Eerst even naar Italië!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelf het graan geoogst dat er voor nodig is!
Mijn suikerspinmachine en wafelijzer zijn veteranen daarmee vergeleken!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerst even naar Italië!
Ik heb wel zo’n pastamachine, maar liefst 1 keer gebruikt
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op. We missen Roger en Epiales hier wel een beetje.
Ik ben nog wakkerquote:Op woensdag 11 januari 2023 00:34 schreef Cyan9 het volgende:
Wat een rust hier, iedereen vroeg naar bed?
quote:
Briljant idee! Ik ga even een smerig plaatje zoekenquote:Op woensdag 11 januari 2023 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier toch gewoon? Dat verwacht niemand.
Zal ik heel rebels en stiekem de TT veranderen? Ook dat gaat niemand merken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Briljant idee! Ik ga even een smerig plaatje zoeken
Oeh gewaagd! Jij vlegel!quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:59 schreef H_T het volgende:
Zie hier! Drilpudding met tonijn!
[ afbeelding ]
Ik heb engere plaatjes in dit topic gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 00:59 schreef H_T het volgende:
Zie hier! Drilpudding met tonijn!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2023 01:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb engere plaatjes in dit topic gezien.
Ik vind het echt heel grappig hoeveel ongevraagde aandacht ze zo krijgt voor die termquote:Op woensdag 11 januari 2023 01:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die houdt ook wel van een relletje (tegengaan).
Die raakt ze nooit meer kwijt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig hoeveel ongevraagde aandacht ze zo krijgt voor die term
Dat zal de professionele weduwe leren!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal de professionele weduwe leren!
Oh lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was dit, alleen zag het er bij mij niet zo uit want mijn ovenschaal was te groot dus de rollen zaten niet knus tegen elkaar. En de bovenkanten van sommige vellen waren hard. Maar goed, extra bite en zo.![]()
https://www.ah.nl/allerha(...)-ricotta-uit-de-oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |