Volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om er eentje onder de 55 te vinden, en als je die vindt zijn ze vaak nog duurder dan de 55 variantquote:
Dat zullen ze toch niet alleen in NL hebben?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorgesneden groente is ook zoiets.
Is een Samsung van 400 euro. Misschien is een grotere inderdaad wat goedkoper, maar heb ik eigenlijk ook gewoon niet nodig. In de huiskamer staat al een grote.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om er eentje onder de 55 te vinden, en als je die vindt zijn ze vaak nog duurder dan de 55 variant
zo die is mooi jaquote:Op maandag 9 januari 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel een goede qua korting
[ afbeelding ]
ben niet zoveel meer van planquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tten-blijven-nog-uit
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
Dus nu mag je 2x voor hetzelfde resultaatquote:In de jaren 70 bevatte één milliliter sperma gemiddeld 90 miljoen zaadcellen. Nu is dat gedaald naar gemiddeld 50 miljoen zaadcellen per milliliter.
Ik heb in mei een nieuwe tv gekocht, 50 inch. Allemaal mensen janken dat dat klein is.quote:
Ja mijn woonkamer is ook best klein dus groter vind ik ook overdreven.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:28 schreef Karzai het volgende:
Maar ik zit er niet ver vanaf , vind ik groot genoeg
Ik zie het wel als ie morgen komt, anders stuur ik 'm gewoon terug. Maar ik zit er in die kamer niet ver vanaf dus zal wel goed zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in mei een nieuwe tv gekocht, 50 inch. Allemaal mensen janken dat dat klein is.
Dan zal het wel goed zijn lijkt me. Ik zit ook niet ver van de tv dus voor mij is 50 echt groot genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Maar ik zit er in die kamer niet ver vanaf dus zal wel goed zijn.
Altijd weer de mannen he.. en wij maar zo ons best doen om een goede kwaliteit eieren te leggenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 47 maar die is al ruim 2 jaar kapot
Groter gaat nu sowieso lastig worden met de ratten. Ze staan al naast de tv, wil ze er niet er meteen naast hebben dat is ook zo sneu. En ze kunnen ook niet verder de andere kant op want deur die staat open en dichtgaat enz.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb 55 maar dat vind ik niet heel groot, maar kan niet echt een grotere kwijt aan de muur
Met smekkende mensen om me heen, nee dankjequote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Karzai het volgende:
ik vind het niet zo belangrijk, een goede film kan je nog het beste in de bioscoop bekijken
Dat is alleen wel lastig als je een film van 10 jaar geleden wilt kijkenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Karzai het volgende:
ik vind het niet zo belangrijk, een goede film kan je nog het beste in de bioscoop bekijken
tja zal ik de poppenkast van klaas vaak langs sturen voor een gezellig avondje?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 47 maar die is al ruim 2 jaar kapot
Hier heb je zo'n kleinere bioscoop die oude films draait, dat vind ik dan nog wel eens leukquote:Op maandag 9 januari 2023 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen wel lastig als je een film van 10 jaar geleden wilt kijken
Zou hier wel grote kunnen, maar dan moet ik een kast gaan verbouwenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Groter gaat nu sowieso lastig worden met de ratten. Ze staan al naast de tv, wil ze er niet er meteen naast hebben dat is ook zo sneu. En ze kunnen ook niet verder de andere kant op want deur die staat open en dichtgaat enz.
Oke tijdens songfestival enz doe ik dat wel omdat gehoorschade misschien nog erger is.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Ama het volgende:
En ze kunnen ook niet verder de andere kant op want deur die staat open en dichtgaat enz.
nou valt mee hoor, groot beeld subliem geluidquote:Op maandag 9 januari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met smekkende mensen om me heen, nee dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |