te veel op je mobieltje gezeten danquote:Op zondag 8 januari 2023 15:35 schreef Paul het volgende:
Utrecht verdiende te winnen. Maarja. Lucky Feyenoord
🙄quote:Op zondag 8 januari 2023 15:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
te veel op je mobieltje gezeten dan
In de zomer ging dit al niet goed. ‘Ja maar eerste met een heel nieuw elftal’ begint de nieuwe ‘Dickie is al een jaar ongeslagen’ te worden, dooddoener die het hele verhaal lang niet vertelt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Niet echt begrijpelijk dat ze niet al eerder hebben doorgepakt voor een 6. Nu loop je alweer achter de feiten aan en heb je hoogstwaarschijnlijk pas in februari een speelklare, fitte 6.
Wat een onzin lul je, we zijn het altijd met elkaar eensquote:Op zondag 8 januari 2023 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Vaak genoeg oneens hoor, maar snap dat je dat niet mee krijgt door je afwezigheid.
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar realistisch gezien wordt dit elftal toch gewoon derde ofzo? Voorin is het helemaal niets.
Ja no shit, dat wordt pas het hele seizoen hier geroepen PietjeAidsquote:Op zondag 8 januari 2023 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar realistisch gezien wordt dit elftal toch gewoon derde ofzo? Voorin is het helemaal niets.
Ja das het vervelende, er wordt gedaan alsof eerste worden o zo onmogelijk is maar Ajax en PSV maken het wel erg makkelijk. Zou mij niks verbazen als 75 punten aan het einde van de rit genoeg is en met Arend Martijn aan het stuur moet dat gewoon kunnen met dit materiaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.
Het aantal kansen is echt wel ondermaats tot nu toe, daar maak ik me vooral zorgen om.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.
Fc hoog in de bol wel weer drie punten dichtbij op de rest.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord![]()
PSV![]()
Ajax![]()
Wat een lachwekkende gehandicaptencompetitie is het toch ook.
Verwacht jij nu dat de eerste 3 op respectievelijk 102 punten, 96 en 90 punten eindigen? Of wat vraag jij nu met je negatieve gelulquote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord![]()
PSV![]()
Ajax![]()
Wat een lachwekkende gehandicaptencompetitie is het toch ook.
Zeer bijzondere take weer dit. Zie jij ergens een vraagteken? Ik vraag helemaal niks, gewoon een simpele constatering op basis van dit weekend.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verwacht jij nu dat de eerste 3 op respectievelijk 102 punten, 96 en 90 punten eindigen? Of wat vraag jij nu met je negatieve gelul
Oke fijnquote:Op zondag 8 januari 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeer bijzondere take weer dit. Zie jij ergens een vraagteken? Ik vraag helemaal niks, gewoon een simpele constatering op basis van dit weekend.
Valt wel meer uit dit elftal te halen ja ondanks dat je Trauner en Timber mist. Maar goed er waren vandaag ook maar weinig spelers die thuis gaven.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wordt wel tijd dat Arend Martijn terugkeert ipv zijn gehandicapte tweelingbroer.
Vond vooral de inzet heel matig vandaag. Pas toen Jahanbakhsh er in kwam leek er iets van vertrouwen te komen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt wel meer uit dit elftal te halen ja ondanks dat je Trauner en Timber mist. Maar goed er waren vandaag ook maar weinig spelers die thuis gaven.
Het verschil tussen Idrissi vóór de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond vooral de inzet heel matig vandaag. Pas toen Jahanbakhsh er in kwam leek er iets van vertrouwen te komen.
Ja inderdaad. Giménez viel ook lekker in. Lastig om de vinger precies er op te leggen waar het nou mee te maken had maar je won nog bijna ook, terwijl je voor die wissels amper iets gecreëerd had.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Idrissi vóór de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.
Dat geldt inmiddels voor alle voorhoedespelers.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Zodra je Ali laat starten raakt hij geen bal meer doorgaans
Utrecht was ook wel redelijk op, onderdeel van het strijdplan aangezien die bijna 90 minuten achter de bal hebben aangelopenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Idrissi vóór de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.
Klopt helaas heeft de rest dat ookquote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Maar jij als Dilrosun fan moet je toch ook kapot ergeren aan het spel van die jongen? Niet dat ie er direct uit moet hoor, dat niet maar pff.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Hij heeft wel een beetje zijn (fysieke) houding tegen zich ja, maar dit kon je over iedereen vandaag wel zeggen eigenlijk. Vooral de man met het meeste talent misschien wel deed vandaag écht niks goedquote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij als Dilrosun fan moet je toch ook kapot ergeren aan het spel van die jongen? Niet dat ie er direct uit moet hoor, dat niet maar pff.
Arnegod?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje zijn (fysieke) houding tegen zich ja, maar dit kon je over iedereen vandaag wel zeggen eigenlijk. Vooral de man met het meeste talent misschien wel deed vandaag écht niks goed
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.quote:
Eens hoor, die is wel erg wisselvallig.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.
Ja en bij hem leg ik de lat ook wel wat hoger denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens hoor, die is wel erg wisselvallig.
Klopt, ventje is wel intens wisselvallig, niet de ene week een 6,5 en volgende een 7, meer afwisselend 4 en 9+.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.
In het laatste half uur heeft Feyenoord er ook 3-4 bij elkaar gespeeld dus het kan wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, allemaal leuk en aardig dat Ajax het ook wekelijks verneukt maar die krijgen in ieder geval nog een stuk of 7 open kansen. Met dit creatiefloze breivoetbal gaat het in de overige 19 potjes echt heel lastig worden om bovenaan te eindigen. Daarvoor mist er echt teveel kwaliteit voorin. Arne haalt er weer het maximale uit.
Ja zo werkt onderhandelen ook niet helemaal hè. Maar alsnog denk ik dat dit een kansloze zaak is hoor. Dus zou doorschakelen naar een ander target.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet dat Feyenoord niet (1) he bedrag wat Twente wil betaalt, (2) geen bod meer uit brengt, of (3) iets regelt voor in de zomer.
Schotkansen randje 16 is andere koek dan kopballen of intikkers in de 5 meter natuurlijk. xG was weer bijzonder laag vandaag. (0,56)quote:Op zondag 8 januari 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
In het laatste half uur heeft Feyenoord er ook 3-4 bij elkaar gespeeld dus het kan wel.
Ik denk het niet en dat Zerrouki nog wel komt.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja zo werkt onderhandelen ook niet helemaal hè. Maar alsnog denk ik dat dit een kansloze zaak is hoor. Dus zou doorschakelen naar een ander target.
De kansen van Gimenez en Szymanski waren geen schoten van randje 16.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schotkansen randje 16 is andere koek dan kopballen of intikkers in de 5 meter natuurlijk. xG was weer bijzonder laag vandaag. (0,56)
Als je gelijk krijgt neem ik de rest van het seizoen een Zerrouki UIquote:Op zondag 8 januari 2023 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk het niet en dat Zerrouki nog wel komt.
Niet eens met je dus. @:atypisch
Bedankt Hans, dat wisten we nog niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, allemaal leuk en aardig dat Ajax het ook wekelijks verneukt maar die krijgen in ieder geval nog een stuk of 7 open kansen. Met dit creatiefloze breivoetbal gaat het in de overige 19 potjes echt heel lastig worden om bovenaan te eindigen. Daarvoor mist er echt teveel kwaliteit voorin. Arne haalt er weer het maximale uit.
8mln inclusief bonussenquote:
Vind ik echt teveel, ja. Zo goed is die gast ook weer niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is dit nieuwe bod wel direct het laatste ook. 6,5 + bonussen is echt al over het randje.
Te Kloese koopt duur in en laat kwaliteit voor een fooi vertrekken.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ik echt teveel, ja. Zo goed is die gast ook weer niet.
En dan zit er ook nog een doorverkooppercentage bij inbegrepen.
Fooi is overdreven, maar bij Malacia en met name Aursnes had er wel meer in gezeten inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Te Kloese koopt duur in en laat kwaliteit voor een fooi vertrekken.
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is dit nieuwe bod wel direct het laatste ook. 6,5 + bonussen is echt al over het randje.
Ik denk echt dat jullie hem onderschatten.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ik echt teveel, ja. Zo goed is die gast ook weer niet.
En dan zit er ook nog een doorverkooppercentage bij inbegrepen.
Heb dit seizoen best wat wedstrijden van Twente gezien en eerlijk gezegd vind ik het niet heel bijzonder. Maar ik geloof in Arne en die wil hem graag.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk echt dat jullie hem onderschatten.
Kijk de wedstrijd van Twente tegen PSV terug. In zijn geheel.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb dit seizoen best wat wedstrijden van Twente gezien en eerlijk gezegd vind ik het niet heel bijzonder. Maar ik geloof in Arne en die wil hem graag.
En bovendien is 6,5 miljoen voor een speler van zijn kwaliteiten echt een doodnormale prijs vandaag de dag.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk echt dat jullie hem onderschatten.
Er zullen vast goede wedstrijden tussen zitten hoor, maar als je niet wekelijks bij de uitblinkers hoort bij Twente vraag ik me af of Feyenoord er goed aan doet om zo veel geld neer te tellen.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd van Twente tegen PSV terug. In zijn geheel.
Zo'n speler kan eigenlijk alleen uitblinken in de lastige wedstrijden. Tegen de mindere tegenstanders zal ie gewoon z'n werk doen en dan valt dat waarschijnlijk niet op.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zullen vast goede wedstrijden tussen zitten hoor, maar als je niet wekelijks bij een de uitblinkers hoort bij Twente vraag ik me af of Feyenoord er goed aan doet om zo veel geld neer te tellen.
Nu snap ik dat we een Aursnes niet zomaar kunnen vervangen en die viel best vaak op, maar ik verwacht wel iets meer dan ‘alleen zijn ding doen’ in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders aangezien dat 80% van ons seizoen is.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n speler kan eigenlijk alleen uitblinken in de lastige wedstrijden. Tegen de mindere tegenstanders zal ie gewoon z'n werk doen en dan valt dat waarschijnlijk niet op.
Ik denk dat ie weinig onder doet voor Alvarez en Sangaré
Je hebt nu een andere taakverdeling op het middenveld. Aursnes was een spelverdeler, maar dat was ook nodig want Til kan niet voetballen. Nu heb je op die plek Szymanski en heb je op 6 genoeg aan een speler die de bal verovert en bij hem of Kökcü inlevert.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu snap ik dat we een Aursnes niet zomaar kunnen vervangen en die viel best vaak op, maar ik verwacht wel iets meer dan ‘alleen zijn ding doen’ in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders aangezien dat 80% van ons seizoen is.
En Sangaré vind ik echt een verschrikkelijke voetballer.
Zerrouki heeft ook wel een aardige pass geloof ik en ik hoop dat hij, zoals @Caland zegt de boel een beetje kan versnellen. Wel wat meer dan alleen balletje afpakken en balletje inleveren. Ook met het oog op volgend seizoen dat je Kokcu en Szymanski kwijt bent.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt nu een andere taakverdeling op het middenveld. Aursnes was een spelverdeler, maar dat was ook nodig want Til kan niet voetballen. Nu heb je op die plek Szymanski en heb je op 6 genoeg aan een speler die de bal verovert en bij hem of Kökcü inlevert.
Sangaré gaat toch voor meer verkocht worden dan Aursnes
@ZKA is weer wanhopig voor Mannsverk aan het pleiten op twitter.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En bovendien is 6,5 miljoen voor een speler van zijn kwaliteiten echt een doodnormale prijs vandaag de dag.
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:ZKA is weer wanhopig voor Mannsverk aan het pleiten op twitter.
Was Vilhena nou die naam die bewust pas na de wedstrijd bekend werd gemaakt?
En volgende week als we 0-3 winnen weer helemaal draaien.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk dat dit ook wel bewijst dat je een week of 3 maanden voorbereiding kunt hebben maar dat je op een gegeven moment ook gewoon aan je limiet zit als je naar het materiaal kijkt.
Pedersen, Rasmussen, Lopez, Paixao, Dilrosun, Danilo en ook gewoon Geertruida als middenvelder: Het ontstijgt de Eredivisie-middelmaat totaal niet.
Dat is meer dan de helft van je veldspelers, wat verwacht je dan eigenlijk.
Dan haalt Slot er het maximale weer uit en je weet wel enzo.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
En volgende week als we 0-3 winnen weer helemaal draaien.
PietjeGod
Ben al een half jaar vrij consequent hoor. Prestaties zijn vrij goed maar het materiaal is matig en voorin lijkt het vaak nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
En volgende week als we 0-3 winnen weer helemaal draaien.
PietjeGod
Hij haalt er nu ook het maximale uit Hans. Dat zeg ik net.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan haalt Slot er het maximale weer uit en je weet wel enzo.
Ja daarom zeg ik het ook Frank.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij haalt er nu ook het maximale uit Hans. Dat zeg ik net.
@fetX zegt dat ik constant draai en jij zegt dat ik telkens hetzelfde zeg. Beetje tegenstrijdig.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik het ook Frank.
Dat heb ik nergens gezegd. User @fetX spreekt overigens wel altijd de waarheid. Zeer verstandige jongenquote:Op zondag 8 januari 2023 20:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
@:fetx zegt dat ik constant draai en jij zegt dat ik telkens hetzelfde zeg. Beetje tegenstrijdig.
Ben doorgaans ook een fan hoor. Maar we moeten wel realistisch blijven met deze brandhoutselectie.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. User @:fetx spreekt overigens wel altijd de waarheid. Zeer verstandige jongen
vast wel, maar soms kan een wat duurdere optie (met minder groei potentie, maar wel bewezen in de eredivisie) een logische keuze zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
8 miljoen inclusief bonussen. :S
Er loopt toch nog wel ergens anders een Trauner/Aursnes rond voor een appel en een ei?
En terecht. Trauner is het meest onvervangbaar in deze selectie.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vast wel, maar soms kan een wat duurdere optie (met minder groei potentie, maar wel bewezen in de eredivisie) een logische keuze zijn
als ik Slot een beetje goed begreep eiste hij eigenlijk dat een nieuwe speler er direct moest kunnen staan, al was dat wel meer gericht op een vervanger voor Trauner
Ik denk eigenlijk dat GeertGod dat prima kan. Alleen de spoeling rechts achterin is dan wel heel dun. Van mij mag er ook een degelijke back up gehuurd worden voor die positie.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En terecht. Trauner is het meest onvervangbaar in deze selectie.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje zwak van Arend Martijn dat hij zaterdag feitelijk nog roept dat Rasmussen wel heel matig is op die RCV plek en hem dan daar toch neerzet. Had hem toch wel ingeschat als iemand die dan maar gewoon schijt zou hebben gehad en Bullaude op het middenveld erbij had gezet ofzo (of desnoods Valk)quote:Op zondag 8 januari 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat GeertGod dat prima kan. Alleen de spoeling rechts achterin is dan wel heel dun. Van mij mag er ook een degelijke back up gehuurd worden voor die positie.
En uiteindelijk komt ie in de zomer van 2023 of 2024 voor een schijntje.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onrust kweken bij de concurrentie![]()
4D chess van Te Kloese.
Sorry dat ik ook een mening heb :-(quote:Op zondag 8 januari 2023 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:ZKA is weer wanhopig voor Mannsverk aan het pleiten op twitter.
Was Vilhena nou die naam die bewust pas na de wedstrijd bekend werd gemaakt?
Mag hoor, het is gewoon grappig om te zien. Dat je Aursnes aanhaalde om aan te geven dat Mannsverk wel gelijk mee zou kunnen doen, terwijl dat in de winterse window natuurlijk niet op gaat was wel wat doorzichtigquote:
Volgens mij is Feyenoord er allang klaar mee en doen ze dit puur om onrust te trappen bij Twente.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:08 schreef aTypisch het volgende:
als ze die mannsverk halen heb je eigenlijk nog steeds een probleem op het middenveld
die kan niet spelen direct op die plek toch? ik las begin november laatste wedstrijdjequote:
Gewoon Wieffer, tegen de kneuzen Bullaude en een RCV halenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:08 schreef aTypisch het volgende:
als ze die mannsverk halen heb je eigenlijk nog steeds een probleem op het middenveld
zal het direct doorgevenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Wieffer, tegen de kneuzen Bullaude en een RCV halen
Ik bel Te Kloese wel even
Mats moet eerst een bewijzen dat ie een hele wedstrijd kan spelenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Wieffer, tegen de kneuzen Bullaude en een RCV halen
Ik bel Te Kloese wel even
Hoewel ik de soap wel waardeer heb ik eigenlijk helemaal niks met spelers die dan opeens niet komen trainen enzoquote:Op zondag 8 januari 2023 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Betwijfel ook of Vilhena gelijk fit is beste optie blijft Zerrouki hopelijk gaat hij rellen.
Oh zo. Ja klopt, 13 november. Dacht dat je positioneel bedoelde.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die kan niet spelen direct op die plek toch? ik las begin november laatste wedstrijdje
Ik normaal ook niet maar als je zo hard brult dat je je beste speler niet naar een concurrent wil laten gaan moet je hem ook niet aan zijn vakkenvullerscontractje houden.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoewel ik de soap wel waardeer heb ik eigenlijk helemaal niks met spelers die dan opeens niet komen trainen enzo
En ik heb liever dat Zerrouki komend weekend gewoon tegen Ajax speelt
Die vent verdient dus letterlijk in een jaar minder dan die nieuwe (geblesseerde) huurgriek in een maand. Stel het je effe voor op je eigen werkplekquote:Op zondag 8 januari 2023 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar als je zo hard brult dat je je beste speler niet naar een concurrent wil laten gaan moet je hem ook niet aan zijn vakkenvullerscontractje houden.
Denk dat Zerrouki totaal geen persoon is om te rellen anders was dat al deze zomer gebeurd.
Ik snap ook niet dat er veel geld neergelegd moet worden voor een verdediger of middenvelder terwijl het echte probleem in de voorhoede ligt.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat Dilrosun weer een hoop irritatie was. Staat ie een keer tegenover 1 verdediger is ie zo traag dat het er zo weer twee zijn. Mega frustrerend.
Geen enkele wedstrijd doet hij iets goed. Hij kan niemand passeren, heeft geen scorend vermogen en ook niet rendement qua assists. Voorin heeft hij de meeste minuten gemaakt van alle voorhoedespelers, dat is niet te zien aan zijn rendement.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje zijn (fysieke) houding tegen zich ja, maar dit kon je over iedereen vandaag wel zeggen eigenlijk. Vooral de man met het meeste talent misschien wel deed vandaag écht niks goed
1. Opbouw begint van achteruit, juist hier komen we echt kwaliteiten tekort zonder Trauner (en Timber/Aursnes). Het is veel te stroperig waardoor er voor de aanvallende spelers te weinig ruimte ligt om iets te doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:12 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er veel geld neergelegd moet worden voor een verdediger of middenvelder terwijl het echte probleem in de voorhoede ligt.
Met name de buitenspelers hebben geen kwaliteit. Paixaio was zogenaamd een dribbelkoning, gisteren leek hij wederom een verbod te hebben om een duel aan te gaan. Hij probeert niet eens iemand te passeren.
Dilrosun kan er ook niets van. Die heeft 20 keer geprobeerd iemand te passeren en het is werkelijk niet 1 keer gelukt en leverde alleen maar balverlies op. Walemark en Jahanbaks komen ook tekort. Ik zou het liefst nog twee buitenspelers zien die wel iets kunnen.
Wieffer viel goed in dus het middenveld is matig bezet maar is nog redelijk sterk. De verdediging was ook zo slecht niet, er is niet heel veel weggegeven in zo'n moeilijke uitwedstrijd.
Goed teken dat we niet alleen daar naar kijken. Het spel kan en moet gewoon beter, zeker na 2 maanden voorbereiding. Op deze manier ga je die eerste plek namelijk niet vasthouden.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:26 schreef scrupuleus het volgende:
Boys weten jullie wel dat Feyenoord bovenaan staat?
En komende donderdag?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed teken dat we niet alleen daar naar kijken. Het spel kan en moet gewoon beter, zeker na 2 maanden voorbereiding. Op deze manier ga je die eerste plek namelijk niet vasthouden.
Hopelijk volgende week met Wieffer starten en Geertruida achterin. Vanaf dat moment waren we een stuk beter dan Utrecht.
Ik vind dat hele voorbereidingsargument alleen wel enorm vermoeiend.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed teken dat we niet alleen daar naar kijken. Het spel kan en moet gewoon beter, zeker na 2 maanden voorbereiding. Op deze manier ga je die eerste plek namelijk niet vasthouden.
Hopelijk volgende week met Wieffer starten en Geertruida achterin. Vanaf dat moment waren we een stuk beter dan Utrecht.
Mwah. Je hebt 2 maanden kunnen trainen dan mag je wel iets beter voor de dag komen vind ik. Verder niet de heilige graal hoor, maar zonde dat je dat niet uit kunt buiten. In het begin van het seizoen werd het namelijk wel constant gebruikt als argument waarom het regelmatig nog niet goed liep.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat hele voorbereidingsargument alleen wel enorm vermoeiend.
Oh ja, de beker. Dat was ik alweer helemaal vergeten. Dat mag bij wijze van spreken met geen enkele opstelling een probleem worden eigenlijk.quote:
Groter argument is dat je een week voor tijd opeens twee spelers in de as volledig ziet wegvallen zonder dat je daar adequate vervangers voor hebt. En uiteindelijk heeft elke club buiten Ajax zo'n beetje zo'n lange voorbereiding gehad met vrijwel een intacte groep. Hier wordt net gedaan alsof paar maanden kunnen trainen=oogstrelend voetbal. Maar voetbal is voetbal, en dat is het mooie aan voetbalquote:Op maandag 9 januari 2023 09:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Je hebt 2 maanden kunnen trainen dan mag je wel iets beter voor de dag komen vind ik. Verder niet de heilige graal hoor, maar zonde dat je dat niet uit kunt buiten. In het begin van het seizoen werd het namelijk wel constant gebruikt als argument waarom het regelmatig nog niet goed liep.
Er zit nog wel wat tussen oogstrelend voetbal en die troep die we gisteren lieten zien. Had wel gehoopt dat we Utrecht ‘gewoon’ opzij konden zetten.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Groter argument is dat je een week voor tijd opeens twee spelers in de as volledig ziet wegvallen zonder dat je daar adequate vervangers voor hebt. En uiteindelijk heeft elke club buiten Ajax zo'n beetje zo'n lange voorbereiding gehad met vrijwel een intacte groep. Hier wordt net gedaan alsof paar maanden kunnen trainen=oogstrelend voetbal. Maar voetbal is voetbal, en dat is het mooie aan voetbal
Goed moment om Walemark en misschien Bullaude eens een basisplaats te gevenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, de beker. Dat was ik alweer helemaal vergeten. Dat mag bij wijze van spreken met geen enkele opstelling een probleem worden eigenlijk.
Bullaude hoort eigenlijk op de positie van Szymanski toch? Lopende 10.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed moment om Walemark en misschien Bullaude eens een basisplaats te geven
Ja, daarom twijfel ik. Slot geeft meestal geen spelers rust puur om andere spelers een kans te geven, dus betwijfel of ie Szymanski eruit gaat halen.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Bullaude hoort eigenlijk op de positie van Szymanski toch? Lopende 10.
Nou ja, nu staat Szymanski ook niet echt op 10 overigens.
Ik denk dat het verhaal van Slot ook wel klopt, dat Utrecht gewoon vermoeid was waardoor we wat makkelijker een linie konden opschuiven. Heb bijna ieder seizoen het gevoel dat we daar in de eerste helft overlopen worden door Utrecht wat vervolgens ergens de tweede helft stuk ligt. Dus weet niet in hoeverre je het achter de gewijzigde opstelling moet zoeken dat we op een bepaald moment beter waren.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:34 schreef fetX het volgende:
Te Kloese zit nu te kijken op ScyScanner om te gaan 'scouten' in Zuidoost-Aziëquote:Op maandag 9 januari 2023 09:48 schreef fetX het volgende:
Mag hopen dat Wieffer vanaf nu speelt, ja. Zodat Geertruida naar achteren kan. En Te Kloese moet als de sodemieter iets gaan halen.
Ik denk dat hij types als Bullaude nog niet helemaal vertrouwt op het middenveld, en Wiefers kon dus niet startenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
Dan kan je imo beter kijken naar wat Slot zelf verkeerd doet. Iedereen heeft kunnen zien dat Rasmussen op rechts niet werkt, hij geeft het nota bene zelf aan in de laatste persconferentie maar zet hem er vervolgens wel weer neer. Wellicht omdat hij bang was voor inteelthoofd Bas ofzo.
Dat vind ik nog steeds best raar.
Nee, maar ik had Slot toch wel wat meer ingeschat als een trainer die dan geen concessies wil doen aan zijn speelwijze en dan maar wat aanvallender begint met Bullaude of Taabouni op het middenveld. Verder had je ook nog zo'n Sem Valk op RCV kunnen zetten al voldoet die wellicht totaal nog niet, daar heb ik niet echt zicht op.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij types als Bullaude nog niet helemaal vertrouwt op het middenveld, en Wiefers kon dus niet starten
Dan heb je naast Rasmussen weinig opties als Geert naar CVM moet. Of mis ik wat namen?
O voor mij is dat best recent eigenlijk.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:50 schreef Kerftminister het volgende:
Is toch lang geleden dat ik me aan een Feyenoord speler zo consistent heb lopen irriteren als Dilrosun.
Kreeg een ijsbeentje, zal wel meevallen dus.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of ik heb dit helemaal gemist, masr is er al wat bekend over Paixao? Of was ie niet stuk?
Rare speler. Statistieken zijn oké, maar speelt meestal echt belabberd.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:50 schreef Kerftminister het volgende:
Is toch lang geleden dat ik me aan een Feyenoord speler zo consistent heb lopen irriteren als Dilrosun.
Dat vind ik wel meevallen, een handjevol doelpunten en assists maar wel tegen degradatiekandidaten.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Rare speler. Statistieken zijn oké, maar speelt meestal echt belabberd.
Dat is al meer dan zijn concurrentie.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, een handjevol doelpunten en assists maar wel tegen degradatiekandidaten.
Nou, niet als je de EL erbij rekent en naar minuten omrekent, eigenlijk. Dan doet Alireza het beter. 4g5a over 1600 minuten, terwijl Ali 3g3a over 600 minuten heeft. Zelfs dat Zweedse wijf doet het beter.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al meer dan zijn concurrentie.
Linksom of rechtsom ik ben voorlopig geen fan.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, een handjevol doelpunten en assists maar wel tegen degradatiekandidaten.
Haal hem dan ook gewoon, is Slot ook tevreden en kan je verder bouwen.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot wil Zerrouki HEEL graag
Zoveel doelpunten maakt die Zerrouki niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Haal hem dan ook gewoon, is Slot ook tevreden en kan je verder bouwen.
Als je ooit weer kampioen kan worden is het dit seizoen wel
Een CVM zou wel top zijn nu, Geertruida was gisteren zo klote.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel doelpunten maakt die Zerrouki niet.
Dan nog kom je aan het eind van de rit gewoon doelpunten tekort om kampioen te worden. Met of zonder Zerrouki.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een CVM zou wel top zijn nu, Geertruida was gisteren zo klote.
Die jongen kan echt niet als CVM spelen
Ah zo, ja snap wat je bedoelt. Al kun je je afvragen of het aan Rasmussen heeft gelegen. Verdedigend staat Feyenoord (ook qua statistieken) gewoon goed in de Eredivisie, ook met dat soort gasten. En qua aanvalsspel was het niet best, maar dan ook vooral in de eindfase met types als Pedersen die geen overzicht hebben. Daar kan zo'n speler ook weinig aan doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik had Slot toch wel wat meer ingeschat als een trainer die dan geen concessies wil doen aan zijn speelwijze en dan maar wat aanvallender begint met Bullaude of Taabouni op het middenveld. Verder had je ook nog zo'n Sem Valk op RCV kunnen zetten al voldoet die wellicht totaal nog niet, daar heb ik niet echt zicht op.
Met Zerrouki krijgen we geen enkele tegengoal meer dus dan winnen we alles maar gewoon 1-0quote:Op maandag 9 januari 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog kom je aan het eind van de rit gewoon doelpunten tekort om kampioen te worden. Met of zonder Zerrouki.
Ze lieten dat gisteren bij ESPN goed zien, Rasmussen die de bal kreeg, geen idee had wat hij ermee moest doen terwijl er voldoende mogelijkheden waren vooruit en daardoor maar de bal inleverde bij Hancko of Pedersen die er vervolgens ook niks mee konden. Dat soort spelers zijn juist in het spel van Slot schadelijk voor je aanvalsspel.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah zo, ja snap wat je bedoelt. Al kun je je afvragen of het aan Rasmussen heeft gelegen. Verdedigend staat Feyenoord (ook qua statistieken) gewoon goed in de Eredivisie, ook met dat soort gasten.
Heb je de opbouw gezien gisteren? Dat was echt pijnlijk om te zien. Als Rasmussen de bal kreeg treuzelde hij eerst heel lang en vervolgens volgde er een tikkie breed of terug. Of er volgde balverlies. Geertruida liep vaak in de weg voor Kökcü.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah zo, ja snap wat je bedoelt. Al kun je je afvragen of het aan Rasmussen heeft gelegen. Verdedigend staat Feyenoord (ook qua statistieken) gewoon goed in de Eredivisie, ook met dat soort gasten. En qua aanvalsspel was het niet best, maar dan ook vooral in de eindfase met types als Pedersen die geen overzicht hebben. Daar kan zo'n speler ook weinig aan doen.
Ik vind het vooral vreemd hoe de aanval gewoon nog niet lijkt te werken. Het heeft wel wat hoor, elke wedstrijd 3 of 4 nieuwe aanvallende spelers erin, maar het lijkt mij niet de bedoeling.
Ja, mijn punt was meer dat er ondanks Rasmussen nog voldoende kansen op kansen (lol) waren. Wel eens dat het niet bevorderlijk is voor het spel. Met Geert daar heb je dat wel meer ondervangen, maar dat is toch ook nog geen zekerheidje helaasch.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze lieten dat gisteren bij ESPN goed zien, Rasmussen die de bal kreeg, geen idee had wat hij ermee moest doen terwijl er voldoende mogelijkheden waren vooruit en daardoor maar de bal inleverde bij Hancko of Pedersen die er vervolgens ook niks mee konden. Dat soort spelers zijn juist in het spel van Slot schadelijk voor je aanvalsspel.
Ja, ik zie het verschil tussen het spel van Rasmussen en Trauner ook welquote:Op maandag 9 januari 2023 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je de opbouw gezien gisteren? Dat was echt pijnlijk om te zien. Als Rasmussen de bal kreeg treuzelde hij eerst heel lang en vervolgens volgde er een tikkie breed of terug. Of er volgde balverlies. Geertruida liep vaak in de weg voor Kökcü.
Zo kom je niet snel aan aanvallen toe en staat Utrecht gewoon goed gegroepeerd als de bal er eindelijk is.
Huh, Feyenoord heeft tot minuut 70 ofzo echt geen enkele kans bij elkaar gespeeld.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, mijn punt was meer dat er ondanks Rasmussen nog voldoende kansen op kansen (lol) waren.
Misschien heeft ie gemist dat Rasmussen werd gewisseld en dat het daarna een stuk beter ging (lol)quote:Op maandag 9 januari 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, Feyenoord heeft tot minuut 70 ofzo echt geen enkele kans bij elkaar gespeeld.
Ik vond Pederson op wat voorzetten na gisteren eigenlijk best prima spelen een keertje.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benita heeft wel minder ervaring dan Pedersen, maar zou die niet een intelligentere speler dan Pedersen? Die is in balbezit zo kansloos, dat verpest je aanvalsspel.
Net als de opbouw met Rasmussen.
Ik ook niet echt.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom ik ben voorlopig geen fan.
Maar dat is het vooral. Geertruida kijkt wel als eerste naar voren en Rasmussen eerder opzij bijvoorbeeld. Gaat minder snel dan Trauner, maar dat is op die positie niet meteen een ramp. Op cvm vertraagt Geertruida ook en daar vind ik het storender. Ondanks dat Utrecht vermoeid was zag je wel dat Wieffer veel sneller en gemakkelijker de oplossing naar voren zag. Komende potjes gaat uitwijzen of hij daar echt beter in is of dat het puur door de vermoeidheid van Utrecht kwam, maar ik denk dat het hand in hand ging.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geertruida vertraagt wel meer aan de bal dan Trauner, maar goed, hij heeft wel het vizier naar voren natuurlijk. Dan moet je wel met Pedersen op rechtsback blijven spelen die alleen maar blind naar voren kan rennen, maar das gewoon een nuttige kwaliteit zolang tegenstanders hun centrum vol blijven bouwen. Maar dan moet hij wel de bal kunnen inleveren.
Ik ken geen Pederson maar gezien de stroperige opbouw van Feyenoord en het stugge vechtvoetbal van Utrecht die het centrum dichthielden (plus Lopez die niks kan) moest een lange tijd alles logischerwijs van rechts komen, het is alleen zo frustrerend dat Pedersen altijd de achterlijn wel haalt maar er vervolgens niks mee doet.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Pederson op wat voorzetten na gisteren eigenlijk best prima spelen een keertje.
Wieffer ziet sowieso heel snel de oplossing naar voren, das precies zijn specifieke kwaliteit waarop hij gescout is alhoewel zijn handelingssnelheid daarin nog wel beter kan maar das ook een kwestie van aanpassen aan het niveau.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat is het vooral. Geertruida kijkt wel als eerste naar voren en Rasmussen eerder opzij bijvoorbeeld. Gaat minder snel dan Trauner, maar dat is op die positie niet meteen een ramp. Op cvm vertraagt Geertruida ook en daar vind ik het storender. Ondanks dat Utrecht vermoeid was zag je wel dat Wieffer veel sneller en gemakkelijker de oplossing naar voren zag. Komende potjes gaat uitwijzen of hij daar echt beter in is of dat het puur door de vermoeidheid van Utrecht kwam, maar ik denk dat het hand in hand ging.
Gisteren had hij wel 3 a 4 goede voorzetten, maar het kan zeker beter.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken geen Pederson maar gezien de stroperige opbouw van Feyenoord en het stugge vechtvoetbal van Utrecht die het centrum dichthielden (plus Lopez die niks kan) moest een lange tijd alles logischerwijs van rechts komen, het is alleen zo frustrerend dat Pedersen altijd de achterlijn wel haalt maar er vervolgens niks mee doet.
Jaaa werkweigeringquote:Zerrouki ontbreekt bij FC Twente
Ramiz Zerrouki ontbrak maandag op de training bij FC Twente. De middenvelder is het middelpunt van een slepende transfertwist.
Feyenoord wil hem overnemen en bracht zondagmiddag een verbeterd bod uit, maar Twente lijkt onvermurwbaar: de club wil Zerrouki niet tussentijds verkopen.
De Algerijnse international is zeer teleurgesteld over de gang van zaken. Maandagochtend voelde hij zich te ziek om te trainen. FC Twente speelt dinsdagavond in eigen stadion de bekerwedstrijd tegen Telstar. Zaterdagavond wacht de competitiekraker tegen Ajax, in Amsterdam
Mooi terecht.quote:
Ik vind het vervelend dat dit gebeurt vlak voor het potje tegen de joden maar ach, die winnen ook wel van Twente mét Zerrouki.quote:
Of hij komt niet en zakt VOLLEDIG door het ijs in de wedstrijd tegen Feyenoord over een paar weken.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat dit gebeurt vlak voor het potje tegen de joden maar ach, die winnen ook wel van Twente mét Zerrouki.
Maar goed, ZERROUKI.KOMT.WEL.
Op basis waarvanquote:Op maandag 9 januari 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat dit gebeurt vlak voor het potje tegen de joden maar ach, die winnen ook wel van Twente mét Zerrouki.
Ik zie 'm wel een arbitragezaak aanspannen tegen FC Twente om een overgang te forceren.quote:
Ik bedoel de aanname dat Ajax van Twente wintquote:Op maandag 9 januari 2023 13:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie 'm wel een arbitragezaak aanspannen tegen FC Twente om een overgang te forceren.
Ahh.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoel de aanname dat Ajax van Twente wint
Perez liep ook weer op hem te haten schijnbaar. Die heeft echt een obsessie.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
Denk dat Zerrouki wel een speler is die de boel een beetje kan versnellen
Vooral samen met Kokcu kan dat wel werken, nu hangt toch nog teveel van hem af. Zoals hij eigenlijk ook alles moest doen in de slotfase (en @:onlogisch hem als enige matig vond spelen)
Ik ga er niet vanuit dat die daar winnen hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heb je lang niet gehoord over Kokcu, omdat hij het de eerste seizoenshelft uitstekend deed. Nu heeft ‘ie weer iets gevonden hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Perez liep ook weer op hem te haten schijnbaar. Die heeft echt een obsessie.
Ja blijkbaar lijd je wat meer balverlies dan anderen als iedereen de bal bij je inlevert en je er vervolgens maar iets mee moet doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij kunnen wel wat geluk gebruiken.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was gisteren toch ook niet goed?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heb je lang niet gehoord over Kokcu, omdat hij het de eerste seizoenshelft uitstekend deed. Nu heeft ‘ie weer iets gevonden hoor.
Ik vind het wel heel uniek dat er zo veel mensen zijn met een obsessie om Kökcü af te zeiken, hier ook @Zipportal (rip) en @onlogisch . Geen idee waarom, of naja, clubvoorkeur, intelligentie (in het geval van onlogisch) of racisme (zipportal) spelen een rol, maar toch, het valt wel op.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste 70 minuten absoluut niet, nee. Hij was overigens wel een van de minst slechte.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was gisteren toch ook niet goed?
‘Bizar toeval: Zerrouki heeft de griep. En is twijfelgeval voor dinsdag..En ja, hij is echt ziek.’quote:Op maandag 9 januari 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
Heeft ubertokkie Leon ten Voorde eigenlijk al gruwelijk mad gereageerd? (hij heeft mij geblokkeerd op twitter)
Weet je wat ook bizar is?quote:Op maandag 9 januari 2023 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Bizar toeval: Zerrouki heeft de griep. En is twijfelgeval voor dinsdag..En ja, hij is echt ziek.’
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:47 schreef Caland het volgende:
Heeft ubertokkie Leon ten Voorde eigenlijk al gruwelijk mad gereageerd? (hij heeft mij geblokkeerd op twitter)
Schijnt dat onlogisch ook negatief over hem wasquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef fetX het volgende:
Perez die iets negatiefs over Kokcu zegt.
Goh
Ik weet het niet hoor, PSV en Ajax doen het niet veel beterquote:Op maandag 9 januari 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog kom je aan het eind van de rit gewoon doelpunten tekort om kampioen te worden. Met of zonder Zerrouki.
En nog los van doelpunten heeft vooral Ajax toch wel een bak meer aan ervaring in huis, Feyenoord heeft volgens mij nauwelijks spelers in de categorie 26-30. Ja ik kom dan op Aliquote:Op maandag 9 januari 2023 15:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, PSV en Ajax doen het niet veel beter
Dan moet Ajax wel wedstrijden gaan winnen.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En nog los van doelpunten heeft vooral Ajax toch wel een bak meer aan ervaring in huis, Feyenoord heeft volgens mij nauwelijks spelers in de categorie 26-30. Ja ik kom dan op Alien ik vergeet er vast nog één of twee.
Dat breekt je op. Je kan heel misschien nog wel gaan concurreren met PSV maar Ajax geloof ik niet zo in. Tenzij zoals eerder gezegd je de januari/februarimaanden zonder kleerscheuren en met een 'flinke' voorsprong (5-6) doorkomt. Dan kan het gek lopen, maar daar geloof ik eigenlijk ook niet in.
Ja Trauner reken ik uiteraard niet meer mee. Idrissi en Ali, dat moeten dan de kartrekkers worden.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel wedstrijden gaan winnen.
Idrissi is overigens ook 26. Trauner is denk ik nog 30?
Ik denk dat die ervaring pas van pas komt in de fase dat het echt erop of eronder is, tot die tijd moet het weinig uitmaken.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Trauner reken ik uiteraard niet meer mee. Idrissi en Ali, dat moeten dan de kartrekkers worden.
Tel uit je winst.
Ik vind het ook wat overdreven van Caland, alsof Bergwijn met zijn dikke bakkes of een totaal labiele Berghuis de kartrekkers daar gaan zijn. Vooralsnog hebben we een geweldige kans om Ajax op 6 punten te zetten halverwege, zo’n verschil halen ze niet zomaar meer in.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat die ervaring pas van pas komt in de fase dat het echt erop of eronder is, tot die tijd moet het weinig uitmaken.
Bovendien hebben Bijlow en Kökcü ook al meer dan 100 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld.
Je vergeet voor het gemak zeker even dat de jaarlijkse verliespartij in de arena ook al vrij snel is.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overdreven van Caland, alsof Bergwijn met zijn dikke bakkes of een totaal labiele Berghuis de kartrekkers daar gaan zijn. Vooralsnog hebben we een geweldige kans om Ajax op 6 punten te zetten halverwege, zo’n verschil halen ze niet zomaar meer in.
Correct dan kan je ze op negen punten zetten.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak zeker even dat de jaarlijkse verliespartij in de arena ook al vrij snel is.
Ik wilde posten: "we spelen ook wel eens gelijk!", maar zie nu dat de laatste keer in 2015 was. Met die kopbal van Boëtius die Kazim Kazim tegenhield op de lijnquote:Op maandag 9 januari 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak zeker even dat de jaarlijkse verliespartij in de arena ook al vrij snel is.
Mee eens alhoewel ik wel een bepaalde mate van KARAKTER mis in de ploeg, maar grappig dat je Lazio aanhaalt want die verloren juist bij ons omdat ze zo labiel als wat zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:01 schreef aTypisch het volgende:
als we aan het einde nog meedoen maak ik mij vooral zorgen over types als pedersen
volgens mij heeft dit team niet zo heel veel labiele spelers qua mentaliteit
tegen die italiaantjes werden ze bijvoorbeeld overklast, maar dat had weinig met spanning te maken denk ik
Ik heb nu al geen zin in dat eeuwige gejank van te voren dat we toch wel gaan verliezen daar, en vervolgens hebben de spelers er ook geen vertrouwen in. Goh hoe zou het.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde posten: "we spelen ook wel eens gelijk!", maar zie nu dat de laatste keer in 2015 was. Met die kopbal van Boëtius die Kazim Kazim tegenhield op de lijn
Dat was ook voor het eerst danquote:Op maandag 9 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu al geen zin in dat eeuwige gejank van te voren dat we toch wel gaan verliezen daar, en vervolgens hebben de spelers er ook geen vertrouwen in. Goh hoe zou het.
Vorig seizoen had je daar zonder die Europese vermoeidheid en die grabbeljood gewoon gewonnen. Jaar ervoor was Feyenoord ook iets beter toen maakte ik zelfs nog een heel slimme post na de wedstrijd.
Eens.quote:Je moet het gewoon zien als iedere andere lastige uitpot.
Feyenoord is daar de laatste 15 jaar ofzo één keer echt heer en meester geweestquote:Op maandag 9 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu al geen zin in dat eeuwige gejank van te voren dat we toch wel gaan verliezen daar, en vervolgens hebben de spelers er ook geen vertrouwen in. Goh hoe zou het.
Vorig seizoen had je daar zonder die Europese vermoeidheid en die grabbeljood gewoon gewonnen. Jaar ervoor was Feyenoord ook iets beter toen maakte ik zelfs nog een heel slimme post na de wedstrijd. Je moet het gewoon zien als iedere andere lastige uitpot.
Nou en. Alsof je van dit jodenzooitje bang moet zijn en of het sowieso zin heeft om uitspraken te doen over een potje over twee maanden.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is daar de laatste 15 jaar ofzo één keer echt heer en meester geweest
En zelfs toen speelde je gelijk door een tegengoal in de laatste minuut met een man meer.
quote:Feyenoord hoopt zich deze transferperiode te versterken met een centrale verdediger als alternatief voor Gernot Trauner, die de club pas tegen het einde van de competitie terugverwacht.
Bovendien is de Oostenrijker al bijna 31 jaar en bestaat de kans dat hij tegen het einde van zijn loopbaan nog een keer een transfer wil maken. Voor Trauner is er al tijden sluimerende belangstelling, zelfs vanuit de Premier League. Gezien de financiële situatie van de club denkt Feyenoord aan het huren van een centrale verdediger. Slot vertelde zondag na afloop van het duel in Utrecht dat Feyenoord weliswaar koploper is, maar niet kan handelen als een lijstaanvoerder.
Het liefst zou hij zien dat de club een paar miljoen euro neertelt voor bijvoorbeeld een speler als Jeffrey Gouweleeuw, een ervaren centrale verdediger die al een aantal jaar zonder problemen in de Bundesliga speelt en geschikt is voor de manier waarop Feyenoord onder deze trainer wil verdedigen.
Maar dat geld is er niet, want Ramiz Zerrouki krijgt de voorkeur en voor hem moet Feyenoord – als het lukt om hem te halen – een aantal miljoenen neertellen, terwijl het alternatief, de Noor Sivert Mannsverk, ook een flinke som kost. De andere opties, uit de Belgische Jupiler Pro League, zijn misschien iets goedkoper, maar niet veel.
Hoe noem je dat ook alweer, als een gebeurtenis er voor zorgt dat er een opeenvolging van andere gebeurtenissen ontstaatquote:Op maandag 9 januari 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
Ja dat er hooguit nog een verdediger gehuurd kan worden als je al je geld stukslaat op Zerrouki konden wij hier ook wel verzinnen @:krabby
Schmetterlingseffektquote:Op maandag 9 januari 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe noem je dat ook alweer, als een gebeurtenis er voor zorgt dat er een opeenvolging van andere gebeurtenissen ontstaat
Je hoeft nooit bang te zijn maar dat is wat anders dan winnen, dat laatste gebeurt gewoon zelden.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou en. Alsof je van dit jodenzooitje bang moet zijn en of het sowieso zin heeft om uitspraken te doen over een potje over twee maanden.
(Klopt weinig van wat je zegt ook, zoek 11/12 en 14/15 maar op)
O ja ik ga nergens van uit, we winnen echt vrijwel nooit daar maar goed we staan dan ook vrijwel altijd onder Ajax en dat is nu ook niet het geval.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hoeft nooit bang te zijn maar dat is wat anders dan winnen, dat laatste gebeurt gewoon zelden.
Haha echt compleet speculatief non nieuws idd.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:25 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aan-huren-verdediger
Wat een kut stukje weer van Krabby.
[..]
Krabby die over transfers schrijft is altijd extreem nietszeggendquote:Op maandag 9 januari 2023 16:25 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aan-huren-verdediger
Wat een kut stukje weer van Krabby.
[..]
Is net die AI.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krabby die over transfers schrijft is altijd extreem nietszeggend
Zondagavond mogen ze het accepterenquote:Op maandag 9 januari 2023 17:59 schreef fetX het volgende:
Volgens die insider op het Twente forum is het bod op Zerrouki weer afgewezen. Tot nu toe zat hij steeds goed dus ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Dit is wel een reden waarom ik mij nog steeds zorgen maak over Feyenoord.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:45 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Wanneer dondert deze vent nou eens op
De man die de Taap transfervrij de Kuip uit liet lopen.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:45 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Wanneer dondert deze vent nou eens op
Chrisje die even beweerde dat er al meerdere buitenlandse clubs hadden aangeklopt met een 10+ mil bod op Zerrouki.quote:
Wat zou het toch een prachtig verhaal zijn als hij slaagt (en dat we er dan wat langer van kunnen genieten als van z'n pa).quote:Op maandag 9 januari 2023 21:54 schreef Gert het volgende:
Shaqueel van Persie (16) ziet goede prestaties bij Feyenoord beloond met oproep voor Oranje onder 17
https://www.ad.nl/nederla(...)e-onder-17~ad7e42a4/
Wat me wel opvalt is dat AZ zoveel spelers levert. Die gaan op termijn zichzelf echt heel stevig in de top nestelen zo lijkt het. Niet omdat specifiek deze lichting voor O17 zo succesvol is, maar omdat het een structureel beeld aan het worden is bij de jeugdelftallen.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:54 schreef Gert het volgende:
Shaqueel van Persie (16) ziet goede prestaties bij Feyenoord beloond met oproep voor Oranje onder 17
https://www.ad.nl/nederla(...)e-onder-17~ad7e42a4/
Met zo'n begroting gaan ze zich nooit aan de top nestelen, op zich wel een prima verdienmodel maar als die spelers eenmaal goed genoeg zijn willen ze verdienen wat AZ niet kan bieden.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat AZ zoveel spelers levert. Die gaan op termijn zichzelf echt heel stevig in de top nestelen zo lijkt het. Niet omdat specifiek deze lichting voor O17 zo succesvol is, maar omdat het een structureel beeld aan het worden is bij de jeugdelftallen.
Heel mooi voor het Nederlands voetbal, maar het wordt zo wel een heel grote inhaalslag straks, ook gezien de doorstroom in vergelijking.
Woerts is een complete clown. Ooit succesvol bij Heineken, en drijft nog op dat succes. En huppelt voor de rest alleen maar met z’n vriendjes mee.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Chrisje die even beweerde dat er al meerdere buitenlandse clubs hadden aangeklopt met een 10+ mil bod op Zerrouki.
Alles voor de aandacht.
Nog steeds, erg rare vormgeving.quote:
aanstekerproof?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
Bij de klassieker helemaal rondom het veld netten, dus ook aan de kant van Z waar de camera's hangen.
Vervelend voor de televisiekijkers vooral.
Meh, dat is gelukkig niet echt een Nederlands ding (en vrij kansloos in het daglicht met een net)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn mensen triest genoeg voor laserpennen?
Netten tot wij ermee begonnen ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, dat is gelukkig niet echt een Nederlands ding (en vrij kansloos in het daglicht met een net)
Die hingen er al toen ik als kind voor het eerst naar de Kuip ging. Het is gewoon het herstellen van een traditie wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Netten tot wij ermee begonnen ook niet
Netjes geregeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
Bij de klassieker helemaal rondom het veld netten, dus ook aan de kant van Z waar de camera's hangen.
Vervelend voor de televisiekijkers vooral.
Zelfs als we in een dramatische fase zaten was zo'n thuiswedstrijdje tegen PEC echt altijd minstens 2-0, terwijl het uit eigenlijk altijd lastig was. Gek hoe dat werktquote:
quote:Ten Voorde is gedoe rond Zerrouki zat: "Er wordt een spel gepeeld vanuit Rotterdam"
Door Martin op ma. 09 januari 2023
Clubwatcher Leon ten Voorde is helemaal klaar met de transferperikelen rondom de persoon van Ramiz Zerrouki. Afgelopen dinsdag kwam Feyenoord met een bod, maar deze werd door FC Twente van tafel geveegd. Zaterdag gaf Streuer aan dat Zerrouki deze winter niet weg mag en een dag later kwam er plots een nieuw bod vanuit Rotterdam. Ook de berichtgeving vanuit bepaalde media en de reacties van de Feyenoord-supporters helpen niet mee.
https://www.twenteinsite.(...)eld-vanuit-rotterdamquote:"Wat het vervelend maakt is dat er iedere keer nieuws komt uit een bepaalde hoek zonder bronvermelding. Vanuit Rotterdamse supportershoek wordt gezegd dat Streuer constant in de media is en publiciteitsgeil is, maar het enig dat hij doet is af en toe heel eerlijk antwoord geven op vragen van journalisten en dat siert hem. Er wordt nu een spel gespeeld vanuit Rotterdam en er wordt niemand geciteerd als het over Feyenoord gaat. Dan denk ik: wie speelt hier nou open kaart? Als jullie aan bedragen willen doen, doe dan aan bronvermelding. Het wordt gevoed uit kamp Feyenoord en Zerrouki. Die hebben belang bij een transfer. Ik zeg niet dat Ramiz dat doet, maar de mensen eromheen. De entourage."
Leon is een erg vermoeiende man.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
https://www.twenteinsite.(...)eld-vanuit-rotterdam
VIESMAD @:Caland @:ZKA
Best knap hoor, Nederlands is niet de moedertaal daar natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:03 schreef Caland het volgende:
Leon is een enorme tokkie.
Vraag me altijd af hoe iemand met zo'n extreem slecht gevoel voor de Nederlandse taal 'journalist' is geworden.
Het is Feyenoord in 2023 eindelijk gelukt!!!!quote:Feyenoord heeft de wedstrijd tegen PEC Zwolle aangewezen als testwedstrijd voor mobile tickets. Jij kan, als seizoenkaarthouder op de Gerard Meijer-tribune, vanaf nu het stadion betreden met een mobile seizoenkaart. Feyenoord benadrukt dat het een test is. Bij succes kan jij vanaf nu altijd met jouw mobile seizoenkaart het stadion betreden. Omdat het een test is vragen we wel of jij jouw seizoenkaart mee wilt nemen als er toch problemen ontstaan met de Feyenoord app. Klik op onderstaande button voor meer informatie en de veelgestelde vragen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kunnen we eindelijk salades rond gaan gooien in het vakquote:Gezond smullen
Op de Olympiazijde onder vak F en aan de Maaszijde onder vak A wordt momenteel een pilot gedraaid met een aangepast en meer gezond assortiment van o.a. vers afgebakken broodjes en panini’s, verse smoothies, salades en Italiaans flatbread. Alle supporters kunnen hier gebruik van maken, ook als je op een ander vak zit.
Dit ziet er best goed uit trouwens. Nou, het zal mij benieuwen of hij nog komt. Dat je er weer over praat betekent wel dat er een mogelijkheid is, maar ben bang dat we echt 8 miljoen gaan betalen + doorverkooppercentage.quote:
Hahahaha. Genieten. Ik hoorde dit namelijk vanuit Twente.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
https://www.twenteinsite.(...)eld-vanuit-rotterdam
VIESMAD @:Caland @:ZKA
Hopelijk geen andere kapers op de kust nu het nieuws openbaar isquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:21 schreef ZKA het volgende:
Top optie jongens. Enige is wel zijn blessureleed.
de tonny van het kampioensjaar past wel in het profiel van Timber, als je daarmee verder wil bouwen qua tactiekquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:33 schreef Scrummie het volgende:
#teamTonny
Maar in dit geval zou ik zijn komst ook niet echt toejuichen, nu niet zo'n wandelaar met bal nodig.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kunnen we eindelijk salades rond gaan gooien in het vak
Tonny is een postbode.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de tonny van het kampioensjaar past wel in het profiel van Timber, als je daarmee verder wil bouwen qua tactiek
ik weet niet of hij de laatste jaren ook meer een controleur is geworden a la El Ahmadi, denk het niet
volgend jaar Tonny + Timber als blok kan ook wel
Met deze omschrijving doe je zijn kwaliteiten wel tekort. Het is alleen niet het type wat we nu nodig hebben.quote:
Hopelijk gaan ze dan nu eindelijk doorschakelen als ze dat al niet hebben gedaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
Steuer heeft blijkbaar gezegd dat ze het toch niet gaan doen.
Italiaanse fratbread hoppa op het veld smijten kennen onze mexicaan bergneus hem in ze reet ermee steken jaaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kunnen we eindelijk salades rond gaan gooien in het vak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |