Ja, ik heb er op het moment wel vrede mee. Moet er niet aan denken. Ik ben zo jong en wil nog zoveel doen.quote:
maar het is dus niet uitgesloten over een paar jaarquote:Op maandag 9 januari 2023 11:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik heb er op het moment wel vrede mee. Moet er niet aan denken. Ik ben zo jong en wil nog zoveel doen.
afhankelijk van de hoogte van je schuld natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt dat nou veel bij een hypotheek eigenlijk?
quote:Hypotheekaanbieders rekenen niet met het werkelijke bedrag dat je per maand kwijt bent voor je studieschuld. Maar ze rekenen met een wettelijk vastgesteld percentage. Bij een rente over je studieschuld onder de 1%, is dat percentage 0,35% van je oorspronkelijke studieschuld. Bij een studieschuld van bijvoorbeeld ¤20.000 houdt de hypotheekaanbieder er rekening mee dat je ¤70 (0,35% van ¤20.000) per maand minder kunt besteden aan hypotheeklasten.
quote:Op maandag 9 januari 2023 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik het hier over ga hebben.Ik vermoed dat je erg gefocused bent op het vinden van een reactie op je kaartje, waardoor je denkt dat gebeurtenissen direct verband met dat kaartje hebben. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat deze dingen er niets mee te maken hebben, maar het lijkt me gewoon toeval. Hopelijk voel je je niet beroerd en geeft je werk fijne afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier verder niet op reageren.![]()
macciequote:Op maandag 9 januari 2023 11:49 schreef dud0r het volgende:
wat zal ik zo eens lunchen? een mini stolletje met kaas en 2 gekookte eitjes zit ik nu aan te denken.
Maar misschien heeft iemand anders een beter idee
dat ziet er inderdaad ontstoken uitquote:Op maandag 9 januari 2023 11:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor de vieze mensen onder ons ook wel een blurry foto van de plek: https://ibb.co/kKg07vH
Voor de @:cherrylips enz onder ons haha. Nee had deze foto al gemaakt en telefoon was net bijna leeg dus lukte even niet om beter te maken. Maakte het eigenlijk voor iemand anders.
Voor de mensen die hebben geklikt zie je ook dus dat de 2 rechts gewoon mooi genezen.
quote:
Ja kut mijn quote klopt niet, het is links niet rechts. Wat je tussen die 2 hechtingen ziet is wat er uitkomt.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ziet er inderdaad ontstoken uit
[..]
links op de foto rechts voor jouquote:Op maandag 9 januari 2023 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kut mijn quote klopt niet, het is links niet rechts.
quote:Op maandag 9 januari 2023 11:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor de vieze mensen onder ons ook wel een blurry foto van de plek: https://ibb.co/kKg07vH
Voor de @:cherrylips enz onder ons haha. Nee had deze foto al gemaakt en telefoon was net bijna leeg dus lukte even niet om beter te maken. Maakte het eigenlijk voor iemand anders.
Voor de mensen die hebben geklikt zie je ook dus dat de 2 links gewoon mooi genezen. Naja iig die helemaal links iig.
Hier ook een beetje zonquote:
Gaat lekker snel al met dat daglicht!quote:Op maandag 9 januari 2023 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, weer 1:54 extra daglicht erbij![]()
[ afbeelding ]
Dry-rest-of-january klinkt als best een goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja huisarts laatst ook zit het rechts of links. Ik echt even 2 seconden een 404 error in mijn hoofd.quote:
Ja sorry dat hij niet scherp is. Maar dacht deze foto laat ook wel zien dat het niet helemaal lekker gaat met die rechtse hechting.quote:
gewoon wijzenquote:Op maandag 9 januari 2023 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja huisarts laatst ook zit het rechts of links. Ik echt even 2 seconden een 404 error in mijn hoofd.
Ik dacht meer dit hoort al/nog in jullie systeem te staan maar oke.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon wijzen
Dan gaat het altijd goed
En al zou hij het wel zijn geweest.. Als hij zulke spontane acties recht uit het hart niet leuk vindt, dan weet Lies ook gelijk dat het niks voor haar is. Ik vind het nog steeds stoer dat ze dat heeft gedaanquote:Op maandag 9 januari 2023 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je erg gefocused bent op het vinden van een reactie op je kaartje, waardoor je denkt dat gebeurtenissen direct verband met dat kaartje hebben. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat deze dingen er niets mee te maken hebben, maar het lijkt me gewoon toeval. Hopelijk voel je je niet beroerd en geeft je werk fijne afleiding.
ja maar dan moeten ze lezen. vragen is zoveel makkelijkerquote:Op maandag 9 januari 2023 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht meer dit hoort al/nog in jullie systeem te staan maar oke.
moeten ze vragen voordat ze het mes er in zettenquote:Op maandag 9 januari 2023 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht meer dit hoort al/nog in jullie systeem te staan maar oke.
Even heel kort door de bocht gerekend: aangezien ze rekenen met het startbedrag, zou het bij mij zo'n ¤25.000 schelen.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt dat nou veel bij een hypotheek eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |