Akkoord.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik drukte te snel op enter
Falende TT
Post #34 wordt de TT@:sked @:onlogisch @:drizzt_dourden
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels
Bolsonaro verblijft sinds 30 december in de Amerikaanse staat Florida.
Trump zou nooit dusdanig laf vluchten
Bedankt makkerquote:Op zondag 8 januari 2023 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
Beste wensen allen
In het bijzonder @:ggmm
Moge je dit je weer veel leren!
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik drukte te snel op enter
Falende TT
Post #34 wordt de TT@:sked @:onlogisch @:drizzt_dourden
Op basis van deze review blijf ik ver uit de buurt van deze film.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:14 schreef GGMM het volgende:
The Menu(2022)7.6comedy, horror, thriller107R16Mark MylodSeth Reiss, Will TracyRalph Fiennes, Anya Taylor-Joy, Nicholas HoultA young couple travels to a remote island to eat at an exclusive restaurant where the chef has prepared a lavish menu, with some shocking surprises@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer @:maxi-mus check review5
Dit ga ik dus niet kijken.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:14 schreef GGMM het volgende:
The Menu(2022)7.6comedy, horror, thriller107R16Mark MylodSeth Reiss, Will TracyRalph Fiennes, Anya Taylor-Joy, Nicholas HoultA young couple travels to a remote island to eat at an exclusive restaurant where the chef has prepared a lavish menu, with some shocking surprises@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer @:maxi-mus check review5
Ik heb deze in de bios gezien, ik vond het een stuk meer dan een 5/10.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:14 schreef GGMM het volgende:
Deze film ga ik dus niet kijkenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:14 schreef GGMM het volgende:
Nog meer bevestiging dat ik deze niet ga kijken.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb deze in de bios gezien, ik vond het een stuk meer dan een 5/10.
Ggmm houdt van horror en Mario. Echt een lieve man maar ik zou deze film haast opzettenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog meer bevestiging dat ik deze niet ga kijken.
Noem je ons nu dement?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon ff TT aangepast, opdat wij niet vergeten.
Ik heb niet genoeg zin om dit aan te passenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon ff TT aangepast, opdat wij niet vergeten.
Ja nee dit soort aids hoeft niet in de TTquote:Op zondag 8 januari 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
![]()
vandaag toen ik naar de engelstalige kerkdienst ging. wat een lied, genot.
@:littlerabbit @:afcniels @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk @:onlogisch
Nee zeker niet maar er zijn (nog) geen doden gevallen voor zover ik het lees.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze daar sowieso niet echt op een lijk meer of minder. @:tarado ?
Glass Onion nog niet gezien, ik vond Knives Out wel redelijk (7/10)quote:Op zondag 8 januari 2023 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb deze in de bios gezien, ik vond het een stuk meer dan een 5/10.
Nu we het er toch over hebben
Knives Out 7.3/10
Glass Onion 6.8/10
@:kingroland @:scrummie
Niet zo'n fan van horrorcomedy'squote:Op zondag 8 januari 2023 23:14 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg zin om dit aan te passen
quote:
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:56 schreef Sked het volgende:
Als iemand nou nog even tot post 34 komt verander ik hem nog een keer
quote:Op maandag 9 januari 2023 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat heb ik toch weer mooi voor mekaar.
Bedankt maatquote:Op maandag 9 januari 2023 05:30 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 365 5/6
🟨⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜🟩⬜⬜🟨
⬜🟨🟨🟨🟨🟨
🟨🟨⬜🟨⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Fijne dag @:onlogisch
Het is al bijna avond man.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Al paar dagen aan het snotteren. Moet wel fit zijn voor FC Den Bosch-Ajax woensdag. Anders voor niks getraind.
Kom er net uit.quote:
Heb je al wel een zelftest gedaan? @Elanquote:Op maandag 9 januari 2023 12:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Al paar dagen aan het snotteren. Moet wel fit zijn voor FC Den Bosch-Ajax woensdag. Anders voor niks getraind.
Corona hadden we toch in 2022 gelaten?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb je al wel een zelftest gedaan? @:Elan
Nee, voelt als een normale verkoudheid. Maar wel een ideetje idd. Niet eens bij stilgestaan.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nu de Chinesen weer aankomen vliegen heb ik voor volgende week een afspraak staan voor een herhaalprik. Ben te kwetsbaar om risico's te nemen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Corona hadden we toch in 2022 gelaten?
Klap in het gezicht van onze zorghelden dit statement. @Lenny_leonardquote:Op maandag 9 januari 2023 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Corona hadden we toch in 2022 gelaten?
Voorlopig maar even geen Chinees bestellen danquote:Op maandag 9 januari 2023 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu de Chinesen weer aankomen vliegen heb ik voor volgende week een afspraak staan voor een herhaalprik. Ben te kwetsbaar om risico's te nemen.
Zelftesten doen anno 2023quote:Op maandag 9 januari 2023 12:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Af en toe is het wel lekker om zo simpel te doen maar twee keer in zo’n korte tijdspanne was wel een beetje overdreven ja.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
@:gurneyisbestoke je hebt het maar druk met "joden" typen of niet.
Stamppot boerenkool met rookworst en spekjesquote:Op maandag 9 januari 2023 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:Op maandag 9 januari 2023 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool met rookworst en spekjes
“Hier wordt het iets ongemakkelijker, hè? U en ik kunnen vinden dat homoseksualiteit niet in het strafrecht thuishoort, maar incest?!quote:Op maandag 9 januari 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
NWS / Psycholoog: incest tussen volwassenen moet kunnen
Dit forum stelt ook nooit teleur he
Volendam is er een goed voorbeeld van waarom incest niet moet kunnen.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
NWS / Psycholoog: incest tussen volwassenen moet kunnen
Dit forum stelt ook nooit teleur he
koningshuizen ookquote:Op maandag 9 januari 2023 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volendam is er een goed voorbeeld van waarom incest niet moet kunnen.
Wordt wel idioot op gereageerd zeg. "Een reden om klappen te geven", doe ff normaalquote:
Vrij mildquote:Op maandag 9 januari 2023 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wordt wel idioot op gereageerd zeg. "Een reden om klappen te geven", doe ff normaal
Eens. Een legoblokje neerleggen waar hij lekker op kan staan is genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wordt wel idioot op gereageerd zeg. "Een reden om klappen te geven", doe ff normaal
Ja, je loopt echt voor lul in zo'n Feyenoord broekiequote:Op maandag 9 januari 2023 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Een legoblokje neerleggen waar hij lekker op kan staan is genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat al een heftige reactie vindt heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom blijft Chevy lekker in zijn safespace hier op FOKquote:Op maandag 9 januari 2023 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dat al een heftige reactie vindt heb ik slecht nieuws voor je.
Had heel goed gekund maar ik draag er doorgaans nog PSV-sokken bij.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we het hem vragen
@:pietjepuk2000
Oja dat is vandaag.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
@:Scrummie moet nog een uur wachten op de raketlancering in het VK.
Compleet mislukt.quote:
#spaxit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Compleet mislukt.
@:Scrummie graag je mening
Welk restaurant?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:09 schreef aTypisch het volgende:
ik heb vanmiddag een lunch in amsterdam
Mooie scam is dat ja, ik kreeg twee weken lang elke dag bericht dat er een pakketje voor me klaar lag bij een ophaalpunt, maar dat ik wel eerst ff 12,50 ofzo moest betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:17 schreef Caland het volgende:
Ik krijg zo'n brief binnen dat ik ergens in december iets heb ontvangen met te weinig postzegels.
Nu vraag PostNL of ik dat wil voldoen. Zouden er mensen zijn die dat betalen?![]()
Ik betaal goftedomme nergens voor.
Dit is echter geen scam, maar het betalen van de portokosten is vrijblijvend.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie scam is dat ja, ik kreeg twee weken lang elke dag bericht dat er een pakketje voor me klaar lag bij een ophaalpunt, maar dat ik wel eerst ff 12,50 ofzo moest betalen
Dichtbij CS dus dat scheeltquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ook niet
sowieso eigenlijk alleen op uitnodiging daar in restaurants te vinden
Hmm. Ze mogen alsnog opbokken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echter geen scam, maar het betalen van de portokosten is vrijblijvend.
Gebeurt in december vaker dat er postzegels worden vergeten en dan bezorgt PostNL ze toch uit service-overwegingen.
Mensen die de hele dag binnen zitten zijn juist altijd ziek.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
Het is uitgewrongen meen ik maar beterschap. Hoe heb je het gekregen denk je, meestal gaat dat rond via kantoor, kinderen, het OV, sportschool. Daar doe je toch niet aan?
Verkapte manier om te zeggen dat Tong iets moet gaan doen met zijn leven. (lol)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
Het is uitgewrongen meen ik maar beterschap. Hoe heb je het gekregen denk je, meestal gaat dat rond via kantoor, kinderen, het OV, sportschool. Daar doe je toch niet aan?
Dat moet hij zelf weten maar door corona ben je misschien iets meer attent op wat bronnen zijn van besmetting. Als veel van die interactiemomenten er niet zijn blijft over de supermarkt of bezoek van/bij iemand.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Verkapte manier om te zeggen dat Tong iets moet gaan doen met zijn leven. (lol)
quote:De Nederlander Joran van der Sloot is in Peru veroordeeld tot nog eens achttien jaar gevangenisstraf voor drugssmokkel. Dat schrijft De Telegraaf, die het nieuws bevestigd heeft gekregen van zijn advocaat.
Volgens de krant wist de veroordeelde moordenaar op grote schaal drugs binnen te smokkelen in de gevangenis in Juliaca, waar hij lange tijd vastzat. Met hulp van zijn vriendin en anderen werden de drugs in suikerbieten ingevoerd. De 35-jarige Nederlander kan nog in hoger beroep gaan tegen de straf.
Ze hebben hem gewoon weer erin geluisd, walgelijk dat zo'n jongen zo lang onterecht vast blijft zitten.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben hem gewoon weer erin geluisd, walgelijk dat zo'n jongen zo lang onterecht vast blijft zitten.
.quote:Omdat in Peru een gevangenisstraf niet langer dan 35 jaar mag duren, zal Van der Sloot nu tot 2045 in Peru in de gevangenis zitten
Bang zijn om ziek te worden dus daarom maar de hele dag binnen zitten waardoor je nul immuniteit opbouwt en tegelijkertijd ontzettend ongezond leeft (lol)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die de hele dag binnen zitten zijn juist altijd ziek.
Je hebt er een heel boekwerk van gemaakt zie ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
The Pale Blue Eye(2022)6.7crime, horror, mystery, thriller128R16Scott CooperScott Cooper, Louis BayardChristian Bale, Harry Melling, Simon McBurneyA world-weary detective is hired to investigate the murder of a West Point cadet. Stymied by the cadets' code of silence, he enlists one of their own to help unravel the case - a young man the world would come to know as Edgar Allan PoeTeringjantje wat een kutfilm, en omdat ik hem in de middag keek viel ik niet eens in slaap. Paar kankersterren voor het sfeertje.4.6@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje @:scrummie @:rambodirk @:gurneyisbestoke @:tarado @:sked zie review
Ben je boeken gaan schrijven ofzo? De tering.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
The Pale Blue Eye(2022)6.7crime, horror, mystery, thriller128R16Scott CooperScott Cooper, Louis BayardChristian Bale, Harry Melling, Simon McBurneyA world-weary detective is hired to investigate the murder of a West Point cadet. Stymied by the cadets' code of silence, he enlists one of their own to help unravel the case - a young man the world would come to know as Edgar Allan PoeTeringjantje wat een kutfilm, en omdat ik hem in de middag keek viel ik niet eens in slaap. Paar kankersterren voor het sfeertje.4.6@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje @:scrummie @:rambodirk @:gurneyisbestoke @:tarado @:sked zie review
Zeldzame kutfilm, ik zou mij nog eerder aftrekken op brokeback mountain.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
Mijn reactie in dat topic gaat viraal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn reactie in dat topic gaat viraal.
[ afbeelding ]
15 likes al!Ik snap je blijdschap wel. Normaal is één like al veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook jammer dat Fok! geen dislike knop heeft. Zullen de servers wel niet aankunnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap je blijdschap wel. Normaal is één like al veel.
[..]
[ afbeelding ]
15 likes al!Een Peugeot 108 als lease auto is wel een naaistreek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had de Frontpage vroeger wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is dan ook jammer dat Fok! geen dislike knop heeft. Zullen de servers wel niet aankunnen.
als je commotie wil moet je het banmeldtopic terug brengenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:29 schreef Sked het volgende:
Dislike-knoppen zijn wel altijd goed voor commotie.
[..]
[ afbeelding ]
15 likes al!Is dat leven niet beter dan het gevangenisleven danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat leven niet beter dan het gevangenisleven dan
Eens. Wanneer wordt de dislike button geïntroduceerd @Dannyquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:29 schreef Sked het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat leven niet beter dan het gevangenisleven dan
quote:Waarom moet je de een een mop uitleggen en een ander heeft het gelijk door?
Sommige mensen lachen halverwege de mop al, omdat ze hem snappen en anderen moet je wel twee keer uitleggen en zien ze nog steeds de humor niet. Waar ligt dat aan?
quote:Antwoord: Sommige mensen missen een gevoel voor humor. Daar kunnen ze niets aan doen. Het valt ook niet te leren.
Ok.quote:
Bedankt GPTquote:
En bij het stoïcijns doorvoeren van je vraag melding 2quote:We're experiencing exceptionally high demand. Please hang tight as we work on scaling our systems.
Dit heb ik al 2 dagen op rij.quote:An error occurred. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.
Onlo junior bestookt dat ding.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Melding 1
[..]
En bij het stoïcijns doorvoeren van je vraag melding 2
[..]
Dit heb ik al 2 dagen op rij.
Snap het wel, dan krijgt elke niet fascistische mening een dislike in NWSquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:29 schreef Sked het volgende:
Waarschijnlijk in de supermarkt. Weet verder ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
Zal niet zeggen altijd. Maar weerstand bouw je dan idd niet op. Buiten m'n hartprobleem ben ik jaren niet ziek geweest. Wel slechte conditie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die de hele dag binnen zitten zijn juist altijd ziek.
Hulp in de huishouding was hier vrijdag na corona te hebben gehad. Sluit ik niet uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat moet hij zelf weten maar door corona ben je misschien iets meer attent op wat bronnen zijn van besmetting. Als veel van die interactiemomenten er niet zijn blijft over de supermarkt of bezoek van/bij iemand.
Eigenlijk ben je pas ziek gaan worden op het moment dat er geen alcohol meer in je bloed zat. Bijwerking van nuchter zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal niet zeggen altijd. Maar weerstand bouw je dan idd niet op. Buiten m'n hartprobleem ben ik jaren niet ziek geweest. Wel slechte conditie.
Is goed mister AntifaToetsenbordStrijderquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het wel, dan krijgt elke niet fascistische mening een dislike in NWS
Verre van, maar zelfs een vrij gematigde mening maakt je op dit forum blijkbaar extreem links.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is goed mister AntifaToetsenbordStrijder
Nou niet echt want alles wat je niet bevalt noem je een fascistquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Verre van, maar zelfs een vrij gematigde mening maakt je op dit forum blijkbaar extreem links.
Zoals?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou niet echt want alles wat je niet bevalt noem je een fascist
De mening van andere FOK!kers blijkbaarquote:
Ik ben om en vind @Caland bij dezen extreem links.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mening van andere FOK!kers blijkbaar
In NWS vinden mensen blijkbaar de teksten van een neonazi geprojecteerd door Constant Kusters en zijn groepje niet racistisch. Dan ben ik maar extreem links.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben om en vind @:caland bij dezen extreem links.
Met zijn Nijmegen.
Het enige argument dat het racistisch zou zijn is ook "ja één of ander KKK lid zei het ook". (lol)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In NWS vinden mensen blijkbaar de teksten van een neonazi geprojecteerd door Constant Kusters en zijn groepje niet racistisch. Dan ben ik maar extreem links.
(overigens is Nijmegen dat wel echt ja, walgelijk)
Not really, maar dat je moeite hebt met lezen was al bekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige argument dat het racistisch zou zijn is ook "ja één of ander KKK lid zei het ook". (lol)
Ah daar is ad hominem. Snel gewonnen dus zo te zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Not really, maar dat je moeite hebt met lezen was al bekend.
Heb jij ook op je social media gepost dat je blank bent?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah daar is ad hominem. Snel gewonnen dus zo te zien.
Nee waarom zou ik? Ik denk niet in huidskleurquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij ook op je social media gepost dat je blank bent?
Uiteraard. Schuld van de websites waarbij ze het vragen voor je profiel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij ook op je social media gepost dat je blank bent?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben om en vind @:caland bij dezen extreem links.
Met zijn Nijmegen.
Het was me nooit opgevallen, maar als jullie allebei tot deze conclusie komen, dan ben ik ook om.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Altijd al gedacht dat @:Caland extreemlinks is.
Welke media vraagt om je huidskleur dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard. Schuld van de websites waarbij ze het vragen voor je profiel.
Stukjes pronoun brengen het in evenwicht.
Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard. Schuld van de websites waarbij ze het vragen voor je profiel.
Stukjes pronoun brengen het in evenwicht.
Zelfs FOK! is social media.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke media vraagt om je huidskleur dan?
Ik heb overigens enkel Twitter in zoverre dat al social media is.
Ik had een bungelend George Michael kruisje in je oor ook wel leuk gevonden.quote:
Echte exteem linksers hebben gewoon een veiligheidsspeld door hun neus.quote:
Ik ben al blond, dus het wordt pikzwart.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk haarkleurtje of laat je het eerst flink uitgroeien?
Caland heeft dreadlocks.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk haarkleurtje of laat je het eerst flink uitgroeien?
Dating dingetjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke media vraagt om je huidskleur dan?
Ik heb overigens enkel Twitter in zoverre dat al social media is.
https://nos.nl/artikel/24(...)derland-normaliserenquote:In een manifest schrijft de groep een land na te streven waar minimaal 99 procent van de inwoners "blank" is.
Ja, op de website hebben ze het ook over het uitroeien van Joden, ze verheerlijken Hitler en hebben maar weinig met rassenmenging.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)derland-normaliseren
Ze accepteren zelfs 1% niet westerse allochtonen. Voor extemisten als @:Caland is het echt nooit genoeg.
Lijken mij gezellige partijbijeenkomsten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, op de website hebben ze het ook over het uitroeien van Joden, ze verheerlijken Hitler en hebben maar weinig met rassenmenging.
Dat lijkt me gewoon zeer plausibel allemaal. Plausibel.
Misschien kan je aan forum moderator @ChevyCaprice vragen of je mee mag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijken mij gezellige partijbijeenkomsten.
Die denkt niet in huidskleur omdat hij louter de blanke kleur wil erkennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan je aan forum moderator @:chevycaprice vragen of je mee mag.
Denk je dat hij een kaalgeschoren hoofd heeft?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die denkt niet in huidskleur omdat hij louter de blanke kleur wil erkennen.
Wel grappig dat als je je afvraagt of "white lives matter" racistisch is, je meteen als lid van een extremistenpartij wordt gezien.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan je aan forum moderator @:chevycaprice vragen of je mee mag.
Je mag toch wel vragen stellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, op de website hebben ze het ook over het uitroeien van Joden, ze verheerlijken Hitler en hebben maar weinig met rassenmenging.
Dat lijkt me gewoon zeer plausibel allemaal. Plausibel.
De tekst zelf is toch niet racistisch?????quote:
Doe er verder geen uitspraken over om mijn kansen bij en met Els_rechts in leven te houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De tekst zelf is toch niet racistisch?????
Nouja, hierboven wordt die domheid waar ik het over had weer geëtaleerd.
Elsgodin.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe er verder geen uitspraken over om mijn kansen bij en met Els_rechts in leven te houden.
Dat heb je snel gepiept dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik visualiseerde haar gelijk naakt bij de onderste tweet.
Oef
Els lijkt qua wenkbrauwen wel zwevend. Ze epileert zowel links als rechts er lustig op los.quote:
kbr maatquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Boerenkoolquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ervan uit dat je dit eet met aardappels, spekjes en rookworst.quote:
Boomstammetje, aardappels en witlof.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, rijst en ?quote:
Jij ook!quote:
En runderlappen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je dit eet met aardappels, spekjes en rookworst.
Dit vind ik erg interessant@:GGMM
quote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Check deze amateur
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:fetX
@:Drizzt
Pijnlijk dat gebrek aan interesse in je ondanks alle pogingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Check deze amateur
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:fetX
@:Drizzt
Och och och och och dan toch...quote:
Ik heb hem even omhoog gepost.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar de fuck is het bekertopic trouwens naartoe
Ah ja, dat eet ik dan ook nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och och och och och dan toch...
Als je met @onlogisch gaat samenwonen, dan zul je er toch aan moeten geloven. Daar staat het 6 dagen per week op het menu (en de 7e dag kapsalons)quote:
Dit was mijn goede daad voor vandaag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn dat je het modteam ontlast gezien de drukte.
Ik heb het gevoel dat de liefde wat bekoeld is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je met @:onlogisch gaat samenwonen, dan zul je er toch aan moeten geloven. Daar staat het 6 dagen per week op het menu (en de 7e dag kapsalons)
Of gewoon enkel op rijst en kip teren natuurlijk al zou ik het wegen dan achterwegen houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je met @:onlogisch gaat samenwonen, dan zul je er toch aan moeten geloven. Daar staat het 6 dagen per week op het menu (en de 7e dag kapsalons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |