te veel op je mobieltje gezeten danquote:Op zondag 8 januari 2023 15:35 schreef Paul het volgende:
Utrecht verdiende te winnen. Maarja. Lucky Feyenoord
🙄quote:Op zondag 8 januari 2023 15:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
te veel op je mobieltje gezeten dan
In de zomer ging dit al niet goed. ‘Ja maar eerste met een heel nieuw elftal’ begint de nieuwe ‘Dickie is al een jaar ongeslagen’ te worden, dooddoener die het hele verhaal lang niet vertelt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Niet echt begrijpelijk dat ze niet al eerder hebben doorgepakt voor een 6. Nu loop je alweer achter de feiten aan en heb je hoogstwaarschijnlijk pas in februari een speelklare, fitte 6.
Wat een onzin lul je, we zijn het altijd met elkaar eensquote:Op zondag 8 januari 2023 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Vaak genoeg oneens hoor, maar snap dat je dat niet mee krijgt door je afwezigheid.
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar realistisch gezien wordt dit elftal toch gewoon derde ofzo? Voorin is het helemaal niets.
Ja no shit, dat wordt pas het hele seizoen hier geroepen PietjeAidsquote:Op zondag 8 januari 2023 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar realistisch gezien wordt dit elftal toch gewoon derde ofzo? Voorin is het helemaal niets.
Ja das het vervelende, er wordt gedaan alsof eerste worden o zo onmogelijk is maar Ajax en PSV maken het wel erg makkelijk. Zou mij niks verbazen als 75 punten aan het einde van de rit genoeg is en met Arend Martijn aan het stuur moet dat gewoon kunnen met dit materiaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.
Het aantal kansen is echt wel ondermaats tot nu toe, daar maak ik me vooral zorgen om.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.
Fc hoog in de bol wel weer drie punten dichtbij op de rest.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord![]()
PSV![]()
Ajax![]()
Wat een lachwekkende gehandicaptencompetitie is het toch ook.
Verwacht jij nu dat de eerste 3 op respectievelijk 102 punten, 96 en 90 punten eindigen? Of wat vraag jij nu met je negatieve gelulquote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord![]()
PSV![]()
Ajax![]()
Wat een lachwekkende gehandicaptencompetitie is het toch ook.
Zeer bijzondere take weer dit. Zie jij ergens een vraagteken? Ik vraag helemaal niks, gewoon een simpele constatering op basis van dit weekend.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verwacht jij nu dat de eerste 3 op respectievelijk 102 punten, 96 en 90 punten eindigen? Of wat vraag jij nu met je negatieve gelul
Oke fijnquote:Op zondag 8 januari 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeer bijzondere take weer dit. Zie jij ergens een vraagteken? Ik vraag helemaal niks, gewoon een simpele constatering op basis van dit weekend.
Valt wel meer uit dit elftal te halen ja ondanks dat je Trauner en Timber mist. Maar goed er waren vandaag ook maar weinig spelers die thuis gaven.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wordt wel tijd dat Arend Martijn terugkeert ipv zijn gehandicapte tweelingbroer.
Vond vooral de inzet heel matig vandaag. Pas toen Jahanbakhsh er in kwam leek er iets van vertrouwen te komen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt wel meer uit dit elftal te halen ja ondanks dat je Trauner en Timber mist. Maar goed er waren vandaag ook maar weinig spelers die thuis gaven.
Het verschil tussen Idrissi vr de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond vooral de inzet heel matig vandaag. Pas toen Jahanbakhsh er in kwam leek er iets van vertrouwen te komen.
Ja inderdaad. Gimnez viel ook lekker in. Lastig om de vinger precies er op te leggen waar het nou mee te maken had maar je won nog bijna ook, terwijl je voor die wissels amper iets gecreerd had.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Idrissi vr de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.
Dat geldt inmiddels voor alle voorhoedespelers.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Zodra je Ali laat starten raakt hij geen bal meer doorgaans
Utrecht was ook wel redelijk op, onderdeel van het strijdplan aangezien die bijna 90 minuten achter de bal hebben aangelopenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Idrissi vr de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.
Klopt helaas heeft de rest dat ookquote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Maar jij als Dilrosun fan moet je toch ook kapot ergeren aan het spel van die jongen? Niet dat ie er direct uit moet hoor, dat niet maar pff.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Hij heeft wel een beetje zijn (fysieke) houding tegen zich ja, maar dit kon je over iedereen vandaag wel zeggen eigenlijk. Vooral de man met het meeste talent misschien wel deed vandaag cht niks goedquote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij als Dilrosun fan moet je toch ook kapot ergeren aan het spel van die jongen? Niet dat ie er direct uit moet hoor, dat niet maar pff.
Arnegod?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje zijn (fysieke) houding tegen zich ja, maar dit kon je over iedereen vandaag wel zeggen eigenlijk. Vooral de man met het meeste talent misschien wel deed vandaag cht niks goed
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.quote:
Eens hoor, die is wel erg wisselvallig.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.
Ja en bij hem leg ik de lat ook wel wat hoger denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens hoor, die is wel erg wisselvallig.
Klopt, ventje is wel intens wisselvallig, niet de ene week een 6,5 en volgende een 7, meer afwisselend 4 en 9+.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.
In het laatste half uur heeft Feyenoord er ook 3-4 bij elkaar gespeeld dus het kan wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, allemaal leuk en aardig dat Ajax het ook wekelijks verneukt maar die krijgen in ieder geval nog een stuk of 7 open kansen. Met dit creatiefloze breivoetbal gaat het in de overige 19 potjes echt heel lastig worden om bovenaan te eindigen. Daarvoor mist er echt teveel kwaliteit voorin. Arne haalt er weer het maximale uit.
Ja zo werkt onderhandelen ook niet helemaal h. Maar alsnog denk ik dat dit een kansloze zaak is hoor. Dus zou doorschakelen naar een ander target.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet dat Feyenoord niet (1) he bedrag wat Twente wil betaalt, (2) geen bod meer uit brengt, of (3) iets regelt voor in de zomer.
Schotkansen randje 16 is andere koek dan kopballen of intikkers in de 5 meter natuurlijk. xG was weer bijzonder laag vandaag. (0,56)quote:Op zondag 8 januari 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
In het laatste half uur heeft Feyenoord er ook 3-4 bij elkaar gespeeld dus het kan wel.
Ik denk het niet en dat Zerrouki nog wel komt.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja zo werkt onderhandelen ook niet helemaal h. Maar alsnog denk ik dat dit een kansloze zaak is hoor. Dus zou doorschakelen naar een ander target.
De kansen van Gimenez en Szymanski waren geen schoten van randje 16.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schotkansen randje 16 is andere koek dan kopballen of intikkers in de 5 meter natuurlijk. xG was weer bijzonder laag vandaag. (0,56)
Als je gelijk krijgt neem ik de rest van het seizoen een Zerrouki UIquote:Op zondag 8 januari 2023 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk het niet en dat Zerrouki nog wel komt.
Niet eens met je dus. @:atypisch
Bedankt Hans, dat wisten we nog niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, allemaal leuk en aardig dat Ajax het ook wekelijks verneukt maar die krijgen in ieder geval nog een stuk of 7 open kansen. Met dit creatiefloze breivoetbal gaat het in de overige 19 potjes echt heel lastig worden om bovenaan te eindigen. Daarvoor mist er echt teveel kwaliteit voorin. Arne haalt er weer het maximale uit.
8mln inclusief bonussenquote:
Vind ik echt teveel, ja. Zo goed is die gast ook weer niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is dit nieuwe bod wel direct het laatste ook. 6,5 + bonussen is echt al over het randje.
Te Kloese koopt duur in en laat kwaliteit voor een fooi vertrekken.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ik echt teveel, ja. Zo goed is die gast ook weer niet.
En dan zit er ook nog een doorverkooppercentage bij inbegrepen.
Fooi is overdreven, maar bij Malacia en met name Aursnes had er wel meer in gezeten inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Te Kloese koopt duur in en laat kwaliteit voor een fooi vertrekken.
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is dit nieuwe bod wel direct het laatste ook. 6,5 + bonussen is echt al over het randje.
Ik denk echt dat jullie hem onderschatten.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ik echt teveel, ja. Zo goed is die gast ook weer niet.
En dan zit er ook nog een doorverkooppercentage bij inbegrepen.
Heb dit seizoen best wat wedstrijden van Twente gezien en eerlijk gezegd vind ik het niet heel bijzonder. Maar ik geloof in Arne en die wil hem graag.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk echt dat jullie hem onderschatten.
Kijk de wedstrijd van Twente tegen PSV terug. In zijn geheel.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb dit seizoen best wat wedstrijden van Twente gezien en eerlijk gezegd vind ik het niet heel bijzonder. Maar ik geloof in Arne en die wil hem graag.
En bovendien is 6,5 miljoen voor een speler van zijn kwaliteiten echt een doodnormale prijs vandaag de dag.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk echt dat jullie hem onderschatten.
Er zullen vast goede wedstrijden tussen zitten hoor, maar als je niet wekelijks bij de uitblinkers hoort bij Twente vraag ik me af of Feyenoord er goed aan doet om zo veel geld neer te tellen.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd van Twente tegen PSV terug. In zijn geheel.
Zo'n speler kan eigenlijk alleen uitblinken in de lastige wedstrijden. Tegen de mindere tegenstanders zal ie gewoon z'n werk doen en dan valt dat waarschijnlijk niet op.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zullen vast goede wedstrijden tussen zitten hoor, maar als je niet wekelijks bij een de uitblinkers hoort bij Twente vraag ik me af of Feyenoord er goed aan doet om zo veel geld neer te tellen.
Nu snap ik dat we een Aursnes niet zomaar kunnen vervangen en die viel best vaak op, maar ik verwacht wel iets meer dan ‘alleen zijn ding doen’ in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders aangezien dat 80% van ons seizoen is.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n speler kan eigenlijk alleen uitblinken in de lastige wedstrijden. Tegen de mindere tegenstanders zal ie gewoon z'n werk doen en dan valt dat waarschijnlijk niet op.
Ik denk dat ie weinig onder doet voor Alvarez en Sangar
Je hebt nu een andere taakverdeling op het middenveld. Aursnes was een spelverdeler, maar dat was ook nodig want Til kan niet voetballen. Nu heb je op die plek Szymanski en heb je op 6 genoeg aan een speler die de bal verovert en bij hem of Kkc inlevert.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu snap ik dat we een Aursnes niet zomaar kunnen vervangen en die viel best vaak op, maar ik verwacht wel iets meer dan ‘alleen zijn ding doen’ in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders aangezien dat 80% van ons seizoen is.
En Sangar vind ik echt een verschrikkelijke voetballer.
Zerrouki heeft ook wel een aardige pass geloof ik en ik hoop dat hij, zoals @Caland zegt de boel een beetje kan versnellen. Wel wat meer dan alleen balletje afpakken en balletje inleveren. Ook met het oog op volgend seizoen dat je Kokcu en Szymanski kwijt bent.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt nu een andere taakverdeling op het middenveld. Aursnes was een spelverdeler, maar dat was ook nodig want Til kan niet voetballen. Nu heb je op die plek Szymanski en heb je op 6 genoeg aan een speler die de bal verovert en bij hem of Kkc inlevert.
Sangar gaat toch voor meer verkocht worden dan Aursnes
@ZKA is weer wanhopig voor Mannsverk aan het pleiten op twitter.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En bovendien is 6,5 miljoen voor een speler van zijn kwaliteiten echt een doodnormale prijs vandaag de dag.
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:ZKA is weer wanhopig voor Mannsverk aan het pleiten op twitter.
Was Vilhena nou die naam die bewust pas na de wedstrijd bekend werd gemaakt?
En volgende week als we 0-3 winnen weer helemaal draaien.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk dat dit ook wel bewijst dat je een week of 3 maanden voorbereiding kunt hebben maar dat je op een gegeven moment ook gewoon aan je limiet zit als je naar het materiaal kijkt.
Pedersen, Rasmussen, Lopez, Paixao, Dilrosun, Danilo en ook gewoon Geertruida als middenvelder: Het ontstijgt de Eredivisie-middelmaat totaal niet.
Dat is meer dan de helft van je veldspelers, wat verwacht je dan eigenlijk.
Dan haalt Slot er het maximale weer uit en je weet wel enzo.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
En volgende week als we 0-3 winnen weer helemaal draaien.
PietjeGod
Ben al een half jaar vrij consequent hoor. Prestaties zijn vrij goed maar het materiaal is matig en voorin lijkt het vaak nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
En volgende week als we 0-3 winnen weer helemaal draaien.
PietjeGod
Hij haalt er nu ook het maximale uit Hans. Dat zeg ik net.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan haalt Slot er het maximale weer uit en je weet wel enzo.
Ja daarom zeg ik het ook Frank.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij haalt er nu ook het maximale uit Hans. Dat zeg ik net.
@fetX zegt dat ik constant draai en jij zegt dat ik telkens hetzelfde zeg. Beetje tegenstrijdig.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik het ook Frank.
Dat heb ik nergens gezegd. User @fetX spreekt overigens wel altijd de waarheid. Zeer verstandige jongenquote:Op zondag 8 januari 2023 20:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
@:fetx zegt dat ik constant draai en jij zegt dat ik telkens hetzelfde zeg. Beetje tegenstrijdig.
Ben doorgaans ook een fan hoor. Maar we moeten wel realistisch blijven met deze brandhoutselectie.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. User @:fetx spreekt overigens wel altijd de waarheid. Zeer verstandige jongen
vast wel, maar soms kan een wat duurdere optie (met minder groei potentie, maar wel bewezen in de eredivisie) een logische keuze zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
8 miljoen inclusief bonussen. :S
Er loopt toch nog wel ergens anders een Trauner/Aursnes rond voor een appel en een ei?
En terecht. Trauner is het meest onvervangbaar in deze selectie.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vast wel, maar soms kan een wat duurdere optie (met minder groei potentie, maar wel bewezen in de eredivisie) een logische keuze zijn
als ik Slot een beetje goed begreep eiste hij eigenlijk dat een nieuwe speler er direct moest kunnen staan, al was dat wel meer gericht op een vervanger voor Trauner
Ik denk eigenlijk dat GeertGod dat prima kan. Alleen de spoeling rechts achterin is dan wel heel dun. Van mij mag er ook een degelijke back up gehuurd worden voor die positie.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En terecht. Trauner is het meest onvervangbaar in deze selectie.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje zwak van Arend Martijn dat hij zaterdag feitelijk nog roept dat Rasmussen wel heel matig is op die RCV plek en hem dan daar toch neerzet. Had hem toch wel ingeschat als iemand die dan maar gewoon schijt zou hebben gehad en Bullaude op het middenveld erbij had gezet ofzo (of desnoods Valk)quote:Op zondag 8 januari 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat GeertGod dat prima kan. Alleen de spoeling rechts achterin is dan wel heel dun. Van mij mag er ook een degelijke back up gehuurd worden voor die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |