Oh gelukkig maar, kweet dat je nog niet zo lang mee kijkt met ons dus ik wist het niet zeker he.quote:
Waar zou dat van komen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:23 schreef D. het volgende:
Martin komt met excuses, hij is al helemaal verzuurd
De drukquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo verzuren ze steeds bij opdrachten maar niet als ze gewoon trainen voor de lol ?
Hmmm geen idee, zou kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is stoppen vóór het antwoord ook niet -¤10 ?
Omdat ze net de hele ochtend hebben staan trainen. Net tijdens het wachten op de kamer nog met de gewichten bezig geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo verzuren ze steeds bij opdrachten maar niet als ze gewoon trainen voor de lol ?
Echt he, helemaal verbaasd hiero, oh wacht, nee toch niet, stomme mannetjes die denken dat ze beter zijn in alles en keihard falen nu. Lekker voor ze.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Flow3r het volgende:
Nee .. alleen bij fout antwoordquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is stoppen vóór het antwoord ook niet -¤10 ?
Oh dat is wel balen dan ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ze net de hele ochtend hebben staan trainen. Net tijdens het wachten op de kamer nog met de gewichten bezig geweest
Het is ook harstikke zwaar, iedereen die er lacherig over doet mag daar gaan staan en het doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:24 schreef Ebinas het volgende:
Wel een zware opdracht ook.
Maar dat mag ook wel.
Aanwaaien hoeft niet meer
Ik denk dat het wel helpt met de focus.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
Marciano gaat het blind doen, dat gaat je ook niet helpen sukkel.
Ach, beter dan wanneer JW 'm omdoetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
Marciano gaat het blind doen, dat gaat je ook niet helpen sukkel.
Je kan ook gewoon je ogen dichtdoenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel helpt met de focus.
Oh ik kan het helemaal niet, geen van beide maar ik loop ook niet patserig rond dat ik alles kan, de meeste die daar nu staan wel, heel de dag hoor je ze praten over zichzelf hoe geweldig ze zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook harstikke zwaar, iedereen die er lacherig over doet mag daar gaan staan en het doen.
Maar dan nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had 'm wel fout geloof ik .. haha..
Sssttt, ik ben aan het haten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel helpt met de focus.
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dan nog, met maar 1 verschil.
Van JW ook snel btw
Ik hoop er enorm opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dit te grappig, ik hoop dat sas er minimaal 3 goed heeft, zou toch briljant zijn.
hehe.. eensquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als het snel is maar fout is het niet knap meer
Maar dan is dit niet persé een oefening die je kunt. Dus ik snap de haat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die 3, Mardiano, Isaak en Martin denken sterk te zijn door die poeders elke dag te slikken
Nou zo close wel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als het snel is maar fout is het niet knap meer
Willen ook nog gaan verdoezelen..elke keer is er zogenaamd niks binnen gekomen van de jumbo..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die 3, Mardiano, Isaak en Martin denken sterk te zijn door die poeders elke dag te slikken
Ik zie geen haat in mijn tekstquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan is dit niet persé een oefening die je kunt. Dus ik snap de haat niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
Jammer dat ze ons niet echt laten meedoen omdat ze het erg kort in beeld houden
Maar een dozijn of een gros delen door hun eigen getal is best gemakkelijk.
Ik ben momenteel de grootste hater geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |