abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2023 @ 00:41:11 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207464803
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 januari 2023 @ 00:46:26 #2
323876 michaelmoore
pi_207464827
https://www.thedrive.com/(...)the-fight-in-ukraine

Ik heb wel vertrouwen in die Bradleys met antitank geschut
als het echt penetrating tank geschut is

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 januari 2023 @ 00:53:15 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207464857
Zo triest dit, hun voorouders vochten eeuwenlang tegen de Russen maar uiteindelijk werd hun volk verslagen en nu zijn ze gebrainwashde slaven die opgeofferd worden in de volgende veroveringsoorlog.
En als Ukraine veroverd wordt gebeurd hetzelfde wanneer Rusland de Baltische Staten en Polen wilt inlijven.

https://www.reddit.com/r/(...)o_get_the_mobilized/
major part of Russia, starting from Ural, is inhabited by Asian nations enslaved by Muscovy. The last of them (Yakuts) were fighting against Muscovy for several centuries and finally enslaved only in the beginning of XXth century. Now they are complitely brainwashed, suffering from poverty in the richest region of Russia (oil, gas, gold, diamonds, etc) and serve as cannon fodder.
  zondag 8 januari 2023 @ 01:05:31 #4
323876 michaelmoore
pi_207464908

Dit is ook een zeer mooi stukje techniek

drone killer
pi_207464956
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:46 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.thedrive.com/(...)the-fight-in-ukraine

Ik heb wel vertrouwen in die Bradleys met antitank geschut
als het echt penetrating tank geschut is

[ afbeelding ]
Die dingen zijn vast niet anti tank
Hooguit kunnen ze met wat geluk er 1 uitschakelen.
Heb er wel vertrouwen in dat de Oekraïners goeie training krijgen en de nodige ervaring hebben om die dingen goed in te voeren in hun reeds bestaande leger
pi_207464974
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:22 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Heb er wel vertrouwen in dat de Oekraïners goeie training krijgen en de nodige ervaring hebben om die dingen goed in te voeren in hun reeds bestaande leger
De Bradley is bewapend met TOW anti tank raketten. Kunnen wel degelijk tanks uitschakelen.
pi_207464976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef AchJa het volgende: [ twitter ] Wordt tijd voor de Leo-2's. En nee, niet de onze want die hebben we niet... @:Extec
Griekenland heeft ook Leo-2's. Staat niet vermeld op de kaart.
twitter
  zondag 8 januari 2023 @ 01:30:57 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_207464977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 18:33 schreef michaelmoore het volgende: [..] Dat gaat gewoon door, net als het wekelijks volksdansen in klederdracht met twee kinderen van iedere voormalige sovjetstaat Lijkt heel onschuldig maar er zit wel zeker een Russische organisatie achter er wonen in de overtollige goedkope nieuwbouw daar enorm veel Russen , ook spreken de ouderen daar nog steeds Russisch. best kans dat Putin hen gaat "beschermen" binnenkort

Ah ja. De volksdansjes in klederdracht. Zeer Russisch, dat klopt. :?

Heb je een linkje voor de overtollig goedkope nieuwbouw? Daar zullen zeer veel mensen extreem blij mee zijn, aangezien de vastgoedprijzen al jaren extreem hard stijgen.

Komt er ook een burgeroorlog tussen de bejaarde bevolking die Russisch als tweede taal spreekt en die de Duitse taal als tweede taal hebben?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 01:36:48 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207464988
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:29 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]
De Bradley is bewapend met TOW anti tank raketten. Kunnen wel degelijk tanks uitschakelen.
Kan wel maar als je in die situatie komt gebruik je hem verkeerd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 januari 2023 @ 01:37:03 #10
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207464989
quote:

[..]
Vast, maar je zet ze niet anti tank in. Die gebruik je pas als je per ongeluk op een tank stuit.
pi_207464996
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Kan wel maar als je in die situatie komt gebruik je hem verkeerd
Ik zeg ook nergens dat ze ze als tank killers gaan gebruiken. Vermeld alleen dat ze tanks kunnen uitschakelen.
pi_207465002
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:37 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Vast, maar je zet ze niet anti tank in. Die gebruik je pas als je per ongeluk op een tank stuit.
Ze worden voornamelijk gebruikt voor verkenning en troepen transport.
  zondag 8 januari 2023 @ 03:02:05 #13
323876 michaelmoore
pi_207465202
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:22 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
quote:

[..]
Dat had ik ook begrepen ja, special met antitank materieel voorzien, maar Stugna kost een stuk minder dan tankkiller ammo
Ukraine heeft wel heel veel ervaring in het stoppen van tanks

Mooi is ook dat al dat materieel internet heeft met GPS locator en online opdrachten krijgt via satelliet

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2023 03:25:02 ]
pi_207465294
twitter

Tweede bron bij dat Apple Google gedoetje, brengt het expliciet in verband met een soort staat van beleg/nieuwe mobilisatie. Dat gerucht, over een tweede mobilisatieronde in januari, doet al langer de ronde.
zie email 27 oktober
pi_207465307
Oorlog is zo enorm debiel.

Als Putin aan het front stond was die snel voorbij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207465320
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 01:29 schreef polderturk het volgende:

[..]
Griekenland heeft ook Leo-2's. Staat niet vermeld op de kaart. [ twitter ]
Wtf Duitsland...
pi_207465356
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nee, Iron Dome werkt ook met missiles.
Ah tuurlijk, ik was in de war met C-RAM
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207465436
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 04:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tweede bron bij dat Apple Google gedoetje, brengt het expliciet in verband met een soort staat van beleg/nieuwe mobilisatie. Dat gerucht, over een tweede mobilisatieronde in januari, doet al langer de ronde.
Zit het hoofdkantoor van het Russische Yandex nog hier in Nederland?
( Russische Google)
pi_207465489
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 04:48 schreef ludovico het volgende:

Ik snap oorlog ook niet, als aan beide kanten de militairen deserteren is er geen oorlog. Oorlog voeren is ooit verzonnen door mensen dus die kun je ook afschaffen.
Alle mensen op deze wereld kunnen het zo goed hebben alleen het door mensen verzonnen systeem van landen, grenzen, leiders en geld deugd niet.
pi_207465495
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 07:30 schreef quirina het volgende:

[..]
( Russische Google)
Dit meen je niet?
https://nos.nl/l/2453876
pi_207465598
Mooie oorlogs quote van MASH https://imgur.com/gallery/BvEDLgY
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207465683
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 07:30 schreef quirina het volgende:

[..]
( Russische Google)
Hoofdkantoor Schiphol Boulevard 165, Schiphol Nederland

Je kunt er solliciteren

https://www.emerce.nl/nie(...)erlands-hoofdkantoor
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_207465693
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 04:48 schreef ludovico het volgende:

Dat is maar de vraag. Ik geloof niet dat de loopgraven in de eerste wereldoorlog van Hitler daarna een pacifist hebben gemaakt.
pi_207465831
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207465941
Rusland: twee elektriciteitscentrales beschadigd door Oekraïense beschietingen :'(

https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-66618067
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')