Afschuifmennedjurquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Doet de manager weer goed dit ... (not)
24 uur met dat gewicht op je rug rondlopenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Lach me een breuk als het "sterkste" iets heel anders inhoud.
Zou alleen niet weten wat
Ik zit mee te hopenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Lach me een breuk als het "sterkste" iets heel anders inhoud.
Zou alleen niet weten wat
Da's wel leuk voor onsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
24 uur met dat gewicht op je rug rondlopen
ze vinden GJ een loser die er uit moet, doe het dan lekker zelf met je slangenclubjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet dat de meesten voor GJ kiezen ipv Ima of is Ima geblesseerd?
Heh.. dat zei Wanda net ook alquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:52 schreef R0T29 het volgende:
Zou mooi zijn als de stem nu zegt: "De 5 sterksten doen niet mee"
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh.. dat zei Wanda net ook alHoi Wanda
Dan gaat hij door met dit gedragquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh idd ja, kwakbol is het.
Kijk uit dat hij weer gewoon gewoon is
R0T-wijf?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh.. dat zei Wanda net ook alHoi Wanda
Stond net nog flink te trainenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Last van schouder ... Isaac : Geen risico op blessure lopen..
Dat dachten we van Jeff ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar is hij niet meer onschendbaar en dat is een prettig weetje
Even krachten sparenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Bern handen in zijn zakken, dat geeft vertrouwen
Yep, precies op zijn kruinquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:52 schreef Korak het volgende:
Één ding is zeker, Martin heeft er straks weer een aambeitje bij
Maar die werd er onlangs toch bijna uitgetrapt door febo.quote:
Past geheel bij het concept.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:55 schreef Deisyy het volgende:
Waarom elke keer na de zoemer een half uur in de wacht?
Weer een montage momentje.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:55 schreef Deisyy het volgende:
Waarom elke keer na de zoemer een half uur in de wacht?
Zie ineens Esther voor me, die hem na deedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:55 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha,
Martin noemt zichzelf 1 van de sterkste daar ok we gaan het zien.
Ow dat maakt het interessantquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:56 schreef juul. het volgende:
Degene die 'm het eerst laat vallen, gaat naar huis
We don't know ...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik snap er niks van, heb het gemist
wat is de opdracht?
Logisch niet, dan wordt iedereen boosquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:58 schreef Flow3r het volgende:
Oei, wordt lastig voor Martin , nu kan hij Mexx niet liezen
Erik gekozenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok .. de 5 sterksten moeten elk zonder overleg 1 iemand kiezen die ze denken dat het slimst is.
Als Bern niet Sas kiest
Weten we nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is de opdracht?
Flinke boost voor Erik, als eerste gekozenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:58 schreef Ebinas het volgende:
Das best lullig als je jezelf heel slim vindt en je wordt niet gekozen
Ze zijn nog bezigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is de opdracht?
Tot nu toe is het wel gebleken. Heeft steeds het hoogste wat ze kunnen verdien gehaald.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:55 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha,
Martin noemt zichzelf 1 van de sterkste daar ok we gaan het zien.
Ook weer zo! Dan kan ik er wel mee levenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan @:Dotteke wel mooi rustig typen voor het streamverslagDe febo denkt aan ons
Ah komt Mexx toch nog aan de beurtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:00 schreef Ebinas het volgende:
De 5 slimsten, mogen de 5 domsten kiezen![]()
Huh wat voor brief dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de brief van Wendy en Babette, dat zijn juist momenten waarop er iets leuks/lelijks kan gebeuren
Daar heb ik nog nooit iets intelligentst uit horen komenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
O god, straks moet het duo dat het niet red er uit
Echt wel, wat staat er vanavond op het menu dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was ook al belachelijkMet zijn kreeft enzo
Dat wilde ik al typen, maar de manager 'mag' er niet uit, dus kan helaas nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
O god, straks moet het duo dat het niet red er uit
Hij is nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een sneue opdracht eigenlijk wel.
Hij rekent (zichzelf) graag (rijk)quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:05 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat met rekenen en Jeff
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:07 schreef Deisyy het volgende:
Erik: Machtsverheffen zit er tussenin
Marciano: Sorry?
Juist old skoolquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:08 schreef Chanel5 het volgende:
meneer van dalen...machtsverheffen...., tussen haakjes gaat voor...Jeff krijgt het al spaans benauwd
Echt he, ik ben hierdoor best wel bozig. Falen mogen ze, keihard.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
De slappe dommerikken
[ afbeelding ]
Dat lukt ook welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, ik ben hierdoor best wel bozig. Falen mogen ze, keihard.
Werkt welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
old skool telt niet meer
Het is nu anders geworden.
Denk je dat die er tussen zitquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
daar staat de worteltrekken niet op de goede plek ..
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die moet zijn macht ook weer verheffen
KimK die loopt de hele dag te ruftenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
Op de andere stream zitten 3 dames met iets voor hun neus, iemand iets laten gaan daaro?
Bruine bonen gister he...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
Op de andere stream zitten 3 dames met iets voor hun neus, iemand iets laten gaan daaro?
Die ruft al van een glas water en is er nog trots op ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker he bonen eten met zijn allen.
Ja, lekker wijf he.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die ruft al van een glas water en is er nog trots op ook
Zelf rekenenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:16 schreef Ebinas het volgende:
Ik mis iets. Hoe weten wij nu of het goed is
Ik zie alleen stream 1
Ik heb alles gemist omdat ik zat te switchenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En of de antwoorden goed of fout zijn.
Of had Erik alles fout?
Dat was degene waar Erik nog steeds mee bezig was.. hij gaf 2x een fout antwoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:17 schreef D. het volgende:
Snap alleen niet dat er een som kwam toen Bern al klaar was
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist omdat ik zat te switchen
Ik zou dit ook niet kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : 'Even goed voor lul staan hier'
Ik hoorde toch net een geluid na Eriks antwoordquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:18 schreef R0T29 het volgende:
Geen tussenstand van wat er verdient is. Niet duidelijk of het goed of fout is...kut opdracht
OH ik dacht dat er een nieuwe som kwamquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
Jeff zei 106, niet goed, som blijft staan.
Ja dat zeggen hunnie daar! Ze kozen GJ boven inieminiemadiniequote:
ze vroegen om slimme mensen dus hij zou sowieso voor lul staan en voor rekenen hoef je niet echt slim te zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:17 schreef D. het volgende:
Jeff dekt zich vast in: even goed voor lul staan
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat zeggen hunnie daar! Ze kozen GJ boven inieminiemadinie
Ik weet het niet meer, te slecht in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh nu ga ik de mist in dan.
Afijn, zijn nu af. Dus 1 goed dan.
Ja lastig wil het in het sv zetten maar ik snap er de ballen niet van of ze het wel of niet goed hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:18 schreef R0T29 het volgende:
Geen tussenstand van wat er verdient is. Niet duidelijk of het goed of fout is...kut opdracht
Leek voor mij hetzelfde, ik weet het ook niet meer maar komt omdat ik een vrouw ben he, slap en dom.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH ik dacht dat er een nieuwe som kwam
Nee... dan links naar rechts.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:20 schreef mangalie het volgende:
Ik dacht iets met minteken gaat voor optelsom...
Om die reden ook maar niet naar mij luisterenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leek voor mij hetzelfde, ik weet het ook niet meer maar komt omdat ik een vrouw ben he, slap en dom.![]()
Nee, was vooraf gezegd dat er pas een nieuwe kwam bij het goede antwoordquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH ik dacht dat er een nieuwe som kwam
Ow ligt het gewoon daar aan!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leek voor mij hetzelfde, ik weet het ook niet meer maar komt omdat ik een vrouw ben he, slap en dom.![]()
Hou opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mwa, dit onder druk ff uit je hoofd doen is geen makkie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze vroegen om slimme mensen dus hij zou sowieso voor lul staan en voor rekenen hoef je niet echt slim te zijn
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Om die reden ook maar niet naar mij luisteren
Kan Martin ook niks aan doen... zo isie nu eenmaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:21 schreef schizolientje het volgende:
Dat wordt weer de hele dag hem aanhoren dat hij het wel kon en dat hij deze had moeten hebben maar dat het weer aan van alles ligt behalve aan hem maal ...........
Ik dacht dat de som verdween en een nieuw kwam.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, was vooraf gezegd dat er pas een nieuwe kwam bij het goede antwoord
Hij leek te verspringen jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht dat de som verdween en een nieuw kwam.
Maar wss verdween de som om opnieuw terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |