Dat denk ik helemaal niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou best eens een dagje met @:Ama naar Leer of Oldenburg of zo willen. Of Bad Bentheim. Beetje shoppen, leuk
INB4 iedereen die nou denkt dat ik dronken ben etc. Jammer toch.
Gisteren pleister afgehaald. Zag net wel weer allemaal vocht enz in mijn slaapshirt zitten. 😕quote:Op maandag 9 januari 2023 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe is het met je oorlogswond?
Maar geen bloed meer?quote:Op maandag 9 januari 2023 08:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Gisteren pleister afgehaald. Zag net wel weer allemaal vocht enz in mijn slaapshirt zitten. 😕
quote:Op maandag 9 januari 2023 08:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Gisteren pleister afgehaald. Zag net wel weer allemaal vocht enz in mijn slaapshirt zitten. 😕
Weet niet eigenlijk maar volgens mij niet. Het is wel rood geworden sinds gisteren, de plek.quote:
en je had wel een afspraak?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:04 schreef Karzai het volgende:
Nou lekker dan voor niks vroeg opgestaan, tandarts was er niet, vrijdag nieuwe poging
quote:
Ja misschien hebben ze dan wel een gaatjequote:Op maandag 9 januari 2023 09:04 schreef Karzai het volgende:
Nou lekker dan voor niks vroeg opgestaan, tandarts was er niet, vrijdag nieuwe poging
@Haagsquote:Op maandag 9 januari 2023 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja misschien hebben ze dan wel een gaatje
Vetbult weg gesneden dacht ikquote:
Hmm gewoon niet teveel bewegen enzoquote:Op maandag 9 januari 2023 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk maar volgens mij niet. Het is wel rood geworden sinds gisteren, de plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |