Heh .. wie is staarte kind?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:07 schreef zodeju het volgende:
Ik kan haar eigenlijk niet meer horen dat staarte kind, vindt die rooie en Linsey een verademing.
Ik denk dat dat Chelsea is ... 'oh mai kot'quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:10 schreef Charmian het volgende:
en wie is die huppelkut die overal bij moet gillen soort van?
Lott is die langequote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:07 schreef zodeju het volgende:
Ik kan haar eigenlijk niet meer horen dat staarte kind, vindt die rooie en Linsey een verademing.
wie is dat? ik vermoed charlotte of chelseaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:07 schreef zodeju het volgende:
ff kieken ik denk het welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Chelsea is ... 'oh mai kot'
Nee, maar ze gedragen zich nog als F-jes.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze allemaal in de badkamer blijven ofzo?
lott ook .. die twee .. hysterisch drukquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea alsjeblieft
Dat gegil van die meid
Wordt je echt gek van idd!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea alsjeblieft
Dat gegil van die meid
Ik hoop maar op een Grace scenario .. dat werd uiteindelijk ook beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea is dus al hieper de pieper sinds ze in dat huis is en dat is blijkbaar al sinds vrijdagavond...
Ja want in basis is het wel een leuk meisje denk ik zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop maar op een Grace scenario .. dat werd uiteindelijk ook beter.
Ach zo. Eventjes Amsterdam-stad in.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei een tijdje geleden dat hij buiten wou gaan wandelen ...
Even naar de Febo (de echte dan) op het Arena plein...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei een tijdje geleden dat hij buiten wou gaan wandelen ...
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Even naar de Febo (de echte dan) op het Arena plein...
gecremeerd broodquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanessa (Utopia) zou trots zijn....
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Lotte en Chelsea doen een wedstrijdje kruipen in de keuken ......
En hebben daarna pijnlijke knieën
Lotte is Charlotte neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Lotte en Chelsea doen een wedstrijdje kruipen in de keuken ......
En hebben daarna pijnlijke knieën
Heerlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij heeft geen gevoel in 1 knie of zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Rob kan blijkbaar het spel niet doen vanwege last knie.
zit alleen niet veel verschil in de 2 streamsquote:
verschrikkelijk die achtergrondgeluiden, daarom is het zo'n kippenhokquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de achtergrond lijkt het alsof ze aan het darten zijn.
Klopt.. voegt niks toe dat hij het weer doetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
zit alleen niet veel verschil in de 2 streams
Vaak niet. Zodat we ook afleveringen kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
maar we mogen de game dus niet zien
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
blijkbaar niet, zal wel weer tv zijn, wij krijgen alleen maar een kippenhok te zienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
ken het conceptquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vaak niet. Zodat we ook afleveringen kijken
ik vind het nog maar niksquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
blijkbaar niet, zal wel weer tv zijn, wij krijgen alleen maar een kippenhok te zien
ik weet ook niet hoe lang ik dit ga volgen, ik vind de mensen ook (nog) niet zoveel aanquote:
Het valt nog tegen, maar wie weet gaat het wennen.quote:
komt wel goed..af en toe en vieuw tztquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
blijkbaar niet, zal wel weer tv zijn, wij krijgen alleen maar een kippenhok te zien
teveel gehecht aan die groep Narcisten in EJVJLquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe lang ik dit ga volgen, ik vind de mensen ook (nog) niet zoveel aan
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel gehecht aan die groep Narcisten in EJVJL![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
geluid is ook bagger
en ze weten niet hoe een koffieapparaat werkt?
misschien, maar ik vind het sowieso irritant dat ik die belgen niet versta zonder ondertiteling. en aangezien de helft van die toko uit belgen bestaat...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel gehecht aan die groep Narcisten in EJVJL![]()
Dat vind ik toch wel zorgwekkend want waar moet het dan over gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Denk wel dat met die power of nominaties het nominatie gekonkelfoezel weg is
Over elkaar en wie wat meegemaakt heeft. Weet nie of dat voor meer of minder drama zorgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zorgwekkend want waar moet het dan over gaan.
Ja wordt er niet beter opquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wtf zijn ze babytalk aant doen.
C&c
Er is een SL tijdens het spel .. lijkt erop dat ze nu lunchen zijn.. Spel is nog steeds bezig. Half uur per persoon .. dus duurt lang.quote:
meende dat chayron wat gewonnen heeft en mag nominerenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:16 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea en Charlotte hebben het over nomineren. Er is blijkbaar al iemand die iets gewonnen heeft die mag bepalen op wie hij/zij gaat nomineren.
Chayron heeft PoN gewonnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:16 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea en Charlotte hebben het over nomineren. Er is blijkbaar al iemand die iets gewonnen heeft die mag bepalen op wie hij/zij gaat nomineren.
Dat moeten we dan nog gaan zien in de uitzending. Dat is ook zo verwarrend hier, ze zijn al dagen samen en er is al van alles gebeurd.quote:
Moesten het toch een week volhouden?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Judy en Chelsea hebben ook nog een secret mission die al dan niet gehaald is.
Oja, ze zitten er nog net geen week in.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moesten het toch een week volhouden?
1 van de 2 zal het halenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Judy en Chelsea hebben ook nog een secret mission die al dan niet gehaald is.
Heb ergens gelezen dat het alleen nog schijnt te kunnen in firefox, maar pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
vraagje: voorheen kon je de livestream tot een half uur meen ik terug kijken.. door met de balk onderaan te schuiven.. ik kan dat nu niet meer. Dan kon je nog eens wat terug kijken als je wat gemist had.
Meer mensen waar dit niet meer bij kan?
Ah vandaar dat het nu niet meer kan.. ga ik het eens openen in firefox. Gebruik normaal altijd chrome.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat het alleen nog schijnt te kunnen in firefox, maar pin me er niet op vast
Immuniteit gok ikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Er lopen er nog een paar met buttons op het shirt rond ... we hebben echt geen idee wat dat betekent
Bart, Ali, Judy.
BB / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
vraagje: voorheen kon je de livestream tot een half uur meen ik terug kijken.. door met de balk onderaan te schuiven.. ik kan dat nu niet meer. Dan kon je nog eens wat terug kijken als je wat gemist had.
Meer mensen waar dit niet meer bij kan?
ah dat heb ik over het hoofd gezien! Dank jequote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB / Het Videoland V2 in je browser fix topic
Heh .. staat er nog maar een paar secondenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah dat heb ik over het hoofd gezien! Dank je
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. staat er nog maar een paar seconden
Omgquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij heeft hij kunstknietjesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:35 schreef Ireth het volgende:
Rob heeft een blessure waardoor hij bepaalde dingen niet mag/kan doen? Beginnen we nu al met een manke...
A jakkiequote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. wie is staarte kind?
Begin trouwens ook wel fan te worden van Lindsey.
Ze zijn nog zoekende merk ik. Het is nog wat chaotisch en druk, en ze zijn bovendien nog niet compleet dus kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:43 schreef GayGuy het volgende:
Is de groep nou zo Braaf, of heb ik al wat gemist?
Dat ze dat niet moeten melden bij aanmelding......zo van ik kan niet met alles meedoen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
he eindelijk beeld van rob in de tuin.. het overleg of hij wel of niet kan meedoen
True,quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn nog zoekende merk ik. Het is nog wat chaotisch en druk, en ze zijn bovendien nog niet compleet dus kan nog alle kanten op.
Jason, schoenmaat 47 vertelde hij vanmorgenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:47 schreef GayGuy het volgende:
Hoe heet die jongen met krulletjes? Hij is cute
Komt omdat ze nu ook steeds allemaal bij elkaar zijn, de groepjesvorming is er nog niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog steeds is het kluitjesvoetbal en zijn ze druk. Ik verlang bijna terug naar een Nawel die de halve dag op bed lag.
Als ik het doe heb ik de bovenkastjes in mijn nekquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:55 schreef zodeju het volgende:
Is het nu zo gewoon om met je kont op het aanrecht te zitten......heb het zelf nog nooit gedaan en weer daar het aanrecht bezet met billen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik het doe heb ik de bovenkastjes in mijn nek
Dat kan nog wel een dingetje worden met andere spellen.....quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Rob heeft het inderdaad opgegeven. Hij heeft het wel geprobeerd, maar lukte niet met z'n knieën.
Kunnen ze ook aan de coins van de andere zitten??quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze willen iets doen met de coins van Chelsea of Lotte verstoppen.
Gelijk een mooi beeld van wat er al verdiend is:
[ afbeelding ]
ja volgens mij wel zo te zienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kunnen ze ook aan de coins van de andere zitten??
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:12 schreef Charmian het volgende:
wa een aso die chelsea, haalt haar jas van de kapstok, valt een vest of zo op de grond en dan maar gewoon lekker laten liggen
Heb ik ook 48 zelfsquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jason, schoenmaat 47 vertelde hij vanmorgen
ja, en volgens hem is dat geen grap, hij heeft hem ergens verstoptquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:16 schreef Jockari het volgende:
Jason heeft een balletje gevonden in de bloembakken ???
De knikker van Danielle!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:16 schreef Jockari het volgende:
Jason heeft een balletje gevonden in de bloembakken ???
Niet lang, want de winnaar mag daarna nog naar de Secret Room, moet ook in de uitzending.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd hoeveel we van deze "game" gaan terug zien in de uitzending
Uitsmeren over 2 afleveringen, met het open doen van de deur van de SecretRoom als cliffhangerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet lang, want de winnaar mag daarna nog naar de Secret Room, moet ook in de uitzending.
Ik doe het even hier; echt super bedankt weer voor de stream verslagen! Ik kijk er elk jaar weer naar uit. Mede door jou (en de anderen die ze schrijven) kan ik het echt volgen. Toppers!quote:
qwa type zou je dat wel kunnen zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Is Lindsey van de vrouwenliefde eigenlijk?
Relatie Big Brother-Lindsey met vriendinquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Dus toch; check.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Relatie Big Brother-Lindsey met vriendin
Verder onderneemt ze graag leuke dingen met haar knappe vriendin Jalisa Oudenaarde, met wie ze al een behoorlijke tijd samen is, en op wie ze nog altijd stapelverliefd is. In het Big Brother-huis is haar tactiek kraakhelder: zichzelf zijn. “Daarmee bereik je het meest”, is ze overtuigd. “Ik laat de good vibes terugkeren in de kamer”, belooft ze verder.
https://lovereality.nl/lindsey-rademaker-merion-big-brother/
Wel een kaartenbak blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveel moeten er nog het spel ?
Maar eens opletten wat voor button Judy opheeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:47 schreef Lux069 het volgende:
Lees op twitter van Salar dat Judy al genomineerd is? (door Jason kennelijk)
https://twitter.com/Salarrr_/status/1612757310555709440
Hoe kan Salar dat dan weten, heeft niemand dat verder op de stream gezien/gehoord dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:47 schreef Lux069 het volgende:
Lees op twitter van Salar dat Judy al genomineerd is? (door Jason kennelijk)
https://twitter.com/Salarrr_/status/1612757310555709440
pff echte puber tiener drama..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo'n oninteressant verhaal gehoord. Michelangelo
Het is in een doolhof kruipend letters zoeken....quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali is retour ook een rode knie
Alleen in de gang is ie gebogen, dus wel lastiger met wandjes plaatsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Er zit nog steeds een dikke witte streep van de deur tot in de gang. Ze kunnen de groep dus blijkbaar weer opdelen in twee kampen net als vorig jaar.
verkeers regels voor de belgenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Er zit nog steeds een dikke witte streep van de deur tot in de gang. Ze kunnen de groep dus blijkbaar weer opdelen in twee kampen net als vorig jaar.
Misschien een losse constructie die gebogen zijn in de vorm van de gang.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen in de gang is ie gebogen, dus wel lastiger met wandjes plaatsen.
Hoop het eigenlijk niet, vond dat de minst leuke weken van afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien een losse constructie die gebogen zijn in de vorm van de gang.
amaaai heftigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ali : Wat ik nu net gedaan heb, heb ik nog nooit meegemaakt. Ga ik nooit van m'n leven vergeten.
Ik vond het wel leuk eigenlijk, duurde wel net iets te lang.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop het eigenlijk niet, vond dat de minst leuke weken van afgelopen jaren.
het zijn er echt heel veel die het zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan Salar dat dan weten, heeft niemand dat verder op de stream gezien/gehoord dan?
Heb het hier niet teruggelezen, maar is blijkbaar al wel bekend. Meerdere mensen bevestigen het in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan Salar dat dan weten, heeft niemand dat verder op de stream gezien/gehoord dan?
als ze zo druk blijft tokkenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef Benny het volgende:
Chelsea heeft blijkbaar Twitter nu al achter zich. Was #TeamNawel en #TeamNoucelar
Ja ik denk ook niet dat hij zomaar wat zou roepen, maar meestal lees je dat soort dingen hier wel terug.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Heb het hier niet teruggelezen, maar is blijkbaar al wel bekend. Meerdere mensen bevestigen het in ieder geval.
Heb alleen gelezen dat Chayron gister nog niet heeft mogen nomineren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat hij zomaar wat zou roepen, maar meestal lees je dat soort dingen hier wel terug.
schijnt 3 uur geleden gebeurd te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Heb het hier niet teruggelezen, maar is blijkbaar al wel bekend. Meerdere mensen bevestigen het in ieder geval.
Ze wilde voor het programma eerst niet onder de zonnebank....quote:
Verkoopt ie toevallig keukens?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:01 schreef Benny het volgende:
Rob is van de grote verhalen en BB begint het ook zat te worden. Halverwege z'n verhalen wordt weggedraaid
Oke, afwachten, we gaan het vanzelf zien of lezen in jou SVerslagenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb alleen gelezen dat Chayron gister nog niet heeft mogen nomineren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de handschoenen tussen de benen steken ?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat de meiden niks doen om de knietjes te beschermen
inlegkruisjes o.id ff crea oplossingen zoeken
Nog niet bedacht, maar eerlijk... Goed idee welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat de meiden niks doen om de knietjes te beschermen
inlegkruisjes o.id ff crea oplossingen zoeken
Denk te zien over 3/4 dagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ben wel benieuwd naar die opdracht als iedereen er zo gehavend uitkomt.
Waarop is die 4 gebaseerd?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is 1 van de laatste 4 die nog komen moeten.
hopelijk wachten ze niet te lang met de laatste 4quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is 1 van de laatste 4 die nog komen moeten.
Passen wel bij elkaar.........qua lengte.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo vnd Chels wel een leukerd
getok in de badkamer met Lindsey
Geen stelletjes a.u.b.!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo vnd Chels wel een leukerd
getok in de badkamer met Lindsey
De Hobbits van BB.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Passen wel bij elkaar.........qua lengte.
Weer stagiaires aan het werkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjeesj ... kies een gesprek en zet de andere 2 microfoons uit .. (Stream 2)
Rekenen zou voor kortere route zijn. We zullen het zien in de afl.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het spel is zo te luisteren
een doolhof/iets rekenen /letters
dr is een keus .wel of niet rekenen
aldus Lotte
Vorige keer was aflevering 1 een live show, deze keer niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Echt? Ja er is al wel veel gebeurd dat we niet gezien hebben
Dit is toch die vent die door Gaby aan de kant is gezet, om vervolgens binnen 3 maanden zwanger te worden van een andere vent?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom altijd die shirts uitgooien?
[ afbeelding ]
Ik moest even googlen, maar je hebt gelijk !!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dit is toch die vent die door Gaby aan de kant is gezet, om vervolgens binnen 3 maanden zwanger te worden van een andere vent?
Goede vlucht dit hahah
Danny zwanger van een andere vent?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dit is toch die vent die door Gaby aan de kant is gezet, om vervolgens binnen 3 maanden zwanger te worden van een andere vent?
Goede vlucht dit hahah
Binnen 3 maanden!!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Rob vertelt dat de WC's verstopt zitten. Het komt omhoog ... ook bij de douches...
Kan niet van Jason afkomen, die heeft nog geen "nr2" gehad sinds ie daar zit vertelde hij vanmorgenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Rob vertelt dat de WC's verstopt zitten. Het komt omhoog ... ook bij de douches...
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pipi doen is plassen ?
meid ga in de tuin het regent .. goed tegen het onkruid
en fijn lokmiddel voor de ratten en muizen
Precies. Pipi machen like Salarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pipi doen is plassen ?
meid ga in de tuin het regent .. goed tegen het onkruid
en fijn lokmiddel voor de ratten en muizen
Hij heeft het wel geprobeerd ... dat we dat ook allemaal even weten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:02 schreef Benny het volgende:
Rob had vier letters. Dat we het even weten. Oh, en hij probeerde af te snijden. Dat we dat ook allemaal maar even weten
Lego-flashbackquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft het wel geprobeerd ... dat we dat ook allemaal even weten.
Zo klonk het wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:10 schreef Blackprinces het volgende:
Hebben ze t nou over bechamelsaus??
En appeltjestaartquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:10 schreef Blackprinces het volgende:
Hebben ze t nou over bechamelsaus??
Jill2quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet je d'r samen met Chelsea zien
Ja ja die kleine opdonder is helemaal erg OMGquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet je d'r samen met Chelsea zien
Ik moest even wachten tot ie wat zei maar yupquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:06 schreef Benny het volgende:
Na deze post kunnen jullie niet meer (ab) normaal naar Rob luisteren en horen jullie ook wat ik hoor...
[ afbeelding ]
Graag gedaan
Hun klok loopt niet goed, dus zegt niks. Loopt 3 minuten op onze tijd on stream .. zou 3 minuten achter moeten lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:14 schreef MacDeMarco het volgende:
dankzij een bewoner weten we dat iets van 6 minuten standaard vertraging op de streams, dacht altijd dat het 3 min max was of zo
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hun klok loopt niet goed, dus zegt niks. Loopt 3 minuten op onze tijd on stream .. zou 3 minuten achter moeten lopen.
knul is wel van het delegerenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
creepy danny heeft zijn shirt weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |