Niet voor het concept, want dat snapt ze prima, maar wel voor begrip van de woordopbouw.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
@
[..]
Hum.
Mijn bekendheid met het woord teef heeft geenszins geholpen bij het begrip van het concept wentelteefje?
Ik vroeg me nog af of je m geen Vanyel wilde noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb poes1 wel naar boven gedonderd want die heeft er wel een levensmissie van gemaakt om de draaiende borsteltjes te slopen.
De tering, dan heb je wel beroerde inductie zeg. De mijne, vers gebruikt, zien er zo uit. Ook inductie.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef derLudolf het volgende:
Waarom ik inductie kut vind. Volgens de leverancier binnen de norm overigensEn daarmee nemen m'n ouders genoegen.
[ afbeelding ]
Huh…nog niet mee te maken gehad na 16 jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef derLudolf het volgende:
Waarom ik inductie kut vind. Volgens de leverancier binnen de norm overigensEn daarmee nemen m'n ouders genoegen.
[ afbeelding ]
Harige tweeling.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ronde gewandeld, warme choc met slag gedronken met maatje, kopje thee en wafel bij tante en nu thuis. Goede middag!
Er waren nog openstaande vragen, begreep ik?
T is januari, de stomste maand van het jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:
Hoort een negatieve gemoedstoestand ook tot de griepgolf die nu rondgaat?
Ik heb een soort deja-vu.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
CAT is ook al 23 jaar niet meer online geweest
Mijn harig talgtweelingzusjequote:
Hoort bij het jaargetijde.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:
Hoort een negatieve gemoedstoestand ook tot de griepgolf die nu rondgaat?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn harig talgtweelingzusje![]()
Bij een scan is ontdekt dat ik een dermoïdcyste op een eierstok heb. (Echt niet googlen als je nog moet eten). Gezien de oorsprong heb ik haar een koosnaam gegeven. Zonder te weten wat erin zit. Ik blijf hopen op minimaal 1 tand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vorige nickchange kostte me 30 euro (voor goed doel) en toen mocht Cat nietquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]Demmit! Dan heb ik vast een harige tandeloze zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heeft nooit wat geklapperd
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik waardeer het wel.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh ja, in het vorige huis, 20 jaar terug. Deze pan is net nieuwquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Huh…nog niet mee te maken gehad na 16 jaar.
Edit: de pan is veel te heet geweest?
Kookten zij eerder op gas?
50 minuten tussen landen en boarding is meestal voldoende. Zeker als het als 1 ticket geboekt is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:41 schreef Blues het volgende:
Vandaag alleen de wandeling en 2 wassen draaien en ophangen.
Verder zit ik steeds de Flightradar24 te vernieuwen…ze hebben maar 50 min overstaptijd morgenochtend in Helsinki en kist waar ze nu inzittenhad 10 min geleden al moeten opstijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |