Vind Bern ook niet echt positief in deze. Reageert ook als een gestoken bijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
Sasha is een idealist
werkt ook niet
gaat haar hele leven teleurgesteld zijn
heeft ook geen zinquote:
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind Bern ook niet echt positief in deze. Reageert ook als een gestoken bij
Ze kunnen wel allebei goed in de verte starenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ook geen zin
Sas wil ook geen water bij de wijn doen
en hij ook niet
Boeiend gesprek ook wel. Ontzettend veel gespreksstof. Kan het haast niet volgen.quote:
Die twee spreken allebei een andere taal wat dit betreftquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ook geen zin
en hij ook niet
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die twee spreken allebei een andere taal wat dit betreft
Allebei een blok beton voor de kop. Ze passen totaal niet bij elkaar vind ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ook geen zin
en hij ook niet
Dat vind ik dus ook, in beide meningen zit wat inquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
ze hebben beide een beetje gelijk
ik niet want er zijn altijd mensen die meer meer meer willenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me wel vinden in de mening van Sasha. Grotendeels
Met zo'n gesprekspartner als Bern, zou ik dat ook hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
Sas is zwaar pissed
kan er dus ook niet over praten zonder al haar emotie er in te gooien
Ik snap Bern ook wel een beetje, Ik ben zelf voor gunnen, maar als anderen in de groep mij niets gunnen ben ik ook snel uitgegundquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
ze hebben beide een beetje gelijk
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
En ik in die van Bernquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap Bern ook wel een beetje, Ik ben zelf voor gunnen, maar als anderen in de groep mij niets gunnen ben ik ook snel uitgegund
Mja, neig toch meer naar Sasha. Omdat ik Bern zwart witter vind.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet want er zijn altijd mensen die meer meer meer willen
en hoe ga je daar dan mee om
ben het ook niet met Bern eens
er tussen in
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
tevreden zijn met wat je hebt, zegt vrolijke Sasha
Waarvan aktequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap Bern ook wel een beetje, Ik ben zelf voor gunnen, maar als anderen in de groep mij niets gunnen ben ik ook snel uitgegund
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ze zijn eigenlijk beide heel zwart witquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, neig toch meer naar Sasha. Omdat ik Bern zwart witter vind.
Zou je een leuke party mee kunnen hebben. Eerst 2 kratten bier erin flikkeren en ze komt losquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
tevreden zijn met wat je hebt, zegt vrolijke Sasha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |