abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207481349
pi_207481368
@yinu heel herkenbaar met de katten hier. Als er eentje naar de DA is geweest is het echt een tijdje niet gezellig in huis.

@Kaatje1 goed nieuws O+ fijn om te horen.
pi_207481435
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."

Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even :D ) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207481464
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."

Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even :D ) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
Aaaah, dat is zo schattig O+
pi_207481747
Jong0ns ik vond een leuk topic op FOK!:
MUZ / Laat ChatGPT vragen uit liedjes beantwoorden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207482419
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis :D
  maandag 9 januari 2023 @ 14:16:50 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207482444
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis :D
Dat had ik met pasta, dus het afgelopen jaar fucking veel pasta gegeten, is pasta nu 3x zo duur :(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207482451
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal. :7

Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad :')
pi_207482483
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal. :7

Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad :')
Oh ja, ik kan hier ook wel een gezin van 4 een week van voedsel voorzien :D
pi_207482490
Onze Loebes wordt vanavond ingeslapen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_207482507
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:
Ach @Thinkk-Pinkk wat afschuwelijk, zo erg voor jullie -O-
pi_207482512
quote:
:'(
Heel veel sterkte voor jullie. :*
pi_207482616
Sterkte TP ;(
Spoilers!
  maandag 9 januari 2023 @ 14:38:46 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207482665
quote:
Sterkte TP, vandaag, en de periode die komt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207482741
quote:
Heel veel sterkte :*
pi_207482870
quote:
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207482900
Ik las goed Nika nieuws!

Hier zo’n 100 mails en een onverwacht online overleg. Moest ik op een thuiswerkdag toch nog een bh aan :(

Nu de mails doorgewerkt, spoedklusjes gedaan en de lijst nu even opzij gelegd voor een late lunch. Pannenkoeken gemaakt met jam uit kerstpakket van werkgever /goede medewerker is
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207483447
quote:
Ach, wat droevig. Veel sterkte.
pi_207484318
quote:
Ach ach ach :'( :'( :'(
:* :* :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207484485
Sterkte @Thinkk-Pinkk :* :* wat ontzettend verdrietig..
  maandag 9 januari 2023 @ 16:34:31 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207484632
quote:
Och. Wat een verdriet.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 januari 2023 @ 17:14:52 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207485050
Sterkte TP :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207485189
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.

En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
😳😳😳
pi_207485200
quote:
Verdrietig zeg. Sterkte. 💐
pi_207485206
@Thinkk-Pinkk ;( sterkte *;
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 januari 2023 @ 17:41:21 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207485364
Breaking News Noma gaat de deuren sluiten.

Dag I viel mee. To do uit de mailbox was beperkt. De eerste jaarlijkse klussen zijn gedaan. Morgen verder en zo sportief doen :)
pi_207486212
quote:
Ach joh wat verdrietig :*
pi_207486263
Mijn vakantie aanvragen zijn goedgekeurd *O*
1 week maart (nog geen plannen)
2 weken mei/juni (9 dagen huisje geboekt in Luxemburg) *O*
2 weken september (8 dagen huisje geboekt op Karpathos) *O*
En ik krijg nog een week in december.
*O*
pi_207486345
Heel veel sterkte TP :* ;(
pi_207486356
quote:
Sterkte -O- Dat alle prachtige herinneringen van een mooi hondenleven je voor altijd bij mogen blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207486721
Ik heb dus hotels geboekt voor onze cruise-roadtrip, volgende week.
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim :')
Kwam ik daar mooi toch net op tijd achter.

Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen straf.

Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg _O- . Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207486993
Oeh, da's een mazzel @sigme dat je er nu achter komt.
Doet een beetje denken aan dat echtpaar dat naar Sydney (Australië) ging maar naar Sydney in Canada vlogen (ze vonden het al zo goedkoop en kort vliegen _O- )

Net boerenkool uit de instant pot gegeten. De vorige keer had ik een "burn" en het was niet zo lekker. Iets meer vocht gebruikt en gesmuld en het huis ruikt nu niet naar gekookte boerenkool.
pi_207487067
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim :')

Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen straf.

Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg _O- . Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan :D
:D

Je zult niet de eerste zijn. Maar dat is gedoe waarop je niet zit te wachten.

Ik hoop dat Eurostar snel op mijn mail reageert. Ik heb daar een boeking vooruitgeschoven (en vooruitgeschoven… en vooruitgeschoven) en nu kunnen we écht gaan. Maar het systeem laat me niet voor de hele groep boeken en als ik alleen de twee nu geboekte enkeltjes omboek ben ik een deel van mijn voucherbedrag kwijt. Dat ze me maar een voucher geven of zo die ik in kan inwisselen.
Gelukkig is de boeking pas in augustus en de echte reis pas in oktober. Ik heb nog even.
pi_207487487
Sterkte TP -O- :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207488452
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:

SPOILER
Ook geen straf.

Ha! Ik zie het helemaal voor me. Zouden ze dat nou vaak hebben? Ik zou verwachten van wel…
  maandag 9 januari 2023 @ 20:59:41 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_207488664
Sterkte TP.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 9 januari 2023 @ 21:06:21 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_207488821
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.

En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
Mis alleen nog "Iron Sky" in dit verhaal.
pi_207491607
Loebesje komt woensdag weer naar huis.
pi_207491652
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebesje komt woensdag weer naar huis.
😘
Ging hij rustig? ;(
pi_207491719
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:12 schreef Blues het volgende:

[..]
😘
Ging hij rustig? ;(
Hij kreeg eerst een slaap prikje.. nou ja Loebes heeft ook altijd laat gehad van FOMO dus hup iedere keer die kop omhoog. Toen hij eenmaal sliep veilig in mijn armen was de tweede prik nog twee adem teugen en toen was hij weg. paar stuiptrekkingen gehad.. alleen wel een vreselijke bloedneus.. wist niet dat dat kon gebeuren. Dat is ook niet meer gestopt.

Ik heb wel een foto dat hij opgebaard ligt. Moet even kijken hoe dat onder een spoiler kan. Want niet iedereen zal dat fijn vinden.

Hij ligt er wel heel vredig bij. Oogjes toe alsof hij slaapt.
pi_207491745
Wat is FOMO?
Oh die bloedneus lijkt me ook wel naar.
Gelukkig is de laatste aanblik vredig. O+
pi_207491784
Och loebesje ;(
pi_207491911
Ach zo droevig. ;( Je weet het met huisdieren hè, dat de kans groot is dat dit moment komt, en het is fijn dat je hem een ellendig einde hebt kunnen besparen. Maar dit moment is zo ellendig.
pi_207491986
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:18 schreef Blues het volgende:
Wat is FOMO?
Oh die bloedneus lijkt me ook wel naar.
Gelukkig is de laatste aanblik vredig. O+
Fomo is Fear Of Missing Out :)

Ja nou op een gegeven moment begon zijn neusje weer te bloeden dus heb die schoon gedept
pi_207492092
Het is niet akelig. Net of hij slaapt O+
SPOILER
  maandag 9 januari 2023 @ 23:50:18 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207492168
Ach, gos.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 januari 2023 @ 23:51:09 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207492181
Mooi zo TP O+
Het is allemaal niet leuk,maar als er dan toch mog zo een afscheid kan zijn is dst wel fijn..

Komt ie dan gecremeerd weer thuis?
In NL mag je toch officieel je huisdieren niet in je tuin begraven?
Al mijn huisdieren liggen bij mn ouders in de tuin :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207492236
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:51 schreef Barreltje het volgende:
Mooi zo TP O+
Het is allemaal niet leuk,maar als er dan toch mog zo een afscheid kan zijn is dst wel fijn..

Komt ie dan gecremeerd weer thuis?
In NL mag je toch officieel je huisdieren niet in je tuin begraven?
Al mijn huisdieren liggen bij mn ouders in de tuin :@
Loebes komt gecremeerd weer thuis. We hebben een urn voor hem uitgezocht. Er wordt een klei afdruk van zijn pootje gemaakt en een met inkt. Ook zal er een beetje as apart gehouden worden voor een bedeltje. Heb de edelsmid die onze trouwringen heeft gemaakt gecontacteerd. Het kon zijn dat de urn iets te klein was. Maar de overige as strooien wij uit op Texel. Zijn favoriete plek waar hij afgelopen weekend nog was O+

Onze Jack Russel ligt ook bij mijn ouders in de tuin.. maar gezien wij hier ooit weer weg willen..

Wij hebben heel bewust voor deze manier gekozen. Hij is familie en hij hoort een eervol afscheid te krijgen.
pi_207492317
Wat een mooi afscheid van Loebes zoals hij nu slaapt.
Heel veel sterkte voor jou en voor jullie met missen. :*
pi_207492965
Goedemorgen.

:* voor @Thinkk-Pinkk
Sterkte met het verdragen van de leegte

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-01-2023 07:44:27 ]
pi_207493065
Mogge!

Wat een mooie foto van Loebes,
  dinsdag 10 januari 2023 @ 08:35:56 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207493516
Rust zacht Loebes.
pi_207493624
Mooie foto van Loebes inderdaad.

Hier is de timmerman hier weer. Gisteren heeft hij de grootste klus gedaan, vandaag 6 kleine klussen. Het zijn allemaal dingen die al jaren liggen. En dingen waarmee we zelf straks weer verder kunnen. Ik ga straks ook maar eens contact opnemen met de volgende klusser.
Spoilers!
pi_207493885
'morgen

Sterkte TP.
pi_207493895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie foto van Loebes inderdaad.

Hier is de timmerman hier weer. Gisteren heeft hij de grootste klus gedaan, vandaag 6 kleine klussen. Het zijn allemaal dingen die al jaren liggen. En dingen waarmee we zelf straks weer verder kunnen. Ik ga straks ook maar eens contact opnemen met de volgende klusser.
Fijn he, die vooruitgang. Ik ben ook zo blij met de veranderingen in de tuin nu we dat hebben uitbesteed en ze bezig zijn. Er blijft nog genoeg werk voor ons over, maar dat een professional de eerste stappen zet is echt heerlijk.
pi_207494137
Sterkte @Thinkk-Pinkk

mooie foto van Loebes
pi_207494550
Loebes O+ ;(
pi_207495461
Jong0ns, ik heb geloof ik best een redelijke dag vandaag.
pi_207496173
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, ik heb geloof ik best een redelijke dag vandaag.
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.

Ik hou zo van groente uit de oven als lunch, liefst met portobello olie, dus ik ging net de bloemkool in de airfryer gooien want sneller maar die stomme airfryer is zo fanatiek dat ik altijd eindig met halfgare dikke stukken en verkoolde bloempjes en dan zijn mijn uien ook nog ranzig.
Dus ik deed mijn bloemkool eerst even in de magnetron :o En de uien ook, maar iets korter. Daarna pas in de airfryer.
Omdat ik een ongeduldig sekreet ben rukte ik ze er na 8 minuten uit en toen waren ze nog ietsie te al dente, maar met iets langer magnetronnen en iets heter fryen heb ik straks alsnog 2x zo snel mijn groentjes gegrild dus wordt het ook haalbaar als ik minder tijd heb.

Groentehemel O+ O+ O+ O+

Als iedereen dit gewoon al deed en mij niet inlichtte, :( :( :( :( :(
Als niet, graag gedaan :*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207496807
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 12:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.

Ik hou zo van groente uit de oven als lunch, liefst met portobello olie, dus ik ging net de bloemkool in de airfryer gooien want sneller maar die stomme airfryer is zo fanatiek dat ik altijd eindig met halfgare dikke stukken en verkoolde bloempjes en dan zijn mijn uien ook nog ranzig.
Dus ik deed mijn bloemkool eerst even in de magnetron :o En de uien ook, maar iets korter. Daarna pas in de airfryer.
Omdat ik een ongeduldig sekreet ben rukte ik ze er na 8 minuten uit en toen waren ze nog ietsie te al dente, maar met iets langer magnetronnen en iets heter fryen heb ik straks alsnog 2x zo snel mijn groentjes gegrild dus wordt het ook haalbaar als ik minder tijd heb.

Groentehemel O+ O+ O+ O+

Als iedereen dit gewoon al deed en mij niet inlichtte, :( :( :( :( :(
Als niet, graag gedaan :*
Dit is een supergoed idee maar ik heb geen magnetron meer. :+
  dinsdag 10 januari 2023 @ 15:10:29 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207498036
We hebben sneeuw *O*
Ik herhaal
We hebben sneeuw *G*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207498048
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.
Kreeg veel foto's en filmpjes ^O^

Mijn emoties tijdens de 2 telefoongesprekken:
*O* ^O^ _O_ :o :{ |:( :X 8)7 :D :o }:| :|W O+ :o :? *O* :D
pi_207498121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Barreltje het volgende:
We hebben sneeuw *O*
Ik herhaal
We hebben sneeuw *G*
Ooooh yes *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207498130
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.

Een achtbaan dus :o Maar wel heel mooi, filmpjes _O_
pi_207498204
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moet :') Normaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
pi_207498205
quote:

Deze smileys zijn waarschijnlijk nog niet eerder zó op zijn plaats geweest.

Ik hang hier maar wat rond. Kan me op weinig concentreren en voel me niet fit. Ontspannen is lastig tot onmogelijk omdat de timmerman nog bezig is. Ik hoop dat hij met een uur wel klaar is.
Spoilers!
pi_207498233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moet :') Normaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.

Deze pasta is ook lekker: http://www.mindyourfeed.n(...)met-avocado-en-zalm/
Spoilers!
pi_207498248
quote:

Filmpjes w/ van zoon en gezin?
pi_207498250
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.

Deze pasta is ook lekker: http://www.mindyourfeed.n(...)met-avocado-en-zalm/
Dank ^O^

En ik ben echt moe. Want ik zat het lulverhaal van de receptenschrijfster over lente en zonnestralen al te lezen.

Aan pizza heb ik ook gedacht, daar heb ik ook wel eens zalm op gedaan en was lekker.
pi_207498313
En aan het wachten op een telefoontje van de oogarts. Die zou om 3 uur bellen. Typisch.
pi_207498356
quote:
Diepvries.
pi_207498380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dank ^O^

En ik ben echt moe. Want ik zat het lulverhaal van de receptenschrijfster over lente en zonnestralen al te lezen.

Aan pizza heb ik ook gedacht, daar heb ik ook wel eens zalm op gedaan en was lekker.
Stomme blogs inderdaad :{

Ik ben momenteel bezig om vegetarische maaltijden voor de Instantpot te zoeken. Gisteren en vandaag heb ik tientallen recepten op een stuk of 25 blogs gelezen. Ik word echt zo simpel van al dat scrollen langs nutteloze informatie.

Die kletspraatjes zijn tegenwoordig niet eens meer de hoofdmoot van de paginavulling. Inmiddels moet je om hoog in Google te verschijnen vragen die lezers mogelijk hebben beantwoorden. En uiteraard overal een filmpje van dat automatisch afspeelt.
Spoilers!
pi_207498391
Yo, jullie weten toch wel waar die lulverhalen boven het recept voor nodig zijn toch? Da's echt niet omdat de blogger zo graag lulkoek typt ;)

Wat L_S al zegt; da's nodig om google je hoger te laten indexeren.
pi_207498442
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef sigme het volgende:
Diepvries.
Ik geloof dat ik dit ga doen _O_ want ik heb nu helemaal geen zin in zalm _O-
Koude pastasalade met zalm is lekker, maar niet nu.
pi_207498455
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stomme blogs inderdaad :{

Ik ben momenteel bezig om vegetarische maaltijden voor de Instantpot te zoeken. Gisteren en vandaag heb ik tientallen recepten op een stuk of 25 blogs gelezen. Ik word echt zo simpel van al dat scrollen langs nutteloze informatie.

Die kletspraatjes zijn tegenwoordig niet eens meer de hoofdmoot van de paginavulling. Inmiddels moet je om hoog in Google te verschijnen vragen die lezers mogelijk hebben beantwoorden. En uiteraard overal een filmpje van dat automatisch afspeelt.
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.
pi_207498462
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:41 schreef sigme het volgende:
Yo, jullie weten toch wel waar die lulverhalen boven het recept voor nodig zijn toch? Da's echt niet omdat de blogger zo graag lulkoek typt ;)

Wat L_S al zegt; da's nodig om google je hoger te laten indexeren.
Ja, ik weet. Maar nog steeds verrekte irritant.
pi_207498476
Tsja. Massaal naar beneden scrollen in de lijst met zoekresultaten dan maar.
Stemmen met de voeten ;)

Oogarts al aan ;t oor gehad?
pi_207498491
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef sigme het volgende:
Tsja. Massaal naar beneden scrollen in de lijst met zoekresultaten dan maar.
Stemmen met de voeten ;)

Oogarts al aan ;t oor gehad?
Nope.
pi_207498640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.
Juist.

Ik heb nog 6 blogs te gaan en dan heb ik denk ik het hele veganistische Instantpotinternet gelezen.
Spoilers!
pi_207498673
Instantpotinternet O+
pi_207498845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Juist.

Ik heb nog 6 blogs te gaan en dan heb ik denk ik het hele veganistische Instantpotinternet gelezen.
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!
pi_207498878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Instantpotinternet O+
Zalm-spinazie-lasagne is ook lekker!
pi_207498899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef vlindertje89 het volgende:

Zalm-spinazie-lasagne is ook lekker!
Het lijkt er op dat zalm vooral wordt gecombineerd met pasta, spinazie en broccoli :+ Lasagne is ook een goede tip.

Nog geen telefoon. En ik wil iets doen waarbij ik geen telefoongesprek kan gebruiken.
pi_207498928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!
Dit ziet er wel fascinerend uit: https://rainbowplantlife.com/instant-pot-pumpkin-lasagna-soup/

Voor de rest is het veel curry, soep, chili, chana massala, dahl, etc in allerlei variaties.
Spoilers!
pi_207498945
Ik ga experimenteren met gerookte zalm en dan een kookboek Gerookte Zalm: iets anders dan pasta! schrijven. Gerookte zalm met peulvruchten, aardappels, rijst, prei, bloemkool en voor fietsie ook met ananas.
pi_207498955
En nu ga ik douchen. Dan belt de oogarts binnen 2 minuten nadat ik zeiknat ben.
pi_207499069
quote:
Wokken met prei en puntpaprika en dan kruiden met kerrie/paprikapoeder en met/door couscous.
pi_207499074
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Clubsoda op 10-01-2023 16:36:09 ]
pi_207499095
Quiche kan ook
pi_207499128
Oogarts belde niet.
pi_207499129
Gerookte zalm is het lekkerst als het gewoon blijft zoals het is. dus koud.
Wat het naar mijn idee eigenlijk alleen geschikt maakt voor salades, maar dan wel ongeveer alle mogelijk salades waar geen gele kaas of vlees door zit. Groene salade, aardappelsalade, pastasalade, koude rijst, bonen voor mijn part. Als het maar koud of hooguit lauwwarm is. En dan de zalm bij voorkeur in dermate grote stukken plak dat je de zalm goed in de bek hebt.
pi_207499138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Oogarts belde niet.
Heb je de oogarts al gebeld?
pi_207499147
Ik werk tegenwoordig nog maar 24 uur per week. Vandaag was ik vrij. En morgen weer :o Wat een tijd heb je dan. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en dom gehangen maar ook nuttige klusjes gedaan maar alles goed afgewisseld en gedoseerd. En toen ik de koelkast sopte, ben ik er bij gaan zitten. En ik heb ook nog een half uur pilates gedaan. Zo ontzettend verstandig allemaal :+
pi_207499155
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:41 schreef sigme het volgende:
Heb je de oogarts al gebeld?
Ik heb een reply gestuurd met de email waar de afspraak van 10 januari 15.00 in stond. Misschien helpt bellen beter :')
pi_207499174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werk tegenwoordig nog maar 24 uur per week. Vandaag was ik vrij. En morgen weer :o Wat een tijd heb je dan. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en dom gehangen maar ook nuttige klusjes gedaan maar alles goed afgewisseld en gedoseerd. En toen ik de koelkast sopte, ben ik er bij gaan zitten. En ik heb ook nog een half uur pilates gedaan. Zo ontzettend verstandig allemaal :+
Wauw. Wat volwassen :o
Spoilers!
pi_207499207
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wauw. Wat volwassen :o
Ik schrok er zelf ook van :Y Mijn lijf vindt het wel fijn, trouwens.
pi_207499223
Ik donderde overigens wel bijna van mijn fiets trouwens, ter compensatie :')
pi_207499255
Ik mis de tijd van de leuke blogs die niet voor SEO-doelen geschreven werden.
pi_207499334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Fijn ^O^
Tijd verlummelen knapt een mens ook zo van op O+
pi_207499357
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Deze smileys zijn waarschijnlijk nog niet eerder zó op zijn plaats geweest.

Ik hang hier maar wat rond. Kan me op weinig concentreren en voel me niet fit. Ontspannen is lastig tot onmogelijk omdat de timmerman nog bezig is. Ik hoop dat hij met een uur wel klaar is.
Ja het waren verhalen om nooit te vergeten ;)

Morgen een betere dag voor je ^O^
pi_207499394
Het lulligste van het hele reisverhaal is eigenlijk (vinden zij ook allemaal) dat er 2 koffers kwijt zijn, waarvan er in 1 alle souvenirtjes zaten waaronder een T-shirt voor kleinzoon A met een koala erop van het wildlife park waar ze geweest zijn, die hij naar school aan wilde vandaag.
Dat is pas echt leed :'(
pi_207499422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:53 schreef yinu het volgende:
Ik mis de tijd van de leuke blogs die niet voor SEO-doelen geschreven werden.
Ja, ik ook. Er is echt veel veranderd wat dat betreft de laatste jaren.

Zo af en toe heb ik weer blogneigingen maar ergens heb ik er ook weer een enorme aversie tegen.
Spoilers!
pi_207499431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:02 schreef Blues het volgende:
Het lulligste van het hele reisverhaal is eigenlijk (vinden zij ook allemaal) dat er 2 koffers kwijt zijn, waarvan er in 1 alle souvenirtjes zaten waaronder een T-shirt voor kleinzoon A met een koala erop van het wildlife park waar ze geweest zijn, die hij naar school aan wilde vandaag.
Dat is pas echt leed :'(
Oh nee! :X

Groot leed ja. Hoe oud is kleinzoon A?

Deze terugreis wordt wel een verhaal dat ze nog tot in lengte der dagen kunnen vertellen als Goed Reisverhaal.
pi_207499446
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:05 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh nee! :X

Groot leed ja. Hoe oud is kleinzoon A?

Deze terugreis wordt wel een verhaal dat ze nog tot in lengte der dagen kunnen vertellen als Goed Reisverhaal.
8 is hij.

Het is echt een reis om nooit te vergeten door allerlei gebeurtenissen _O-
pi_207499453
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo af en toe heb ik weer blogneigingen maar ergens heb ik er ook weer een enorme aversie tegen.
Ik houd ook van schrijven (en van blogs lezen) maar tegenwoordig is er zoveel bagger bij.

Heb jij geblogd ja?

Ik vond het in de vroege jaren 2000 zo leuk op internet. Toen heb ik ook veel geforumd. Edit: op allerlei buitenlandse fora, over allerlei onderwerpen eindeloos kletsen. Beetje zoals hier, maar meer. Veel meer.
pi_207499591
Blogs als in dagboeken?
pi_207499776
Timmerman is weg *O* Vrijheid *O*
Spoilers!
pi_207499778
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:17 schreef Blues het volgende:
Blogs als in dagboeken?
Dagboeken, reisverslagen, gedachtenspinsels, vakartikelen, hobbyblogs. Als het maar goed geschreven is en niet commercieel gedreven (niet dat mensen er niet aan mogen verdienen hoor, integendeel, maar geld verdienen met schrijven leest toch anders dan schrijven om het geld verdienen).
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 17:34:16 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207499793
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo bedacht ik mij eens dat ik over bepaalde dingen in de analoge fotografie wel wat zinnigs had te vertellen. Zinniger dan bepaalde "grote" kanalen in elk geval.

Ik heb zelfs wat gefilmd. Toen bedacht ik hoe zo'n hekel ik heb aan videobewerking. En dan het zonder 1000 abonnees toch geen zin heeft, of iemand moet wel het specifiek gaan zoeken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207499828
@yinu, ik heb ooit getracht om een blog over barbecueën op te zetten maar dat faalde net voor het online ging wegens redenen. Sindsdien kriebelt het nog regelmatig.

Ik heb een aantal van onze klanten met hun SEO geholpen en voor enkelen Wordpress sites gemaakt en geschreven. Ik vind SEO en alles Google heel fascinerend maar ook ontzettend stom.
Spoilers!
pi_207499862
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zo bedacht ik mij eens dat ik over bepaalde dingen in de analoge fotografie wel wat zinnigs had te vertellen. Zinniger dan bepaalde "grote" kanalen in elk geval.

Ik heb zelfs wat gefilmd. Toen bedacht ik hoe zo'n hekel ik heb aan videobewerking. En dan het zonder 1000 abonnees toch geen zin heeft, of iemand moet wel het specifiek gaan zoeken.
Ik snap wat je bedoelt :D Ik moet voor mijn kruidenbedrijf content maken voor mijn sociale media want dat ia nou eenmaal hoe ik aan klanten kom. Maar het is niet mijn favoriete onderdeel van het bedrijfje spelen.
Spoilers!
pi_207499894
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt :D Ik moet voor mijn kruidenbedrijf content maken voor mijn sociale media want dat ia nou eenmaal hoe ik aan klanten kom. Maar het is niet mijn favoriete onderdeel van het bedrijfje spelen.
Ik schrijf voor mijn bedrijf ook als nodig (als we wat te vertellen hebben), en dat vind ik dan heel leuk. Maar content maken zoals het 'moet' van de sociale media, omwille van het content maken, daarvan gaat mijn innerlijke recalcitrante puber enorm muiten. En dan kan ik het niet meer. Zo hadden we ook allerlei ideeën voor video's maar pffff, wat @derLudolf zegt ja.

Edit: Zeker nu met AI alles nog veel SEO-geschikter gaat worden en er daarmee meer pulp en geestloze woorden de digitale ether ingebraakt gaan worden, waarbij reeds bestaande informatie alleen maar verder geëchood wordt. Maar goed. Ik hou wel van maken om het maken, en simpeler is beter, dus misschien geeft ChatGPT na een tijdje waarmee het hele internet verstopt raakt op een gegeven moment wel weer ruimte voor iets kleinschaligs en authentieks. Men kan hopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door yinu op 10-01-2023 17:49:10 ]
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:09:30 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207500262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:43 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik schrijf voor mijn bedrijf ook als nodig (als we wat te vertellen hebben), en dat vind ik dan heel leuk. Maar content maken zoals het 'moet' van de sociale media, omwille van het content maken, daarvan gaat mijn innerlijke recalcitrante puber enorm muiten. En dan kan ik het niet meer. Zo hadden we ook allerlei ideeën voor video's maar pffff, wat @:derLudolf zegt ja.

Edit: Zeker nu met AI alles nog veel SEO-geschikter gaat worden en er daarmee meer pulp en geestloze woorden de digitale ether ingebraakt gaan worden, waarbij reeds bestaande informatie alleen maar verder geëchood wordt. Maar goed. Ik hou wel van maken om het maken, en simpeler is beter, dus misschien geeft ChatGPT na een tijdje waarmee het hele internet verstopt raakt op een gegeven moment wel weer ruimte voor iets kleinschaligs en authentieks. Men kan hopen.
Als het maar geëchood werd, niet zelden wordt de boel verdraaid. Zo is Pentax bezig om uit te zoeken of ze weer film camera's kunnen gaan maken. Behoorlijk serieus weliswaar, oude gepensioneerde technici teruggevraagd om te helpen. Een strategie bedacht welk type camera wanneer gemaakt gaat worden.

Heel veel vloggers raaskallen vervolgens "Pentax gaat nieuwe film camera's maken"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2023 @ 18:53:15 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207500862
Beoordelingsgesprek weer gehad. Nou ja zo spannend niet. :+ Ik mag nog even blijven :P
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als het maar geëchood werd, niet zelden wordt de boel verdraaid. Zo is Pentax bezig om uit te zoeken of ze weer film camera's kunnen gaan maken. Behoorlijk serieus weliswaar, oude gepensioneerde technici teruggevraagd om te helpen. Een strategie bedacht welk type camera wanneer gemaakt gaat worden.

Heel veel vloggers raaskallen vervolgens "Pentax gaat nieuwe film camera's maken"
Neem het koken op gas en astmabericht bij kinderen van gisteren. Het was een eerste onderzoek dat heel misschien mogelijk in die richting zou kunnen wijzen. Een veel groter onderzoek was nodig om conclusies te trekken... Maar ondertussen... :').
pi_207500890
Wat zal jij vandaag een big smile hebben gehad @Blues

Recepten met een driedelige roman erom heen geschreven, wat een bloedhekel heb ik daar aan. Ben haast in staat om weer kookboeken te gaan kopen.

Pffff weer zo'n dag vandaag. Echt, ze hebben een systeem om (belangrijke) zaken in te vullen. Da's heel veel werk (afhankelijk ook van het te beheren gebouw), daar werken 2-3 mensen aan. Er is een beter/sneller systeem waarbij je informatie (die er is) met 2 toetsaanslagen in dat systeem invoegt. Dus dan hoeven die 2/3 mensen dat niet handmatig in te voeren, maar nee, dat systeem wat wij hebben is goedkoper o|O (hoeven die 2/3 mensen dan niet betaald te worden?). Gelukkig werken onze nieuwe collega's met het snellere systeem, hopelijk implementeren ze dat ook bij ons.
pi_207500998
Oh @Kaatje1, dat klinkt echt zo frustrerend! Heb je nog sollicitaties lopen?
pi_207501118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef yinu het volgende:
Oh @:Kaatje1, dat klinkt echt zo frustrerend! Heb je nog sollicitaties lopen?
Nu niet, maar voor het UWV moet ik binnen 15 dagen nog 4 soll. activiteiten doen. Dus vanavond maar eens kijken.

Ook kwamen we vandaag (weer) iets onhandigs tegen "ja maar....(oude directeur) wil dat zo". Tja, ik denk, hij is weg, hup overboord met onhandig en tijdrovend en overstappen naar handig en snel. Maar nee...we blijven onhandig en tijdrovend werken.
pi_207501152
Maar veel beter nieuws, Nika heeft heel veel brokjes gegeten vandaag, vanavond flink wat natvoer en nu is ze weer brokjes aan het eten. Weliswaar met eetlustopwekkende medicatie en anti misselijkheidspilletje, maar toch...er gaat best veel naar binnen *O*
pi_207501237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar veel beter nieuws, Nika heeft heel veel brokjes gegeten vandaag, vanavond flink wat natvoer en nu is ze weer brokjes aan het eten. Weliswaar met eetlustopwekkende medicatie en anti misselijkheidspilletje, maar toch...er gaat best veel naar binnen *O*
Tots op Nika O+
pi_207501276
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Tots op Nika O+
Ik ook.

Hoe gaat het nu met jullie? Moest vanochtend zo aan je denken, Loebes uitlaten, dat zal zo confronterend zijn geweest.
pi_207501877
quote:
Een roomkaastaartje met een bodem van toastjes en dan een mengsel van roomkaas met gerookte zalm. Hadden we met kerst met zelfgerookte zalm :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_207501923
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
Een roomkaastaartje met een bodem van toastjes en dan een mengsel van roomkaas met gerookte zalm. Hadden we met kerst met zelfgerookte zalm :9~
Ja, dat is sowieso lekker :9
pi_207502076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook.

Hoe gaat het nu met jullie? Moest vanochtend zo aan je denken, Loebes uitlaten, dat zal zo confronterend zijn geweest.
We zijn echt beide zo labiel als iets. Nu was ik dat al .. maar hemel dit doet zoveel pijn.
pi_207502095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
We zijn echt beide zo labiel als iets. Nu was ik dat al .. maar hemel dit doet zoveel pijn.
Och -O-
pi_207502522
Het zijn ook echt famillieleden, huisdieren... dat voel je ;(
pi_207502536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Pee! Long time no see.
Hoe is het met jullie?
  dinsdag 10 januari 2023 @ 20:14:42 #127
63722 z80
I fink you freaky
pi_207502565
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:40 schreef sigme het volgende:
Gerookte zalm is het lekkerst als het gewoon blijft zoals het is. dus koud.
Wat het naar mijn idee eigenlijk alleen geschikt maakt voor salades, maar dan wel ongeveer alle mogelijk salades waar geen gele kaas of vlees door zit. Groene salade, aardappelsalade, pastasalade, koude rijst, bonen voor mijn part. Als het maar koud of hooguit lauwwarm is. En dan de zalm bij voorkeur in dermate grote stukken plak dat je de zalm goed in de bek hebt.
Persoonlijk vind ik een lauwe gerookte zalm lekkerder dan een koude. Maar ongeacht welke temperatuur het stukje vis heeft het gaat er toch wel in.
pi_207502603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:14 schreef z80 het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik een lauwe gerookte zalm lekkerder dan een koude. Maar ongeacht welke temperatuur het stukje vis heeft het gaat er toch wel in.
Ja, het gaat me er eigenlijk ook meer om dat ie niet gegaard wordt. Dus niet bakken, of in hete saus etc.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 20:23:17 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_207502759
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, het gaat me er eigenlijk ook meer om dat ie niet gegaard wordt. Dus niet bakken, of in hete saus etc.
Van die grijs gegaarde zalm. Die mag naast de doorbakken biefstuk, onder de schoen als zool.
pi_207502765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet al de hele dag aan Loebes denken. En ik heb het al een paar keer getypt en weer verwijderd, want ik kende Loebes niet eens. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het ongelofelijk veel pijn moet doen voor jullie :* Zoals Blues al terecht zegt: zo'n dier hoort ook gewoon bij je gezin en je hebt een gezinslid los moeten laten.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 20:24:06 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207502773
Sterkte TP!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207503567
Ja, ik moest er vandaag ook aan denken, aan Loebes.
pi_207503826
Ik kom niet uit het blog black hole :'(
Spoilers!
pi_207503928
Wat lief dat er zo aan hem gedacht wordt. Het was ook zo fijn gisteren. Al die mensen die nog afscheid wilde nemen. En hij wist ook gewoon dat ze er allemaal waren voor hem. Het is fijn te weten dat iemand waar je zo van houdt ook zo geliefd is bij andere.

En hij is zeker een belangrijk deel van ons gezin. Het was ook altijd C, C en Loebes. Als we hem een keer niet meenamen waren mensen verbolgen.

We zijn foto’s aan het terug kijken. Hemel wat hebben we een hoop met hem gedaan.

Zo lief dat jullie zo aan hem denken.

afbeeldingen gratis
pi_207504051
Wat fijn dat zoveel mensen er voor hem waren, dat is een kleine troost. Al is dat misschien niet het beste woord, want ik weet hoeveel pijn het doet om een huisdier te moeten laten gaan. Veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207504567
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom niet uit het blog black hole :'(
Receptenblogs of andere blogs?
pi_207504809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:06 schreef yinu het volgende:

[..]
Receptenblogs of andere blogs?
Recepten. Nog steeds :'(

Ik ben nu met het laatste blog bezig maar daar staat zo veel leuks op dat ik weer 27 tabs open heb staan _O-

Vega, vegan, Instantpot én Airfryer: enter at your own risk.
Spoilers!
pi_207504964
Ik was paaldansen vanavond. Komende weken weer cursus. Ik was een beetje zenuwachtig, want ik herinner me van een jaar geleden dat ik er echt in moest komen -- zo'n zaaltje met spiegelwand, elegant proberen te bewegen, weinig kleren aan... allemaal erg ver buiten m'n comfort zone -- maar het viel enorm mee *G*
Weer iets wat beter is geworden dit jaar, en zonder dat ik het me heb beseft.
Waar ik nog niet uit ben is of ik nou echt rechtshandig ben en rechtsvoetig. Veel van de moves doe ik precies gespiegeld t.o.v. de andere mensen. De andere kant langs lukt ook redelijk, dus kennelijk heb ik geen duidelijke voorkeurskant? Blijft een puzzel.
En we deden buikspieroefeningen op Baby Shark, dus raad eens waar ik nu mee in m'n hoofd zit? |:(
pi_207504975
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Recepten. Nog steeds :'(

Ik ben nu met het laatste blog bezig maar daar staat zo veel leuks op dat ik weer 27 tabs open heb staan _O-

Vega, vegan, Instantpot én Airfryer: enter at your own risk.
Oh ik ben in een andere blogtunnel beland. Ik vroeg me namelijk af of er nog leuke blogs bestonden. Dit is wel een toppertje uit onverwachte hoek. Dat bedoelde ik eerder, het onderwerp hoeft niet uit te maken, alles is interessant mits goed geschreven.
pi_207506649
@Thinkk-Pinkk heel veel sterkte
pi_207507145
Goedemorgen O+
Spoilers!
pi_207507259
Om half zeven wakker worden van de wekker }:| Veel te vroeg, half acht opstaan was ook prima geweest, hoe kwam ik met mijn domme hoofd op dit idee moppermopper… en dan erachter komen dat je droomde dat de wekker ging :')
Weer in slaap gesukkeld… tot de wekker om half acht ging O+
pi_207507742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Pee! Long time no see.
Hoe is het met jullie?
:W Z'n gangetje :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_207508117
Vandaag is iets minder. #katertje
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:48:51 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207508347
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is iets minder. #katertje
Miauw
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:49:31 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207508356
Mijn telefoon lag vannacht niet goed op het Qi-paneeltje in m'n nachtkastje... ergo: was leeg toen de wekker had moeten gaan....

Om 8:50 wakker, om 9:01 in een call *)
pi_207508358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Miauw
Ja, niet zo een. ;(
pi_207510969
Ik ben uit het blog black hole *O*

Nu nog de 97 bewaarde recepten uitzoeken en van een tagje voorzien.
Spoilers!
pi_207511185
Ik heb 11 km intervallen gerend en een rondje gewandeld met een vriendin. Verder nog wat klusjes vandaag, even met S. Engels oefenen en dan vanavond naar bomenjongen *G*

M'n sportlegging heb ik net in de biotex gezet want hij ruikt nog steeds naar de sloot van eind juni. Ik had een nachtje in azijn geprobeerd, hielp niet, en een nacht in soda hielp ook niet. Dit is m'n laatste hoop _O-
Het ding is sindsdien al minstens 10 keer in de was geweest en aan allerlei andere soorten modder blootgesteld, maar de modder uit Harreveld is kennelijk hardnekkig _O-

@Lucky_Strike en welk recept ga je als eerste maken? *O*
pi_207511241
Ik wil wel in een blog black hole anders. :') Ik blijf maar lezen over uitslagen en uitstrijkjes. Ik vind mezelf echt een aansteller, maar kan het toch niet loslaten.
pi_207511466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:14 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel in een blog black hole anders. :') Ik blijf maar lezen over uitslagen en uitstrijkjes. Ik vind mezelf echt een aansteller, maar kan het toch niet loslaten.
Maar dat is toch logisch, echt geen aanstellerij
pi_207511634
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar dat is toch logisch, echt geen aanstellerij
Mja, weet ik niet. Op de grotere websites staat er vooral overal heel groot dat de kansen heel klein zijn en dat je je vooral niet druk moet maken. Maar ik krijg altijd de kriebels van zulke nietszeggende teksten, dus ben ik verder gaan lezen en opzoek gegaan naar percentages en ervaringen. En de uitslag op detail allemaal uitgezocht om het tenminste een beetje te begrijpen.

Maar eigenlijk is dat allemaal zo onnodig. Moet gewoon het onderzoek afwachten. Maar zo werkt mijn hoofd niet.
pi_207511818
@Myraela vind je het fijn dat je afspraak nu bij je eigen gyn in het ziekenhuis is, of zou je liever sneller terecht kunnen ook als dat elders is?

In dat laatste geval zou je kunnen kijken of er vanuit je zorgverzekering ook een contract is met Bergman Clinics. Mijn ervaring is dat je daar meestal heel snel terecht kunt. Ze zitten in elk geval in Amsterdam en Bilthoven, misschien inmiddels ook elders.

En logisch dat je hoofd niet zo werkt :* maar wel vervelend natuurlijk!
pi_207511865
Ik wil wel sneller, maar ik vind het belangrijker dat het bij mijn eigen gynaecoloog is. Los van dat ik haar gewoon een fijn persoon vind, vind ik het ook gewoon fijn dat ze er dan ook meteen met de IVF-bril naar kan kijken.
pi_207511920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel sneller, maar ik vind het belangrijker dat het bij mijn eigen gynaecoloog is. Los van dat ik haar gewoon een fijn persoon vind, vind ik het ook gewoon fijn dat ze er dan ook meteen met de IVF-bril naar kan kijken.
Snap ik helemaal! Begin februari mag je, toch? Is natuurlijk best snel al, maar kan me goed voorstellen dat dat niet zo voelt. Je zou altijd nog kunnen proberen eens de poli te bellen om te vragen of er toevallig een afspraak tussenuit gevallen is ergens. Heb ik bij het eicellen-invriezen-traject destijds ook eens gedaan en toen was er idd een afspraak afgezegd en kon ik een maand eerder terecht :)
En verder gewoon succes met wachten. Is ook gewoon klote, zeker in jouw situatie!
pi_207511962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:44 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mja, weet ik niet. Op de grotere websites staat er vooral overal heel groot dat de kansen heel klein zijn en dat je je vooral niet druk moet maken. Maar ik krijg altijd de kriebels van zulke nietszeggende teksten, dus ben ik verder gaan lezen en opzoek gegaan naar percentages en ervaringen. En de uitslag op detail allemaal uitgezocht om het tenminste een beetje te begrijpen.

Maar eigenlijk is dat allemaal zo onnodig. Moet gewoon het onderzoek afwachten. Maar zo werkt mijn hoofd niet.
:*

Ik heb een lisexicisie gehad na een foute PAP.
Die wetenschap helpt je vast niet veel verder, maar ik kan je in elk geval vertellen dat dat gewoonlijk geen grote ingreep is en dat was het bij mij ook niet. Ondanks dat raakte ik er wel vreselijk van in de put, maar dat was psychisch. Zo werkte mijn hoofd blijkbaar. Uiteindelijk ben ik de put wel uitgekrabbeld.
pi_207512011
Ik ben echt totaal niet bang voor de lisexicisie zelf eigenlijk, daarover lees ik inderdaad dat het allemaal wel meevalt. En ik was mezelf natuurlijk al mentaal aan het voorbereiden op de punctie van de IVF, schijnt niet echt genieten te zijn. Dus daar heb ik niet zo'n schrik van.

Het is nu vooral dat die 8% door m'n hoofd blijft spoken. En als ik dat een beetje los kan laten, dan puzzel ik met de realistischere onzekerheid rondom een behandeling en het wachten daarna tot ik wel kan starten met IVF.

Juist na behandeling in de put, wat zat je toen het meest dwars?
pi_207512318
Mensen de burrata van de lidl is maar tot de 20e goed.
Snel snel
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207512366
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Snel snel
Watwatwat burrata?

Ik heb nog bassilicumolie die echt perfect is voor bij wat burrata. :9
pi_207512429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:51 schreef Myraela het volgende:

[..]
Watwatwat burrata?

Ik heb nog bassilicumolie die echt perfect is voor bij wat burrata. :9
Dikke bollen van 250 gram voor 2,99.
Ik vrat er 2 deze week en ben net teruggegaan om er bij de restjes nog 2 vandaan te plukken.
pi_207512840
Ik heb nog nooit burrata gegeten. Expres niet want ik weet dat ik het lekker ga vinden en het is een duur luxeproduct.

@Tele6, ik heb al een paar recepten gemaakt in de instantpot. Vanavond wordt het deze pompoencurry. Heb er erg veel trek in. Ik hoop dat het een goed recept is.

Sterkte @Myreala, ik kan me voorstellen dat je zoiets moeilijk uit je hoofd kunt zetten.
Spoilers!
pi_207513127
Ik vond burrata zo niet lekker :@ (in italie gehad waar ze het zo ongeveer onder je neus maakten)
pi_207513179
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond burrata zo niet lekker :@ (in italie gehad waar ze het zo ongeveer onder je neus maakten)
Het is die klontjeskaasbol toch?
pi_207513184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 11 km intervallen gerend en een rondje gewandeld met een vriendin. Verder nog wat klusjes vandaag, even met S. Engels oefenen en dan vanavond naar bomenjongen *G*

M'n sportlegging heb ik net in de biotex gezet want hij ruikt nog steeds naar de sloot van eind juni. Ik had een nachtje in azijn geprobeerd, hielp niet, en een nacht in soda hielp ook niet. Dit is m'n laatste hoop _O-
Het ding is sindsdien al minstens 10 keer in de was geweest en aan allerlei andere soorten modder blootgesteld, maar de modder uit Harreveld is kennelijk hardnekkig _O-

@:Lucky_Strike en welk recept ga je als eerste maken? *O*
Ik heb laatst mijn stinkende bh's (die dingen gaan altijd zo meuren :r ) een paar uur in de Vanish Oxi Action geweekt en toen een paar uur in de Dr Beckmann Geurverwijderaar en daarna gewoon gewassen en nu ruiken ze weer superfris ^O^
pi_207513196
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe dan! Het is een romige mozzarella perfectie. O+
pi_207513217
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb laatst mijn stinkende bh's (die dingen gaan altijd zo meuren :r ) een paar uur in de Vanish Oxi Action geweekt en toen een paar uur in de Dr Beckmann Geurverwijderaar en daarna gewoon gewassen en nu ruiken ze weer superfris ^O^
Oh ja, Vanish kan ik ook nog proberen.
Er staat op de pot alleen een waarschuwing voor gebruik bij synthetische materialen dus ik heb het alleen nog op katoen durven gebruiken. Bang dat het m'n legging opeet :@

Inmiddels is het biotex-sopje waar de legging in staat donkerbruin, dus er komt wel wat los _O_
Misschien is de wasmachine toch ook niet effectief genoeg voor drek-leggings :X
pi_207513256
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog nooit burrata gegeten. Expres niet want ik weet dat ik het lekker ga vinden en het is een duur luxeproduct.
Ik zag op tiktok een filmpje van iemand die een bol mozzarella in stukjes breekt en vervolgens weekt in een beetje room. Heb ik ook een getest naast een bol burrata. Is niet helemaal hetzelfde en ziet er zeker niet even chique uit, maar ik vond het best een prima betaalbaar alternatief als je het bijvoorbeeld op een pasta of pizza wil doen.
pi_207513269
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh ja, Vanish kan ik ook nog proberen.
Er staat op de pot alleen een waarschuwing voor gebruik bij synthetische materialen dus ik heb het alleen nog op katoen durven gebruiken. Bang dat het m'n legging opeet :@

Inmiddels is het biotex-sopje waar de legging in staat donkerbruin, dus er komt wel wat los _O_
Misschien is de wasmachine toch ook niet effectief genoeg voor drek-leggings :X
Mijn synthetische bh's zijn nog piekfijn in orde :Y
pi_207513610
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Vaker wassen :D
pi_207513735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:51 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoe dan! Het is een romige mozzarella perfectie. O+
Maar ik word ook al niet warm van mozzarella
pi_207513747
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vaker wassen :D
Ik was ze na 2-3 keer dragen, maar als die lucht er eenmaal inzit... Ik heb een heel net bh-regime sinds ik afgelopen zomer voor 400 euro nieuwe exemplaren kocht :+
pi_207514012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik was ze na 2-3 keer dragen, maar als die lucht er eenmaal inzit... Ik heb een heel net bh-regime sinds ik afgelopen zomer voor 400 euro nieuwe exemplaren kocht :+
Dat kan vanalles betekenen. Stuk indrukwekkender als je er 2 kocht dan als het er 20 waren :D
pi_207514034
Het huis ruikt lekker. In heb een grote pan met specerijen voor currypoeder geroosterd :9
Spoilers!
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:55:36 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207514084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik zag op tiktok een filmpje van iemand die een bol mozzarella in stukjes breekt en vervolgens weekt in een beetje room. Heb ik ook een getest naast een bol burrata. Is niet helemaal hetzelfde en ziet er zeker niet even chique uit, maar ik vond het best een prima betaalbaar alternatief als je het bijvoorbeeld op een pasta of pizza wil doen.
Weken in room??

Lekker hoor burrata, jammer alleen dat ik mijn aderen al voel dichtslibben en mijn heupen centimeters breder voel worden als ik er al naar kijk. Dat houdt me tegen het te eten :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207514721
Weer een halve bol burrata erin :@

Stom kookboek deed zelfs bij verdubbeling van de hoeveelheden niet genoeg voer O-)
pi_207514867
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat kan vanalles betekenen. Stuk indrukwekkender als je er 2 kocht dan als het er 20 waren :D
6 :+
pi_207514936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
6 :+
Netjes :Y

En zijn ze echt?
pi_207515089
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Netjes :Y

En zijn ze echt?
Mijn bh's? :o
pi_207515236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Toen je daarvan enthousiast verslag deed, heb ik de zaak gelijk op volgen gezet op fb.
Dan word ik daaraan herinnerd tegen de tijd van nodig nieuwe.

Vraagje: passen ze nog nu je zwanger bent?

Verder doet keyboard weer eens stom.
Straks een consult aan huis van een beroepsict’er.
Mogelijk dat hij oplossingen heeft voor ook andere zaken waar ik niet uitkom, ondanks internet vragen.
pi_207515292
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Toen je daarvan enthousiast verslag deed, heb ik de zaak gelijk op volgen gezet op fb.
Dan word ik daaraan herinnerd tegen de tijd van nodig nieuwe.

Vraagje: passen ze nog nu je zwanger bent?

Verder doet keyboard weer eens stom.
Straks een consult aan huis van een beroepsict’er.
Mogelijk dat hij oplossingen heeft voor ook andere zaken waar ik niet uitkom, ondanks internet vragen.
Ja, want achteraf bleek ik net zwanger toen ik ze kocht. Wat betekent dat ik ze na baren + voeden waarschijnlijk weg moet doen, maar dat is dan maar zo.

Het is echt een fijne winkel :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Clubsoda op 11-01-2023 19:11:43 ]
pi_207515397
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 19:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, want achteraf bleek ik net zwanger toen ik ze kocht. Wat waarschijnlijk betekent dat ik zei na baren + voeden waarschijnlijk weg moet doen, maar dat is dan maar zo.

Het is echt een fijne winkel :Y
Ben benieuwd.
Memo had er ook een paar van Marlies. Veel eigenlijkk.

Zelf heb ik er drie. Goeie passsende dan. En nog wat oudere “reserve” .
Eén in de was, éen in de kast en éen aan de bast.
# quote moeders.
pi_207517182
Ik heb er ook 3 :D
1 aan, 1 in de kast, 1 in de was.
#moeder
pi_207517204
Vandaag een laaaaannngggeeee dag. Vroeg beginnen, drukke dag en een dok die 25 jr bij 'de zaak' was. Dus een borrel met happen. Thuis witlof en even gelegen O+
Ben weer fit *G*
pi_207517520
Ik heb 2 'nette' en 1 'werk' bh. Van een geweldige zaak hier in de stad, Superbra. Maar voor bijvoorbeeld beddengoed hanteer ik stug de CulSCmoeder vuistregel 1 in de was, 1 in de kast, 1 aan de bast. #hiergeleerd
pi_207517735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 2 'nette' en 1 'werk' bh. Van een geweldige zaak hier in de stad, Superbra. Maar voor bijvoorbeeld beddengoed hanteer ik stug de CulSCmoeder vuistregel 1 in de was, 1 in de kast, 1 aan de bast. #hiergeleerd
Ik was ook bij SuperBra maar dan hier in de stad. Heel fijn inderdaad met goede service.
pi_207517957
Ik heb ook drie beha's. Gewoon omdat het leven zo gelopen is, niet omdat er logica achter zit.

Ik heb ook nog ergens 4 beha's die ik moet repareren, al een paar jaar.
Spoilers!
pi_207518129
Ik heb er 4 geloof ik, maar twee daarvan zitten matig, en de twee anderen zitten mooi maar hebben veel kant waardoor ze niet altijd mooi staan onder strakkere/dunnere shirtjes,

Hoog tijd om weer eens nieuwe aan te schaffen.
Maar nog geen zin gehad.
pi_207518399
Hier ook 2 fijne en een paar minder fijne. De fijne heb ik een half jaar geleden ontdekt en heel blij mee. Binnenkort nog maar een bestellen voor voorraad
pi_207518497
@Candaasje wat een toffe bank! Wat komt ie vandaan?

Ik heb twee dezelfde bh's die heel fijn zijn en nog een andere die net wat minder lekker zit maar bij sommige kleding wel mooier staat. En nog een aantal bh's in andere maten van de gewichtsschommelingen :+

Beddengoed heb ik 1 set op bed, meestal ook wel 1 set in de wasmand, maar zeker meer dan 1 set in de kast. Al ligt het wel beetje aan welk onderdeel, van molton en hoeslaken heb ik twee sets geloof ik, van dekbedovertrekken ruim meer dan nodig :')
pi_207519057
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Snel snel
Burrata moet je zo vers mogelijk eten. In Nederland is dat eigenlijk niet mogelijk. /snob

De allerlekkerste burrata heb ik in Zuid-Italië gegeten, die bollen werden voor onze neus gedraaid en direct uitgeserveerd. Hemels O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207519645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik was ook bij SuperBra maar dan hier in de stad. Heel fijn inderdaad met goede service.
Dat is niet de nieuwe Sandrabra toch?
pi_207519666
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Burrata moet je zo vers mogelijk eten. In Nederland is dat eigenlijk niet mogelijk. /snob

De allerlekkerste burrata heb ik in Zuid-Italië gegeten, die bollen werden voor onze neus gedraaid en direct uitgeserveerd. Hemels O+.
Dood gaan moet

Ik ga dat saaie Italiaanse voer niet een hele vakantie eten om versere burrata te krijgen :N
pi_207519812
Ik heb dit keer de Lidl een beetje vermeden tot nu toe want best grote bollen voor in je eentje :+ maar ik ga morgen kijken of ik nog kan vinden. Ik vind het zo lekker op pizza :9 pizza Margarita bakken, en dan na het bakken rauwe ham en burrata erop :9~ . Ik ga zondag weer laminaat leggen (mijn swipe voorspelling maakte er eerst 'lekker koken' en bij tweede poging 'leniger leven' van :') ) dus dan heb ik wel wat ruimte voor wat meer kcal :)
pi_207519841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo werkt haast niemand's hoofd. Je vangt nu een glimp op van een hele waaier aan mogelijke gebeurtenissen. Die waaier is er natuurlijk altijd, maar dan zijn er ook nog ontelbaar veel andere waaiers, zo veel dat het abstract wordt. Door de uitslag van je uitstrijkje krijg je nu een focus op 1 mogelijke waaier, en die is heel concreet aanwezig. En dan is het logisch dat je daar over nadenkt. Logisch. Menselijk. En inderdaad onnodig want die scenario's worden nooit allemáál werkelijkheid. De kunst is om je gedachten en gevoelens wel toe te laten, maar ze niet met je op de loop laten gaan. Mij helpt het om een piekerkwartiertje in te stellen. Dat is een afgebakende tijd waarin ik alle websites, onderzoeken, PubMed, fora etc af mag zoeken en alle mogelijke scenario's mag bedenken. Dus dan geef ik dat deel van mijn hoofd dat daarom vraagt de ruimte om alle dingen te denken die even gedacht moeten worden. En dan iets heel anders doen. Dus die tabbladen sluiten, en in bad met een boek. Of wandelen. Sporten. Autorijden. Of netflixen. Een vriendin bellen (niet om die scenario's door te nemen!). Piekerkwartier is indien mogelijk overdag. En soms vaak meestal langer dan een kwartier.
pi_207520608
twitter
pi_207520816
quote:
83s.gif Op donderdag 12 januari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
[ twitter ]
Och wat jammer. Maar ja, je zal maar blaadjes moeten harken in de herfst.
pi_207521082
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is niet de nieuwe Sandrabra toch?
Nee, volgens mij niet. Deze komt oorspronkelijk uit Rotterdam dacht ik.
pi_207521087
Jammer hoor. Die was fantastisch.
Aan de andere kant koop ik alles tegenwoordig online voor minder, dus kom ik toch wel aan mijn trekken.
pi_207521097
Maar deze is ook fantastisch :Y Vooral voor het maatadvies, daarna hebben ze een prima webshop ook. Ik had echt een tota andere maat dan ik dacht :')
pi_207521186
Ik ben nog steeds als een kind zo blij met mijn BH's die ik kocht in Glasgow. O+
pi_207521539
Een van de oprichters van Superbra heeft mij ooit nog werkcollege wiskunde gegeven :7 .
pi_207521557
Zag op pinterest een interessant recept met gehakt.

Nu nog een passende muffinvorm scoren voor een Lentz airfryer.

Neuroloog om 10u30
Werewolf
pi_207521558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 07:02 schreef Clubsoda het volgende:
Maar deze is ook fantastisch :Y Vooral voor het maatadvies, daarna hebben ze een prima webshop ook. Ik had echt een tota andere maat dan ik dacht :')
Nooit eerder geweest?
Sandra van de Bra heeft me eens dusdanig uitgebreid van advies voorzien dat ik inmiddels ook wel weet waar ik op moet letten.

Bij de meeste Nederlandse vrouwen is het sowieso simpel. Stuk strakker en veel grotere cupmaat.
Et voila, tetten O+
pi_207521585
Whoa. PostNL bracht me maar 80 pakketten dit jaar. Valt me wel mee.
Licht schokkend vind ik wel dat ik daarmee op plaats 370 :lijstje: sta in mijn buurt. Wtf hoeveel zooi bestellen mijn buren? :o
pi_207521590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 08:33 schreef Tuindier het volgende:
Een van de oprichters van Superbra heeft mij ooit nog werkcollege wiskunde gegeven :7 .
Ik hou van die zaak O+
pi_207521632
Super bra.. eindelijk bh’s die wel fatsoen zitten O+
pi_207521646
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Licht schokkend vind ik wel dat ik daarmee op plaats 370 :lijstje: sta in mijn buurt. Wtf hoeveel zooi bestellen mijn buren? :o
Wij hebben maar 33 pakketjes ontvangen. Doen we netjes. Op plek 3003. :D
pi_207521666
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Hier 74 pakketten en rond plek 150.
Dit jaar toch maar iets minder proberen te bestellen :+
pi_207522227
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dood gaan moet

Ik ga dat saaie Italiaanse voer niet een hele vakantie eten om versere burrata te krijgen :N
Italiaans eten saai? :o Hoe dan?! Het Italiaans eten in het gemiddelde NL’se restaurant is dat misschien wel, maar het kan echt fantastisch lekker zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 januari 2023 @ 09:54:08 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207522320
De Italiaanse Keuken-discussie *O*
Dat is even geleden volgens mij :P
pi_207522517
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:54 schreef borisz het volgende:
Oh haha, ik loop hier nog niet zo lang mee, dus wist niet dat dit een ding was :D.

Maar ieder zijn ding, ik vind dat er veel gevarieerde keuzes zijn en onze beide kinderen zijn dol op pasta. Dus dat helpt ook enorm :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207522572
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:54 schreef borisz het volgende:
Ik neem Robin waar.
pi_207522578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Oh haha, ik loop hier nog niet zo lang mee, dus wist niet dat dit een ding was :D.

Maar ieder zijn ding, ik vind dat er veel gevarieerde keuzes zijn en onze beide kinderen zijn dol op pasta. Dus dat helpt ook enorm :P.
Ik vind pasta vooral ok als vulling voor veul saus en spuug op gnocchi en risotto. Geen goed begin.
pi_207522592
Ik heb me maar ziekgemeld. Batterijtje is op. Had gehoopt het tot het weekend te rekken maar helaas. Wellicht morgen weer wat beter te pas, dan nog wel een middag en avond werken.

@vlindertje89 bank komt van Happy@home . Wel gekocht via een fysieke winkel (in de Meern). We hebben heel wat banken uitgeprobeerd, maar de eerste was gewoon de fijnste :D
(Veel modellen zijn qua rugleuning echt te laag, zeker voor mijn vriend)

Stof wordt dus nog een andere kleur (we vonden deze ook mooi, maar beetje saai misschien. En ik had een heel lichte kleur ook mooi gevonden, maar niet praktisch als we nog eens een hond in huis nemen)
pi_207522604
Risotto :9
pi_207522893
Ik vind gewoon alle koolhydraten lekker. Hoe degiger, hoe beter.
Spoilers!
pi_207522907
Koolhydraten :9
pi_207522909
Beterschap @Candaasje :*
pi_207522932
* Tele6 heeft bij bomenjongen gelogeerd

Lang geleden dat ik zo lekker niet geslapen heb _O-

Laten we hem voortaan maar J noemen want bomenjongen vind ik te lang om te blijven typen de hele tijd :P
pi_207522943
Vandaag wordt wel een beetje een zware werkdag op exact nul uur slaap :')
pi_207522966
Tele _O_

Woont jouw J eigenlijk op een minder onhandige afstand dan A en B?
Spoilers!
pi_207523054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:45 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag wordt wel een beetje een zware werkdag op exact nul uur slaap :')
Veel gepraat, denk ik O-)
pi_207523086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tele _O_

Woont jouw J eigenlijk op een minder onhandige afstand dan A en B?
Halfuur fietsen van mijn huis. Kwartier fietsen van mijn werk. Ideaal O+
pi_207523157
Nog een J :D.
pi_207523208
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik neem Robin waar.
Kleuterkeuken!

Het klopt wel. Er is alleen niet per se iets mis mee.
pi_207523211
Oeh @Tele6 :9~

Ik heb wel eens geprobeerd opnieuw te ‘daten’ met C, en het was leuk, maar toch niet zo spannend als 17 jaar terug in het begin ;(
(Ja duh…)
pi_207523407
Ik weet dat jullie ook allemaal een raam hebben om het zelf te zien enzo, maar holy fuck wat een zeikweer.
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:38:23 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207523512
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet dat jullie ook allemaal een raam hebben om het zelf te zien enzo, maar holy fuck wat een zeikweer.
Ik kon vanmorgen ondanks gloedjehagelnieuwe allweatherbanden varen met de auto :P :D :X
pi_207523598
Ik eet voor het eerst havermoutpap, met appel, lijnzaad en walnoot. Het is eetbaar maar ik geloof dat ik hier toch niet heel wild van word. Ik blijf nog wel proberen.
Spoilers!
  donderdag 12 januari 2023 @ 11:47:46 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207523625
Ik vind het klinken als bouwmateriaal voor een leuk tuinhuisje.
pi_207523636
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind pasta vooral ok als vulling voor veul saus en spuug op gnocchi en risotto. Geen goed begin.
Hier is de Italiaanse keuken vooral pizza en pasta (eigenlijk snacks en voorgerechten), maar dat is dus maar een deel van het hele scala aan mogelijkheden. Maar ik snap dat het een afknapper is als dit is wat je in NL vaak te eten krijgt. En bij gebrek aan belangstelling zijn de hoofdgerechten hier vaak om te huilen, qua kwaliteit. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Op een bruiloft in Italië kregen we volgens mij 7 verschillende gangen voorgeschoteld. Ik weet niet eens meer wat het precies was allemaal. Burrata iig, iets met inktvis, risotto, vis en vlees. Maar dan mis ik nog dingen. En daarna een toetjesbuffet :9~. En nog daarna de taart die ceremonieel werd aangesneden. Het was inmiddels 23 uur en we zaten sinds 17 uur te eten _O_. Met pauzes tussendoor om te dansen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Phaidra op 12-01-2023 11:55:31 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207523658
Tele heeft een J *G* :D :9
pi_207523723
Overigens Italiaans :9~

BH:
Ik kocht ooit een BH bij bonprix om te proberen na ik eindelijk wist wat voor maat ik eigenlijk had, advies gekregen in een fysieke winkel en sindsdien altijd dit model. In verschillende kleuren. En niet duur *G*
pi_207523743
Tele *O* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207523745
Zometeen een wandelingetje naar het water hier verderop, ik zag dat de fuut toch weer terug is O+
Als ik er langs iiets of met de auto ben zie ik altijd dat koppie.
Beter is ie er straks als ik met de camera kom :wtf:
pi_207523770
@Tele6 *O*

Wel jammer voor ons eigenlijk want hoe langer de opbouw hoe beter meezwijmelen :D

Italiaanse keuken: ik kook zelf best vaak italiaansig want koolhydraten en simpel. Heb in Italië ook heerlijk gegeten maarrrrr waar ik altijd een beetje iebelig van word in Italiaanse restaurants in Italië, is dat je in Italië maar 4 of 5 gerechten per streek hebt en dat die dan OVERAL op de kaart staan.
En van Italianen: dat ze zo lang kunnen praten over ‘hoe het hoort’ qua receptuur en dat ze daar zo fokking conservatief (borderline fundamentalistisch) over zijn. Ik heb Italiaanse aangetrouwde schoonfamilie (dus de man van de zus van mijn manspersoon) en als we daar zijn en er is iets met eten (en dat is altijd met eten) wordt er eindeloos gepraat over het eten. Niet over leuke dingen zoals hoe het ook zou kunnen of waar je een keer lekker gegeten hebt, maar altijd over hoe het recept hoort en wie z’n moeder dat het beste wist ;(

Oh ja en dat, ondanks dat de traditionele Italiaanse keuken best weinig vlees gebruikt, is het toch behoorlijk moeilijk om iets echt vegetarisch te krijgen want overal zit wel lardo of iets anders beestigs in. En je mag het niet zonder bestellen want niet traditioneel.
pi_207523796
Neem je rust @Candaasje :*
pi_207523843
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:54 schreef AnneX het volgende:

Veel gepraat, denk ik O-)
pi_207524714
Waar halen jullie die leuke pakket-statistiekjes vandaan?

@Tele6 woehoee *O* *O*
pi_207524736
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:58 schreef yinu het volgende:
@:tele6 *O*

Wel jammer voor ons eigenlijk want hoe langer de opbouw hoe beter meezwijmelen :D

Italiaanse keuken: ik kook zelf best vaak italiaansig want koolhydraten en simpel. Heb in Italië ook heerlijk gegeten maarrrrr waar ik altijd een beetje iebelig van word in Italiaanse restaurants in Italië, is dat je in Italië maar 4 of 5 gerechten per streek hebt en dat die dan OVERAL op de kaart staan.
En van Italianen: dat ze zo lang kunnen praten over ‘hoe het hoort’ qua receptuur en dat ze daar zo fokking conservatief (borderline fundamentalistisch) over zijn.
En dus altijd alles elke keer exact hetzelfde.
Saai.
pi_207524750
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb me maar ziekgemeld. Batterijtje is op. Had gehoopt het tot het weekend te rekken maar helaas. Wellicht morgen weer wat beter te pas, dan nog wel een middag en avond werken.

@:vlindertje89 bank komt van Happy@home . Wel gekocht via een fysieke winkel (in de Meern). We hebben heel wat banken uitgeprobeerd, maar de eerste was gewoon de fijnste :D
(Veel modellen zijn qua rugleuning echt te laag, zeker voor mijn vriend)

Stof wordt dus nog een andere kleur (we vonden deze ook mooi, maar beetje saai misschien. En ik had een heel lichte kleur ook mooi gevonden, maar niet praktisch als we nog eens een hond in huis nemen)
Ik zag het ja, okergeel O+ . Tof hoor, vind hem erg mooi!

En :* voor het op zijn. Heel eerlijk, ik zou ook als je je morgen al iets beter voelt gewoon nog even rustig aan doen. Volgens mij kan die batterij van jou best iets meer opladen gebruiken dan alleen de bare minimum en dan morgen toch gaan werken en dan weer helemaal leeg :)

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 12-01-2023 13:43:10 ]
pi_207524774
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Saai.
Ik voel dit ook wel.
pi_207525112
quote:
Net thuisgekomen en zelfs het licht aan. 8)7

@Candaasje …zeventien jaar al weer. w/
Soms voelt elders afspreken inderdaad weer met vlindertjes.

En wat men hierboven zegt: take.your.time!!! :*
Heb je ook al eens elders geïnformeerd en dichterbij?
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:31:40 #245
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207525137
https://www.ah.nl/product(...)ng-raspberry-en-lime
weet iemand of dit lekker is? ik zie het steeds voorbij komen op de bonus site van de AH, en vroeg het me af.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207525138
quote:
En dittem ja.
Heen naar PT was gelukkig in een droog kwartiertje, terug kwam ik buiten en dacht ik ooh alleen beetje miezer, maar eenmaal op de fiets bleek dat een soort miezerdeken te zijn. Super kleine fijne druppeltjes, maar na 2km fietsen was ik wel zeiknat.
pi_207525222
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Saai.
Ja. Ik hou trouwens wel van italiaansig. Zoals de paddestoelenlasagne van ottolenghi. Of spaghetti met linzenbolognese. Met extra groente. Maar dat mag niet van de Italianen.

@Candaasje: inderdaad, neem je rust.

@ het weer: man was net hond uitlaten want buienradar zei ‘geen regen’. Zojuist hond en man afgedroogd en nu zitten ze samen op het bankje tegen de verwarming. Inderdaad met de lamp aan.
pi_207525256
Die paddenstoelenlasagna is inderdaad goddelijk :9
Spoilers!
pi_207525269
Het koppeltje futen was er *G*

SPOILER
SPOILER
pi_207525692
quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ng-raspberry-en-lime
weet iemand of dit lekker is? ik zie het steeds voorbij komen op de bonus site van de AH, en vroeg het me af.
Eerlijk gezegd: dat verwacht ik niet.
Van de zomer kwamen er met de hello fresh boxen vergelijkbare blikjes mee als extraatje.
Die gaf ik aan de bezorger de week erop.
Zelf vind ik het een chemische smaak hebben. Dan liever plat water. Desnoods bruis.
  donderdag 12 januari 2023 @ 14:07:17 #251
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207525710
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:38 schreef Blues het volgende:
Het koppeltje futen was er *G*

SPOILER
SPOILER
Is zo mooi als die Baltsen, dansen dan echt voor elkaar.
pi_207526238
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 14:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Is zo mooi als die Baltsen, dansen dan echt voor elkaar.
Ja ook al een keer kunnen 'vangen'
En die kleintjes zijn net zebraatjes in het begin als ze meevaren op de ouders.
Ik ben dol op futen O+
pi_207526299
Penspijn.
  donderdag 12 januari 2023 @ 15:36:42 #254
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207526727
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 14:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja ook al een keer kunnen 'vangen'
En die kleintjes zijn net zebraatjes in het begin als ze meevaren op de ouders.
Ik ben dol op futen O+
Ik ook, echt beesten die je in een BBC doc van David Attenborough verwacht
* And here in this Pond we see the Fuut
pi_207527223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Haha, ja precies. Ik vind futen ook fantastisch O+
pi_207528194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Grebe

Augustus 21, zelfde watertje. Maar of ik nou vandaag het kind of dezelfde ouder op de foto heb...geen idee.
pi_207528672
Nieuwe auto *O* *O* *O*
125 minder wegenbelasting per maand *O* *O* *O* *O*
pi_207528685
Prachtige futen O+
pi_207528705
@vlindertje89 hoe was 't bij PT? :)
pi_207528707
Fuut O+
Tele's J O+
Italiaans O+
Fundamentalisme -O-
pi_207528790
Ik ben niet in slaap gevallen op werk *G* het was eigenlijk best een productieve dag. M'n goede humeur zal geholpen hebben :D

Vanavond in de regen sporten. Kijken of m'n goede humeur ook dat aankan. _O-
pi_207529026
@Tele6 *O*
@Candaasje -O- goed aan jezelf denken.
@Blues _O_

Wel bijgelezen, dol op italiaans eten.
Zometeen komt een deel van de eetclub hier. Degene waar we zouden eten zei (weer) af. Dus we eten hier en halen frietjes
pi_207529776
*O* @Tele6 *O* met J

Beterschap, @Candaasje

Geweldige foto's @Blues en wat fijn dat je nu zo veel verhalen uit Australië heb

@Kaatje duimen voor een betere blaas, Nika en baan

@Myraela ik vond de chocolade domes WEL lekker en sterkte met het wachten op onderzoek en duimen op goed uitslag
pi_207530236
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 17:58 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 hoe was 't bij PT? :)
Lief dat je t vraagt! Was fijn weer. Was al even geleden dat ik met hem samen trainde, 27e was ik per ongeluk uur te vroeg dus toen zelf getraind terwijl hij degene voor mij trainde haha en vorige week was hij op vakantie. Dus weer klein beetje spanning vooraf maar dat trok snel weg en heb lekker getraind *)

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 12-01-2023 19:56:36 ]
pi_207530660
Ik ruimde in de vakantie mn trapkast weer eens op, en deed eindelijk eens wat spullen weg. Twee ikea bakken en een (oude) Xbox met tas vol spellen op marktplaats gezet, toch weer ¤42.50 verdiend bij elkaar *)

Motiveert wel beetje om wat meer spullen te gaan wegdoen moet ik zeggen. Ik heb nog best veel spullen liggen verspreid over het huis die ik echt eens moet gaan uitzoeken en waarvan er echt ook wel wat weg kan :+

Ook maar eens kijken of series op dvd nog wat doen op marktplaats, want daar heb ik nog een behoorlijke verzameling van liggen die ik al een paar jaar niet heb aangeraakt..
pi_207530893
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Nieuwe auto *O* *O* *O*
125 minder wegenbelasting per maand *O* *O* *O* *O*
_O_
Spoilers!
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:17:59 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207531156
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ruimde in de vakantie mn trapkast weer eens op, en deed eindelijk eens wat spullen weg. Twee ikea bakken en een (oude) Xbox met tas vol spellen op marktplaats gezet, toch weer ¤42.50 verdiend bij elkaar *)

Motiveert wel beetje om wat meer spullen te gaan wegdoen moet ik zeggen. Ik heb nog best veel spullen liggen verspreid over het huis die ik echt eens moet gaan uitzoeken en waarvan er echt ook wel wat weg kan :+

Ook maar eens kijken of series op dvd nog wat doen op marktplaats, want daar heb ik nog een behoorlijke verzameling van liggen die ik al een paar jaar niet heb aangeraakt..
Heerlijk is dat *O*

Vorig weekend zo druk gehad en alle dagen vroeg op. Heb echt de hele week uitgekeken naar morgen ochtend uitslapen O+
En zaterdag keukens kijken in Duitsland *O*
pi_207531929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heerlijk is dat *O*

Vorig weekend zo druk gehad en alle dagen vroeg op. Heb echt de hele week uitgekeken naar morgen ochtend uitslapen O+
En zaterdag keukens kijken in Duitsland *O*
Keukens kijken lijkt me zo heerlijk om te doen O+
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:00:36 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207532045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Keukens kijken lijkt me zo heerlijk om te doen O+
Tot je gegijzeld wordt ;(
Kom je amper nog weg zonder akkoord te gaan met de nu of nooit aanbieding. :')

We gaan gelukkig naar een fijne winkel die dat niet doen.
pi_207533584
Meiden die rijden O+
pi_207534197
Wat een griebusweer.

Ondanks dat ik de linzensoep niet helemaal lekker fijn gepureerd kreeg, smaakte is wel goed en voel ik me weer wat meer mens 8-)

Wel nog een geheugen als een zeef vergiet, dus ik weet niet of ik dit al geantwoord had, maar @vlindertje89 : de bank wordt okergeel. Lekker hip en 'in' :+
(Ik wil al jaaaaaaaaaren een gekleurde bank. Turquoise of okergeel....dus het wordt nu dan eindelijk toch die laatste. De afgelopen 10 jaar (en op het moment van typen) hebben we op een bruine bank gezeten dus het wordt wel eens tijd.)

Zojuist mailtje getypt naar de pianostemmer. Of ze ook transporten doen voor particulieren (ze doen namelijk ook aan verhuur van piano's en vleugels voor evementen) en dan kan ie ook weer gelijk gestemd worden en in onderhoud. Mijn zusje verklaart me voor gek want die zou op de beoogde plek de eettafel neerzetten (die nu wel een beetje in de loop komt, toegegeven...) maar.... piano O+
pi_207534283
Ik heb een blogblessure. Mijn duim doet al 24 uur zeer door intensief mobiel internetten :')
Spoilers!
pi_207534356
Hopelijk is het morgen beter weer, anders blijf ik de hele dag binnen. Vandaag 4x natgeregend, da’s wel genoeg.

Gezellig bijgekletst met eetclubje maar ook besloten dat we er 2 bij zoeken.. Een van de dames laat het steeds vaker, op het laatste moment afweten en da’s ten eerste niet leuk maar ook niet handig.
pi_207535232
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:36 schreef Candaasje het volgende:
Wat een griebusweer.

Ondanks dat ik de linzensoep niet helemaal lekker fijn gepureerd kreeg, smaakte is wel goed en voel ik me weer wat meer mens 8-)

Wel nog een geheugen als een zeef vergiet, dus ik weet niet of ik dit al geantwoord had, maar @:vlindertje89 : de bank wordt okergeel. Lekker hip en 'in' :+
(Ik wil al jaaaaaaaaaren een gekleurde bank. Turquoise of okergeel....dus het wordt nu dan eindelijk toch die laatste. De afgelopen 10 jaar (en op het moment van typen) hebben we op een bruine bank gezeten dus het wordt wel eens tijd.)

Zojuist mailtje getypt naar de pianostemmer. Of ze ook transporten doen voor particulieren (ze doen namelijk ook aan verhuur van piano's en vleugels voor evementen) en dan kan ie ook weer gelijk gestemd worden en in onderhoud. Mijn zusje verklaart me voor gek want die zou op de beoogde plek de eettafel neerzetten (die nu wel een beetje in de loop komt, toegegeven...) maar.... piano O+
:Y O+

En een :* op je moeie hooffie
pi_207535240
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een blogblessure. Mijn duim doet al 24 uur zeer door intensief mobiel internetten :')
:o _O- :X :D
pi_207535248
Oh ja, ik ging te bed.
En ik ben ook een meid die reid. :P
pi_207536284
Goedemorgen :W
Vannacht HEERLIJK geslapen. Nu voel ik me een stuk uitgeruster O+
Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend *G* en niet al te veel plannen. Beter. *G*
Wel nog vergadering van vrijwilligerswerk vanavond ;( eens kijken of we er in een uurtje doorheen kunnen zijn, dan zou ik 20:30 wel weer thuis moeten kunnen zijn.
pi_207536345
Ik had bier en sliep te kort. Zo auto wegbrengen voor APK, uurtje trainen, auto ophalen, dutje.
pi_207536395
Mogge! Het was zowaar al een beetje licht buiten zojuist. En warm en waaiïg.

Straks even snel boodschappen doen, eten voor liefste voor mee maken, eten voor ons maken & in de oven zetten, hond naar de wasserette brengen, tanken!, terug naar huis rijden, eten eten, hond weer ophalen. Daarna heb ik vrij.
pi_207536851
Goedemorgen :W

Nog een weekje en dan vakantie *O*

Zo eens naar de Gall&Gall om te kijken of ze nog iets lekkers voor mocktails hebben.
pi_207536933
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik had bier en sliep te kort. Zo auto wegbrengen voor APK, uurtje trainen, auto ophalen, dutje.
Ik vind dat jij vrachtwagenchauffeur moet worden. En dan in je vrije/ rusttijd lekker dingen leren die je wil weten.
En van die meiden die rijden is bezig met een coachopleiding *)

De ander met een missverkiezing, das ook altijd nog een optie natuurlijk :Y

En dan moet je natuurlijk op tv. Vertellen over zware dingen tillen enzo
pi_207536938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet voor het eerst havermoutpap, met appel, lijnzaad en walnoot. Het is eetbaar maar ik geloof dat ik hier toch niet heel wild van word. Ik blijf nog wel proberen.
Ik ben laat, maar als havermout liefhebber geef ik je graag wat tips. De eerste is dat ik een geprakte banaan echt de basis van elke havermout vind. De rest vind ik veel minder belangrijk, maar met de banaan heb je meteen de juiste zoetheid en ook gewoon fijn voor de smaak en structuur.

Verder ben ik fan van havermout de dag van te voren koken, en dan een nachtje in de koelkast laten staan. Dan krijgt het een stevige (pudding-achtige) structuur en is het heel lekker met wat yoghurt en vers fruit erbij. Maar dat is meer voor de zomer. En trouwens iets totaal anders dan overnight-oats waar mensen de havermout zonder te koken een nacht laten staan, want dat vind ik dan weer helemaal niet lekker.

Ik moet de wereld van baked oats nog verder ontdekken, dus daar heb ik nog niet echt advies over. Dit is wel een reminder voor mezelf om dat weer eens uit te zoeken, want dat zijn wel makkelijke dingen om voor te bereiden en mee naar kantoor te nemen.

En dan nog even mijn favoriete havermout. O+ 3 eetlepels havermout, een geprakte banaan, ongezoete kokosdrink en een theelepel cacao. Koken tot fijne dikte en dan een hand bevroren blauwe bessen erbij (de kilo zakken van de AH zijn de lekkerste diepvries blauwe bessen). Dat maak ik de avond van te voren, laat ik afkoelen en eet ik dan koud op kantoor als ontbijt.
pi_207537173
In aanvulling op Myraela: overnight oats + extra’s na een nachtje koelkast , daarna toevoegen banaan schijfjes of blauwe bessen whatever en daarmee volgende ochtend in magnetron 3 x 5 minuten.

Dank voor de tip diepvries blauwe bessen. Meestal koop ik de bakjes verse in een aanbieding. Omdat hier een kleine vriezer staat, kijk ik zelden in de vriesvakken in de super.

@Vanyel @Lonaa leuk advies. Kan Dora mee de cabine in?

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 13-01-2023 10:00:36 ]
pi_207537472
Mogge!

Lekker uitgeslapen en langzaam op gang komen met c_/

Straks een flinke portie erwtensoep maken voor 7 eters morgen
pi_207537693
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:45 schreef AnneX het volgende:
In aanvulling op Myraela: overnight oats + extra’s na een nachtje koelkast , daarna toevoegen banaan schijfjes of blauwe bessen whatever en daarmee volgende ochtend in magnetron 3 x 5 minuten.

Dank voor de tip diepvries blauwe bessen. Meestal koop ik de bakjes verse in een aanbieding. Omdat hier een kleine vriezer staat, kijk ik zelden in de vriesvakken in de super.

@:Vanyel @:Lonaa leuk advies. Kan Dora mee de cabine in?
3 keer 5 minuten? Doe je een heel laag standje dan oid?
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 10:44:36 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207537864
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat jij vrachtwagenchauffeur moet worden. En dan in je vrije/ rusttijd lekker dingen leren die je wil weten.

Er zijn ook tal van subsidies om een groot rijbewijs te halen. Tenminste een aantal jaren terug wel en het tekort is nog steeds niet opgelost :)
pi_207537923
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:21 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik ben laat, maar als havermout liefhebber geef ik je graag wat tips. De eerste is dat ik een geprakte banaan echt de basis van elke havermout vind. De rest vind ik veel minder belangrijk, maar met de banaan heb je meteen de juiste zoetheid en ook gewoon fijn voor de smaak en structuur.

Verder ben ik fan van havermout de dag van te voren koken, en dan een nachtje in de koelkast laten staan. Dan krijgt het een stevige (pudding-achtige) structuur en is het heel lekker met wat yoghurt en vers fruit erbij. Maar dat is meer voor de zomer. En trouwens iets totaal anders dan overnight-oats waar mensen de havermout zonder te koken een nacht laten staan, want dat vind ik dan weer helemaal niet lekker.

Ik moet de wereld van baked oats nog verder ontdekken, dus daar heb ik nog niet echt advies over. Dit is wel een reminder voor mezelf om dat weer eens uit te zoeken, want dat zijn wel makkelijke dingen om voor te bereiden en mee naar kantoor te nemen.

En dan nog even mijn favoriete havermout. O+ 3 eetlepels havermout, een geprakte banaan, ongezoete kokosdrink en een theelepel cacao. Koken tot fijne dikte en dan een hand bevroren blauwe bessen erbij (de kilo zakken van de AH zijn de lekkerste diepvries blauwe bessen). Dat maak ik de avond van te voren, laat ik afkoelen en eet ik dan koud op kantoor als ontbijt.
Goede tips, daar ga ik zeker iets mee doen. Ik wil het met de pap ook nog niet opgeven. Ik moet gewoon wat meer dingen proberen. Ik heb gisteren weekboodschappen gedaan en geen kwark gekocht. Voor het eerst in jaren.

Vandaag heb ik kokosyoghurt, kwark, havermout, banaan, walnoot, lijnzaad en blauwe bes. Inderdaad van AH uit de diepvries want die overstijgen met gemak alle anderen :Y

Tot nu toe vind ik de smoothie bowl wel het beste zuivelvrije ontbijt maar dat is wel een stuk minder voedzaam. Ik overweeg ook om zelf oat bars, granola, bananenbrood, etc te maken. Ik puzzel nog even verder. Het is best een leuk project eigenlijk.
Spoilers!
pi_207537950
Ik stuurde een mailtje dat ik sowieso moest sturen, met daarin een opmerking van 'Als er toch nog een eerder afspraakmoment vrij komt, hoor ik het graag'. En ik ben zo niet gewend om iets voor mezelf te vragen dat ik nu al het gevoel heb dat ik een ongeduldige opdringerige zeur ben. :')
pi_207537972
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Stiekem heb ik wel eens overwogen om vrachtwagenchauffeur te worden. :7

Ik tilde vandaag overigens 210 kilo. Brak.

:')
pi_207538018
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik stuurde een mailtje dat ik sowieso moest sturen, met daarin een opmerking van 'Als er toch nog een eerder afspraakmoment vrij komt, hoor ik het graag'. En ik ben zo niet gewend om iets voor mezelf te vragen dat ik nu al het gevoel heb dat ik een ongeduldige opdringerige zeur ben. :')
Heel goed juist!
pi_207538049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:52 schreef Myraela het volgende:
Goed bezig O+ En gewoon netjes gevraagd dus niets mis mee.
pi_207538130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]
3 keer 5 minuten? Doe je een heel laag standje dan oid?
Oops. Nee fout. 3 x 1 minuut. Van max naar standje lager.

Nabrander: de verse bessen vries ik dan wel weer in.

Andere tip: per keer prep ik een zakje of tien met afgewogen havermout met extra’s.
Kan ik zo uit de la pakken. Evt. Banaan en bessen toevoegen.

Overigens helemaal gemist dat Lucky zuivelvrij wil.

[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 13-01-2023 11:13:30 ]
pi_207538148
Oh ja, ik bedenk telkens net als ik mijn routine-havermout op heb dat ik eigenlijk iets met baked oats zou gaan doen ;(
pi_207538242
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:08 schreef AnneX het volgende:
Oops. Nee fout. 3 x 1 minuut. Van max naar standje lager.
Oh, dat klinkt al logischer. :D
pi_207538329
Ik wil heel graag de hartige havermout gaan proberen. Maar ondanks mijn nieuwsgierigheid, staat het me ergens ook heel erg tegen. :D
pi_207539626
Omg 5 minuten in de docu Nothing compares en ik heb al kippenvel.
Weet nu al dat ik de komende weken weer Sinead o Connor luister.

Gaat dat zien.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 13:23:59 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207539729
Waarom gaat het nog steeds over :r havermout :r Voor m'n gevoel al dagen. Ik heb het wel eens gebruikt door het lokvoer om te vissen. Geen idee of vissen het echt lekker vinden, was vooral goedkope opvulling om het voer wat grover te maken :+

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 13-01-2023 13:43:02 ]
pi_207539802
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Omg 5 minuten in de docu Nothing compares en ik heb al kippenvel.
Weet nu al dat ik de komende weken weer Sinead o Connor luister.

Gaat dat zien.
Ik ben nog niet over Finding Neverland heen.
Spoilers!
pi_207539863
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:23 schreef derLudolf het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over :r havermout :r Voor m'n gevoel al dagen. Ik heb het wel eens gebruikt door het lokvoer om te vissen. Geen idee of vissen het echt lekker vinden, was vooral goedkope opvullen om het voer wat grover te maken :+
Ja sorry. Ik blijf er denk ik ook nog wel even over bezig :D
Spoilers!
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 13:36:45 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207539903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja sorry. Ik blijf er denk ik ook nog wel even over bezig :D
Eten moet je in je mik stoppen, niet zo lang over lullen :+
pi_207539975
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Eten moet je in je mik stoppen, niet zo lang over lullen :+
Dat zie je verkeerd. Je moet er juist over praten om er achter te komen hoe je het zo succesvol mogelijk in je mik kan stoppen.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')