De röntgenfoto bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?
Ik wil wel een foto van de thermometer in kwestie zien. Zoeen als in de OP lijkt me erg lastig.
Niet perse. Ik wil in kunnen schatten of zoiets door de plasbuis zou kunnen.quote:
Het oogt als een spleet.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?
Ik wil wel een foto van de thermometer in kwestie zien. Zoeen als in de OP lijkt me erg lastig.
Je zou eerder zoiets denkenquote:Op maandag 9 januari 2023 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?
Ik wil graag even kwijt dat ik die foto niet hoef te zien.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?
quote:Op maandag 9 januari 2023 18:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Alleen al het idee om er wat in te steken ... brrrr
quote:Op maandag 9 januari 2023 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stukje sounding. Je moet er maar van houden.
Tijdje terug had je jongeren die zichzelf wurgden tijdens het masturberen en daarbij wel eens het loodje legden. Experimenteren hoort erbij, dit zal hij ongetwijfeld ergens op een Chinees forum hebben gelezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:47 schreef Kriegel het volgende:
Wtf, je zou denken dat op je 12e gewoon wat aan je leuter trekken al spannend genoeg is. Wie gaat er nou lopen sounden op die leeftijd?
Lijkt me niet zo moeilijk met een penis in formaat: Asianquote:...dat deze in zijn blaas was beland
Kans bestaat dat hij dat tegelijkertijd deed.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:52 schreef Aberkullie het volgende:
Liever dit dan een vleermuis in zijn strot
Ik alleen als ik vermoed dat ik koorts heb.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:10 schreef Starhopper het volgende:
Ik stop altijd een thermometer in mijn kont.
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik alleen als ik vermoed dat ik koorts heb.
Opvallend is dat dergelijk "nieuws" eigenlijk bijna altijd uit verre streken moet komen, zodat het bijna niet na te gaan is of het wel echt waar is of niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe komen dit soort berichten eigenlijk naar buiten?
12 jarige jongen komt naar dokter. Dokter belt naar journalist en zegt dat een kind een thermometer in zijn piemel heeft gestoken.
Het wil ook nog wel eens in medische bladen of iets dergelijks staan. Dat het bijvoorbeeld X maanden geleden is, er is een wetenschappelijk bericht of iets over geschreven, een soort case study of hoe dat dan ook gaat, en daardoor komt het nu naar buiten.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Opvallend is dat dergelijk "nieuws" eigenlijk bijna altijd uit verre streken moet komen, zodat het bijna niet na te gaan is of het wel echt waar is of niet.
Arme kerel.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Ah, kijk aan!
https://www.sciencedirect(...)ii/S1015958422017249
Edit: yuck, inclusief een paar foto's. Niet te ver scrollen
Je kijkt naar de piemel van een jochie van 12, wil je daar nu echt een wedstrijdje mee houden wie de grootste heeft?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Arme kerel.
Die plasser is trouwens nog kleiner dan mijn pink.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot mijn plasser was met 12.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kijkt naar de piemel van een jochie van 12, wil je daar nu echt een wedstrijdje mee houden wie de grootste heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |