abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207481349
pi_207481368
@yinu heel herkenbaar met de katten hier. Als er eentje naar de DA is geweest is het echt een tijdje niet gezellig in huis.

@Kaatje1 goed nieuws O+ fijn om te horen.
pi_207481435
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."

Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even :D ) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207481464
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."

Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even :D ) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
Aaaah, dat is zo schattig O+
pi_207481747
Jong0ns ik vond een leuk topic op FOK!:
MUZ / Laat ChatGPT vragen uit liedjes beantwoorden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207482419
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis :D
  maandag 9 januari 2023 @ 14:16:50 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207482444
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis :D
Dat had ik met pasta, dus het afgelopen jaar fucking veel pasta gegeten, is pasta nu 3x zo duur :(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207482451
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal. :7

Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad :')
pi_207482483
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal. :7

Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad :')
Oh ja, ik kan hier ook wel een gezin van 4 een week van voedsel voorzien :D
pi_207482490
Onze Loebes wordt vanavond ingeslapen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_207482507
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:
Ach @Thinkk-Pinkk wat afschuwelijk, zo erg voor jullie -O-
pi_207482512
quote:
:'(
Heel veel sterkte voor jullie. :*
pi_207482616
Sterkte TP ;(
Spoilers!
  maandag 9 januari 2023 @ 14:38:46 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207482665
quote:
Sterkte TP, vandaag, en de periode die komt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207482741
quote:
Heel veel sterkte :*
pi_207482870
quote:
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207482900
Ik las goed Nika nieuws!

Hier zo’n 100 mails en een onverwacht online overleg. Moest ik op een thuiswerkdag toch nog een bh aan :(

Nu de mails doorgewerkt, spoedklusjes gedaan en de lijst nu even opzij gelegd voor een late lunch. Pannenkoeken gemaakt met jam uit kerstpakket van werkgever /goede medewerker is
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207483447
quote:
Ach, wat droevig. Veel sterkte.
pi_207484318
quote:
Ach ach ach :'( :'( :'(
:* :* :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207484485
Sterkte @Thinkk-Pinkk :* :* wat ontzettend verdrietig..
  maandag 9 januari 2023 @ 16:34:31 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207484632
quote:
Och. Wat een verdriet.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 januari 2023 @ 17:14:52 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207485050
Sterkte TP :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207485189
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.

En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
😳😳😳
pi_207485200
quote:
Verdrietig zeg. Sterkte. 💐
pi_207485206
@Thinkk-Pinkk ;( sterkte *;
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 januari 2023 @ 17:41:21 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207485364
Breaking News Noma gaat de deuren sluiten.

Dag I viel mee. To do uit de mailbox was beperkt. De eerste jaarlijkse klussen zijn gedaan. Morgen verder en zo sportief doen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207486212
quote:
Ach joh wat verdrietig :*
pi_207486263
Mijn vakantie aanvragen zijn goedgekeurd *O*
1 week maart (nog geen plannen)
2 weken mei/juni (9 dagen huisje geboekt in Luxemburg) *O*
2 weken september (8 dagen huisje geboekt op Karpathos) *O*
En ik krijg nog een week in december.
*O*
pi_207486345
Heel veel sterkte TP :* ;(
pi_207486356
quote:
Sterkte -O- Dat alle prachtige herinneringen van een mooi hondenleven je voor altijd bij mogen blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207486721
Ik heb dus hotels geboekt voor onze cruise-roadtrip, volgende week.
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim :')
Kwam ik daar mooi toch net op tijd achter.

Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen straf.

Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg _O- . Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207486993
Oeh, da's een mazzel @sigme dat je er nu achter komt.
Doet een beetje denken aan dat echtpaar dat naar Sydney (Australië) ging maar naar Sydney in Canada vlogen (ze vonden het al zo goedkoop en kort vliegen _O- )

Net boerenkool uit de instant pot gegeten. De vorige keer had ik een "burn" en het was niet zo lekker. Iets meer vocht gebruikt en gesmuld en het huis ruikt nu niet naar gekookte boerenkool.
pi_207487067
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim :')

Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen straf.

Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg _O- . Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan :D
:D

Je zult niet de eerste zijn. Maar dat is gedoe waarop je niet zit te wachten.

Ik hoop dat Eurostar snel op mijn mail reageert. Ik heb daar een boeking vooruitgeschoven (en vooruitgeschoven… en vooruitgeschoven) en nu kunnen we écht gaan. Maar het systeem laat me niet voor de hele groep boeken en als ik alleen de twee nu geboekte enkeltjes omboek ben ik een deel van mijn voucherbedrag kwijt. Dat ze me maar een voucher geven of zo die ik in kan inwisselen.
Gelukkig is de boeking pas in augustus en de echte reis pas in oktober. Ik heb nog even.
pi_207487487
Sterkte TP -O- :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207488452
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:

SPOILER
Ook geen straf.

Ha! Ik zie het helemaal voor me. Zouden ze dat nou vaak hebben? Ik zou verwachten van wel…
  maandag 9 januari 2023 @ 20:59:41 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_207488664
Sterkte TP.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 9 januari 2023 @ 21:06:21 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_207488821
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.

En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
Mis alleen nog "Iron Sky" in dit verhaal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207491607
Loebesje komt woensdag weer naar huis.
pi_207491652
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebesje komt woensdag weer naar huis.
😘
Ging hij rustig? ;(
pi_207491719
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:12 schreef Blues het volgende:

[..]
😘
Ging hij rustig? ;(
Hij kreeg eerst een slaap prikje.. nou ja Loebes heeft ook altijd laat gehad van FOMO dus hup iedere keer die kop omhoog. Toen hij eenmaal sliep veilig in mijn armen was de tweede prik nog twee adem teugen en toen was hij weg. paar stuiptrekkingen gehad.. alleen wel een vreselijke bloedneus.. wist niet dat dat kon gebeuren. Dat is ook niet meer gestopt.

Ik heb wel een foto dat hij opgebaard ligt. Moet even kijken hoe dat onder een spoiler kan. Want niet iedereen zal dat fijn vinden.

Hij ligt er wel heel vredig bij. Oogjes toe alsof hij slaapt.
pi_207491745
Wat is FOMO?
Oh die bloedneus lijkt me ook wel naar.
Gelukkig is de laatste aanblik vredig. O+
pi_207491784
Och loebesje ;(
pi_207491911
Ach zo droevig. ;( Je weet het met huisdieren hè, dat de kans groot is dat dit moment komt, en het is fijn dat je hem een ellendig einde hebt kunnen besparen. Maar dit moment is zo ellendig.
pi_207491986
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:18 schreef Blues het volgende:
Wat is FOMO?
Oh die bloedneus lijkt me ook wel naar.
Gelukkig is de laatste aanblik vredig. O+
Fomo is Fear Of Missing Out :)

Ja nou op een gegeven moment begon zijn neusje weer te bloeden dus heb die schoon gedept
pi_207492092
Het is niet akelig. Net of hij slaapt O+
SPOILER
  maandag 9 januari 2023 @ 23:50:18 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207492168
Ach, gos.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 januari 2023 @ 23:51:09 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207492181
Mooi zo TP O+
Het is allemaal niet leuk,maar als er dan toch mog zo een afscheid kan zijn is dst wel fijn..

Komt ie dan gecremeerd weer thuis?
In NL mag je toch officieel je huisdieren niet in je tuin begraven?
Al mijn huisdieren liggen bij mn ouders in de tuin :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207492236
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:51 schreef Barreltje het volgende:
Mooi zo TP O+
Het is allemaal niet leuk,maar als er dan toch mog zo een afscheid kan zijn is dst wel fijn..

Komt ie dan gecremeerd weer thuis?
In NL mag je toch officieel je huisdieren niet in je tuin begraven?
Al mijn huisdieren liggen bij mn ouders in de tuin :@
Loebes komt gecremeerd weer thuis. We hebben een urn voor hem uitgezocht. Er wordt een klei afdruk van zijn pootje gemaakt en een met inkt. Ook zal er een beetje as apart gehouden worden voor een bedeltje. Heb de edelsmid die onze trouwringen heeft gemaakt gecontacteerd. Het kon zijn dat de urn iets te klein was. Maar de overige as strooien wij uit op Texel. Zijn favoriete plek waar hij afgelopen weekend nog was O+

Onze Jack Russel ligt ook bij mijn ouders in de tuin.. maar gezien wij hier ooit weer weg willen..

Wij hebben heel bewust voor deze manier gekozen. Hij is familie en hij hoort een eervol afscheid te krijgen.
pi_207492317
Wat een mooi afscheid van Loebes zoals hij nu slaapt.
Heel veel sterkte voor jou en voor jullie met missen. :*
pi_207492965
Goedemorgen.

:* voor @Thinkk-Pinkk
Sterkte met het verdragen van de leegte

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-01-2023 07:44:27 ]
pi_207493065
Mogge!

Wat een mooie foto van Loebes,
  dinsdag 10 januari 2023 @ 08:35:56 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207493516
Rust zacht Loebes.
pi_207493624
Mooie foto van Loebes inderdaad.

Hier is de timmerman hier weer. Gisteren heeft hij de grootste klus gedaan, vandaag 6 kleine klussen. Het zijn allemaal dingen die al jaren liggen. En dingen waarmee we zelf straks weer verder kunnen. Ik ga straks ook maar eens contact opnemen met de volgende klusser.
Spoilers!
pi_207493885
'morgen

Sterkte TP.
pi_207493895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie foto van Loebes inderdaad.

Hier is de timmerman hier weer. Gisteren heeft hij de grootste klus gedaan, vandaag 6 kleine klussen. Het zijn allemaal dingen die al jaren liggen. En dingen waarmee we zelf straks weer verder kunnen. Ik ga straks ook maar eens contact opnemen met de volgende klusser.
Fijn he, die vooruitgang. Ik ben ook zo blij met de veranderingen in de tuin nu we dat hebben uitbesteed en ze bezig zijn. Er blijft nog genoeg werk voor ons over, maar dat een professional de eerste stappen zet is echt heerlijk.
pi_207494137
Sterkte @Thinkk-Pinkk

mooie foto van Loebes
pi_207494550
Loebes O+ ;(
pi_207495461
Jong0ns, ik heb geloof ik best een redelijke dag vandaag.
pi_207496173
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, ik heb geloof ik best een redelijke dag vandaag.
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.

Ik hou zo van groente uit de oven als lunch, liefst met portobello olie, dus ik ging net de bloemkool in de airfryer gooien want sneller maar die stomme airfryer is zo fanatiek dat ik altijd eindig met halfgare dikke stukken en verkoolde bloempjes en dan zijn mijn uien ook nog ranzig.
Dus ik deed mijn bloemkool eerst even in de magnetron :o En de uien ook, maar iets korter. Daarna pas in de airfryer.
Omdat ik een ongeduldig sekreet ben rukte ik ze er na 8 minuten uit en toen waren ze nog ietsie te al dente, maar met iets langer magnetronnen en iets heter fryen heb ik straks alsnog 2x zo snel mijn groentjes gegrild dus wordt het ook haalbaar als ik minder tijd heb.

Groentehemel O+ O+ O+ O+

Als iedereen dit gewoon al deed en mij niet inlichtte, :( :( :( :( :(
Als niet, graag gedaan :*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207496807
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 12:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.

Ik hou zo van groente uit de oven als lunch, liefst met portobello olie, dus ik ging net de bloemkool in de airfryer gooien want sneller maar die stomme airfryer is zo fanatiek dat ik altijd eindig met halfgare dikke stukken en verkoolde bloempjes en dan zijn mijn uien ook nog ranzig.
Dus ik deed mijn bloemkool eerst even in de magnetron :o En de uien ook, maar iets korter. Daarna pas in de airfryer.
Omdat ik een ongeduldig sekreet ben rukte ik ze er na 8 minuten uit en toen waren ze nog ietsie te al dente, maar met iets langer magnetronnen en iets heter fryen heb ik straks alsnog 2x zo snel mijn groentjes gegrild dus wordt het ook haalbaar als ik minder tijd heb.

Groentehemel O+ O+ O+ O+

Als iedereen dit gewoon al deed en mij niet inlichtte, :( :( :( :( :(
Als niet, graag gedaan :*
Dit is een supergoed idee maar ik heb geen magnetron meer. :+
  dinsdag 10 januari 2023 @ 15:10:29 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207498036
We hebben sneeuw *O*
Ik herhaal
We hebben sneeuw *G*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207498048
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.
Kreeg veel foto's en filmpjes ^O^

Mijn emoties tijdens de 2 telefoongesprekken:
*O* ^O^ _O_ :o :{ |:( :X 8)7 :D :o }:| :|W O+ :o :? *O* :D
pi_207498121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Barreltje het volgende:
We hebben sneeuw *O*
Ik herhaal
We hebben sneeuw *G*
Ooooh yes *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207498130
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.

Een achtbaan dus :o Maar wel heel mooi, filmpjes _O_
pi_207498204
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moet :') Normaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
pi_207498205
quote:

Deze smileys zijn waarschijnlijk nog niet eerder zó op zijn plaats geweest.

Ik hang hier maar wat rond. Kan me op weinig concentreren en voel me niet fit. Ontspannen is lastig tot onmogelijk omdat de timmerman nog bezig is. Ik hoop dat hij met een uur wel klaar is.
Spoilers!
pi_207498233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moet :') Normaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.

Deze pasta is ook lekker: http://www.mindyourfeed.n(...)met-avocado-en-zalm/
Spoilers!
pi_207498248
quote:

Filmpjes w/ van zoon en gezin?
pi_207498250
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.

Deze pasta is ook lekker: http://www.mindyourfeed.n(...)met-avocado-en-zalm/
Dank ^O^

En ik ben echt moe. Want ik zat het lulverhaal van de receptenschrijfster over lente en zonnestralen al te lezen.

Aan pizza heb ik ook gedacht, daar heb ik ook wel eens zalm op gedaan en was lekker.
pi_207498313
En aan het wachten op een telefoontje van de oogarts. Die zou om 3 uur bellen. Typisch.
pi_207498356
quote:
Diepvries.
pi_207498380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dank ^O^

En ik ben echt moe. Want ik zat het lulverhaal van de receptenschrijfster over lente en zonnestralen al te lezen.

Aan pizza heb ik ook gedacht, daar heb ik ook wel eens zalm op gedaan en was lekker.
Stomme blogs inderdaad :{

Ik ben momenteel bezig om vegetarische maaltijden voor de Instantpot te zoeken. Gisteren en vandaag heb ik tientallen recepten op een stuk of 25 blogs gelezen. Ik word echt zo simpel van al dat scrollen langs nutteloze informatie.

Die kletspraatjes zijn tegenwoordig niet eens meer de hoofdmoot van de paginavulling. Inmiddels moet je om hoog in Google te verschijnen vragen die lezers mogelijk hebben beantwoorden. En uiteraard overal een filmpje van dat automatisch afspeelt.
Spoilers!
pi_207498391
Yo, jullie weten toch wel waar die lulverhalen boven het recept voor nodig zijn toch? Da's echt niet omdat de blogger zo graag lulkoek typt ;)

Wat L_S al zegt; da's nodig om google je hoger te laten indexeren.
pi_207498442
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef sigme het volgende:
Diepvries.
Ik geloof dat ik dit ga doen _O_ want ik heb nu helemaal geen zin in zalm _O-
Koude pastasalade met zalm is lekker, maar niet nu.
pi_207498455
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stomme blogs inderdaad :{

Ik ben momenteel bezig om vegetarische maaltijden voor de Instantpot te zoeken. Gisteren en vandaag heb ik tientallen recepten op een stuk of 25 blogs gelezen. Ik word echt zo simpel van al dat scrollen langs nutteloze informatie.

Die kletspraatjes zijn tegenwoordig niet eens meer de hoofdmoot van de paginavulling. Inmiddels moet je om hoog in Google te verschijnen vragen die lezers mogelijk hebben beantwoorden. En uiteraard overal een filmpje van dat automatisch afspeelt.
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.
pi_207498462
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:41 schreef sigme het volgende:
Yo, jullie weten toch wel waar die lulverhalen boven het recept voor nodig zijn toch? Da's echt niet omdat de blogger zo graag lulkoek typt ;)

Wat L_S al zegt; da's nodig om google je hoger te laten indexeren.
Ja, ik weet. Maar nog steeds verrekte irritant.
pi_207498476
Tsja. Massaal naar beneden scrollen in de lijst met zoekresultaten dan maar.
Stemmen met de voeten ;)

Oogarts al aan ;t oor gehad?
pi_207498491
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef sigme het volgende:
Tsja. Massaal naar beneden scrollen in de lijst met zoekresultaten dan maar.
Stemmen met de voeten ;)

Oogarts al aan ;t oor gehad?
Nope.
pi_207498640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.
Juist.

Ik heb nog 6 blogs te gaan en dan heb ik denk ik het hele veganistische Instantpotinternet gelezen.
Spoilers!
pi_207498673
Instantpotinternet O+
pi_207498845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Juist.

Ik heb nog 6 blogs te gaan en dan heb ik denk ik het hele veganistische Instantpotinternet gelezen.
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!
pi_207498878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Instantpotinternet O+
Zalm-spinazie-lasagne is ook lekker!
pi_207498899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef vlindertje89 het volgende:

Zalm-spinazie-lasagne is ook lekker!
Het lijkt er op dat zalm vooral wordt gecombineerd met pasta, spinazie en broccoli :+ Lasagne is ook een goede tip.

Nog geen telefoon. En ik wil iets doen waarbij ik geen telefoongesprek kan gebruiken.
pi_207498928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!
Dit ziet er wel fascinerend uit: https://rainbowplantlife.com/instant-pot-pumpkin-lasagna-soup/

Voor de rest is het veel curry, soep, chili, chana massala, dahl, etc in allerlei variaties.
Spoilers!
pi_207498945
Ik ga experimenteren met gerookte zalm en dan een kookboek Gerookte Zalm: iets anders dan pasta! schrijven. Gerookte zalm met peulvruchten, aardappels, rijst, prei, bloemkool en voor fietsie ook met ananas.
pi_207498955
En nu ga ik douchen. Dan belt de oogarts binnen 2 minuten nadat ik zeiknat ben.
pi_207499069
quote:
Wokken met prei en puntpaprika en dan kruiden met kerrie/paprikapoeder en met/door couscous.
pi_207499074
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Clubsoda op 10-01-2023 16:36:09 ]
pi_207499095
Quiche kan ook
pi_207499128
Oogarts belde niet.
pi_207499129
Gerookte zalm is het lekkerst als het gewoon blijft zoals het is. dus koud.
Wat het naar mijn idee eigenlijk alleen geschikt maakt voor salades, maar dan wel ongeveer alle mogelijk salades waar geen gele kaas of vlees door zit. Groene salade, aardappelsalade, pastasalade, koude rijst, bonen voor mijn part. Als het maar koud of hooguit lauwwarm is. En dan de zalm bij voorkeur in dermate grote stukken plak dat je de zalm goed in de bek hebt.
pi_207499138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Oogarts belde niet.
Heb je de oogarts al gebeld?
pi_207499147
Ik werk tegenwoordig nog maar 24 uur per week. Vandaag was ik vrij. En morgen weer :o Wat een tijd heb je dan. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en dom gehangen maar ook nuttige klusjes gedaan maar alles goed afgewisseld en gedoseerd. En toen ik de koelkast sopte, ben ik er bij gaan zitten. En ik heb ook nog een half uur pilates gedaan. Zo ontzettend verstandig allemaal :+
pi_207499155
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:41 schreef sigme het volgende:
Heb je de oogarts al gebeld?
Ik heb een reply gestuurd met de email waar de afspraak van 10 januari 15.00 in stond. Misschien helpt bellen beter :')
pi_207499174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werk tegenwoordig nog maar 24 uur per week. Vandaag was ik vrij. En morgen weer :o Wat een tijd heb je dan. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en dom gehangen maar ook nuttige klusjes gedaan maar alles goed afgewisseld en gedoseerd. En toen ik de koelkast sopte, ben ik er bij gaan zitten. En ik heb ook nog een half uur pilates gedaan. Zo ontzettend verstandig allemaal :+
Wauw. Wat volwassen :o
Spoilers!
pi_207499207
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wauw. Wat volwassen :o
Ik schrok er zelf ook van :Y Mijn lijf vindt het wel fijn, trouwens.
pi_207499223
Ik donderde overigens wel bijna van mijn fiets trouwens, ter compensatie :')
pi_207499255
Ik mis de tijd van de leuke blogs die niet voor SEO-doelen geschreven werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')