Moeilijk als het net onder je tiet op je ribbenkast zit.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm gewoon niet teveel bewegen enzo
quote:
Ga je naar mijn tandarts? Die had dat laatst ook. Had gelukkig een herinnering per mail gehad anders stond ik voor een gesloten deur.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:11 schreef Karzai het volgende:
Maar die had ik in mei al gemaakt, er is iets mis gegaan met de agenda
Gewoon de hele dag in bed blijven liggenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk als het net onder je tiet op je ribbenkast zit.
is het wel het weer voorquote:Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag in bed blijven liggen
Van een of andere vegan huismoeder die met de kids op pad is naar de Zuivere Hoeve om een met de natuur te worden ofzoquote:
En terecht.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei het in het top2000 topic en toen werd ik door LTVDK belachelijk gemaakt![]()
Lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei het in het top2000 topic en toen werd ik door LTVDK belachelijk gemaakt![]()
Ik las dit eerst als dat je voor een paar dagen naar dirk gingquote:Op maandag 9 januari 2023 09:22 schreef Karzai het volgende:
Daarna even naar dirk voor een paar dagen boodschappen halen
quote:
Tsssquote:Op maandag 9 januari 2023 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan terecht.
Oppassen jij kwiwi de pwiwiquote:
Gewoon even een paar dagen in de supermarkt rondlopen, wel goed voor je energiekostenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit eerst als dat je voor een paar dagen naar dirk ging
Das niet verantwoord hoor dimmyquote:Op maandag 9 januari 2023 09:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Tsss![]()
Ga zo lekker een cappu halen mdm. HDP
Ieder rondje is andersquote:Op maandag 9 januari 2023 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even een paar dagen in de supermarkt rondlopen, wel goed voor je energiekosten
Mijn vader heet toevallig ook Dirk, dus dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit eerst als dat je voor een paar dagen naar dirk ging
quote:Op maandag 9 januari 2023 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ik had ook mensen op werk en die zeiden dan gezel...
Het is al goedquote:
Heerlie de peerlie.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even gezel naar Slipknot luisteren
Nou we mogen ook niet meer koken dusquote:Tienduizenden kinderen hebben mogelijk astmasymptomen door koken op gas
Koken op een gasfornuis leidt bij tienduizenden kinderen in Nederland tot astmasymptomen. Dat concluderen twee Europese organisaties onder meer gebaseerd op onderzoek van TNO. Gaskookplaten produceren stikstofdioxide, koolmonoxide, ultrafijnstof en andere schadelijke stoffen die voor ernstige gezondheidsklachten kunnen zorgen.
https://www.ad.nl/gezond/(...)ken-op-gas~a1d42367/
Ohquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb ik ook laten doen tijdje terug
Litteken is nog steeds paars
Nu wel goed maar het heeft ups en downs.quote:
quote:
Het is wat.quote:
We moesten toch al van het gas af.quote:
MaAr Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuGquote:Op maandag 9 januari 2023 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, ik heb en wil geen kinderen en voor mezelf is het toch al te laat.
YOLOOOO
quote:Op maandag 9 januari 2023 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, ik heb en wil geen kinderen en voor mezelf is het toch al te laat.
YOLOOOO
quote:Ook kan luchtvervuiling in de keuken bij volwassenen negatieve effecten hebben op de luchtwegen. Volgens Clasp is het effect van koken op gas hetzelfde als dat van meeroken van sigaretten.
als je ligt komt die niet omhoogquote:Op maandag 9 januari 2023 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nu wel goed maar het heeft ups en downs.
Astmaten, zo te lezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MaAr Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuG
wanneer ga jij een kindje makenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MaAr Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuG
Ja, dat verandert dus weinig voor me.quote:
https://www.curaloe-shop.(...)ra-soothing-body-gelquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb ik ook laten doen tijdje terug
Litteken is nog steeds paars
zal eens kijken of er zoiets in huis slingertquote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.curaloe-shop.(...)ra-soothing-body-gel
thank me later
Ik heb inductie vanwege het schoonmakenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik had hier ook liever inductie gehad (alleen al voor het schoonmaken) maar dat was geen optie vanwege de beperkte ruimte in de meterkast
Maar echt hoor, dat gas op glas is echt een hoerenkarwei om schoon te makenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb inductie vanwege het schoonmaken
als je een plant hebt werkt het ook..quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zal eens kijken of er zoiets in huis slingert
heh?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik had hier ook liever inductie gehad (alleen al voor het schoonmaken) maar dat was geen optie vanwege de beperkte ruimte in de meterkast
Uberhaupt die pitten en roosters steeds schoonmaken, dat is niks voor mij.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, dat gas op glas is echt een hoerenkarwei om schoon te maken
gaan gewoon in de vaatwasserquote:Op maandag 9 januari 2023 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uberhaupt die pitten en roosters steeds schoonmaken, dat is niks voor mij.
Het is dat we dan meteen de keuken om willen gooien en we daar niet écht op zitten te wachten, maar schoonmaakgemak staat wel hoog op de lijst met redenen om voor inductie te gaan.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb inductie vanwege het schoonmaken
Is nog steeds meer werk dan even een doekje over je plaat rossen.quote:
true maar minder werk dan die units afzonderlijk af staan flodderen met een doekjequote:Op maandag 9 januari 2023 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nog steeds meer werk dan even een doekje over je plaat rossen.
Ik heb echt een mini-meterkast, is gewoon een stukje muur dat ze er uit hebben gehaald en daar een soort van kastje in hebben gebouwdquote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, weer 1:54 extra daglicht erbij![]()
[ afbeelding ]
Dry-rest-of-january klinkt als best een goed idee
Ook alweer 30 jaar oud waarschijnlijk.quote:
In praktijk doet wederhelft het. Want ik kook en hij ruimt op en dan kijk ik gewoon niet meer naar de pitten.quote:
Die dingen los schoonmaken is nog het minste werk, al die randjes en knoppen en dingen op de glasplaat zijn echt een gekut om schoon te krijgenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true maar minder werk dan die units afzonderlijk af staan flodderen met een doekje
Niet goed uitgezocht dan.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen los schoonmaken is nog het minste werk, al die randjes en knoppen en dingen op de glasplaat zijn echt een gekut om schoon te krijgen
ik heb niet eens een glasplaatquote:Op maandag 9 januari 2023 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen los schoonmaken is nog het minste werk, al die randjes en knoppen en dingen op de glasplaat zijn echt een gekut om schoon te krijgen
@Anneloos ben je het daar mee eens?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op een dag vallen
Eens maar dat is altijd de eerste werkdag na vakantiequote:
maakt het dan ook minder viesquote:Op maandag 9 januari 2023 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik al geen zin in.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij ons zit er zo'n idee unit in: https://www.ikea.com/nl/n(...)vrij-staal-60523572/
Da's inderdaad een kwestie van de roosters in de vaatwasser, pitten eraf en even soppen om de knoppen heen. En dat stuk bij de knoppen kan ik wél doen als ik ga koken, dus die worden nooit enorm ranzig.
Goed punt, met die energieprijzen moet je niet teveel willen stoken.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zit niet zo te stokenDat hebben wij overlegd ja
heb ook zoietsquote:Op maandag 9 januari 2023 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij ons zit er zo'n idee unit in: https://www.ikea.com/nl/n(...)vrij-staal-60523572/
Da's inderdaad een kwestie van de roosters in de vaatwasser, pitten eraf en even soppen om de knoppen heen. En dat stuk bij de knoppen kan ik wél doen als ik ga koken, dus die worden nooit enorm ranzig.
hierquote:Op maandag 9 januari 2023 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Waar is dat lekkere zonnetje van gisteren
Ik ook niet, maar ik heb nog minder zin in shit aanpassen in m'n keuken en meterkast.quote:
Ik was toch al bezig, dus ik dacht 'dan neem ik dat meteen mee'.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb nog minder zin in shit aanpassen in m'n keuken en meterkast.
Ja, dan wel.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toch al bezig, dus ik dacht 'dan neem ik dat meteen mee'.
Ja, nuttige toevoeging wel.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iemand uit mijn team wil graag een BHV cursus doen. Alleen hij werkt praktisch altijd thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |