Groter gaat nu sowieso lastig worden met de ratten. Ze staan al naast de tv, wil ze er niet er meteen naast hebben dat is ook zo sneu. En ze kunnen ook niet verder de andere kant op want deur die staat open en dichtgaat enz.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb 55 maar dat vind ik niet heel groot, maar kan niet echt een grotere kwijt aan de muur
Met smekkende mensen om me heen, nee dankjequote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Karzai het volgende:
ik vind het niet zo belangrijk, een goede film kan je nog het beste in de bioscoop bekijken
Dat is alleen wel lastig als je een film van 10 jaar geleden wilt kijkenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Karzai het volgende:
ik vind het niet zo belangrijk, een goede film kan je nog het beste in de bioscoop bekijken
tja zal ik de poppenkast van klaas vaak langs sturen voor een gezellig avondje?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 47 maar die is al ruim 2 jaar kapot
Hier heb je zo'n kleinere bioscoop die oude films draait, dat vind ik dan nog wel eens leukquote:Op maandag 9 januari 2023 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen wel lastig als je een film van 10 jaar geleden wilt kijken
Zou hier wel grote kunnen, maar dan moet ik een kast gaan verbouwenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Groter gaat nu sowieso lastig worden met de ratten. Ze staan al naast de tv, wil ze er niet er meteen naast hebben dat is ook zo sneu. En ze kunnen ook niet verder de andere kant op want deur die staat open en dichtgaat enz.
Oke tijdens songfestival enz doe ik dat wel omdat gehoorschade misschien nog erger is.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Ama het volgende:
En ze kunnen ook niet verder de andere kant op want deur die staat open en dichtgaat enz.
nou valt mee hoor, groot beeld subliem geluidquote:Op maandag 9 januari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met smekkende mensen om me heen, nee dankje
Gepasseerd station hoorquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tten-blijven-nog-uit
55 is toch prima joh.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou hier wel grote kunnen, maar dan moet ik een kast gaan verbouwenAl scheelt het wel dat een tv een maat groter niet per se heel erg veel breder is.
Ik vind mijn tv nog steeds groot maar als mijn vader hier dan is zegt die meteen ja snap echt niet dat je niet een maat groter heb gekocht en bla bla.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 37 inch en vond dat aan de grote kant. Zo groot is m'n woonkamer niet.
Nee. We zijn het station voorbij gereden zonder te stoppen.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt er in Budapest al een kleine Buda rond?
Dat is wel knap, want Keleti pu is een kopstationquote:Op maandag 9 januari 2023 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. We zijn het station voorbij gereden zonder te stoppen.
Ik ook zoiets denk ik?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken maar ik ook. Zit er 2,5 meter vandaan ofzo dus prima.
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met smakkende mensen om me heen, nee dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |