quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit een test van ons geduld ofzo? Nou, het is bijna op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist een hart onder de riem, dat er toffe dingen staan te gebeuren.![]()
![]()
Oh, gelukkig maar. Ik leg de fakkels en hooivorken weer in de schuur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:25 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Juist een hart onder de riem, dat er toffe dingen staan te gebeuren.![]()
Hij is vet hč!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:02 schreef Viv het volgende:
Ik heb een voorproefje gezien van de nieuwe banner voor in de OP!![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:44 schreef superkimmi het volgende:
de allermakkelijkste manier om de topics te reeksen is deze vol te posten, dus wie helpt? want we zijn bijna zover
Ah yesss!quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:44 schreef superkimmi het volgende:
de allermakkelijkste manier om de topics te reeksen is deze vol te posten, dus wie helpt? want we zijn bijna zover
Sporten is overratedquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:02 schreef superkimmi het volgende:
We gaan vanavond live trouwens. Onze vragenlijsttester moet namelijk per se eerst even sporten @:sharuun01en kan daarna, jawel, de vragenlijst testen.
Dus we willen rond 20:00 de laatste post hier zetten en dan door....
wij ook! en dan hopen dat alles in 1x werkt. Nieuwe banner, spoiler tags, vragenlijst.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sporten is overrated
Maar zin in de nieuwe OP
Gaan we iedereen aan herinneren!!quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:10 schreef Viv het volgende:
Ik gooi deze er alvast in:
[Modbreak]Let op! Is het topic vol? Wacht dan tot KapiteinIglo of superkimmi het nieuwe deel opent! Het is nog niet mogelijk om je aan te melden voor de FHF Kerstpakkettenactie van 2023.[/modbreak]
Woestquote:
Hoezo? Is toch supermooi geworden?quote:
Ik zou het zeker geslaagd noemen inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch supermooi geworden?
Nou, dat laten we niet gebeuren, toch? 😇quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:47 schreef superkimmi het volgende:
Ja he gaat nog niet zo snel hier, als we vanavond om 20:00 niet vol zijn, gaan we ook de actie niet starten
Soww!quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:47 schreef superkimmi het volgende:
Ja he gaat nog niet zo snel hier, als we vanavond om 20:00 niet vol zijn, gaan we ook de actie niet starten
Dat zou een drama zijn inderdaad, dan is Kerst geen Kerst meer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, dat laten we niet gebeuren, toch? 😇
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:02 schreef superkimmi het volgende:
We gaan vanavond live trouwens. Onze vragenlijsttester moet namelijk per se eerst even sporten @:sharuun01en kan daarna, jawel, de vragenlijst testen.
Dus we willen rond 20:00 de laatste post hier zetten en dan door....
Nee vandaar even dit berichtquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, dat laten we niet gebeuren, toch? 😇
Dat kan echt niet héquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:25 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wilde nog even delen dat ik van de week het voetbalshirt van frankrijk kocht, precies op de dag dat we verloren van frankrijk.
Hoi ik ging op vrijdag de 13e bloed laten prikken en kreeg als nummertje 911.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:25 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wilde nog even delen dat ik van de week het voetbalshirt van frankrijk kocht, precies op de dag dat we verloren van frankrijk.
Gewoon omdat het topic vol moet.
Hoi ik ben kapiteiniglo en ik eet vissticks
quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:25 schreef hilliebillie het volgende:
Ik geniet nog lekker even van de zon hier op vakantie! Ik hou helemaal niet zo van kerst, maar wel van deze actie
Ja hoiquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:37 schreef superkimmi het volgende:
Maareuh nog lang niet vol.
Wie doen er dit jaar allemaal mee?
Jawel joh, nog minder dan 50 posts, makkelijk te doenquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:36 schreef Starflyer het volgende:
In dit tempo gaan we 20 uur niet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |