Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:55 schreef Maanvis het volgende:
WAT EEN KNEUZENKERMIS MOET JE NA HET AFTELLEN ALSNOG ZELF OP BEKIJK LIVE KLIKKEN
Maarmaar, ook de nummer 2 krijgt nog een leuke prijsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
Sterker nog, er zijn nog maar drie mensen over die kunnen winnen.
quote:Onze vrienden van DartsWarehouse hebben voor de winnaar een spiksplinternieuw Bull's Advantage Dartboard klaarliggen
Ook de runner-up gaat niet met lege handen naar huis: voor hem of haar ligt er een cadeaubon van ¤25 van DartsWarehouse klaar
Wat zou jij dan doen als je gefrustreerd was.... beter dat ik ff schreeuw dan dat ik een gat in mijn laptop sla toch?quote:
Het is wel finaledag zo te zienquote:
Jij was heel snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis, had iemand dat al gezegd?
Dit is echt al eeuwen zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:56 schreef Maanvis het volgende:
EN JA HOOR
[ afbeelding ]
NOG EEN KEER 5 MINUTEN.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel finaledag zo te zienalle registers gaan open

Ik lees al even mee!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel voordat @:Tagliano thuis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |