Vind Bern ook niet echt positief in deze. Reageert ook als een gestoken bijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
Sasha is een idealist
werkt ook niet
gaat haar hele leven teleurgesteld zijn
heeft ook geen zinquote:
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind Bern ook niet echt positief in deze. Reageert ook als een gestoken bij
Ze kunnen wel allebei goed in de verte starenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ook geen zin
Sas wil ook geen water bij de wijn doen
en hij ook niet
Boeiend gesprek ook wel. Ontzettend veel gespreksstof. Kan het haast niet volgen.quote:
Die twee spreken allebei een andere taal wat dit betreftquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ook geen zin
en hij ook niet
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die twee spreken allebei een andere taal wat dit betreft
Allebei een blok beton voor de kop. Ze passen totaal niet bij elkaar vind ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ook geen zin
en hij ook niet
Dat vind ik dus ook, in beide meningen zit wat inquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
ze hebben beide een beetje gelijk
ik niet want er zijn altijd mensen die meer meer meer willenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me wel vinden in de mening van Sasha. Grotendeels
Met zo'n gesprekspartner als Bern, zou ik dat ook hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
Sas is zwaar pissed
kan er dus ook niet over praten zonder al haar emotie er in te gooien
Ik snap Bern ook wel een beetje, Ik ben zelf voor gunnen, maar als anderen in de groep mij niets gunnen ben ik ook snel uitgegundquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
ze hebben beide een beetje gelijk
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
En ik in die van Bernquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap Bern ook wel een beetje, Ik ben zelf voor gunnen, maar als anderen in de groep mij niets gunnen ben ik ook snel uitgegund
Mja, neig toch meer naar Sasha. Omdat ik Bern zwart witter vind.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet want er zijn altijd mensen die meer meer meer willen
en hoe ga je daar dan mee om
ben het ook niet met Bern eens
er tussen in
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
tevreden zijn met wat je hebt, zegt vrolijke Sasha
Waarvan aktequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap Bern ook wel een beetje, Ik ben zelf voor gunnen, maar als anderen in de groep mij niets gunnen ben ik ook snel uitgegund
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ze zijn eigenlijk beide heel zwart witquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, neig toch meer naar Sasha. Omdat ik Bern zwart witter vind.
Zou je een leuke party mee kunnen hebben. Eerst 2 kratten bier erin flikkeren en ze komt losquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
tevreden zijn met wat je hebt, zegt vrolijke Sasha
Het geld uit de pot is eigenlijk nog van niemand. `beetje raar dat ze het in een keer voor dit soort dingen mochten gaan uitgeven.quote:
Die twee oudjes van de muppetsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Haha, jullie lijken een koppel van 80 die aan het uitbuiken is"Spijker/kop!
Als Bern weg is wordt Saskia 'n soort van Chucky maar dan 4x ergerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:15 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk rot die Bern een keertje op, ik denk dat Sasha dan helemaal opbloeit.
Sascha opbloeien? Die gaat niet bloeienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:15 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk rot die Bern een keertje op, ik denk dat Sasha dan helemaal opbloeit.
Zoiets zie ik ook voor mequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Bern weg is wordt Saskia 'n soort van Chucky maar dan 4x erger
Denk het wel. Je ziet dat al gebeuren als die jesus figuur er even niet is en ze gewoon met andere aan het babbelen is.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sascha opbloeien? Die gaat niet bloeien
Haha! Ja dat effect hebben die stoelen denk ik. Of het nou Esther en JW of JW en GJ, of Jeff en Marciano zijn, ze lijken dan allemaal op Waldorff & Stattlerquote:
Het zou kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel. Je ziet dat al gebeuren als die jesus figuur er even niet is en ze gewoon met andere aan het babbelen is.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Ja dat effect hebben die stoelen denk ik. Of het nou Esther en JW of JW en GJ, of Jeff en Marciano zijn, ze lijken dan allemaal op Waldorff & Stattler
1quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Marciano vraagt aan GJ: Wat zou jij doen als manager om een andere kijk te krijgen op de verdienopdrachten? Een bepaalde tactiek. Wat zou jij doen?
En streamwissel
Dus wie word de nieuwe manager. Bro Marcianoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Marciano vraagt aan GJ: Wat zou jij doen als manager om een andere kijk te krijgen op de verdienopdrachten? Een bepaalde tactiek. Wat zou jij doen?
En streamwissel
Wendy denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus wie word de nieuwe manager. Bro Marciano
ik zou het leuk vindenquote:
Ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus wie word de nieuwe manager. Bro Marciano
na een paar glaasjes wijn met Jeff op kantoor was ze anders behoorlijk opgebloeidquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sascha opbloeien? Die gaat niet bloeien
Alles wijst erop, althans de manier waarop ze daar praten.quote:
Sasha kan ik qua teksten prima hebben zolang ze met anderen praat maar is ze met Bern dan wens ik er niet naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel. Je ziet dat al gebeuren als die jesus figuur er even niet is en ze gewoon met andere aan het babbelen is.
GJ gaat met Zoe rekenen, hij gaat met 3 mensen rekenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil zich beter voorbereiden op proeven
quote:
ja want de volgende proef zal ook rekenen zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ gaat met Zoe rekenen, hij gaat met 3 mensen rekenen.
Vastquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want de volgende proef zal ook rekenen zijn
ja kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]hij lijkt steeds vervelender te worden. En niet alleen omdat hij de laatste tijd vaker te zien is, maar hij gaat steeds meer overal bovenuit schreeuwen (met zijn kloptt kloptt kloptt
)
Misschien wordt hij volgende maand wel mennejurquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]hij lijkt steeds vervelender te worden. En niet alleen omdat hij de laatste tijd vaker te zien is, maar hij gaat steeds meer overal bovenuit schreeuwen (met zijn kloptt kloptt kloptt
)
Tiano loopt naar de keuken en pakt 'n lepel en 'n bordjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil zich beter voorbereiden op proeven
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tiano loopt naar de keuken en pakt 'n lepel en 'n bordje
Benieuwd hoe dat met een mogelijk volgende bon gaat als bijv. KimK het wintquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: De rest profiteert mee van de bon van Erik en heeft er niets voor gedaan.
Beetje rare opmerking voor een roker
wat voor een record moet die verbreken dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat met een mogelijk volgende bon gaat als bijv. KimK het wint
Kaas proppenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat voor een record moet die verbreken dan?![]()
huh!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Janet wist Mexx ze allemaal binnen 10 seconden![]()
![]()
Een liter tomatensaus in die strot en daarna ruften op K3 zodat het probleem zich daarna vanzelf oplostquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat voor een record moet die verbreken dan?![]()
Mexx heeft vanmiddag gezegd dat ze het achteraf heel erg jammer vond dat Martin haar niet had gekozen. Hier is ze goed in.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
![]()
De rekensommen van vanmiddag```/quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Rest de vraag nog waar die frustie op gaat jagenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
Isaak is gewoon verschrikkelijk afgestraft door de FEBO om zijn godencomplexhouding
rotopdrachten met minimale bedragen
de grootste gasproductie WRquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een liter tomatensaus in die strot en daarna ruften op K3
alles en iedereenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rest de vraag nog waar die frustie op gaat jagen
Dat hoorde ik ook, maar ik dacht dat het bluf of zoiets wasquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx heeft vanmiddag gezegd dat ze het achteraf heel erg jammer vond dat Martin haar niet had gekozen. Hier is ze goed in.
We zullen het nooit wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar ik dacht dat het bluf of zoiets was
Je kunt het testen door zelf wat rekensommen in elkaar te flansenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt het testen door zelf wat rekensommen in elkaar te flansen
Je kon veel over Berend zeggen maar Babs doet ook helemaal niks behalve de hele dag gesprekken voerenquote:
echt vermoeiendquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kon veel over Berend zeggen maar Babs doet ook helemaal niks behalve de hele dag gesprekken voeren
ben ook wel klaar met haar amateur psychologen spelletjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij eruit wordt gestemd dan is het gewoon terecht
Het lult maar en het lult maarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ook wel klaar met haar amateur psychologen spelletje
Die nemen hun ijsje mee naar bed voor vannacht las ik ergensquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ik Rupert en Ima hoorde
Ik ook niet hoor. Heb niets met die Bro's. Martin, Jeff, Isaac en Marciano. Vooral die Jeffrey met zijn grote waffel.quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
na een paar glaasjes wijn met Jeff op kantoor was ze anders behoorlijk opgebloeid
Tiano valt me heel erg goed mee sinds ie zich niet meer verschuilt achter die dubbele reet van KimKquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
je kunt veel van Tiano zeggen
maar hij gaat wel elke keer een gesprek aan met mensen
Voor? Meerderheid voor wie?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
18 om 8 hooguit
misschien wel 20 om 6
zolang hij daar uit de buurt blijft is het best een ok gastquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano valt me heel erg mee sinds ie zich niet meer verschuilt achter die dubbele reet van KimK
Wanda heeft de meeste ervaring zo te zienquote:
er is volgens mij een filmpje waarin ze verteld over haar ervaringquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda heeft de meeste ervaring zo te zien
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern wel en die was er niet blij mee
Moet er maar eens een keer induiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is volgens mij een filmpje waarin ze verteld over haar ervaring
aanrader
Vind hem zo zeikerig pratenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano valt me heel erg goed mee sinds ie zich niet meer verschuilt achter die dubbele reet van KimK
Schrok alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
100% broquote:
Wanda lust em wel. Het perenijsjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda heeft de meeste ervaring zo te zien
ben benieuwd of hij zo blijft of na mangerschap/verkiezingen weer achter die dubbele reet verdwijntquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano valt me heel erg goed mee sinds ie zich niet meer verschuilt achter die dubbele reet van KimK
kwarrelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef Sestra666 het volgende:
ojee wie maakte t ook alweer uit met vuurwerk?
die scharreld van kimdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef Sestra666 het volgende:
Dat zou toch om 23.00 uur zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef Sestra666 het volgende:
Maar ze vindt het helemaal geweldig om zo'n proef te mogen doen dus laat die eliminatie maar heel snel weer komenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:49 schreef Silves het volgende:
Babs die nu al nr 1 is op de hitlijst..zou ze het weten of voelen ?
Pas op als je er in duikt, je zult verdwalenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet er maar eens een keer induiken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
Heb zojuist die opdracht teruggekeken maar Jeff beweerde dus achteraf dat ie het wist. Maar daar heeft ie sowieso wel vaker een handje van. Toen de tijd namelijk op was gaf ie nog steeds niets van een antwoord terwijl toch een erg simpele rekensom.
Zonde.quote:
Ja ik heb ergere deelnemers die naar huis mogen..maar zou ze de proef winnen, gaat er ook iemand naar huis die ik niet mag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze vindt het helemaal geweldig om zo'n proef te mogen doen dus laat die eliminatie maar heel snel weer komen
droompresentatiequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze nu alweer in de belangstelling staan, vorige week al haar Zwanenmeer
heb t nu over the shoesssssquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ligt meestal aan de vrouw die ze draagt
Vind ze wel ok eigenlijk. Van wie zijn die benenquote:
Als haar presentatie net zo goed gaat dan wordt het genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze nu alweer in de belangstelling staan, vorige week al haar Zwanenmeer
Eunicequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind ze wel ok eigenlijk. Van wie zijn die benen
Yep, 'n verdienopdrachtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:55 schreef lojanda het volgende:
Is er vandaag eigenlijk iets voor Moraima haar verjaardag gedaan?
Niet echt geloof ik. Dat zou eigenlijk gebeuren tijdens het diner van Isaac maar dat is verplaatst naar morgen omdat ze vandaag 60 euro (!!!!) verdiend hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:55 schreef lojanda het volgende:
Is er vandaag eigenlijk iets voor Moraima haar verjaardag gedaan?
Dan ligt het nog steeds aan welke vrouw het draagt of ik ze mooi vindt of nietquote:
nu wordt het ene grand diner???quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik. Dat zou eigenlijk gebeuren tijdens het diner van Isaac maar dat is verplaatst naar morgen omdat ze vandaag 60 euro (!!!!) verdiend hebben.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pas op als je er in duikt, je zult verdwalen
eunice in dit gevalquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ligt het nog steeds aan welke vrouw het draagt of ik ze mooi vindt of niet
quote:
Nou leuk dan voor haarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik. Dat zou eigenlijk gebeuren tijdens het diner van Isaac maar dat is verplaatst naar morgen omdat ze vandaag 60 euro (!!!!) verdiend hebben.
Ben het wel met je eens in dezequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ligt het nog steeds aan welke vrouw het draagt of ik ze mooi vindt of niet
Nee morgen dus. Isaac had het bestelmoment verplaatst toen ze een verdienopdracht kregen in de hoop dat ze vet zouden cashen. Nu komen er vandaag geen boodschappen en kunnen ze morgen voor 60 (!!!!) euro meer bestellenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen dus. Isaac had het bestelmoment verplaatst toen ze een verdienopdracht kregen in de hoop dat ze vet zouden cashen. Nu komen er vandaag geen boodschappen en kunnen ze morgen voor 60 (!!!!) euro meer bestellen
Die zag zich al zitten met kaviaarquote:
Matin was wel echt de schlemiel van het geheelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die zag zich al zitten met kaviaarmaar goed dat big bro voor de opdracht wel even keihard de armpjes getraind heeft
Zo gegund dit.
Wie had nu eigenlijk de vragen goed? Is mij ontschotenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die zag zich al zitten met kaviaarmaar goed dat big bro voor de opdracht wel even keihard de armpjes getraind heeft
Zo gegund dit.
How how, dat hoeft nu ook weer nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel raarrrrrr dus ver van wegblijven
JW 1quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie had nu eigenlijk de vragen goed? Is mij ontschoten
En kreeg daar 60, euro voor? Één vraag was toch goed voor 30 euries?quote:
geen idee wie nog meerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En kreeg daar 60, euro voor? Één vraag was toch goed voor 30 euries?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wie nog meer
sorry misschien in het sv
Bizar dat niemand daar tot nu toe iets van gezegd heeft. De kans is altijd groot dat het iets fysieks is en die lullo's gaan gewoon terwijl ze wachten op de slaapkamer trainenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin was wel echt de schlemiel van het geheel![]()
en maar poedertjes en pilletjes kopenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Bizar dat niemand daar tot nu toe iets van gezegd heeft. De kans is altijd groot dat het iets fysieks is en die lullo's gaan gewoon terwijl ze wachten op de slaapkamer trainen
JW, Erik en Jeff geloof ik. Maar was lastig te volgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie had nu eigenlijk de vragen goed? Is mij ontschoten
Vanmorgen zitten te verkondigen dat Tandpasta onder de euro te koop is..en hij nog steeds met zijn 1ste tube doet, maar ik ben wel heel zuinig zei de vrek..omdat hij dit doet, moeten ze daar het ook maar zo doen..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
kan iemand even erik de inflatie cijfers van afgelopen maanden geven
dan kan hij zien dat alles 10 x zo duur is geworden
Bij een fout antwoord ging er weer geld af, 10 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
maar deo wel van de huishoudpotquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanmorgen zitten te verkondigen dat Tandpasta onder de euro te koop is..en hij nog steeds met zijn 1ste tube doet, maar ik ben wel heel zuinig zei de vrek..omdat hij dit doet, moeten ze daar het ook maar zo doen..
Maar bij iedere foute ging er weer 10 af. Het was moeilijk te volgen wie wat goed had of niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff had niets goed. 1bier+1bier= 3bier. Erik en JW, dat weet ik, maar die 3dequote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
JW, Erik en Jeff geloof ik. Maar was lastig te volgen.
Kregen ze eerst duo pakketjes voor maar daar zijn ze weer van afgestapt.quote:
Klopt. Maar volgens mij heeft de Febo ze gematst.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij een fout antwoord ging er weer geld af, 10 euro geloof ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff had niets goed. 1bier+1bier= 3bier. Erik en JW, dat weet ik, maar die 3de
Zie het ook niet in de SV. Bedankt voor de moeite trouwens Dot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar bij iedere foute ging er weer 10 af. Het was moeilijk te volgen wie wat goed had of niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik meende dat Jeff de eerste wel goed had maar dan zal ik mij vergissen.
applaus voor jezelfffffquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:11 schreef Silves het volgende:
Alweer zo blij zijn met jezelf en zo goed zijn in alles..petje af voor mezelf..
Niet te volgen ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Deze spreekbeurt geef ik een 5/10. Het is niet echt boeiend. Geen pakkend verhaal.
Eunice heeft al heel veel doelen bereiktquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Deze spreekbeurt geef ik een 5/10. Het is niet echt boeiend. Geen pakkend verhaal.
Om persoonlijke doelen te ontwikkelen ofzoiets. Geen parenclub geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Om persoonlijke doelen te ontwikkelen ofzoiets. Geen parenclub geloof ik.
i knowquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Thanks..maar ik bedoel de mexicaanse goeroe van de loods.
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Om persoonlijke doelen te ontwikkelen ofzoiets. Geen parenclub geloof ik.
Dat heeft ze heel duidelijk genoemd ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:17 schreef Silves het volgende:
De politiek gaat ze in..heeft iemand ook begrepen dat ze zich verheugt om haar jonge kinderen ook nog groot te brengen??
dacht dat de sowieso bij hun vader wonenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:17 schreef Silves het volgende:
De politiek gaat ze in..heeft iemand ook begrepen dat ze zich verheugt om haar jonge kinderen ook nog groot te brengen??
Hoeveel heeft ze er?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:17 schreef Silves het volgende:
Over het algemeen slaagt iedereen daar toch gewoon voor?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
janet
motor theorie is niet zo moeilijk
ehhh
janneteke
ik zou zeggen doe hem nu nog eens
oke ..dan heeft ze genoeg tijd om de partij voor de gelukkige op te starten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht dat de sowieso bij hun vader wonen
ze hebben de theorie allemaal nogal aangepastquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Over het algemeen slaagt iedereen daar toch gewoon voor?
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht dat de sowieso bij hun vader wonen
Ik dacht dat het de weerspiegeling was.quote:
dat heeft ze in het begin gezegdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Ze noemt namelijk net een huisje voor haar en haar dochters.
Dan moet je een beetje leren. Dat lijkt mij wel mogelijk voor Eunice.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben de theorie allemaal nogal aangepast
Ze is gescheiden, wie zorgt er dan voor die kidsquote:
Okay....dat ze daar permanent wonen of nu tijdelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft ze in het begin gezegd
Bedoelde ze dan niet dat ze tijdens haar verblijf in de loods bij hun vader wonen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft ze in het begin gezegd
Dat zal dan waarschijnlijk tijdelijk zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Okay....dat ze daar permanent wonen of nu tijdelijk?
Volgens mij zijn ze nu bij hun vader. En normaal ook bij haarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
De vader blijkbaar..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is gescheiden, wie zorgt er dan voor die kids
sowieso nuquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoelde ze dan niet dat ze tijdens haar verblijf in de loods bij hun vader wonen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu bij hun vader. En normaal ook bij haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |