Zou raar zijn als ze ineens nog een bult onder mijn huid vinden. Huisarts mag ook niet veel doen hoor. Dit was ook net de vraag of het niet te groot was. Die man zei ook dat hij dit sowieso niet zomaar mag doen als huisarts.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moeten ze vragen voordat ze het mes er in zetten
zou niet 1e keer zijn dat verkeerd ledemaat geamputeerd wordt
Ja, dat is ook waar.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En al zou hij het wel zijn geweest.. Als hij zulke spontane acties recht uit het hart niet leuk vindt, dan weet Lies ook gelijk dat het niks voor haar is. Ik vind het nog steeds stoer dat ze dat heeft gedaanIk zou het niet durven denk ik
Nou dat ik ooit drugs heb gebruikt weten ze anders nog wel. Staat ook meteen in mijn medische dossier bij elke verwijzing die ik krijg onder dingen waar ze rekening mee moeten houden. Tering.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar dan moeten ze lezen. vragen is zoveel makkelijker
Kan ook, voel me ook wel ok verder hoor. Het is gewoon een beetje ongemakkelijk nu ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je erg gefocused bent op het vinden van een reactie op je kaartje, waardoor je denkt dat gebeurtenissen direct verband met dat kaartje hebben. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat deze dingen er niets mee te maken hebben, maar het lijkt me gewoon toeval. Hopelijk voel je je niet beroerd en geeft je werk fijne afleiding.
Is ook niets om me voor te schamen eigenlijk, het was geen liefdesverklaring ofzo. Maar wel een beetje kwetsbaar als in dat het gewoon nooit leuk is wanneer mensen je uitlachen. Maar ook dat overleef ik wel weer, het was meer dat ik gister een eeeeeeeeuhm okay?? momentje had.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En al zou hij het wel zijn geweest.. Als hij zulke spontane acties recht uit het hart niet leuk vindt, dan weet Lies ook gelijk dat het niks voor haar is. Ik vind het nog steeds stoer dat ze dat heeft gedaanIk zou het niet durven denk ik
Impulsief is niet per se hetzelfde als stoer.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar.En het is zeker stoer en ik zou dat al helemaal niet durven.
Het lastige is wel dat Lies niet gelijk iets weet nu.
is vanwege interactie met medicatie.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:12 schreef Ama het volgende:
Van drugs is echt al jaren zo trouwens, belde toen 1x om iets te vragen en zei eerlijk dat ik iets had gebruikt toen en sindsdien staat dat in mijn dossier. Godver ben je ook gewoon eerlijk.
Dokter weet ook wel dat ik niet dagelijks pep zit te snuiven hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is vanwege interactie met medicatie.
Moet ook bv bij acute operatiequote:Op maandag 9 januari 2023 12:12 schreef Ama het volgende:
Van drugs is echt al jaren zo trouwens, belde toen 1x om iets te vragen en zei eerlijk dat ik iets had gebruikt toen en sindsdien staat dat in mijn dossier. Godver ben je ook gewoon eerlijk.Nu staat dat dus altijd bij elke verwijzing naar het ziekenhuis enz.
Stop er eens mee, zo gezond ben je niet dat je dat trektquote:Op maandag 9 januari 2023 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dokter weet ook wel dat ik niet dagelijks pep zit te snuiven hoor.
Ja idd nu ga ik het nooit meer doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stop er eens mee, zo gezond ben je niet dat je dat trekt
Ik weet nog van vroeger (1x speed gedaan, paar keer paddo's) dat er toch sowieso iets van een maand tussen moest zitten zodat je lichaam de opgebruikte dopemine? weer aan kon vullen?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
verschilt dat niet per type drugs?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nog van vroeger (1x spead gedaan, paar keer paddo's) dat er toch sowieso iets van een maand tussen moest zitten zodat je lichaam de opgebruikte dopemine? weer aan kon vullen?
Dat is MDMA maar beter dan 3 maanden er tussen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nog van vroeger (1x speed gedaan, paar keer paddo's) dat er toch sowieso iets van een maand tussen moest zitten zodat je lichaam de opgebruikte dopemine? weer aan kon vullen?
Haai!quote:
Ah, gelukkig.quote:[..]
Kan ook, voel me ook wel ok verder hoor. Het is gewoon een beetje ongemakkelijk nu ofzo.
Ja, het was kwetsbaar en het voelt heel naar als mensen daar niet voorzichtig mee omgaan.quote:[..]
Is ook niets om me voor te schamen eigenlijk, het was geen liefdesverklaring ofzo. Maar wel een beetje kwetsbaar als in dat het gewoon nooit leuk is wanneer mensen je uitlachen. Maar ook dat overleef ik wel weer, het was meer dat ik gister een eeeeeeeeuhm okay?? momentje had.
In mijn geval wel hoor.quote:[..]
Impulsief is niet per se hetzelfde als stoer.
Mijn vakantie is voorbij. Straks door de regen fietsen.quote:Nu maar eens douchen en boodschappen doen, het is even weer wennen, die middagdiensten. En morgen VSO
Dat is wel lang geleden jaquote:Op maandag 9 januari 2023 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies. We hebben het over 25 jaar geleden ofzo.
Nou ja wekelijks pep lijkt me ook niet helemaal gezond.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is MDMA maar beter dan 3 maanden er tussen.
Scheelt dat ik dat ook niet doe.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja wekelijks pep lijkt me ook niet helemaal gezond.
*Stuurt zonnetje richting Recs.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Haai!
[..]
Ah, gelukkig.
[..]
Ja, het was kwetsbaar en het voelt heel naar als mensen daar niet voorzichtig mee omgaan.Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die leuke gesprekjes voert via het raam, je opeens gaat uitlachen.
[..]
In mijn geval wel hoor.En in jouw geval ook, want je bent heus niet impulsief op een onnadenkende manier.
[..]
Mijn vakantie is voorbij. Straks door de regen fietsen.
De dokter weet ook dat mensen niet altijd zin hebben direct te vertellen dat ze wel eens drugs gebruiken. In verband met medicatie en het stellen van een diagnose is dat soms wel van belang. Maar ik kan me voorstellen dat het wel een beetje irritant is.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een open boek.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:22 schreef Recce het volgende:
De dokter weet ook dat mensen niet altijd zin hebben direct te vertellen dat ze wel eens drugs gebruiken.
Ja jij misschien, maar niet iedereen is dat, dus ze willen er wel rekening mee kunnen houden en er desnoods naar kunnen vragen.quote:
Ja is ook wel zo hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij misschien, maar niet iedereen is dat, dus ze willen er wel rekening mee kunnen houden en er desnoods naar kunnen vragen.
Het was een grapje.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niks te verbergen. Waarom zou ik?
met een open boobquote:
ja maar dat klinkt toch minder leukquote:
Ja maar als ik een bult in mijn tiet had was het allemaal niet grappig want dat is vaak niet oke.quote:
Dat is aardig van je!quote:Op maandag 9 januari 2023 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Stuurt zonnetje richting Recs.
Aan de andere kant is de structuur en regelmaat ook wel weer fijn toch?
Vrijdagquote:Op maandag 9 januari 2023 12:32 schreef bitterbal het volgende:
was een goede zwem. @:budapestenaar wanner ga jij weer?
Heb je nu het gevoel dat je lekker gesport hebt?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:32 schreef bitterbal het volgende:
was een goede zwem. @:budapestenaar wanner ga jij weer?
ben nu wel moequote:Op maandag 9 januari 2023 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nu het gevoel dat je lekker gesport hebt?
nee dat is waarquote:Op maandag 9 januari 2023 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik een bult in mijn tiet had was het allemaal niet grappig want dat is vaak niet oke.
Die stoommaaltijd van de AH weer? Die ga ik binnenkort ook eens proberen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga ik niet doenheb zo mijn soepje om mij weer energie te geven :p
waar ga je heen met een dresscode?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |