abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207523404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:24 schreef zoost het volgende:
Toch jammer dat we geen RT meer kunnen zien, zelfs op twitter niet meer.
?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207523450
quote:
En hoezo is dat jammer?

Heb overigens een goed alternatief voor je:

donderdag 12 januari 2023 @ 11:36:00 #203
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207523482
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zijn dit niet de tanks die ze van India hebben gestolen? India stuurde dat spul naar Rusland om te upgraden ofzoiets maar Rusland heeft het daarna ingepikt voor de oorlog
pi_207523492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk compleet bizar. Ik kan me niet eens voorstellen dat er op NPO1 avond aan avond een soort paneldiscussie wordt gevoerd en hardop wordt gefilosofeerd over oorlog en genocide.
Ik kan mij zoiets eigenlijk alleen bij Nazi Duitsland voorstellen maar zelfs die waren minder open over hun bedoelingen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207523497
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je drang om de duitse wanstaltigheden goed te praten begint ondertussen belachelijke proporties aan te nemen.

Tuurlijk, kan allemaal prima, Polen hoeft slechts even over de rode lijn van geen NAVO boots on te ground heen te stappen. No biggy, h? Moeten ze gewoon ff willen, dan 'zijn ze er morgen!'

:')
Terwijl Rusland toch al lang roept dat ze al tegen NAVO vechten. Maar dan moet er ineens wel rekening worden gehouden met rode lijnen.

Right. Waar ben je bang voor?
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:37:43 #206
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207523503
twitter

Sterk verhaal en hoe geloofwaardig dit is weet ik niet maar als het zo is zou het wel lollig zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207523545
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:36 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zijn dit niet de tanks die ze van India hebben gestolen? India stuurde dat spul naar Rusland om te upgraden ofzoiets maar Rusland heeft het daarna ingepikt voor de oorlog
Geen idee of het die tanks zijn maar dat model is normaal wel voor de export
pi_207523591
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik kan mij zoiets eigenlijk alleen bij Nazi Duitsland voorstellen maar zelfs die waren minder open over hun bedoelingen.
Mocht het tot een tribunaal komen dan kan in ieder geval niemand zeggen dat ze het allemaal niet wisten. Want ze laten er vanaf dag 1 geen misverstand over bestaan dat Oekrane, het Oekraense volk en cultuur geen bestaansrecht hebben en kapot moeten.
pi_207523616
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Rwanda.
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:48:16 #210
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207523631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:43 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Heb jij een paar dagen geleden dat filmpje gemist van dienstplichtigen die door een commandant afgerost werden, terwijl er geweren op hun gericht waren met het bevel te schieten bij het minste teken van weerstand? Er werd op ze ingebeukt omdat ze op bevel van een andere commandant het slagveld verlaten hadden om gewonden achter de linies te brengen.
[ twitter ]
Angst voor dat, dus.
Kankervolk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:50:48 #211
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207523665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:37 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]

Sterk verhaal en hoe geloofwaardig dit is weet ik niet maar als het zo is zou het wel lollig zijn.
Lijkt me zoooooooo onwaarschijnlijk... Wat heb je eraan om 3 conscripts aan te kleden als Ukrainers en ze in een foxhole te stoppen. Dan een handgranaat te gooien waarbij 1 dood gaat en dan die hele poppenkast daarna?

Hier geldt weer Ockham's razor: the simplest explanation is usually the right one. En het simpelste antwoord is dat het gewoon Ukrainers zijn
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:51:00 #212
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207523671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:37 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]

Moet goed gecontroleerd worden.
Maar dat zou wat zijn zeg..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:53:07 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207523705
quote:
Je kan de RT app installeren op je telefoon hun nieuws app.

Het nieuws wat er gepost word is al door tig filters geweest echt front nieuws zal je niet snel aantreffen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:57:50 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207523764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je kan de RT app installeren op je telefoon hun nieuws app.

Het nieuws wat er gepost word is al door tig filters geweest echt front nieuws zal je niet snel aantreffen.
Zoals dat verslag wat Daria in de fabriek Mariupol heeft gemaakt :') Pure propaganda met nazivlaggen enzo :') Ik denk niet dat ze ook maar iets eerlijks van de oorlog laten zien

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:59:17 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207523777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:43 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Heb jij een paar dagen geleden dat filmpje gemist van dienstplichtigen die door een commandant afgerost werden, terwijl er geweren op hun gericht waren met het bevel te schieten bij het minste teken van weerstand? Er werd op ze ingebeukt omdat ze op bevel van een andere commandant het slagveld verlaten hadden om gewonden achter de linies te brengen.
[ twitter ]
Angst voor dat, dus.

Interessant kanaal je merkt dat de meeste jongeren ook angst hebben om te melden hoe ze over Poetin denken.

Veel zie je serieus links en rechts kijken of er niet iemand anders mee luistert voor ze antwoord geven.

Zelfs dan nog geven ze vaak aan A-political als in we durven niks te zeggen.

Het doet me beetje denken aan de tijd van Stalin.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:03:22 #216
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207523826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Interessant kanaal je merkt dat de meeste jongeren ook angst hebben om te melden hoe ze over Poetin denken.

Veel zie je serieus links en rechts kijken of er niet iemand anders mee luistert voor ze antwoord geven.

Zelfs dan nog geven ze vaak aan A-political als in we durven niks te zeggen.

Het doet me beetje denken aan de tijd van Stalin.
Het heeft weinig zin om stiekem te doen als je daarna open en bloot met je smoel op Youtube staat :{w
pi_207523888
Leuk stukje in de NRC over onze nave vredesduifjes:
Wie wil onderhandelen is dienstbaar aan Poetin
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:10:58 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207523913
Dus ze worden getraind in Belarus en gaan daarna weer terug naar OostUkraine omdat daar een mankracht tekort is
twitter
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:11:36 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207523922
quote:
84s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zoals dat verslag wat Daria in de fabriek Mariupol heeft gemaakt :') Pure propaganda met nazivlaggen enzo :') Ik denk niet dat ze ook maar iets eerlijks van de oorlog laten zien

[ afbeelding ]
Dat dus, ik volg een aantal telegram groepjes, waarbij het woord nazi je om de oren word gesmeten.
Als je er maar iets tegenin gaat word je zelf al voor nazi uitgemaakt.

En niet alleen door Russen maar veelal door veel mensen die wonen. In het Westen maar ook zwaar opgeslokt zijn door de Russische propaganda.

Wereldwijd zijn het er nou niet bepaald veel, en merk ook dat ik niet de enige ben die mee lurkt om te kijken naar het gedachtegoed van deze gehersenspoelde meuk.

Gisteren kreeg ik zelfs voor de kiezen dat het Oekraense leger op instorten stond, ik moest er even hard om lachen.

Wat me vooral opvalt is dat het over algemeen niet al te snuggere lui zijn en alles maar klakkeloos geloven wat hun voorgekauwd werd.

Wat ik in de afgelopen maanden vooral aantrof is dat men veelal beelden hergebruikt van Oekrane zelf en dit 180 verdraaien of oudere beelden toen Rusland wat terrein winst boekte.

Grappige is ook dat je heel veel antie westerse propaganda tegen komt, ik moest er laatst zelfs lezen dat in Nederland op veel plekken geen stroom en gas meer was.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:13:14 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207523942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:03 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het heeft weinig zin om stiekem te doen als je daarna open en bloot met je smoel op Youtube staat :{w
Ik vind het nog best bijzonder dat dit een van de weinige YT-ers zijn die nog niet het land uit is gevlucht.

Maar geeft duidelijk weer hoe angst regeert in het land zelf.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:15:13 #221
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207523970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:11 schreef theguyver het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat het over algemeen niet al te snuggere lui zijn en alles maar klakkeloos geloven wat hun voorgekauwd werd.
Russen worden toch gefokt op slaafsheid? Niet zelf nadenken maar doen op wat de elite hun vertelt? Zie je ook in Ukraine waar ze (kansloos) alle boeken gingen verbranden om het volk dom te maken. En propaganda auto's die rondreden met grote schermen.

Alleen in Moskou en St Petersburg hebben ze nog fatsoenlijk onderwijs. De rest van het land moet dom en slaafs blijven.
pi_207523982
quote:

[..]
Dat dus, ik volg een aantal telegram groepjes, waarbij het woord nazi je om de oren word gesmeten.
Als je er maar iets tegenin gaat word je zelf al voor nazi uitgemaakt.

En niet alleen door Russen maar veelal door veel mensen die wonen. In het Westen maar ook zwaar opgeslokt zijn door de Russische propaganda.

Wereldwijd zijn het er nou niet bepaald veel, en merk ook dat ik niet de enige ben die mee lurkt om te kijken naar het gedachtegoed van deze gehersenspoelde meuk.

Gisteren kreeg ik zelfs voor de kiezen dat het Oekraense leger op instorten stond, ik moest er even hard om lachen.

Wat ik in de afgelopen maanden vooral aantrof is dat men veelal beelden hergebruikt van Oekrane zelf en dit 180 verdraaien of oudere beelden toen Rusland wat terrein winst boekte.

Grappige is ook dat je heel veel antie westerse propaganda tegen komt, ik moest er laatst zelfs lezen dat in Nederland op veel plekken geen stroom en gas meer was.
Las laatst op twitter bij zo'n zelfde soort mongool ook iets over dat de CIA een "linkse organisatie" zou zijn. :')
En natuurlijk is het afwezig zijn van nieuws of berichten over de "biolabs" in Oekrane ht bewijs dat ze er ook echt zijn. :')
Ook opvallend wel hoe het door dit soort volk als een links vs rechts spelletje wordt geframed en er van alles aan de hareen wordt bijgesleurd, tot (uiteraard)WEF, D66, boeren en milieubeleid aan toe.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:19:40 #223
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:23:43 #224
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207524058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:15 schreef zoost het volgende:

[..]
Wat mij het meeste verbaasd is dat de Russen zo afgestompt zijn, dat ze nauwelijks in verzet lijken te komen tegen de mobilisatie en het feit dat jonge jongens de gehaktmolen in gejaagd worden, zonder dat de Russische bevolking begrijpt waarvoor / tegen ze vechten.
Dit fenomeen is sinds de start van het conflict al een aantal keren geanalyseerd in oa. de schrijvende pers. De vraag is begrijpelijk, want voor ons hier in het Westen is dit simpelweg niet voor te stellen.
Maar wanneer je de recente geschiedenis van de Sovjet Unie en later Rusland in ogenschouw neemt, ziet waar zij vandaan komen en hoe het volk al generaties lang gendoctrineerd is om de grote leider te volgen en vooral niet zelf te denken en kritische vragen te stellen... dan heb je de ideale voedingsbodem voor een leider als Putin om in +/- 20 jaar tijd zich te ontdoen van oppositie of wat ook maar zou kunnen leiden tot een platform van protest.

Het gevolg daarvan is dat je anno 2022/2023 met een Rusland zit waar de basisinfrastructuur om georganiseerd tegenstand op te bouwen compleet ontbreekt. De protesten die je rond de zomer nog zag in Russische steden zijn daardoor ook eenvoudig geweest om de kop in te drukken door het Kremlin. De angst regeert op straat (zie post #215; jongeren die links en rechts om zich heen kijken voor ze een antwoord durven geven en zelfs dan hooguit met iets ontwijkends komen, probeer je dat nu eens voor te stellen bij een Nederlandse tiener die genterviewd wordt op straat...).

Ik herinner me ook een artikel van afgelopen zomer waarin buitenlandse bronnen een kleine honderdtal figuren in Rusland identificeerden die daadwerkelijk de kennis bezaten om het land draaiende te kunnen houden. Maar stuk voor stuk zitten ze allemaal in de zak van Putin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 12-01-2023 12:30:51 ]
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:25:43 #225
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207524086
quote:
Ja, zo was er in Rusland ook een stukje te zien van een reporter in Munchen die binnen met een twee jassen over elkaar heenen een muts op zat te klappertanden terwijl het daar toen buiten 15 graden was.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207524098
twitter

Zag dan gewoon dat je te laf bent of andere belangen hebt. Elke week komt er weer een ander excuus van die lui. :')
zie email 27 oktober
pi_207524109
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:32:16 #228
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207524177
quote:
84s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja dat zijn gewoon een van de vele smoesjes om maar geen nee te hoeven zeggen. Of roepen dat ze geen toestemming hebben van de NAVO en de NAVO die vervolgens doodleuk zegt dat de NAVO daar niet over gaat en dat het een Duitse zaak is waar Duitsland zelf over moet beslissen.
Of gewoon doodleuk liegen dat we het verzoek nog niet gehad hebben, of gewoon ultra-toondoof: ja, we hebben het verzoek, we gaan er naar kijken! - want waarom zou je haast maken, niet alsof er oorlog is ofzo.

We hebben het gewoon allemaal al gezien.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_207524180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:26 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zag dan gewoon dat je te laf bent of andere belangen hebt. Elke week komt er weer een ander excuus van die lui. :')
Scholz wil iedereen tevreden houden.
Putler voor het niet sturen van zwaar materiaal
Ukrane aan het lijntje houden voor het wel sturen met de backing van 'ik heb overmorgen een afspraak staan met die en die'.

Laffe dwaas.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:34:33 #230
6484 ExTec
pi_207524204
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Terwijl Rusland toch al lang roept dat ze al tegen NAVO vechten. Maar dan moet er ineens wel rekening worden gehouden met rode lijnen.

Right. Waar ben je bang voor?
Eh....., wat? :')

Mijn vriendelijke en oprecht goed bedoelde suggestie is dat je ophoud met in de vlek roeren. ;)
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:35:37 #231
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207524222
Zou het echt verschil maken? 40 leopards? 27 leclercs, 55 abrams? En nog 17 Challengers?

Ik heb er geen/onvoldoende verstand van.

Maar wel goed voor de discussie om te weten welke aantallen significant zijn en het beeld op de oorlog veranderen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_207524247
Hangt er allemaal van af hoe je ze inzet natuurlijk, maar met de HIMARS hebben we wel kunnen zien dat een klein aantal (16) al een enorm verschil kon maken voor Oekrane. En buiten het effect op het slagveld is het natuurlijk ook een politieke boodschap dat het Westen bereid is om Oekrane (materieel in ieder geval) te blijven steunen.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:38:05 #233
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207524253
quote:
[ twitter ]
Is het niet zo dat ze in Duitsland ook gewoon heel weinig gevechtsklare tanks hebben?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:38:10 #234
6484 ExTec
pi_207524255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:36 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik vernam dat het een batch voor India was, nieuw?

Want India dikke vinger geven a'la: je mag lekker wachten tot <nooit meer!> is 1 ding, maar modellen die je terugkrijgt voor upgrade gewoon ronduit jatten is een stap erger.
pi_207524266
Oh brother
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207524271
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Is het niet zo dat ze in Duitsland ook gewoon heel weinig gevechtsklare tanks hebben?
Het gaat (ook) om toestemming aan andere landen om in Duitsland geproduceerde tanks te leveren. Dus dat is maar heel beperkt een argument.
zie email 27 oktober
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:39:47 #237
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207524276
quote:

[..]
Ze hadden al 10 maanden kunnen prepareren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:40:11 #238
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207524281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:37 schreef Tocadisco het volgende:
Hangt er allemaal van af hoe je ze inzet natuurlijk, maar met de HIMARS hebben we wel kunnen zien dat een klein aantal (16) al een enorm verschil kon maken voor Oekrane.
Das met alles. Als ze de tanks verschroten dan merk je er niks van.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_207524299
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207524319
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk compleet bizar. Ik kan me niet eens voorstellen dat er op NPO1 avond aan avond een soort paneldiscussie wordt gevoerd en hardop wordt gefilosofeerd over oorlog en genocide.
Dat kan je je ook niet voorstellen als je niet in een fascistische staat woont, maar in de rencarnatie van Nazi-DuitslandRusland blijkt dit bizar genoeg dagelijkse kost te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2023 12:42:56 ]
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:43:04 #241
6484 ExTec
pi_207524331
quote:

[..]
En dat verklaart waarom POLEN ze van Duitsland niet mag doorschuiven.

Nee.
pi_207524359
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:35 schreef phpmystyle het volgende:
Zou het echt verschil maken? 40 leopards? 27 leclercs, 55 abrams? En nog 17 Challengers?

Maar wel goed voor de discussie om te weten welke aantallen significant zijn en het beeld op de oorlog veranderen.
Denk het wel. Maar misschien kan @AchJa daar iets meer over kwijt.

Zoals de berichten nu steeds meer naar buitenkomen, heeft putler een best probleem met zijn voorraad wapens en ammo waarbij hij steeds meer moet klaren met infanterie. Infanterie in het open veld is no match voor MBT's en hun schuilplaatsen ook niet. Als je je leger kan ondersteunen met een stuk of 50 van die dingen, kan je ook makkelijker aanvallen plegen op een ander leger wat zuiver uit infanterie bestaat.

Moet je wel goed spul hebben natuurlijk en niet van die troep die rusland heeft waarbij je met een goedgeplaatste cobra al de geschutskoepel 25 meter kan laten vliegen.
1947-2016
pi_207524375
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:39 schreef Slayage het volgende:
Oh brother [ twitter ]
_O-
1947-2016
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:47:13 #244
6484 ExTec
pi_207524402
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:35 schreef phpmystyle het volgende:

Vuistregel is dat alles westers beter bepantsert is, want ook een ukrainse t-62/64/72/80 doet gewoon turret pop waardoor de bemanning verdampt als de munitie explodeert, dus je bemanning loopt weg van een kapotte tank ipv te sterven,

Optics/nightvision/thermal sights zijn standaard beter/aanwezig op westers spul, op rus spul bij lange na niet allemaal, dus dan blaas je de tegenstander af voordat die je berhaupt ziet.
pi_207524427
quote:
[ twitter ]
Ik las laatst ook een artikel (wat ik niet meer kan vinden) dat nog nauwelijks Leopard-tanks rijvaardig zijn. Als Finland, Polen, Duitsland en Denemarken de probleemloze exemplaren bij elkaar zouden zetten zouden er ongeveer 200 direct inzetbaar zijn. Stel dat er daar 10-20% van bereid bent weg te geven kom je op een totaal van 20-40 tanks uit. Daar win je de oorlog vermoedelijk niet mee, al is het stukken beter dan niks.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:50:13 #246
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:52:44 #247
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207524529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland is dol op symbolische dagen en 24 feb is de start van de oorlog
[ twitter ]
Speciale operatie, h.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:02:03 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207524614
quote:
Het is 1 groot complot van de Russische maffia.

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')