Moeilijk als het net onder je tiet op je ribbenkast zit.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm gewoon niet teveel bewegen enzo
quote:
Ga je naar mijn tandarts? Die had dat laatst ook. Had gelukkig een herinnering per mail gehad anders stond ik voor een gesloten deur.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:11 schreef Karzai het volgende:
Maar die had ik in mei al gemaakt, er is iets mis gegaan met de agenda
Gewoon de hele dag in bed blijven liggenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk als het net onder je tiet op je ribbenkast zit.
is het wel het weer voorquote:Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag in bed blijven liggen
Van een of andere vegan huismoeder die met de kids op pad is naar de Zuivere Hoeve om een met de natuur te worden ofzoquote:
En terecht.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei het in het top2000 topic en toen werd ik door LTVDK belachelijk gemaakt![]()
Lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei het in het top2000 topic en toen werd ik door LTVDK belachelijk gemaakt![]()
Ik las dit eerst als dat je voor een paar dagen naar dirk gingquote:Op maandag 9 januari 2023 09:22 schreef Karzai het volgende:
Daarna even naar dirk voor een paar dagen boodschappen halen
quote:
Tsssquote:Op maandag 9 januari 2023 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |