jaquote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Die stoommaaltijd van de AH weer? Die ga ik binnenkort ook eens proberen.
Vraag me af hoe ze dat precies light maken.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb per ongeluk filet americain light gekocht, proef het verschil niet.
minder vet vlees gebruiken?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat precies light maken.
Ben bang dat mijn been er dan vanaf valt.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ja moet je doen, hij is erg lekker
Lucht in blazen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje helium erin.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wit en donkerblauw. Ik heb beiden niet.quote:
Werk.quote:
Ik heb een beeld, bedanktquote:Op maandag 9 januari 2023 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lucht in blazen.
In extra light blazen ze helium. Kan je aan een touwtje mee naar huis nemen.
waaromquote:Op maandag 9 januari 2023 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben bang dat mijn been er dan vanaf valt.
ja of minder suiker.quote:
Maar waar zit geen zout in dan? Dat krijgen we ook teveel.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja of minder suiker.
Want ja.. waar zit nou geen suiker in ?
Antwoord: in zout.
waarom heeft werk een dresscodequote:Op maandag 9 januari 2023 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wit en donkerblauw. Ik heb beiden niet.
[..]
Werk.
even wat suiker in m'n zoutvaatje doenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja of minder suiker.
Want ja.. waar zit nou geen suiker in ?
Antwoord: in zout.
Suiker?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waar zit geen zout in dan? Dat krijgen we ook teveel.
Pak 10 random dingen (qua eten) in een supermarkt en je schrikt al.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suiker?
Nou ja.. zelfgemaakte dingen en ja ben het met je eens.
Als je naar een restaurant gaat, is dat vaak ook veel te zout
alleen maar verse producten pakkenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Pak 10 random dingen in een supermarkt en je schrikt al.
Soms is werk niet op kantoor of thuis.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom heeft werk een dresscode
[..]
even wat suiker in m'n zoutvaatje doen
Verse pasta, hatsaaaa.quote:
ah ja oke.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms is werk niet op kantoor of thuis.
niet wat ik bedoeldequote:
dat wel helaasquote:
Ja zelfs in broodquote:Op maandag 9 januari 2023 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Pak 10 random dingen (qua eten) in een supermarkt en je schrikt al.
Zeg nooit nooit, maar sowieso niet met Wereldgozer.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar het is dus niet uitgesloten over een paar jaar
alles zelf maken en kweken!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar sowieso niet met Wereldgozer.
Grapjas. Denk niet dat we dan nog een relatie hebben. Maar nee ik denk dat ik bij de cf community hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag hij het dan wel opvoeden ook al is het niet van hem
Vroeger had je voor 20 euro volgens mij wel wat meer.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:51 schreef Karzai het volgende:
Het viel mee ben voor twee tientjes klaar tot vrijdag, groente heb ik al in de vriezer
[ afbeelding ]
Ook niks mis meequote:Op maandag 9 januari 2023 12:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Grapjas. Denk niet dat we dan nog een relatie hebben. Maar nee ik denk dat ik bij de cf community hoor.
ja dat is zo, tis allemaal wat duurder gewordenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeger had je voor 20 euro volgens mij wel wat meer.
quote:Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Ama het volgende:
FOK!kers die een relatie hebben met elkaar.
quote:Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Ama het volgende:
FOK!kers die een relatie hebben met elkaar.
Hoi, ik ben broodkweker.quote:
stukje brood in een pot en een weekje wachten. heb je een bolletjequote:
Herman of zo ?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
stukje brood in een pot en een weekje wachten. heb je een bolletje
Wat heb ik nou weer misdaanquote:
Ja had d'r nooit moeten vertellen dat die lekker is, nu eet ze hem 4x per weekquote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
jouw schuldquote:Op maandag 9 januari 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had d'r nooit moeten vertellen dat die lekker is, nu eet ze hem 4x per week
In broodvorm?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een verlepte junk voor me nu.
quote:
denk het wel jaquote:
heb ik ook last van deze week. zou ik ook ongesteld moeten worden 🤔quote:Op maandag 9 januari 2023 13:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een puistenuitbraak deze week want hormonen dit dat. App ik net met een vrouwelijke collega over die hangmatjes die ze gaat fiksen. Zegt ze: compliment voor jou je ziet er goed uit.
Ik voel me echt lelijk nu.En nee ik hoef hier geen complimentjes ofzo maar heb er echt wel eens beter uitgezien.
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ik ook last van deze week. zou ik ook ongesteld moeten worden 🤔
dud0retteke moet wel deze week dus misschien zijn we aan het syncenquote:
Wat romantisch.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dud0retteke moet wel deze week dus misschien zijn we aan het syncen
Misschien bezorgt de apotheek als je ziek bent?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:07 schreef mschol het volgende:
ik moet nog steeds paracetamol halen maar wil eigenlijk helemaal niet weg
Welke?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had d'r nooit moeten vertellen dat die lekker is, nu eet ze hem 4x per week
Ik had gisteren wel een goede qua kortingquote:Op maandag 9 januari 2023 12:51 schreef Karzai het volgende:
Het viel mee ben voor twee tientjes klaar tot vrijdag, groente heb ik al in de vriezer
[ afbeelding ]
niet dezelfde dag, ik heb zelfa gekeken bij flink (zo'n speedy supermarkt op fiets) maar die hadden alleej kinder zetpilparacetamolquote:Op maandag 9 januari 2023 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien bezorgt de apotheek als je ziek bent?
Hoeveel inch?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:09 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe tv besteld voor m'n cwave.. Gergi heeft de mijne 'geleend' maar die ga ik niet meer terug zien volgens mij
Ik heb hier nog zo'n stoomapparaat staan, hoewel dat nu ook met de oven kan, ook maar weer eens aanslingeren. Gezonder dan alles in een pan flikkeren.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
ik ben ook heel romantischquote:
is wel zo liefquote:Op maandag 9 januari 2023 13:07 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik mijn buikpijn in vervolg ook wel delen met Solo.
Stoommaaltijden van de AH kun je gewoon in de magnetron mikkenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo'n stoomapparaat staan, hoewel dat nu ook met de oven kan, ook maar weer eens aanslingeren. Gezonder dan alles in een pan flikkeren.
Kleintje wel, kun je die nog wel zo klein kopen?quote:
Ja, maar ik heb hier geen AHquote:Op maandag 9 januari 2023 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stoommaaltijden van de AH kun je gewoon in de magnetron mikken
Voorgesneden groente is ook zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier geen AHOf stoommaaltijden. Nederland is echt wel ver vooruit met dat soort dingen. Blijkbaar is hier moeder de vrouw altijd nog thuis om zelf te koken
109cm, is niet zo heel klein toch?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleintje wel, kun je die nog wel zo klein kopen?
Volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om er eentje onder de 55 te vinden, en als je die vindt zijn ze vaak nog duurder dan de 55 variantquote:
Dat zullen ze toch niet alleen in NL hebben?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorgesneden groente is ook zoiets.
Is een Samsung van 400 euro. Misschien is een grotere inderdaad wat goedkoper, maar heb ik eigenlijk ook gewoon niet nodig. In de huiskamer staat al een grote.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om er eentje onder de 55 te vinden, en als je die vindt zijn ze vaak nog duurder dan de 55 variant
zo die is mooi jaquote:Op maandag 9 januari 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel een goede qua korting
[ afbeelding ]
ben niet zoveel meer van planquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tten-blijven-nog-uit
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
Dus nu mag je 2x voor hetzelfde resultaatquote:In de jaren 70 bevatte één milliliter sperma gemiddeld 90 miljoen zaadcellen. Nu is dat gedaald naar gemiddeld 50 miljoen zaadcellen per milliliter.
Ik heb in mei een nieuwe tv gekocht, 50 inch. Allemaal mensen janken dat dat klein is.quote:
Ja mijn woonkamer is ook best klein dus groter vind ik ook overdreven.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:28 schreef Karzai het volgende:
Maar ik zit er niet ver vanaf , vind ik groot genoeg
Ik zie het wel als ie morgen komt, anders stuur ik 'm gewoon terug. Maar ik zit er in die kamer niet ver vanaf dus zal wel goed zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in mei een nieuwe tv gekocht, 50 inch. Allemaal mensen janken dat dat klein is.
Dan zal het wel goed zijn lijkt me. Ik zit ook niet ver van de tv dus voor mij is 50 echt groot genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Maar ik zit er in die kamer niet ver vanaf dus zal wel goed zijn.
Altijd weer de mannen he.. en wij maar zo ons best doen om een goede kwaliteit eieren te leggenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 47 maar die is al ruim 2 jaar kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |