Wat heb ik nou weer misdaanquote:
Ja had d'r nooit moeten vertellen dat die lekker is, nu eet ze hem 4x per weekquote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Die stoommaaltijd van de AH weer? Die ga ik binnenkort ook eens proberen.
jouw schuldquote:Op maandag 9 januari 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had d'r nooit moeten vertellen dat die lekker is, nu eet ze hem 4x per week
In broodvorm?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een verlepte junk voor me nu.
quote:
denk het wel jaquote:
heb ik ook last van deze week. zou ik ook ongesteld moeten worden 🤔quote:Op maandag 9 januari 2023 13:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een puistenuitbraak deze week want hormonen dit dat. App ik net met een vrouwelijke collega over die hangmatjes die ze gaat fiksen. Zegt ze: compliment voor jou je ziet er goed uit.
Ik voel me echt lelijk nu.En nee ik hoef hier geen complimentjes ofzo maar heb er echt wel eens beter uitgezien.
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ik ook last van deze week. zou ik ook ongesteld moeten worden 🤔
dud0retteke moet wel deze week dus misschien zijn we aan het syncenquote:
Wat romantisch.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dud0retteke moet wel deze week dus misschien zijn we aan het syncen
Misschien bezorgt de apotheek als je ziek bent?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:07 schreef mschol het volgende:
ik moet nog steeds paracetamol halen maar wil eigenlijk helemaal niet weg
Welke?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had d'r nooit moeten vertellen dat die lekker is, nu eet ze hem 4x per week
Ik had gisteren wel een goede qua kortingquote:Op maandag 9 januari 2023 12:51 schreef Karzai het volgende:
Het viel mee ben voor twee tientjes klaar tot vrijdag, groente heb ik al in de vriezer
[ afbeelding ]
niet dezelfde dag, ik heb zelfa gekeken bij flink (zo'n speedy supermarkt op fiets) maar die hadden alleej kinder zetpilparacetamolquote:Op maandag 9 januari 2023 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien bezorgt de apotheek als je ziek bent?
Hoeveel inch?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:09 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe tv besteld voor m'n cwave.. Gergi heeft de mijne 'geleend' maar die ga ik niet meer terug zien volgens mij
Ik heb hier nog zo'n stoomapparaat staan, hoewel dat nu ook met de oven kan, ook maar weer eens aanslingeren. Gezonder dan alles in een pan flikkeren.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Die stoommaaltijd van de AH weer? Die ga ik binnenkort ook eens proberen.
ik ben ook heel romantischquote:
is wel zo liefquote:Op maandag 9 januari 2023 13:07 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik mijn buikpijn in vervolg ook wel delen met Solo.
Stoommaaltijden van de AH kun je gewoon in de magnetron mikkenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo'n stoomapparaat staan, hoewel dat nu ook met de oven kan, ook maar weer eens aanslingeren. Gezonder dan alles in een pan flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |