te veel op je mobieltje gezeten danquote:Op zondag 8 januari 2023 15:35 schreef Paul het volgende:
Utrecht verdiende te winnen. Maarja. Lucky Feyenoord
🙄quote:Op zondag 8 januari 2023 15:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
te veel op je mobieltje gezeten dan
In de zomer ging dit al niet goed. ‘Ja maar eerste met een heel nieuw elftal’ begint de nieuwe ‘Dickie is al een jaar ongeslagen’ te worden, dooddoener die het hele verhaal lang niet vertelt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Niet echt begrijpelijk dat ze niet al eerder hebben doorgepakt voor een 6. Nu loop je alweer achter de feiten aan en heb je hoogstwaarschijnlijk pas in februari een speelklare, fitte 6.
Wat een onzin lul je, we zijn het altijd met elkaar eensquote:Op zondag 8 januari 2023 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Vaak genoeg oneens hoor, maar snap dat je dat niet mee krijgt door je afwezigheid.
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar realistisch gezien wordt dit elftal toch gewoon derde ofzo? Voorin is het helemaal niets.
Ja no shit, dat wordt pas het hele seizoen hier geroepen PietjeAidsquote:Op zondag 8 januari 2023 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar realistisch gezien wordt dit elftal toch gewoon derde ofzo? Voorin is het helemaal niets.
Ja das het vervelende, er wordt gedaan alsof eerste worden o zo onmogelijk is maar Ajax en PSV maken het wel erg makkelijk. Zou mij niks verbazen als 75 punten aan het einde van de rit genoeg is en met Arend Martijn aan het stuur moet dat gewoon kunnen met dit materiaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.
Het aantal kansen is echt wel ondermaats tot nu toe, daar maak ik me vooral zorgen om.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede moet ook wel kunnen. PSV kan er niet zoveel van. Ajax schat ik nog steeds net iets hoger in qua materiaal alleen hebben die een kuttrainer.
Fc hoog in de bol wel weer drie punten dichtbij op de rest.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord![]()
PSV![]()
Ajax![]()
Wat een lachwekkende gehandicaptencompetitie is het toch ook.
Verwacht jij nu dat de eerste 3 op respectievelijk 102 punten, 96 en 90 punten eindigen? Of wat vraag jij nu met je negatieve gelulquote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord![]()
PSV![]()
Ajax![]()
Wat een lachwekkende gehandicaptencompetitie is het toch ook.
Zeer bijzondere take weer dit. Zie jij ergens een vraagteken? Ik vraag helemaal niks, gewoon een simpele constatering op basis van dit weekend.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verwacht jij nu dat de eerste 3 op respectievelijk 102 punten, 96 en 90 punten eindigen? Of wat vraag jij nu met je negatieve gelul
Oke fijnquote:Op zondag 8 januari 2023 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeer bijzondere take weer dit. Zie jij ergens een vraagteken? Ik vraag helemaal niks, gewoon een simpele constatering op basis van dit weekend.
Valt wel meer uit dit elftal te halen ja ondanks dat je Trauner en Timber mist. Maar goed er waren vandaag ook maar weinig spelers die thuis gaven.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wordt wel tijd dat Arend Martijn terugkeert ipv zijn gehandicapte tweelingbroer.
Vond vooral de inzet heel matig vandaag. Pas toen Jahanbakhsh er in kwam leek er iets van vertrouwen te komen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt wel meer uit dit elftal te halen ja ondanks dat je Trauner en Timber mist. Maar goed er waren vandaag ook maar weinig spelers die thuis gaven.
Het verschil tussen Idrissi vóór de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond vooral de inzet heel matig vandaag. Pas toen Jahanbakhsh er in kwam leek er iets van vertrouwen te komen.
Ja inderdaad. Giménez viel ook lekker in. Lastig om de vinger precies er op te leggen waar het nou mee te maken had maar je won nog bijna ook, terwijl je voor die wissels amper iets gecreëerd had.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Idrissi vóór de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.
Dat geldt inmiddels voor alle voorhoedespelers.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Zodra je Ali laat starten raakt hij geen bal meer doorgaans
Utrecht was ook wel redelijk op, onderdeel van het strijdplan aangezien die bijna 90 minuten achter de bal hebben aangelopenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Idrissi vóór de 80e minuut en na de 80e minuut was echt dag en nacht, ineens lukte bijna alles.
Klopt helaas heeft de rest dat ookquote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Maar jij als Dilrosun fan moet je toch ook kapot ergeren aan het spel van die jongen? Niet dat ie er direct uit moet hoor, dat niet maar pff.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Hij heeft wel een beetje zijn (fysieke) houding tegen zich ja, maar dit kon je over iedereen vandaag wel zeggen eigenlijk. Vooral de man met het meeste talent misschien wel deed vandaag écht niks goedquote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij als Dilrosun fan moet je toch ook kapot ergeren aan het spel van die jongen? Niet dat ie er direct uit moet hoor, dat niet maar pff.
Arnegod?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje zijn (fysieke) houding tegen zich ja, maar dit kon je over iedereen vandaag wel zeggen eigenlijk. Vooral de man met het meeste talent misschien wel deed vandaag écht niks goed
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.quote:
Eens hoor, die is wel erg wisselvallig.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.
Ja en bij hem leg ik de lat ook wel wat hoger denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens hoor, die is wel erg wisselvallig.
Klopt, ventje is wel intens wisselvallig, niet de ene week een 6,5 en volgende een 7, meer afwisselend 4 en 9+.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pool, dat heeft ‘ie toch wel vaak van die wedstrijdjes dat echt niks lukt. Bijzonder voor iemand met die kwaliteiten. Iedereen kan wel eens slecht spelen maar bij hem komen dan zelfs passjes over 10 meter niet aan icm constant de verkeerde kant op draaien etc.
In het laatste half uur heeft Feyenoord er ook 3-4 bij elkaar gespeeld dus het kan wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, allemaal leuk en aardig dat Ajax het ook wekelijks verneukt maar die krijgen in ieder geval nog een stuk of 7 open kansen. Met dit creatiefloze breivoetbal gaat het in de overige 19 potjes echt heel lastig worden om bovenaan te eindigen. Daarvoor mist er echt teveel kwaliteit voorin. Arne haalt er weer het maximale uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |