Aaaah, dat is zo schattigquote:Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."
Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
Dat had ik met pasta, dus het afgelopen jaar fucking veel pasta gegeten, is pasta nu 3x zo duurquote:Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis
Oh ja, ik kan hier ook wel een gezin van 4 een week van voedsel voorzienquote:Op maandag 9 januari 2023 14:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal.![]()
Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Onze Loebes wordt vanavond ingeslapen.
Ach @Thinkk-Pinkk wat afschuwelijk, zo erg voor julliequote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sterkte TP, vandaag, en de periode die komtquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel veel sterktequote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ach, wat droevig. Veel sterkte.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ach ach achquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Och. Wat een verdriet.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
😳😳😳quote:Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.
En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
Verdrietig zeg. Sterkte. 💐quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ach joh wat verdrietigquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sterktequote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen straf.
Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg. Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb dus hotels geboekt voor onze cruise-roadtrip, volgende week.
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim
Kwam ik daar mooi toch net op tijd achter.
Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen straf.
Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg. Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan
Je zult niet de eerste zijn. Maar dat is gedoe waarop je niet zit te wachten.
Ik hoop dat Eurostar snel op mijn mail reageert. Ik heb daar een boeking vooruitgeschoven (en vooruitgeschoven… en vooruitgeschoven) en nu kunnen we écht gaan. Maar het systeem laat me niet voor de hele groep boeken en als ik alleen de twee nu geboekte enkeltjes omboek ben ik een deel van mijn voucherbedrag kwijt. Dat ze me maar een voucher geven of zo die ik in kan inwisselen.
Gelukkig is de boeking pas in augustus en de echte reis pas in oktober. Ik heb nog even.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb dus hotels geboekt voor onze cruise-roadtrip, volgende week.
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim
Kwam ik daar mooi toch net op tijd achter.
Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.Ha! Ik zie het helemaal voor me. Zouden ze dat nou vaak hebben? Ik zou verwachten van wel…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen straf.
Mis alleen nog "Iron Sky" in dit verhaal.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.
En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
😘quote:Op maandag 9 januari 2023 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebesje komt woensdag weer naar huis.
Hij kreeg eerst een slaap prikje.. nou ja Loebes heeft ook altijd laat gehad van FOMO dus hup iedere keer die kop omhoog. Toen hij eenmaal sliep veilig in mijn armen was de tweede prik nog twee adem teugen en toen was hij weg. paar stuiptrekkingen gehad.. alleen wel een vreselijke bloedneus.. wist niet dat dat kon gebeuren. Dat is ook niet meer gestopt.quote:
Fomo is Fear Of Missing Outquote:Op maandag 9 januari 2023 23:18 schreef Blues het volgende:
Wat is FOMO?
Oh die bloedneus lijkt me ook wel naar.
Gelukkig is de laatste aanblik vredig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Loebes komt gecremeerd weer thuis. We hebben een urn voor hem uitgezocht. Er wordt een klei afdruk van zijn pootje gemaakt en een met inkt. Ook zal er een beetje as apart gehouden worden voor een bedeltje. Heb de edelsmid die onze trouwringen heeft gemaakt gecontacteerd. Het kon zijn dat de urn iets te klein was. Maar de overige as strooien wij uit op Texel. Zijn favoriete plek waar hij afgelopen weekend nog wasquote:Op maandag 9 januari 2023 23:51 schreef Barreltje het volgende:
Mooi zo TP![]()
Het is allemaal niet leuk,maar als er dan toch mog zo een afscheid kan zijn is dst wel fijn..
Komt ie dan gecremeerd weer thuis?
In NL mag je toch officieel je huisdieren niet in je tuin begraven?
Al mijn huisdieren liggen bij mn ouders in de tuin
Fijn he, die vooruitgang. Ik ben ook zo blij met de veranderingen in de tuin nu we dat hebben uitbesteed en ze bezig zijn. Er blijft nog genoeg werk voor ons over, maar dat een professional de eerste stappen zet is echt heerlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie foto van Loebes inderdaad.
Hier is de timmerman hier weer. Gisteren heeft hij de grootste klus gedaan, vandaag 6 kleine klussen. Het zijn allemaal dingen die al jaren liggen. En dingen waarmee we zelf straks weer verder kunnen. Ik ga straks ook maar eens contact opnemen met de volgende klusser.
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, ik heb geloof ik best een redelijke dag vandaag.
Dit is een supergoed idee maar ik heb geen magnetron meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.
Ik hou zo van groente uit de oven als lunch, liefst met portobello olie, dus ik ging net de bloemkool in de airfryer gooien want sneller maar die stomme airfryer is zo fanatiek dat ik altijd eindig met halfgare dikke stukken en verkoolde bloempjes en dan zijn mijn uien ook nog ranzig.
Dus ik deed mijn bloemkool eerst even in de magnetronEn de uien ook, maar iets korter. Daarna pas in de airfryer.
Omdat ik een ongeduldig sekreet ben rukte ik ze er na 8 minuten uit en toen waren ze nog ietsie te al dente, maar met iets langer magnetronnen en iets heter fryen heb ik straks alsnog 2x zo snel mijn groentjes gegrild dus wordt het ook haalbaar als ik minder tijd heb.
Groentehemel![]()
![]()
![]()
![]()
Als iedereen dit gewoon al deed en mij niet inlichtte,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als niet, graag gedaan
Ooooh yesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Barreltje het volgende:
We hebben sneeuw![]()
Ik herhaal
We hebben sneeuw
Een achtbaan dusquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.
Kreeg veel foto's en filmpjes
Mijn emoties tijdens de 2 telefoongesprekken:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze smileys zijn waarschijnlijk nog niet eerder zó op zijn plaats geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moetNormaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
Filmpjesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.
Deze pasta is ook lekker: http://www.mindyourfeed.n(...)met-avocado-en-zalm/
Diepvries.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moetNormaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
Stomme blogs inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank
En ik ben echt moe. Want ik zat het lulverhaal van de receptenschrijfster over lente en zonnestralen al te lezen.
Aan pizza heb ik ook gedacht, daar heb ik ook wel eens zalm op gedaan en was lekker.
Ik geloof dat ik dit ga doenquote:
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stomme blogs inderdaad![]()
Ik ben momenteel bezig om vegetarische maaltijden voor de Instantpot te zoeken. Gisteren en vandaag heb ik tientallen recepten op een stuk of 25 blogs gelezen. Ik word echt zo simpel van al dat scrollen langs nutteloze informatie.
Die kletspraatjes zijn tegenwoordig niet eens meer de hoofdmoot van de paginavulling. Inmiddels moet je om hoog in Google te verschijnen vragen die lezers mogelijk hebben beantwoorden. En uiteraard overal een filmpje van dat automatisch afspeelt.
Ja, ik weet. Maar nog steeds verrekte irritant.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:41 schreef sigme het volgende:
Yo, jullie weten toch wel waar die lulverhalen boven het recept voor nodig zijn toch? Da's echt niet omdat de blogger zo graag lulkoek typt
Wat L_S al zegt; da's nodig om google je hoger te laten indexeren.
Nope.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef sigme het volgende:
Tsja. Massaal naar beneden scrollen in de lijst met zoekresultaten dan maar.
Stemmen met de voeten
Oogarts al aan ;t oor gehad?
Juist.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Juist.
Ik heb nog 6 blogs te gaan en dan heb ik denk ik het hele veganistische Instantpotinternet gelezen.
Het lijkt er op dat zalm vooral wordt gecombineerd met pasta, spinazie en broccoliquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Zalm-spinazie-lasagne is ook lekker!
Dit ziet er wel fascinerend uit: https://rainbowplantlife.com/instant-pot-pumpkin-lasagna-soup/quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!
Wokken met prei en puntpaprika en dan kruiden met kerrie/paprikapoeder en met/door couscous.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Heb je de oogarts al gebeld?quote:
Ik heb een reply gestuurd met de email waar de afspraak van 10 januari 15.00 in stond. Misschien helpt bellen beterquote:
Wauw. Wat volwassenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werk tegenwoordig nog maar 24 uur per week. Vandaag was ik vrij. En morgen weerWat een tijd heb je dan. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en dom gehangen maar ook nuttige klusjes gedaan maar alles goed afgewisseld en gedoseerd. En toen ik de koelkast sopte, ben ik er bij gaan zitten. En ik heb ook nog een half uur pilates gedaan. Zo ontzettend verstandig allemaal
Ik schrok er zelf ook vanquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werk tegenwoordig nog maar 24 uur per week. Vandaag was ik vrij. En morgen weerWat een tijd heb je dan. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en dom gehangen maar ook nuttige klusjes gedaan maar alles goed afgewisseld en gedoseerd. En toen ik de koelkast sopte, ben ik er bij gaan zitten. En ik heb ook nog een half uur pilates gedaan. Zo ontzettend verstandig allemaal
Ja het waren verhalen om nooit te vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze smileys zijn waarschijnlijk nog niet eerder zó op zijn plaats geweest.
Ik hang hier maar wat rond. Kan me op weinig concentreren en voel me niet fit. Ontspannen is lastig tot onmogelijk omdat de timmerman nog bezig is. Ik hoop dat hij met een uur wel klaar is.
Ja, ik ook. Er is echt veel veranderd wat dat betreft de laatste jaren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:53 schreef yinu het volgende:
Ik mis de tijd van de leuke blogs die niet voor SEO-doelen geschreven werden.
Oh nee!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:02 schreef Blues het volgende:
Het lulligste van het hele reisverhaal is eigenlijk (vinden zij ook allemaal) dat er 2 koffers kwijt zijn, waarvan er in 1 alle souvenirtjes zaten waaronder een T-shirt voor kleinzoon A met een koala erop van het wildlife park waar ze geweest zijn, die hij naar school aan wilde vandaag.
Dat is pas echt leed
8 is hij.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:05 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh nee!![]()
Groot leed ja. Hoe oud is kleinzoon A?
Deze terugreis wordt wel een verhaal dat ze nog tot in lengte der dagen kunnen vertellen als Goed Reisverhaal.
Ik houd ook van schrijven (en van blogs lezen) maar tegenwoordig is er zoveel bagger bij.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Er is echt veel veranderd wat dat betreft de laatste jaren.
Zo af en toe heb ik weer blogneigingen maar ergens heb ik er ook weer een enorme aversie tegen.
Dagboeken, reisverslagen, gedachtenspinsels, vakartikelen, hobbyblogs. Als het maar goed geschreven is en niet commercieel gedreven (niet dat mensen er niet aan mogen verdienen hoor, integendeel, maar geld verdienen met schrijven leest toch anders dan schrijven om het geld verdienen).quote:
Zo bedacht ik mij eens dat ik over bepaalde dingen in de analoge fotografie wel wat zinnigs had te vertellen. Zinniger dan bepaalde "grote" kanalen in elk geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Er is echt veel veranderd wat dat betreft de laatste jaren.
Zo af en toe heb ik weer blogneigingen maar ergens heb ik er ook weer een enorme aversie tegen.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo bedacht ik mij eens dat ik over bepaalde dingen in de analoge fotografie wel wat zinnigs had te vertellen. Zinniger dan bepaalde "grote" kanalen in elk geval.
Ik heb zelfs wat gefilmd. Toen bedacht ik hoe zo'n hekel ik heb aan videobewerking. En dan het zonder 1000 abonnees toch geen zin heeft, of iemand moet wel het specifiek gaan zoeken.
Ik schrijf voor mijn bedrijf ook als nodig (als we wat te vertellen hebben), en dat vind ik dan heel leuk. Maar content maken zoals het 'moet' van de sociale media, omwille van het content maken, daarvan gaat mijn innerlijke recalcitrante puber enorm muiten. En dan kan ik het niet meer. Zo hadden we ook allerlei ideeën voor video's maar pffff, wat @derLudolf zegt ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltIk moet voor mijn kruidenbedrijf content maken voor mijn sociale media want dat ia nou eenmaal hoe ik aan klanten kom. Maar het is niet mijn favoriete onderdeel van het bedrijfje spelen.
Als het maar geëchood werd, niet zelden wordt de boel verdraaid. Zo is Pentax bezig om uit te zoeken of ze weer film camera's kunnen gaan maken. Behoorlijk serieus weliswaar, oude gepensioneerde technici teruggevraagd om te helpen. Een strategie bedacht welk type camera wanneer gemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik schrijf voor mijn bedrijf ook als nodig (als we wat te vertellen hebben), en dat vind ik dan heel leuk. Maar content maken zoals het 'moet' van de sociale media, omwille van het content maken, daarvan gaat mijn innerlijke recalcitrante puber enorm muiten. En dan kan ik het niet meer. Zo hadden we ook allerlei ideeën voor video's maar pffff, wat @:derLudolf zegt ja.
Edit: Zeker nu met AI alles nog veel SEO-geschikter gaat worden en er daarmee meer pulp en geestloze woorden de digitale ether ingebraakt gaan worden, waarbij reeds bestaande informatie alleen maar verder geëchood wordt. Maar goed. Ik hou wel van maken om het maken, en simpeler is beter, dus misschien geeft ChatGPT na een tijdje waarmee het hele internet verstopt raakt op een gegeven moment wel weer ruimte voor iets kleinschaligs en authentieks. Men kan hopen.
Neem het koken op gas en astmabericht bij kinderen van gisteren. Het was een eerste onderzoek dat heel misschien mogelijk in die richting zou kunnen wijzen. Een veel groter onderzoek was nodig om conclusies te trekken... Maar ondertussen...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het maar geëchood werd, niet zelden wordt de boel verdraaid. Zo is Pentax bezig om uit te zoeken of ze weer film camera's kunnen gaan maken. Behoorlijk serieus weliswaar, oude gepensioneerde technici teruggevraagd om te helpen. Een strategie bedacht welk type camera wanneer gemaakt gaat worden.
Heel veel vloggers raaskallen vervolgens "Pentax gaat nieuwe film camera's maken"
Nu niet, maar voor het UWV moet ik binnen 15 dagen nog 4 soll. activiteiten doen. Dus vanavond maar eens kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef yinu het volgende:
Oh @:Kaatje1, dat klinkt echt zo frustrerend! Heb je nog sollicitaties lopen?
Tots op Nikaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar veel beter nieuws, Nika heeft heel veel brokjes gegeten vandaag, vanavond flink wat natvoer en nu is ze weer brokjes aan het eten. Weliswaar met eetlustopwekkende medicatie en anti misselijkheidspilletje, maar toch...er gaat best veel naar binnen
Ik ook.quote:
Een roomkaastaartje met een bodem van toastjes en dan een mengsel van roomkaas met gerookte zalm. Hadden we met kerst met zelfgerookte zalmquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is sowieso lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
Een roomkaastaartje met een bodem van toastjes en dan een mengsel van roomkaas met gerookte zalm. Hadden we met kerst met zelfgerookte zalm
We zijn echt beide zo labiel als iets. Nu was ik dat al .. maar hemel dit doet zoveel pijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoe gaat het nu met jullie? Moest vanochtend zo aan je denken, Loebes uitlaten, dat zal zo confronterend zijn geweest.
Ochquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We zijn echt beide zo labiel als iets. Nu was ik dat al .. maar hemel dit doet zoveel pijn.
Pee! Long time no see.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een roomkaastaartje met een bodem van toastjes en dan een mengsel van roomkaas met gerookte zalm. Hadden we met kerst met zelfgerookte zalm
Persoonlijk vind ik een lauwe gerookte zalm lekkerder dan een koude. Maar ongeacht welke temperatuur het stukje vis heeft het gaat er toch wel in.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:40 schreef sigme het volgende:
Gerookte zalm is het lekkerst als het gewoon blijft zoals het is. dus koud.
Wat het naar mijn idee eigenlijk alleen geschikt maakt voor salades, maar dan wel ongeveer alle mogelijk salades waar geen gele kaas of vlees door zit. Groene salade, aardappelsalade, pastasalade, koude rijst, bonen voor mijn part. Als het maar koud of hooguit lauwwarm is. En dan de zalm bij voorkeur in dermate grote stukken plak dat je de zalm goed in de bek hebt.
Ja, het gaat me er eigenlijk ook meer om dat ie niet gegaard wordt. Dus niet bakken, of in hete saus etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een lauwe gerookte zalm lekkerder dan een koude. Maar ongeacht welke temperatuur het stukje vis heeft het gaat er toch wel in.
Van die grijs gegaarde zalm. Die mag naast de doorbakken biefstuk, onder de schoen als zool.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, het gaat me er eigenlijk ook meer om dat ie niet gegaard wordt. Dus niet bakken, of in hete saus etc.
Ik moet al de hele dag aan Loebes denken. En ik heb het al een paar keer getypt en weer verwijderd, want ik kende Loebes niet eens. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het ongelofelijk veel pijn moet doen voor julliequote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We zijn echt beide zo labiel als iets. Nu was ik dat al .. maar hemel dit doet zoveel pijn.
Receptenblogs of andere blogs?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom niet uit het blog black hole
Recepten. Nog steedsquote:
Oh ik ben in een andere blogtunnel beland. Ik vroeg me namelijk af of er nog leuke blogs bestonden. Dit is wel een toppertje uit onverwachte hoek. Dat bedoelde ik eerder, het onderwerp hoeft niet uit te maken, alles is interessant mits goed geschreven.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Recepten. Nog steeds
Ik ben nu met het laatste blog bezig maar daar staat zo veel leuks op dat ik weer 27 tabs open heb staan![]()
Vega, vegan, Instantpot én Airfryer: enter at your own risk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Pee! Long time no see.
Hoe is het met jullie?
Miauwquote:
Maar dat is toch logisch, echt geen aanstellerijquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:14 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel in een blog black hole anders.Ik blijf maar lezen over uitslagen en uitstrijkjes. Ik vind mezelf echt een aansteller, maar kan het toch niet loslaten.
Mja, weet ik niet. Op de grotere websites staat er vooral overal heel groot dat de kansen heel klein zijn en dat je je vooral niet druk moet maken. Maar ik krijg altijd de kriebels van zulke nietszeggende teksten, dus ben ik verder gaan lezen en opzoek gegaan naar percentages en ervaringen. En de uitslag op detail allemaal uitgezocht om het tenminste een beetje te begrijpen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar dat is toch logisch, echt geen aanstellerij
Snap ik helemaal! Begin februari mag je, toch? Is natuurlijk best snel al, maar kan me goed voorstellen dat dat niet zo voelt. Je zou altijd nog kunnen proberen eens de poli te bellen om te vragen of er toevallig een afspraak tussenuit gevallen is ergens. Heb ik bij het eicellen-invriezen-traject destijds ook eens gedaan en toen was er idd een afspraak afgezegd en kon ik een maand eerder terechtquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel sneller, maar ik vind het belangrijker dat het bij mijn eigen gynaecoloog is. Los van dat ik haar gewoon een fijn persoon vind, vind ik het ook gewoon fijn dat ze er dan ook meteen met de IVF-bril naar kan kijken.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, weet ik niet. Op de grotere websites staat er vooral overal heel groot dat de kansen heel klein zijn en dat je je vooral niet druk moet maken. Maar ik krijg altijd de kriebels van zulke nietszeggende teksten, dus ben ik verder gaan lezen en opzoek gegaan naar percentages en ervaringen. En de uitslag op detail allemaal uitgezocht om het tenminste een beetje te begrijpen.
Maar eigenlijk is dat allemaal zo onnodig. Moet gewoon het onderzoek afwachten. Maar zo werkt mijn hoofd niet.
Watwatwat burrata?quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Mensen de burrata van de lidl is maar tot de 20e goed.
Snel snel
Dikke bollen van 250 gram voor 2,99.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watwatwat burrata?
Ik heb nog bassilicumolie die echt perfect is voor bij wat burrata.
Het is die klontjeskaasbol toch?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond burrata zo niet lekker(in italie gehad waar ze het zo ongeveer onder je neus maakten)
Ik heb laatst mijn stinkende bh's (die dingen gaan altijd zo meurenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 11 km intervallen gerend en een rondje gewandeld met een vriendin. Verder nog wat klusjes vandaag, even met S. Engels oefenen en dan vanavond naar bomenjongen
M'n sportlegging heb ik net in de biotex gezet want hij ruikt nog steeds naar de sloot van eind juni. Ik had een nachtje in azijn geprobeerd, hielp niet, en een nacht in soda hielp ook niet. Dit is m'n laatste hoop
Het ding is sindsdien al minstens 10 keer in de was geweest en aan allerlei andere soorten modder blootgesteld, maar de modder uit Harreveld is kennelijk hardnekkig
@:Lucky_Strike en welk recept ga je als eerste maken?
Hoe dan! Het is een romige mozzarella perfectie.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond burrata zo niet lekker(in italie gehad waar ze het zo ongeveer onder je neus maakten)
Oh ja, Vanish kan ik ook nog proberen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn stinkende bh's (die dingen gaan altijd zo meuren) een paar uur in de Vanish Oxi Action geweekt en toen een paar uur in de Dr Beckmann Geurverwijderaar en daarna gewoon gewassen en nu ruiken ze weer superfris
Ik zag op tiktok een filmpje van iemand die een bol mozzarella in stukjes breekt en vervolgens weekt in een beetje room. Heb ik ook een getest naast een bol burrata. Is niet helemaal hetzelfde en ziet er zeker niet even chique uit, maar ik vond het best een prima betaalbaar alternatief als je het bijvoorbeeld op een pasta of pizza wil doen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog nooit burrata gegeten. Expres niet want ik weet dat ik het lekker ga vinden en het is een duur luxeproduct.
Mijn synthetische bh's zijn nog piekfijn in ordequote:Op woensdag 11 januari 2023 16:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, Vanish kan ik ook nog proberen.
Er staat op de pot alleen een waarschuwing voor gebruik bij synthetische materialen dus ik heb het alleen nog op katoen durven gebruiken. Bang dat het m'n legging opeet
Inmiddels is het biotex-sopje waar de legging in staat donkerbruin, dus er komt wel wat los![]()
Misschien is de wasmachine toch ook niet effectief genoeg voor drek-leggings
Vaker wassenquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn stinkende bh's (die dingen gaan altijd zo meuren) een paar uur in de Vanish Oxi Action geweekt en toen een paar uur in de Dr Beckmann Geurverwijderaar en daarna gewoon gewassen en nu ruiken ze weer superfris
Maar ik word ook al niet warm van mozzarellaquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe dan! Het is een romige mozzarella perfectie.
Ik was ze na 2-3 keer dragen, maar als die lucht er eenmaal inzit... Ik heb een heel net bh-regime sinds ik afgelopen zomer voor 400 euro nieuwe exemplaren kochtquote:
Dat kan vanalles betekenen. Stuk indrukwekkender als je er 2 kocht dan als het er 20 warenquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was ze na 2-3 keer dragen, maar als die lucht er eenmaal inzit... Ik heb een heel net bh-regime sinds ik afgelopen zomer voor 400 euro nieuwe exemplaren kocht
Weken in room??quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag op tiktok een filmpje van iemand die een bol mozzarella in stukjes breekt en vervolgens weekt in een beetje room. Heb ik ook een getest naast een bol burrata. Is niet helemaal hetzelfde en ziet er zeker niet even chique uit, maar ik vond het best een prima betaalbaar alternatief als je het bijvoorbeeld op een pasta of pizza wil doen.
6quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan vanalles betekenen. Stuk indrukwekkender als je er 2 kocht dan als het er 20 waren
Netjesquote:
Toen je daarvan enthousiast verslag deed, heb ik de zaak gelijk op volgen gezet op fb.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was ze na 2-3 keer dragen, maar als die lucht er eenmaal inzit... Ik heb een heel net bh-regime sinds ik afgelopen zomer voor 400 euro nieuwe exemplaren kocht
Ja, want achteraf bleek ik net zwanger toen ik ze kocht. Wat betekent dat ik ze na baren + voeden waarschijnlijk weg moet doen, maar dat is dan maar zo.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toen je daarvan enthousiast verslag deed, heb ik de zaak gelijk op volgen gezet op fb.
Dan word ik daaraan herinnerd tegen de tijd van nodig nieuwe.
Vraagje: passen ze nog nu je zwanger bent?
Verder doet keyboard weer eens stom.
Straks een consult aan huis van een beroepsict’er.
Mogelijk dat hij oplossingen heeft voor ook andere zaken waar ik niet uitkom, ondanks internet vragen.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, want achteraf bleek ik net zwanger toen ik ze kocht. Wat waarschijnlijk betekent dat ik zei na baren + voeden waarschijnlijk weg moet doen, maar dat is dan maar zo.
Het is echt een fijne winkel![]()
Ik was ook bij SuperBra maar dan hier in de stad. Heel fijn inderdaad met goede service.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 2 'nette' en 1 'werk' bh. Van een geweldige zaak hier in de stad, Superbra. Maar voor bijvoorbeeld beddengoed hanteer ik stug de CulSCmoeder vuistregel 1 in de was, 1 in de kast, 1 aan de bast. #hiergeleerd
Burrata moet je zo vers mogelijk eten. In Nederland is dat eigenlijk niet mogelijk. /snobquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Mensen de burrata van de lidl is maar tot de 20e goed.
Snel snel
Dat is niet de nieuwe Sandrabra toch?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was ook bij SuperBra maar dan hier in de stad. Heel fijn inderdaad met goede service.
Dood gaan moetquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Burrata moet je zo vers mogelijk eten. In Nederland is dat eigenlijk niet mogelijk. /snob
De allerlekkerste burrata heb ik in Zuid-Italië gegeten, die bollen werden voor onze neus gedraaid en direct uitgeserveerd. Hemels.
Zo werkt haast niemand's hoofd. Je vangt nu een glimp op van een hele waaier aan mogelijke gebeurtenissen. Die waaier is er natuurlijk altijd, maar dan zijn er ook nog ontelbaar veel andere waaiers, zo veel dat het abstract wordt. Door de uitslag van je uitstrijkje krijg je nu een focus op 1 mogelijke waaier, en die is heel concreet aanwezig. En dan is het logisch dat je daar over nadenkt. Logisch. Menselijk. En inderdaad onnodig want die scenario's worden nooit allemáál werkelijkheid. De kunst is om je gedachten en gevoelens wel toe te laten, maar ze niet met je op de loop laten gaan. Mij helpt het om een piekerkwartiertje in te stellen. Dat is een afgebakende tijd waarin ik alle websites, onderzoeken, PubMed, fora etc af mag zoeken en alle mogelijke scenario's mag bedenken. Dus dan geef ik dat deel van mijn hoofd dat daarom vraagt de ruimte om alle dingen te denken die even gedacht moeten worden. En dan iets heel anders doen. Dus die tabbladen sluiten, en in bad met een boek. Of wandelen. Sporten. Autorijden. Of netflixen. Een vriendin bellen (niet om die scenario's door te nemen!). Piekerkwartier is indien mogelijk overdag. En soms vaak meestal langer dan een kwartier.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, weet ik niet. Op de grotere websites staat er vooral overal heel groot dat de kansen heel klein zijn en dat je je vooral niet druk moet maken. Maar ik krijg altijd de kriebels van zulke nietszeggende teksten, dus ben ik verder gaan lezen en opzoek gegaan naar percentages en ervaringen. En de uitslag op detail allemaal uitgezocht om het tenminste een beetje te begrijpen.
Maar eigenlijk is dat allemaal zo onnodig. Moet gewoon het onderzoek afwachten. Maar zo werkt mijn hoofd niet.
Och wat jammer. Maar ja, je zal maar blaadjes moeten harken in de herfst.quote:
Nee, volgens mij niet. Deze komt oorspronkelijk uit Rotterdam dacht ik.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is niet de nieuwe Sandrabra toch?
Nooit eerder geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:02 schreef Clubsoda het volgende:
Maar deze is ook fantastischVooral voor het maatadvies, daarna hebben ze een prima webshop ook. Ik had echt een tota andere maat dan ik dacht
Ik hou van die zaakquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:33 schreef Tuindier het volgende:
Een van de oprichters van Superbra heeft mij ooit nog werkcollege wiskunde gegeven.
Wij hebben maar 33 pakketjes ontvangen. Doen we netjes. Op plek 3003.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Whoa. PostNL bracht me maar 80 pakketten dit jaar. Valt me wel mee.
Licht schokkend vind ik wel dat ik daarmee op plaats 370sta in mijn buurt. Wtf hoeveel zooi bestellen mijn buren?
Hier 74 pakketten en rond plek 150.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Whoa. PostNL bracht me maar 80 pakketten dit jaar. Valt me wel mee.
Licht schokkend vind ik wel dat ik daarmee op plaats 370sta in mijn buurt. Wtf hoeveel zooi bestellen mijn buren?
Italiaans eten saai?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dood gaan moet
Ik ga dat saaie Italiaanse voer niet een hele vakantie eten om versere burrata te krijgen
Oh haha, ik loop hier nog niet zo lang mee, dus wist niet dat dit een ding wasquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:54 schreef borisz het volgende:
De Italiaanse Keuken-discussie
Dat is even geleden volgens mij
Ik neem Robin waar.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:54 schreef borisz het volgende:
De Italiaanse Keuken-discussie
Dat is even geleden volgens mij
Ik vind pasta vooral ok als vulling voor veul saus en spuug op gnocchi en risotto. Geen goed begin.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh haha, ik loop hier nog niet zo lang mee, dus wist niet dat dit een ding was.
Maar ieder zijn ding, ik vind dat er veel gevarieerde keuzes zijn en onze beide kinderen zijn dol op pasta. Dus dat helpt ook enorm.
Veel gepraat, denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:45 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag wordt wel een beetje een zware werkdag op exact nul uur slaap
Halfuur fietsen van mijn huis. Kwartier fietsen van mijn werk. Ideaalquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tele
Woont jouw J eigenlijk op een minder onhandige afstand dan A en B?
Kleuterkeuken!quote:
Ik kon vanmorgen ondanks gloedjehagelnieuwe allweatherbanden varen met de autoquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet dat jullie ook allemaal een raam hebben om het zelf te zien enzo, maar holy fuck wat een zeikweer.
Hier is de Italiaanse keuken vooral pizza en pasta (eigenlijk snacks en voorgerechten), maar dat is dus maar een deel van het hele scala aan mogelijkheden. Maar ik snap dat het een afknapper is als dit is wat je in NL vaak te eten krijgt. En bij gebrek aan belangstelling zijn de hoofdgerechten hier vaak om te huilen, qua kwaliteit. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind pasta vooral ok als vulling voor veul saus en spuug op gnocchi en risotto. Geen goed begin.
En dus altijd alles elke keer exact hetzelfde.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:58 schreef yinu het volgende:
@:tele6
Wel jammer voor ons eigenlijk want hoe langer de opbouw hoe beter meezwijmelen
Italiaanse keuken: ik kook zelf best vaak italiaansig want koolhydraten en simpel. Heb in Italië ook heerlijk gegeten maarrrrr waar ik altijd een beetje iebelig van word in Italiaanse restaurants in Italië, is dat je in Italië maar 4 of 5 gerechten per streek hebt en dat die dan OVERAL op de kaart staan.
En van Italianen: dat ze zo lang kunnen praten over ‘hoe het hoort’ qua receptuur en dat ze daar zo fokking conservatief (borderline fundamentalistisch) over zijn.
Ik zag het ja, okergeelquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb me maar ziekgemeld. Batterijtje is op. Had gehoopt het tot het weekend te rekken maar helaas. Wellicht morgen weer wat beter te pas, dan nog wel een middag en avond werken.
@:vlindertje89 bank komt van Happy@home . Wel gekocht via een fysieke winkel (in de Meern). We hebben heel wat banken uitgeprobeerd, maar de eerste was gewoon de fijnste![]()
(Veel modellen zijn qua rugleuning echt te laag, zeker voor mijn vriend)
Stof wordt dus nog een andere kleur (we vonden deze ook mooi, maar beetje saai misschien. En ik had een heel lichte kleur ook mooi gevonden, maar niet praktisch als we nog eens een hond in huis nemen)
Ik voel dit ook wel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dus altijd alles elke keer exact hetzelfde.
Saai.
Net thuisgekomen en zelfs het licht aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet dat jullie ook allemaal een raam hebben om het zelf te zien enzo, maar holy fuck wat een zeikweer.
En dittem ja.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Ik hou trouwens wel van italiaansig. Zoals de paddestoelenlasagne van ottolenghi. Of spaghetti met linzenbolognese. Met extra groente. Maar dat mag niet van de Italianen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dus altijd alles elke keer exact hetzelfde.
Saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd: dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ng-raspberry-en-lime
weet iemand of dit lekker is? ik zie het steeds voorbij komen op de bonus site van de AH, en vroeg het me af.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:38 schreef Blues het volgende:
Het koppeltje futen was erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zo mooi als die Baltsen, dansen dan echt voor elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook al een keer kunnen 'vangen'quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is zo mooi als die Baltsen, dansen dan echt voor elkaar.
Ik ook, echt beesten die je in een BBC doc van David Attenborough verwachtquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja ook al een keer kunnen 'vangen'
En die kleintjes zijn net zebraatjes in het begin als ze meevaren op de ouders.
Ik ben dol op futen
Haha, ja precies. Ik vind futen ook fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ook, echt beesten die je in een BBC doc van David Attenborough verwacht
* And here in this Pond we see the Fuut
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ook, echt beesten die je in een BBC doc van David Attenborough verwacht
* And here in this Pond we see the Fuut
Lief dat je t vraagt! Was fijn weer. Was al even geleden dat ik met hem samen trainde, 27e was ik per ongeluk uur te vroeg dus toen zelf getraind terwijl hij degene voor mij trainde haha en vorige week was hij op vakantie. Dus weer klein beetje spanning vooraf maar dat trok snel weg en heb lekker getraindquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Nieuwe auto![]()
![]()
![]()
125 minder wegenbelasting per maand![]()
![]()
![]()
Heerlijk is datquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ruimde in de vakantie mn trapkast weer eens op, en deed eindelijk eens wat spullen weg. Twee ikea bakken en een (oude) Xbox met tas vol spellen op marktplaats gezet, toch weer ¤42.50 verdiend bij elkaar![]()
Motiveert wel beetje om wat meer spullen te gaan wegdoen moet ik zeggen. Ik heb nog best veel spullen liggen verspreid over het huis die ik echt eens moet gaan uitzoeken en waarvan er echt ook wel wat weg kan
Ook maar eens kijken of series op dvd nog wat doen op marktplaats, want daar heb ik nog een behoorlijke verzameling van liggen die ik al een paar jaar niet heb aangeraakt..
Keukens kijken lijkt me zo heerlijk om te doenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijk is dat![]()
Vorig weekend zo druk gehad en alle dagen vroeg op. Heb echt de hele week uitgekeken naar morgen ochtend uitslapen![]()
En zaterdag keukens kijken in Duitsland
Tot je gegijzeld wordtquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Keukens kijken lijkt me zo heerlijk om te doen
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:36 schreef Candaasje het volgende:
Wat een griebusweer.
Ondanks dat ik de linzensoep niet helemaal lekker fijn gepureerd kreeg, smaakte is wel goed en voel ik me weer wat meer mens![]()
Wel nog een geheugen als een zeef vergiet, dus ik weet niet of ik dit al geantwoord had, maar @:vlindertje89 : de bank wordt okergeel. Lekker hip en 'in'![]()
(Ik wil al jaaaaaaaaaren een gekleurde bank. Turquoise of okergeel....dus het wordt nu dan eindelijk toch die laatste. De afgelopen 10 jaar (en op het moment van typen) hebben we op een bruine bank gezeten dus het wordt wel eens tijd.)
Zojuist mailtje getypt naar de pianostemmer. Of ze ook transporten doen voor particulieren (ze doen namelijk ook aan verhuur van piano's en vleugels voor evementen) en dan kan ie ook weer gelijk gestemd worden en in onderhoud. Mijn zusje verklaart me voor gek want die zou op de beoogde plek de eettafel neerzetten (die nu wel een beetje in de loop komt, toegegeven...) maar.... piano
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een blogblessure. Mijn duim doet al 24 uur zeer door intensief mobiel internetten
Ik vind dat jij vrachtwagenchauffeur moet worden. En dan in je vrije/ rusttijd lekker dingen leren die je wil weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik had bier en sliep te kort. Zo auto wegbrengen voor APK, uurtje trainen, auto ophalen, dutje.
Ik ben laat, maar als havermout liefhebber geef ik je graag wat tips. De eerste is dat ik een geprakte banaan echt de basis van elke havermout vind. De rest vind ik veel minder belangrijk, maar met de banaan heb je meteen de juiste zoetheid en ook gewoon fijn voor de smaak en structuur.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet voor het eerst havermoutpap, met appel, lijnzaad en walnoot. Het is eetbaar maar ik geloof dat ik hier toch niet heel wild van word. Ik blijf nog wel proberen.
3 keer 5 minuten? Doe je een heel laag standje dan oid?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:45 schreef AnneX het volgende:
In aanvulling op Myraela: overnight oats + extra’s na een nachtje koelkast , daarna toevoegen banaan schijfjes of blauwe bessen whatever en daarmee volgende ochtend in magnetron 3 x 5 minuten.
Dank voor de tip diepvries blauwe bessen. Meestal koop ik de bakjes verse in een aanbieding. Omdat hier een kleine vriezer staat, kijk ik zelden in de vriesvakken in de super.
@:Vanyel @:Lonaa leuk advies. Kan Dora mee de cabine in?
Er zijn ook tal van subsidies om een groot rijbewijs te halen. Tenminste een aantal jaren terug wel en het tekort is nog steeds niet opgelostquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij vrachtwagenchauffeur moet worden. En dan in je vrije/ rusttijd lekker dingen leren die je wil weten.
En van die meiden die rijden is bezig met een coachopleiding![]()
De ander met een missverkiezing, das ook altijd nog een optie natuurlijk
En dan moet je natuurlijk op tv. Vertellen over zware dingen tillen enzo
Goede tips, daar ga ik zeker iets mee doen. Ik wil het met de pap ook nog niet opgeven. Ik moet gewoon wat meer dingen proberen. Ik heb gisteren weekboodschappen gedaan en geen kwark gekocht. Voor het eerst in jaren.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben laat, maar als havermout liefhebber geef ik je graag wat tips. De eerste is dat ik een geprakte banaan echt de basis van elke havermout vind. De rest vind ik veel minder belangrijk, maar met de banaan heb je meteen de juiste zoetheid en ook gewoon fijn voor de smaak en structuur.
Verder ben ik fan van havermout de dag van te voren koken, en dan een nachtje in de koelkast laten staan. Dan krijgt het een stevige (pudding-achtige) structuur en is het heel lekker met wat yoghurt en vers fruit erbij. Maar dat is meer voor de zomer. En trouwens iets totaal anders dan overnight-oats waar mensen de havermout zonder te koken een nacht laten staan, want dat vind ik dan weer helemaal niet lekker.
Ik moet de wereld van baked oats nog verder ontdekken, dus daar heb ik nog niet echt advies over. Dit is wel een reminder voor mezelf om dat weer eens uit te zoeken, want dat zijn wel makkelijke dingen om voor te bereiden en mee naar kantoor te nemen.
En dan nog even mijn favoriete havermout.3 eetlepels havermout, een geprakte banaan, ongezoete kokosdrink en een theelepel cacao. Koken tot fijne dikte en dan een hand bevroren blauwe bessen erbij (de kilo zakken van de AH zijn de lekkerste diepvries blauwe bessen). Dat maak ik de avond van te voren, laat ik afkoelen en eet ik dan koud op kantoor als ontbijt.
Stiekem heb ik wel eens overwogen om vrachtwagenchauffeur te worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij vrachtwagenchauffeur moet worden. En dan in je vrije/ rusttijd lekker dingen leren die je wil weten.
En van die meiden die rijden is bezig met een coachopleiding![]()
De ander met een missverkiezing, das ook altijd nog een optie natuurlijk
En dan moet je natuurlijk op tv. Vertellen over zware dingen tillen enzo
Heel goed juist!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik stuurde een mailtje dat ik sowieso moest sturen, met daarin een opmerking van 'Als er toch nog een eerder afspraakmoment vrij komt, hoor ik het graag'. En ik ben zo niet gewend om iets voor mezelf te vragen dat ik nu al het gevoel heb dat ik een ongeduldige opdringerige zeur ben.
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik stuurde een mailtje dat ik sowieso moest sturen, met daarin een opmerking van 'Als er toch nog een eerder afspraakmoment vrij komt, hoor ik het graag'. En ik ben zo niet gewend om iets voor mezelf te vragen dat ik nu al het gevoel heb dat ik een ongeduldige opdringerige zeur ben.
Oops. Nee fout. 3 x 1 minuut. Van max naar standje lager.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 keer 5 minuten? Doe je een heel laag standje dan oid?
Oh, dat klinkt al logischer.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:08 schreef AnneX het volgende:
Oops. Nee fout. 3 x 1 minuut. Van max naar standje lager.
Ik ben nog niet over Finding Neverland heen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Omg 5 minuten in de docu Nothing compares en ik heb al kippenvel.
Weet nu al dat ik de komende weken weer Sinead o Connor luister.
Gaat dat zien.
Ja sorry. Ik blijf er denk ik ook nog wel even over bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:23 schreef derLudolf het volgende:
Waarom gaat het nog steeds overhavermout
Voor m'n gevoel al dagen. Ik heb het wel eens gebruikt door het lokvoer om te vissen. Geen idee of vissen het echt lekker vinden, was vooral goedkope opvullen om het voer wat grover te maken
Eten moet je in je mik stoppen, niet zo lang over lullenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik blijf er denk ik ook nog wel even over bezig
Dat zie je verkeerd. Je moet er juist over praten om er achter te komen hoe je het zo succesvol mogelijk in je mik kan stoppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eten moet je in je mik stoppen, niet zo lang over lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |