abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 12:31:20 #1
375570 crew  Cyan9
pi_207509729


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Caroline van der Plas, hoe erg je B2 gaat missen, dat het ESF organiseren voor de Britten gewoon een troostprijs is terwijl wij het echt verdienden, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, waar je ons niet op de hoogte hoeft te houden over letterlijk elk pakketje dat in aantocht is, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (jawel, heus :Y ), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je het verkeerde café meegenomen hebt uit je jas, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/ouder/dag.
Wat fijn dat je er bent!

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*

De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 12:33:07 #2
375570 crew  Cyan9
pi_207509765
Gefeliciteerd @TheVulture!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:20:20 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_207510368
kut Visma. :(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:40:30 #4
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207510673
Ik heb net even gewandeld en dat bracht wel rust in mijn hoofd. Maar niet in mijn buik, ik ben zó misselijk, veel misselijker ook dan ik "normaal" van stress ben. Ik denk haast dat ik een buikvirus heb...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:40:51 #5
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207510681
quote:
8s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kut Visma. :(
Ligt het weer plat?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:43:54 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_207510724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ligt het weer plat?
Nee, ik was mutaties aan een grootboek aan het koppelen en toen kreeg ik bij een mutatie een foutmelding en toen had Visma zoiets van "weet je wat, al die koppelingen die je gemaakt had, haal ik gewoon weer weg, f*** you."
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:45:25 #7
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207510743
quote:
8s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik was mutaties aan een grootboek aan het koppelen en toen kreeg ik bij een mutatie een foutmelding en toen had Visma zoiets van "weet je wat, al die koppelingen die je gemaakt had, haal ik gewoon weer weg, f*** you."
O dat is misschien nog wel vervelender!
Werk doen wat niet opgeslagen wordt, is nog erger dan helemaal geen werk kunnen doen :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 13:46:07 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_207510754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:45 schreef Arizona het volgende:

[..]
O dat is misschien nog wel vervelender!
Werk doen wat niet opgeslagen wordt, is nog erger dan helemaal geen werk kunnen doen :(
Inderdaad, nu kan ik dus weer opnieuw beginnen en daar heb ik nu geen zin meer in.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2023 @ 14:12:35 #9
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207511203
Ik heb morgen in principe een kantoordag, maar als ik de weersverwachting voor de spits morgenochtend zie...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 14:13:00 #10
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207511209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Inderdaad, nu kan ik dus weer opnieuw beginnen en daar heb ik nu geen zin meer in.
Snap ik, zulke dingen zijn zó demotiverend _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_207511436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net even gewandeld en dat bracht wel rust in mijn hoofd. Maar niet in mijn buik, ik ben zó misselijk, veel misselijker ook dan ik "normaal" van stress ben. Ik denk haast dat ik een buikvirus heb...
Komt goed, rustig blijven en bedenk dat jij degene bent die de controle heeft :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 januari 2023 @ 14:33:47 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_207511484
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb morgen in principe een kantoordag, maar als ik de weersverwachting voor de spits morgenochtend zie...
:o Ik heb morgen ook kantoordag, maar ik wil geen ochtendspitsellende.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_207511580
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o Ik heb morgen ook kantoordag, maar ik wil geen ochtendspitsellende.
Hier ook kantoordag, maar als het een bende is op het spoor dan blijf ik lekker op de zolderkamer :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 januari 2023 @ 14:41:55 #14
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_207511598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net even gewandeld en dat bracht wel rust in mijn hoofd. Maar niet in mijn buik, ik ben zó misselijk, veel misselijker ook dan ik "normaal" van stress ben. Ik denk haast dat ik een buikvirus heb...
Ik snap de stress sowieso zó goed. Ik heb zelfs een gesprek gehad met m'n manager dat ik een bepaalde maandelijkse presentatie liever niet meer zelf doe want ik merkte gewoon dat ik er te veel stress door kreeg. Ik bereid de data nog steeds zelf voor maar ga niet meer presenteren.

Hoe dan ook; heel veel succes! Dit is vanavond geloof ik?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 11 januari 2023 @ 14:55:34 #15
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207511780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:41 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik snap de stress sowieso zó goed. Ik heb zelfs een gesprek gehad met m'n manager dat ik een bepaalde maandelijkse presentatie liever niet meer zelf doe want ik merkte gewoon dat ik er te veel stress door kreeg. Ik bereid de data nog steeds zelf voor maar ga niet meer presenteren.

Hoe dan ook; heel veel succes! Dit is vanavond geloof ik?
Goed dat je daarover in gesprek bent gegaan en wat fijn dat je die presentaties niet meer hoeft te doen! Ik zou denk ik ook voortijdig sterven als ik iedere maand een presentatie moest doen :o

Klopt! Ik heb het goed voorbereid, ik heb gedaan wat ik kon wat dat betreft :) Ik ga het vanavond wel zien.
Maar ik vrees dus wel echt voor een buikvirus, mijn hoofd is nog steeds wel rustiger maar mijn buik niet :X . Ik word alleen maar misselijker.

En de volgende keer mag mijn teamgenoot mooi opdraven als er weer wat gepresenteerd mag worden, vind ik :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 14:59:12 #16
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_207511832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:55 schreef Arizona het volgende:

[..]
Goed dat je daarover in gesprek bent gegaan en wat fijn dat je die presentaties niet meer hoeft te doen! Ik zou denk ik ook voortijdig sterven als ik iedere maand een presentatie moest doen :o

Klopt! Ik heb het goed voorbereid, ik heb gedaan wat ik kon wat dat betreft :) Ik ga het vanavond wel zien.
Maar ik vrees dus wel echt voor een buikvirus, mijn hoofd is nog steeds wel rustiger maar mijn buik niet :X . Ik word alleen maar misselijker.

En de volgende keer mag mijn teamgenoot mooi opdraven als er weer wat gepresenteerd mag worden, vind ik :P
Gelijk heb je! Ik hoop wel dat die buikgriep onder controle blijft :o

Ja, als je je echt goed voorbereid hebt en de materie ook volledig onder controle hebt, dan moet het in principe allemaal goedkomen, ook wanneer er vragen zijn :Y

Wat mij betreft heb ik denk ik geleerd m'n sterke en minder sterke punten te kunnen identificeren en ik geef er de voorkeur aan om ook over die minder sterke punten open te zijn richting m'n manager.

Overigens hebben andere mensen nooit door dat ik enorm nerveus ben tijdens die presentaties :')
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:11:07 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207511939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:59 schreef Strani het volgende:

[..]
Gelijk heb je! Ik hoop wel dat die buikgriep onder controle blijft :o

Ja, als je je echt goed voorbereid hebt en de materie ook volledig onder controle hebt, dan moet het in principe allemaal goedkomen, ook wanneer er vragen zijn :Y

Wat mij betreft heb ik denk ik geleerd m'n sterke en minder sterke punten te kunnen identificeren en ik geef er de voorkeur aan om ook over die minder sterke punten open te zijn richting m'n manager.

Overigens hebben andere mensen nooit door dat ik enorm nerveus ben tijdens die presentaties :')
Ik hoop het ook, dit is een nare complicerende factor :o . Dit heeft echt niet meer puur met stress te maken.

Qua kennis over het onderwerp zit het wel goed, ik ben meer bang voor een blackout en dat ik dan niet meer uit mijn woorden kom. Ik heb daarom alles wat ik wil zeggen vrijwel letterlijk uitgeschreven, in volzinnen. En ook al een paar keer hardop geoefend. Als ik het dan niet meer weet, kan ik een stukje lezen van het blaadje en dan pik ik het wel weer op :) . Dat geeft me meer rust dan alleen steekwoorden.

Ik ben ook open over mijn minder sterke punten richting mijn manager. Zo vind ik het meest technische gedeelte van mijn werk het minst interessant en dat heb ik ook aangegeven. En nu hoef ik me daar niet verder in te verdiepen en kan me meer richten op de "voorkant" .

Aan mij schijn je ook niet goed te kunnen zien dat ik heel nerveus ben als ik presenteer, terwijl ik zelf het gevoel heb dat mijn hele aura "BLOEDNERVEUS" uitstraalt _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:14:48 #18
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_207511969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:11 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik hoop het ook, dit is een nare complicerende factor :o . Dit heeft echt niet meer puur met stress te maken.

Qua kennis over het onderwerp zit het wel goed, ik ben meer bang voor een blackout en dat ik dan niet meer uit mijn woorden kom. Ik heb daarom alles wat ik wil zeggen vrijwel letterlijk uitgeschreven, in volzinnen. En ook al een paar keer hardop geoefend. Als ik het dan niet meer weet, kan ik een stukje lezen van het blaadje en dan pik ik het wel weer op :) . Dat geeft me meer rust dan alleen steekwoorden.

Ik ben ook open over mijn minder sterke punten richting mijn manager. Zo vind ik het meest technische gedeelte van mijn werk het minst interessant en dat heb ik ook aangegeven. En nu hoef ik me daar niet verder in te verdiepen en kan me meer richten op de "voorkant" .

Aan mij schijn je ook niet goed te kunnen zien dat ik heel nerveus ben als ik presenteer, terwijl ik zelf het gevoel heb dat mijn hele aura "BLOEDNERVEUS" uitstraalt _O-
Slim, van dat uitschrijven als back-up :Y

Ja het scheelt echt hè wanneer je zowel naar jezelf als naar je manager kan identificeren wat wel werkt en wat niet. Dat is op de lange termijn voor beiden alleen maar goed.

Nou dat precies :D Ik voel echt dat ik stotter en rare dingen antwoord op vragen, en gewoon algemeen heel verward en onzeker overkom. Maar ik hoor steeds van anderen dat ik juist best zeker overkom en dat het eruit ziet alsof ik de controle heb :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:15:06 #19
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_207511973
Hoe laat heb je de presentatie Ari?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:17:31 #20
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207511987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:14 schreef Strani het volgende:

[..]
Slim, van dat uitschrijven als back-up :Y

Ja het scheelt echt hè wanneer je zowel naar jezelf als naar je manager kan identificeren wat wel werkt en wat niet. Dat is op de lange termijn voor beiden alleen maar goed.

Nou dat precies :D Ik voel echt dat ik stotter en rare dingen antwoord op vragen, en gewoon algemeen heel verward en onzeker overkom. Maar ik hoor steeds van anderen dat ik juist best zeker overkom en dat het eruit ziet alsof ik de controle heb :D
Jaa! Dat je van die rare zinnen maakt die elkaar niet helemaal lekker opvolgen, en dat over je eigen woorden struikelt, of dat je opeens niet meer weet hoe je verder wilt en dan voor je gevoel halverwege het verhaal ophoudt en dan maar naar het volgende switcht _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:18:05 #21
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207511991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:15 schreef Strani het volgende:
Hoe laat heb je de presentatie Ari?
Half 7.
Brand een kaarsje voor me ;(
Of cremeer een kroket :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_207512027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:18 schreef Arizona het volgende:

Of cremeer een kroket :P
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207512032
Thijs Romer en Igone uit elkaar, je verwacht het niet :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:34:14 #24
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207512153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Thijs Romer en Igone uit elkaar, je verwacht het niet :o
Ik ken die hele Igone niet, maar gezien alles wat er speelt rondom Thijs Römer verbaast het me niet dat wie dan ook bij hem weggaat :P
Ik denk dat ik mijn partner zoiets ook niet zou kunnen vergeven.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:42:40 #25
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207512263
@Luctor.et.Emergo @TheVulture We moeten luisteren naar Rijkswaterstaat en morgen thuiswerken!
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-werken~a50276b0/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')