Aaaah, dat is zo schattigquote:Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."
Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
Dat had ik met pasta, dus het afgelopen jaar fucking veel pasta gegeten, is pasta nu 3x zo duurquote:Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis
Oh ja, ik kan hier ook wel een gezin van 4 een week van voedsel voorzienquote:Op maandag 9 januari 2023 14:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal.![]()
Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Onze Loebes wordt vanavond ingeslapen.
Ach @Thinkk-Pinkk wat afschuwelijk, zo erg voor julliequote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sterkte TP, vandaag, en de periode die komtquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel veel sterktequote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ach, wat droevig. Veel sterkte.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ach ach achquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Och. Wat een verdriet.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
😳😳😳quote:Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.
En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
Verdrietig zeg. Sterkte. 💐quote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ach joh wat verdrietigquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sterktequote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen straf.
Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg. Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb dus hotels geboekt voor onze cruise-roadtrip, volgende week.
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim
Kwam ik daar mooi toch net op tijd achter.
Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen straf.
Maar ik heb vooral mazzel dat ik er *nu* achter kom, en niet in Hamburg bij de receptie van Hotel Alt Nürnberg. Zou ook best lang geduurd hebben voordat ik dan gesnapt had wat the fuck er was misgegaan
Je zult niet de eerste zijn. Maar dat is gedoe waarop je niet zit te wachten.
Ik hoop dat Eurostar snel op mijn mail reageert. Ik heb daar een boeking vooruitgeschoven (en vooruitgeschoven… en vooruitgeschoven) en nu kunnen we écht gaan. Maar het systeem laat me niet voor de hele groep boeken en als ik alleen de twee nu geboekte enkeltjes omboek ben ik een deel van mijn voucherbedrag kwijt. Dat ze me maar een voucher geven of zo die ik in kan inwisselen.
Gelukkig is de boeking pas in augustus en de echte reis pas in oktober. Ik heb nog even.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb dus hotels geboekt voor onze cruise-roadtrip, volgende week.
Eén hotel wist nog niet wat de prijs zou zijn in 2023, prima. Die mailde vandaag, dat een doppelzimmer met Frühstück ¤92 was geworden. Leek me uitstekend. Hij vroeg me zijn mail (met prijs dus, en sleutelcode voor de sleutelkast die nacht) te bevestigen. Dus dat doe ik. Met wat dubben over de afsluiting, waar ik maar zoiets van maak alsdat ik me verheug op m'n bezoek aan Hamburg en het hotel.
Mailt 'ie terug, dat zijn Hotel Alt Nürnberg niet in Hamburg staat, maar in Mannheim
Kwam ik daar mooi toch net op tijd achter.
Hotel Alt Nürnberg in Hamburg blijkt geen eennachtsboekingen in het weekend aan te nemen, dus ik kan het niet eens herstellen naar het juiste oude Nuerenberghotel. Nu wijk ik maar uit naar het Dammtorpalais.Ha! Ik zie het helemaal voor me. Zouden ze dat nou vaak hebben? Ik zou verwachten van wel…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen straf.
Mis alleen nog "Iron Sky" in dit verhaal.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.
En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
😘quote:Op maandag 9 januari 2023 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebesje komt woensdag weer naar huis.
Hij kreeg eerst een slaap prikje.. nou ja Loebes heeft ook altijd laat gehad van FOMO dus hup iedere keer die kop omhoog. Toen hij eenmaal sliep veilig in mijn armen was de tweede prik nog twee adem teugen en toen was hij weg. paar stuiptrekkingen gehad.. alleen wel een vreselijke bloedneus.. wist niet dat dat kon gebeuren. Dat is ook niet meer gestopt.quote:
Fomo is Fear Of Missing Outquote:Op maandag 9 januari 2023 23:18 schreef Blues het volgende:
Wat is FOMO?
Oh die bloedneus lijkt me ook wel naar.
Gelukkig is de laatste aanblik vredig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Loebes komt gecremeerd weer thuis. We hebben een urn voor hem uitgezocht. Er wordt een klei afdruk van zijn pootje gemaakt en een met inkt. Ook zal er een beetje as apart gehouden worden voor een bedeltje. Heb de edelsmid die onze trouwringen heeft gemaakt gecontacteerd. Het kon zijn dat de urn iets te klein was. Maar de overige as strooien wij uit op Texel. Zijn favoriete plek waar hij afgelopen weekend nog wasquote:Op maandag 9 januari 2023 23:51 schreef Barreltje het volgende:
Mooi zo TP![]()
Het is allemaal niet leuk,maar als er dan toch mog zo een afscheid kan zijn is dst wel fijn..
Komt ie dan gecremeerd weer thuis?
In NL mag je toch officieel je huisdieren niet in je tuin begraven?
Al mijn huisdieren liggen bij mn ouders in de tuin
Fijn he, die vooruitgang. Ik ben ook zo blij met de veranderingen in de tuin nu we dat hebben uitbesteed en ze bezig zijn. Er blijft nog genoeg werk voor ons over, maar dat een professional de eerste stappen zet is echt heerlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooie foto van Loebes inderdaad.
Hier is de timmerman hier weer. Gisteren heeft hij de grootste klus gedaan, vandaag 6 kleine klussen. Het zijn allemaal dingen die al jaren liggen. En dingen waarmee we zelf straks weer verder kunnen. Ik ga straks ook maar eens contact opnemen met de volgende klusser.
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, ik heb geloof ik best een redelijke dag vandaag.
Dit is een supergoed idee maar ik heb geen magnetron meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga je dag nog mooier maken, behalve als je dit al deed en dan kijk ik de rest van de dag boos naar je.
Ik hou zo van groente uit de oven als lunch, liefst met portobello olie, dus ik ging net de bloemkool in de airfryer gooien want sneller maar die stomme airfryer is zo fanatiek dat ik altijd eindig met halfgare dikke stukken en verkoolde bloempjes en dan zijn mijn uien ook nog ranzig.
Dus ik deed mijn bloemkool eerst even in de magnetronEn de uien ook, maar iets korter. Daarna pas in de airfryer.
Omdat ik een ongeduldig sekreet ben rukte ik ze er na 8 minuten uit en toen waren ze nog ietsie te al dente, maar met iets langer magnetronnen en iets heter fryen heb ik straks alsnog 2x zo snel mijn groentjes gegrild dus wordt het ook haalbaar als ik minder tijd heb.
Groentehemel![]()
![]()
![]()
![]()
Als iedereen dit gewoon al deed en mij niet inlichtte,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als niet, graag gedaan
Ooooh yesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Barreltje het volgende:
We hebben sneeuw![]()
Ik herhaal
We hebben sneeuw
Een achtbaan dusquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.
Kreeg veel foto's en filmpjes
Mijn emoties tijdens de 2 telefoongesprekken:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze smileys zijn waarschijnlijk nog niet eerder zó op zijn plaats geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
Gisteravond lang met zoonF en vanmiddag lang met ex gebeld en alle Aussieverhalen gehoord.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moetNormaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
Filmpjesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op iets van courgette-maiskoekjes ofzo? Of een zelfgemaakte pizza.
Deze pasta is ook lekker: http://www.mindyourfeed.n(...)met-avocado-en-zalm/
Diepvries.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
En meer cul: weet iemand een lekker recept met grookte zalm? Ik kocht gerookte zalm want -35% sticker, maar nu weet ik niet wat ik er mee moetNormaal doe ik het op brood of in een salade als lunch. Maar het is nu 200 gram en moet vandaag op, dus het moet in het avondeten. Verder dan een pastasalade kom ik niet qua inspiratie.
Stomme blogs inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank
En ik ben echt moe. Want ik zat het lulverhaal van de receptenschrijfster over lente en zonnestralen al te lezen.
Aan pizza heb ik ook gedacht, daar heb ik ook wel eens zalm op gedaan en was lekker.
Ik geloof dat ik dit ga doenquote:
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stomme blogs inderdaad![]()
Ik ben momenteel bezig om vegetarische maaltijden voor de Instantpot te zoeken. Gisteren en vandaag heb ik tientallen recepten op een stuk of 25 blogs gelezen. Ik word echt zo simpel van al dat scrollen langs nutteloze informatie.
Die kletspraatjes zijn tegenwoordig niet eens meer de hoofdmoot van de paginavulling. Inmiddels moet je om hoog in Google te verschijnen vragen die lezers mogelijk hebben beantwoorden. En uiteraard overal een filmpje van dat automatisch afspeelt.
Ja, ik weet. Maar nog steeds verrekte irritant.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:41 schreef sigme het volgende:
Yo, jullie weten toch wel waar die lulverhalen boven het recept voor nodig zijn toch? Da's echt niet omdat de blogger zo graag lulkoek typt
Wat L_S al zegt; da's nodig om google je hoger te laten indexeren.
Nope.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef sigme het volgende:
Tsja. Massaal naar beneden scrollen in de lijst met zoekresultaten dan maar.
Stemmen met de voeten
Oogarts al aan ;t oor gehad?
Juist.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Google zou recepten op 'lekker' en 'overzichtelijk geschreven recept' moeten sorteren en niet op 'lulverhaal over toen ze vroeger op de middelbare school zat' of andere nonsens. En automatisch afspelende filmpjes zouden een recept helemaal onderaan de zoekvolgorde moeten zetten.
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Juist.
Ik heb nog 6 blogs te gaan en dan heb ik denk ik het hele veganistische Instantpotinternet gelezen.
Het lijkt er op dat zalm vooral wordt gecombineerd met pasta, spinazie en broccoliquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Zalm-spinazie-lasagne is ook lekker!
Dit ziet er wel fascinerend uit: https://rainbowplantlife.com/instant-pot-pumpkin-lasagna-soup/quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je een toprecept tegen komt, houd ik me aanbevolen!
Wokken met prei en puntpaprika en dan kruiden met kerrie/paprikapoeder en met/door couscous.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Heb je de oogarts al gebeld?quote:
Ik heb een reply gestuurd met de email waar de afspraak van 10 januari 15.00 in stond. Misschien helpt bellen beterquote:
Wauw. Wat volwassenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werk tegenwoordig nog maar 24 uur per week. Vandaag was ik vrij. En morgen weerWat een tijd heb je dan. Ik heb vandaag rustig aan gedaan en dom gehangen maar ook nuttige klusjes gedaan maar alles goed afgewisseld en gedoseerd. En toen ik de koelkast sopte, ben ik er bij gaan zitten. En ik heb ook nog een half uur pilates gedaan. Zo ontzettend verstandig allemaal
Ik schrok er zelf ook vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |