik ook hebben. Zeker met die snurkersquote:Op donderdag 12 januari 2023 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Die heeft moeite met slapen in het BB huis zie ze vanavond
En ze klagen allemaal over de warmtequote:Op donderdag 12 januari 2023 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Zou ik ook hebben. Zeker met die snurkers
Het valt dit jaar wel mee met snurken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Zou ik ook hebben. Zeker met die snurkers
Vorig jaar ook meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En ze klagen allemaal over de warmte
De deur zit toch nog op slotquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi dat licht maar aan BB het is 8 uur geweest, tijd voor actie in de tent
Er zei er 1: we gaan plassen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
Stream aan. Ze slapen nog. Plotseling gaan ze uit bed. Allemaal tegelijk, terwijl 1 zegt: Lets go.
Er blijft er 1 achter die roept: wat gaan jullie allemaal doen?
![]()
De slaapkamers waren vanochtend vroeg dicht i.v.m met onderhoud aan het huisquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zei er 1: we gaan plassen.
Ze lagen dus te wachten tot ze uit bed mochten.
Raar wel.
Dat was toch vorig jaar niet?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De slaapkamers waren vanochtend vroeg dicht i.v.m met onderhoud aan het huis
22:40 Kodiak100quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zei er 1: we gaan plassen.
Ze lagen dus te wachten tot ze uit bed mochten.
Raar wel.
Dat was toch vorig jaar niet?
Bij mij slapen ze nog?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
Stream aan. Ze slapen nog. Plotseling gaan ze uit bed. Allemaal tegelijk, terwijl 1 zegt: Lets go.
Er blijft er 1 achter die roept: wat gaan jullie allemaal doen?
![]()
Ja dat klopt dus ook niet. Want de lichten zijn nog uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
22:40 Kodiak100
Na een random SL waarin niks gebeurd lijkt te zijn, komt Danny uit de dagboekkamer.
Morgenochtend deuren dicht, als de lichten aan gaan, zijn de deuren weer open.
Er is geen reden gegeven, dus er wordt direct druk gespeculeerd of er nieuwe bewoner gaat komen.
Na de batterij wissel, gaat het bed ritueel beginnen.
Dat dacht ik, ook. Maar misschien wordt er iets anders bedoeld door BB,quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat klopt dus ook niet. Want de lichten zijn nog uit.
Beetje lastig met masturberen wel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Die met die rode haren staat een appel te schillen in de keuken.
Het geluid in deze BB is verschrikkelijk goed. Je hoort alles.
Judyquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Oh nu aardbeien schoonmaken.
Deze dame zit voor met taooooos..zelfs op haar vingers. Judy heet ze?
reminderquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Oh nu aardbeien schoonmaken.
Deze dame zit voor met taooooos..zelfs op haar vingers. Judy heet ze?
voor tatooos..ja tuurlijkquote:
En waren die drie afleveringen de moeite waard?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
voor tatooos..ja tuurlijk![]()
Ik heb gisteravond de drie afleveringen maar gekeken want anders niet te volgen. (van mijn geloof af
Het maakt wel het een en ander duidelijk, oa waarom Judy nu iets heeft tegen Jason.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
En waren die drie afleveringen de moeite waard?
Heb nog niet het idee dat ik iets gemist heb.
Ik heb ze gister ook gezien, maar vooral om proberen te snappen wat die power of nomination (positief en negatief) en hoe ze aan de coins komen. Snapte er geen bal van. Nu iets meer. Maar daarvoor zou je alleen uitzending van gister zien. Jason zijn opdracht in de kamer en hoe hij terug gekomen is met een spel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
En waren die drie afleveringen de moeite waard?
Heb nog niet het idee dat ik iets gemist heb.
Ik snapte het ook niet omdat ik dacht Jason nu de Power of Nomination heeft. Maar kennelijk zijn de voordelen en nadelen van toepassing op het verkrijgen van de komende / volgende Power of Nomination.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ze gister ook gezien, maar vooral om proberen te snappen wat die power of nomination (positief en negatief) en hoe ze aan de coins komen. Snapte er geen bal van. Nu iets meer. Maar daarvoor zou je alleen uitzending van gister zien. Jason zijn opdracht in de kamer en hoe hij terug gekomen is met een spel.
Dit dus. En de secret missie van die betaalmuur.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ze gister ook gezien, maar vooral om proberen te snappen wat die power of nomination (positief en negatief) en hoe ze aan de coins komen. Snapte er geen bal van. Nu iets meer. Maar daarvoor zou je alleen uitzending van gister zien. Jason zijn opdracht in de kamer en hoe hij terug gekomen is met een spel.
dat snap ik nog steeds niet helemaal, maar komt denk vanavond in uitzending. ze hebben een spel moeten doen om de power of nomination. Ik denk dat er 1 was die met een negatief en positief 'puntensaldo' start aan dat spel (power of nomination). Uiteindelijk heeft die Chayron dat toch gewonnen gister en mocht gisteravond nomineren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet omdat ik dacht Jason nu de Power of Nomination heeft. Maar kennelijk zijn de voordelen en nadelen van toepassing op het verkrijgen van de komende / volgende Power of Nomination.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |