Oppassen jij kwiwi de pwiwiquote:
Gewoon even een paar dagen in de supermarkt rondlopen, wel goed voor je energiekostenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit eerst als dat je voor een paar dagen naar dirk ging
Das niet verantwoord hoor dimmyquote:Op maandag 9 januari 2023 09:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Tsss![]()
Ga zo lekker een cappu halen mdm. HDP
Ieder rondje is andersquote:Op maandag 9 januari 2023 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even een paar dagen in de supermarkt rondlopen, wel goed voor je energiekosten
Mijn vader heet toevallig ook Dirk, dus dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit eerst als dat je voor een paar dagen naar dirk ging
quote:Op maandag 9 januari 2023 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ik had ook mensen op werk en die zeiden dan gezel...
Het is al goedquote:
Heerlie de peerlie.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even gezel naar Slipknot luisteren
Nou we mogen ook niet meer koken dusquote:Tienduizenden kinderen hebben mogelijk astmasymptomen door koken op gas
Koken op een gasfornuis leidt bij tienduizenden kinderen in Nederland tot astmasymptomen. Dat concluderen twee Europese organisaties onder meer gebaseerd op onderzoek van TNO. Gaskookplaten produceren stikstofdioxide, koolmonoxide, ultrafijnstof en andere schadelijke stoffen die voor ernstige gezondheidsklachten kunnen zorgen.
https://www.ad.nl/gezond/(...)ken-op-gas~a1d42367/
Ohquote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb ik ook laten doen tijdje terug
Litteken is nog steeds paars
Nu wel goed maar het heeft ups en downs.quote:
quote:
Het is wat.quote:
We moesten toch al van het gas af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |