Vragen of ze op de gang willen ruzie maken. Zou bij ons trouwens niet uitmaken, net zoveel herriequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit kalme muziekjes te luisteren die bomenjongen me aanbevolen heeft.
Heb me voorgenomen om volgende week assertiever te zijn als m'n collega's lopen te kibbelen waar ik probeer te werken.
De was en de afwas zijn op orde. Voelt eigenlijk wel fijn.
@:Kaatje1 wat fijn dat Nika wat beter overkomt. Hopelijk blijft dat zo
@:Cat-astrophe manmanman. Mensen ook echt he.
@:Isabeau triest eigenlijk.
Er kwam vanmorgen reclame op mijn telefoon langs voor zo'n geluidsdichte telefooncel voor op kantoor en moest direct aan jou denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Vragen of ze op de gang willen ruzie maken. Zou bij ons trouwens niet uitmaken, net zoveel herrie
Leuke verrassing!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-atastrophe Gaat dat ‘getal’ spontaan omlaag? Hoef dat dus niet worden uitgezocht?
@:Tele6 én 17 km wandelen én boulderen vandaag?
Sportief mens ben je toch. 👍🏼
Net eens de tas uitgeruimd en een kastje: vind ik ¤ 115 bloemenbonnen terug.
Sommige al van lang geleden en té goed opgeborgen.
Volgens mij houdt dat allemaal wel de waarde, behalve mogelijk de vvv bon.
Dan in mei kunnen ze gebruikt worden voor zomerbloeiers en zo in de tuin.
Het boek is beter, om maar eens met een cliché te komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
En intussen probeer ik weer eens Neverending story te kijken.
Blijft een neverending movie voor mij, kan me maar matig boeien.
Scheelt misschien wel met de jetlag?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef Blues het volgende:
Nou de kinderen hebben in hun 50+ durende terugreisafgelopen nacht wel een mooi hotel gekregen mét zwembad.
Na alle ellende is hun tekst: This too shall passen een fotootje van de jongetjes in het mooie zwembad op het dak ergens in Singapore zo te zien.
Om 15.30 onze tijd vliegen ze naar Helsinki () en van daaruit een mini stopover (als dat maar goed gaat ) naar AMS
Ja precies, ik hoop het voor ze.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Scheelt misschien wel met de jetlag?
In stapjes terug…maandag weer werken en naar school.
Zat naast je rijbewijs zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:41 schreef AnneX het volgende:
Ik vergeet die bonnen altijd om te gebruiken.![]()
Voorlopig een jaar stop, daarna weer doneren, ze onderzoeken het elke keer en later dan nog/weer te laag is hoor ik vast wel wat verstandig is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:35 schreef Blues het volgende:
Och Cat wat jammer dat je niet kan bloedgeven, maar 40x is ook een geweldig resultaat al
Bloedtransfusies inplannen behoort tot mijn dagelijkse werkzaamheden en altijd dankbare patiënten dat er mensen zoals jij zijn
Zakt blijkbaar spontaan ja, anders was het bij een eerdere donatie vast al gemeld. Er zit ook een flinke genetische component in, kun je weinig doen dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe gaat dat ‘getal’ spontaan omlaag? Hoef dat dus niet worden uitgezocht?
X 40![]()
Net eens de tas uitgeruimd en een kastje: vind ik ¤ 115 bloemenbonnen terug.
Sommige al van lang geleden en té goed opgeborgen.
Volgens mij houdt dat allemaal wel de waarde, behalve mogelijk de vvv bon.
Dan in mei kunnen ze gebruikt worden voor zomerbloeiers en zo in de tuin.
Was ook mijn bronquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:43 schreef Blues het volgende:
Over oorzaken van ferritine tekort:
Een genetische aanleg.
Bloedverlies, bijvoorbeeld als je regelmatig hevig ongesteld bent.
Langdurige fysieke inspanning, bijvoorbeeld bij uithoudingssporten zoals hardlopen en wielrennen.
Te weinig ijzerrijk voedsel, zoals vlees, vis, aardappelen en groenten.
Een medische oorzaak, zoals bijwerking van medicatie of verminderde opname door een ziekte.
Bron Sanquin zelf.
(moest het ook ff nazoeken, wist het niet meer)
Wat een reisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef Blues het volgende:
Nou de kinderen hebben in hun 50+ durende terugreisafgelopen nacht wel een mooi hotel gekregen mét zwembad.
Na alle ellende is hun tekst: This too shall passen een fotootje van de jongetjes in het mooie zwembad op het dak ergens in Singapore zo te zien.
Om 15.30 onze tijd vliegen ze naar Helsinki () en van daaruit een mini stopover (als dat maar goed gaat ) naar AMS
Slim ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een reisEn dat met jonge kinderen
![]()
Slim wel dat ze badkleding bij zich hadden/geregeld hadden.
Ik had ooit zo’n monstervertraging. Ook hotel met zwembad. Ik had zelfs geen pyjama bij meSindsdien reis ik nooit meer zonder een schoon setje kleding in de handbagage.
Late checkout en ontbijt met roomservice (zelf betalen, we kregen alleen de overnachting) was wel dikke prima.
Nee 17 km gerend. Wandelen gaat me meestal te langzaam (tenzij goed gezelschapquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef AnneX het volgende:
..
..
Hier komt binnenkort een locatie op 800 meter afstand. Maar prikkers maken altijd de opmerking “ga maar geen bloed geven”, je prikt te lastig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ken mensen met 100+ donaties
Die vuige plasmadonoren mogen elke vier weken en dat telt snel op.
Moet je wel een locatie in de buurt (nope), tijd (zou kunnen) en goede vaten (heel harde nope ) hebben.
Als je je klantenkaart gescand hebt, kan je in de app recente aankopen terugvindenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:06 schreef Blues het volgende:
Ik ga maar eens een wandeling maken naar het kruidvat.
Dankzij schappen verkeerd gevuld heb ik de verkeerde haargel voor g meegenomen.
Out of bed ipv Remix. Potjes zien er exact hetzelfde uit en ik kijk altijd op de kaartjes die voor aan het schap bevestigd zijn. En daar stond echt Remix.
En ik heb geen bon gevraagd.... want in de veronderstelling dat ik gisteren gewoon alles goed had gekocht.
![]()
Heel benieuwd of ze het willen omruilen.
In ieder geval heb ik een lekkere wandeling met podcast op oren in de lentezon
quote:Goede bonnenvondst! Volgens mij vind je wel vaker zulke verrassingen he
🙃quote:Wat @:Blues zegt, bonnen in de portemonnee (en ze dan nog vergeten zoals vandaag, heb een bon van een bloemenzaak waar ik net planten heb gekocht).
Ik heb en wil geen klantenkaartenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je je klantenkaart gescand hebt, kan je in de app recente aankopen terugvinden
'Onze' cat kan altijd een nickchange doen als ze wilquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
CAT is ook al 23 jaar niet meer online geweest
Volgens mij heeft ze die al eens gedaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:31 schreef Blues het volgende:
[..]
'Onze' cat kan altijd een nickchange doen als ze wil![]()
Dat had ik met Blues.
Heb mijn Bluezz toen met die actie van @:Danny om laten zetten. Nog blij mee
Streepje onder / boven en andere variaties met grote en kleine letters…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, maar dan tag je toch gewoon níet?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Streepje onder / boven en andere variaties met grote en kleine letters…
Het wordt een beetje ingewikkeld om te taggen.
Hoe gaat het verder met de zwangerschap? Gaat het je goed af? qua ‘kwaaltjes’ verder en de conditie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snap het gewoon niet zo goed, de moeite nemen om een '@' te typen als je weet dat het NIETS op gaat leveren.
Maar ik ben ook te hormonaal om dingen los te laten geloof ik, dat kan het ook zijn.
Lief dat je dat vraagtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met de zwangerschap? Gaat het je goed af? qua ‘kwaaltjes’ verder en de conditie.
Hoe lang kun je doorgaan met hardlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah…prettig klinkt dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagtNormaal gesproken ben ik emotioneel best stabiel eigenlijk, vandaag niet zo mijn dag
Zal ook wel vermoeidheid na een eerste werkweek zijn. Qua kwaaltjes gaat het best heel prima, goddank geen bekkenklachten en niet al te veel maagzuur. Ik loop geen hele afstanden meer hard, maar doe wekelijks een speciaal sportclubje en daar ren ik wel kleine rondjes. Geen idee hoe lang dat nog lukt, ik ben nu 29 weken zwanger en vind het qua sport nog goed te doen.
Wat is een afbaksconewentelteefje en hoe regel ik dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het kader van de restjesverwerking at ik een afbaksconewentelteefje met mascarpone en aardbeienjam![]()
Ondertussen ben ik begonnen aan de gezamenlijke to do-lijst van 30 puntenMaandag en dinsdag komt de timmerman en we moeten van alles voorbereiden, klaarzetten, ruimte maken, etc. Extra praktisch dat J nu pas thuis komt van een ochtend bijklussen. Ik heb op het gemak al 5 dingen gedaan.
Niet eens echt, ondanks dat ik flink ouder ben. Maar toen was ik eigenlijk nog aan het herstellen van mijn hernia-operatie dus fysiek was ik denk ik minder gezond dan nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ah…prettig klinkt dat.
Is het anders dan de eerste?
Ja dit! WAT?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef Tele6 het volgende:
Een harig tweelingzusje WAT @:Cat-astrophe
Ik heb hem niet afgebakken maar gelijk in de pan gedaan, dat bakt wel genoeg wat mij betreft. Maar dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat is een afbaksconewentelteefje en hoe regel ik dat?![]()
Oh, je hebt een scone afgebakken en daar toen een wentelteefje van gemaakt?
Mijn echtgenote zegt 'wen-tefeltje'
Wat een tipquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgebakken maar gelijk in de pan gedaan, dat bakt wel genoeg wat mij betreft. Maar dat inderdaad.
Tefeltje
Het was een probeersel. Maar ik had 1 scone over en nog wat tefeltjesmix van de oliebollen dus het was een logische stap om dit te maken. Het was zeker een aanrader. Jammer dat het er maar 1 was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat een tip![]()
Ze kende het woord 'wentelen' niet en 'teef' ook niet, dus ik snap wel dat dit in haar hoofd net zo logisch isin het Duits zijn het arme ridders trouwens.
Wat ik altijd begreep van mijn boeking collega’s dat een overstap tijd, ook al is die kort, zelden een probleem is. Hangt altijd af van met welke maatschappij ze komen en vertrekken want allianties zitten bij elkaar in de buurt (en ze blijven nu in Europa).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:41 schreef Blues het volgende:
Vandaag alleen de wandeling en 2 wassen draaien en ophangen.
Verder zit ik steeds de Flightradar24 te vernieuwen…ze hebben maar 50 min overstaptijd morgenochtend in Helsinki en kist waar ze nu inzittenhad 10 min geleden al moeten opstijgen
@quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snap het gewoon niet zo goed, de moeite nemen om een '@' te typen als je weet dat het NIETS op gaat leveren.
Maar ik ben ook te hormonaal om dingen los te laten geloof ik, dat kan het ook zijn.
@quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Hum.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat een tip![]()
Ze kende het woord 'wentelen' niet en 'teef' ook niet, dus ik snap wel dat dit in haar hoofd net zo logisch isin het Duits zijn het arme ridders trouwens.
De juiste keuze voor de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Tevens zit ik nu te kijken hoe de robotstofzuiger stofzuigt.
Zeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De juiste keuze voor de zaterdagmiddag
Eet iedere keer een paar hapjes. Ben nu een soort politieagent want zodra zij wegloopt springt Elin op het restjes. En natvoer eet ze niet uit de surefeeder. Verder slaapt ze, gaat ook niet in de vensterbank zitten vogeltjes kijken.quote:
Boksquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit geloof ik op iets meer dan 15x doneren.
Verder leef ik mee met @:Lucky_Strike want mijn to-do lijst is ook eindeloos met klusjes.
Oh gratis dingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Boks![]()
Inmiddels heeft de kat op de Tony's Chocolonely adventskalender gepist dus er moet ook gedweild worden.
Tevens meldt een goede vriend net dat we zijn mooie salontafel mogen hebben als we hem morgen komen halen.
Dit komt helemaal goed.
Niet voor het concept, want dat snapt ze prima, maar wel voor begrip van de woordopbouw.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
@
[..]
Hum.
Mijn bekendheid met het woord teef heeft geenszins geholpen bij het begrip van het concept wentelteefje?
Ik vroeg me nog af of je m geen Vanyel wilde noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb poes1 wel naar boven gedonderd want die heeft er wel een levensmissie van gemaakt om de draaiende borsteltjes te slopen.
De tering, dan heb je wel beroerde inductie zeg. De mijne, vers gebruikt, zien er zo uit. Ook inductie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef derLudolf het volgende:
Waarom ik inductie kut vind. Volgens de leverancier binnen de norm overigensEn daarmee nemen m'n ouders genoegen.
[ afbeelding ]
Huh…nog niet mee te maken gehad na 16 jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef derLudolf het volgende:
Waarom ik inductie kut vind. Volgens de leverancier binnen de norm overigensEn daarmee nemen m'n ouders genoegen.
[ afbeelding ]
Harige tweeling.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ronde gewandeld, warme choc met slag gedronken met maatje, kopje thee en wafel bij tante en nu thuis. Goede middag!
Er waren nog openstaande vragen, begreep ik?
T is januari, de stomste maand van het jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:
Hoort een negatieve gemoedstoestand ook tot de griepgolf die nu rondgaat?
Ik heb een soort deja-vu.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn harig talgtweelingzusjequote:
Hoort bij het jaargetijde.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:
Hoort een negatieve gemoedstoestand ook tot de griepgolf die nu rondgaat?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn harig talgtweelingzusje![]()
Bij een scan is ontdekt dat ik een dermoïdcyste op een eierstok heb. (Echt niet googlen als je nog moet eten). Gezien de oorsprong heb ik haar een koosnaam gegeven. Zonder te weten wat erin zit. Ik blijf hopen op minimaal 1 tand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vorige nickchange kostte me 30 euro (voor goed doel) en toen mocht Cat nietquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]Demmit! Dan heb ik vast een harige tandeloze zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heeft nooit wat geklapperd
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik waardeer het wel.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh ja, in het vorige huis, 20 jaar terug. Deze pan is net nieuwquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Huh…nog niet mee te maken gehad na 16 jaar.
Edit: de pan is veel te heet geweest?
Kookten zij eerder op gas?
50 minuten tussen landen en boarding is meestal voldoende. Zeker als het als 1 ticket geboekt is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:41 schreef Blues het volgende:
Vandaag alleen de wandeling en 2 wassen draaien en ophangen.
Verder zit ik steeds de Flightradar24 te vernieuwen…ze hebben maar 50 min overstaptijd morgenochtend in Helsinki en kist waar ze nu inzittenhad 10 min geleden al moeten opstijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |