MaAr Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuGquote:Op maandag 9 januari 2023 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, ik heb en wil geen kinderen en voor mezelf is het toch al te laat.
YOLOOOO
quote:Op maandag 9 januari 2023 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, ik heb en wil geen kinderen en voor mezelf is het toch al te laat.
YOLOOOO
quote:Ook kan luchtvervuiling in de keuken bij volwassenen negatieve effecten hebben op de luchtwegen. Volgens Clasp is het effect van koken op gas hetzelfde als dat van meeroken van sigaretten.
als je ligt komt die niet omhoogquote:Op maandag 9 januari 2023 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nu wel goed maar het heeft ups en downs.
Astmaten, zo te lezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MaAr Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuG
wanneer ga jij een kindje makenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MaAr Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuG
Ja, dat verandert dus weinig voor me.quote:
https://www.curaloe-shop.(...)ra-soothing-body-gelquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb ik ook laten doen tijdje terug
Litteken is nog steeds paars
zal eens kijken of er zoiets in huis slingertquote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.curaloe-shop.(...)ra-soothing-body-gel
thank me later
Ik heb inductie vanwege het schoonmakenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik had hier ook liever inductie gehad (alleen al voor het schoonmaken) maar dat was geen optie vanwege de beperkte ruimte in de meterkast
Maar echt hoor, dat gas op glas is echt een hoerenkarwei om schoon te makenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb inductie vanwege het schoonmaken
als je een plant hebt werkt het ook..quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zal eens kijken of er zoiets in huis slingert
heh?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik had hier ook liever inductie gehad (alleen al voor het schoonmaken) maar dat was geen optie vanwege de beperkte ruimte in de meterkast
Uberhaupt die pitten en roosters steeds schoonmaken, dat is niks voor mij.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, dat gas op glas is echt een hoerenkarwei om schoon te maken
gaan gewoon in de vaatwasserquote:Op maandag 9 januari 2023 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uberhaupt die pitten en roosters steeds schoonmaken, dat is niks voor mij.
Het is dat we dan meteen de keuken om willen gooien en we daar niet écht op zitten te wachten, maar schoonmaakgemak staat wel hoog op de lijst met redenen om voor inductie te gaan.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb inductie vanwege het schoonmaken
Is nog steeds meer werk dan even een doekje over je plaat rossen.quote:
true maar minder werk dan die units afzonderlijk af staan flodderen met een doekjequote:Op maandag 9 januari 2023 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nog steeds meer werk dan even een doekje over je plaat rossen.
Ik heb echt een mini-meterkast, is gewoon een stukje muur dat ze er uit hebben gehaald en daar een soort van kastje in hebben gebouwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |