Kleintje wel, kun je die nog wel zo klein kopen?quote:
Ja, maar ik heb hier geen AHquote:Op maandag 9 januari 2023 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stoommaaltijden van de AH kun je gewoon in de magnetron mikken
Voorgesneden groente is ook zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier geen AHOf stoommaaltijden. Nederland is echt wel ver vooruit met dat soort dingen. Blijkbaar is hier moeder de vrouw altijd nog thuis om zelf te koken
109cm, is niet zo heel klein toch?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleintje wel, kun je die nog wel zo klein kopen?
Volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om er eentje onder de 55 te vinden, en als je die vindt zijn ze vaak nog duurder dan de 55 variantquote:
Dat zullen ze toch niet alleen in NL hebben?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorgesneden groente is ook zoiets.
Is een Samsung van 400 euro. Misschien is een grotere inderdaad wat goedkoper, maar heb ik eigenlijk ook gewoon niet nodig. In de huiskamer staat al een grote.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om er eentje onder de 55 te vinden, en als je die vindt zijn ze vaak nog duurder dan de 55 variant
zo die is mooi jaquote:Op maandag 9 januari 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel een goede qua korting
[ afbeelding ]
ben niet zoveel meer van planquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tten-blijven-nog-uit
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
Dus nu mag je 2x voor hetzelfde resultaatquote:In de jaren 70 bevatte één milliliter sperma gemiddeld 90 miljoen zaadcellen. Nu is dat gedaald naar gemiddeld 50 miljoen zaadcellen per milliliter.
Ik heb in mei een nieuwe tv gekocht, 50 inch. Allemaal mensen janken dat dat klein is.quote:
Ja mijn woonkamer is ook best klein dus groter vind ik ook overdreven.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:28 schreef Karzai het volgende:
Maar ik zit er niet ver vanaf , vind ik groot genoeg
Ik zie het wel als ie morgen komt, anders stuur ik 'm gewoon terug. Maar ik zit er in die kamer niet ver vanaf dus zal wel goed zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in mei een nieuwe tv gekocht, 50 inch. Allemaal mensen janken dat dat klein is.
Dan zal het wel goed zijn lijkt me. Ik zit ook niet ver van de tv dus voor mij is 50 echt groot genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Maar ik zit er in die kamer niet ver vanaf dus zal wel goed zijn.
Altijd weer de mannen he.. en wij maar zo ons best doen om een goede kwaliteit eieren te leggenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 47 maar die is al ruim 2 jaar kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |