Al moet Erik neujken doen zal ie het verdommequote:Op maandag 2 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor hem en willen hem er uit. Gaat never nooit lukken. Met militaire precisie doet hij opdrachten. Dus rot voor ze....
Tiano gebruikt Kim K. voor het spel en zegt haar vaarwel als ze uit het spel zijn en Jappie begint een looser te worden. Mijn aanname.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat dan over Tiano en Jappie
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Sorry voor jou maar niet voor mijn mening.
Het was ook een niet al te grote portie de man, die het wel lusten kregen van anderen hun deel, die zelf daarna wat brood pakte.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet zegt nog dat het waarschijnlijk goed bedoeld was, omdat zij beter konden inschatten dat het mssn niet genoeg zou zijn. Maakt niet uit zegt Erik, ze hadden het aan mij moeten vragen
Hij luistert toch naar niemand.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Daarvoor hadden Isaac en ruppie ook al gezegd, doe er rijst bij, maar dat wilde Erik niet, want het was zijn recept en er hoorde geen rijst bij en iedereen zou meer dan genoeg te eten krijgen
Klopt, dan is hij heel star en eigenwijs (echt autistisch gedrag) Zo moet het en zo gaat het gebeurenquote:
Moraima is jarig, dus nog ff feestje om 00.00 uurquote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat ze het voor vandaag voor gezien houden, nietszeggende beelden
Het waren de gehele dag door nietszeggende beeldenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat ze het voor vandaag voor gezien houden, nietszeggende beelden
Dan wachten we daar op.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima is jarig, dus nog ff feestje om 00.00 uur
Meestal als er iemand jarig is, komt er een proef, dus verwacht er morgen ook wel 1quote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het waren de gehele dag door nietszeggende beelden
Opvallend was dat ze het erg naar hun zin hadden met opgeblazen kappotjes deze avond in zaal 3, en dat ze het gewoon naar de streams brachten.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het waren de gehele dag door nietszeggende beelden
2 x like gedrukt, maar dat werkt dan weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
raar, ik wilde posten, kreeg ik een melding dat er database problemen waren, post ik opnieuw, staat het er 2x
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend was dat ze het erg naar hun zin hadden met opgeblazen kappotjes deze avond in zaal 3, en dat ze het gewoon naar de streams brachten.
Het is immers een serieus en spannend evenement vol serieuze en vooral intelligente bewoners.
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 x like gedrukt, maar dat werkt dan weer niet.
Zooo oneerlijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 x like gedrukt, maar dat werkt dan weer niet.
Dat mag, iedereen heeft zo zijn voorkeurquote:Op maandag 2 januari 2023 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
@:engine is fan van Wanda. Ben benieuwd wanneer dat overgaat.
Alles is te genezenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
observeer hem een tijdje en je weet dat hij problemen heeft. Hij is iig behoorlijk autistisch, al heeft hij die diagnose nooit gekregen, maar daar hoef je geen arts voor te zijn. Hij zegt het zelf ook.quote:
Waarom zou dat over gaanquote:Op maandag 2 januari 2023 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze waren vandaag heel lelijk op de streams , dus zegt het wel wat over de streamsquote:Op maandag 2 januari 2023 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Zegt ook werkelijk niks over de streams.
Voor de één wel de ander weer nietquote:Op maandag 2 januari 2023 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je Wanda en Kim niet te keer horen gaan vanmiddag over Mexx?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
De cos gaat over de streams van nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze waren vandaag heel lelijk op de streams , dus zegt het wel wat over de streams
Dat zal, maar dat is nu toch niet aan de orde.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Heb je Wanda en Kim niet te keer horen gaan vanmiddag over Mexx?
Was een seconde geleden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
De cos gaat over de streams van nu.
Ze zingen voor Moira, iedereen liijkt er wel te zijn.
Je kan ook gewoon niet zo vroeg gaan maffen, niemand hoeft morgen naar zijn werkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Lig je te maffen, moet je verplicht je nest uit
Dagtaak daarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet zo vroeg gaan maffen, niemand hoeft morgen naar zijn werk
Ze voegt niet veel toe en toch vind ik het een heel leuk mensquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Aaaah cute Morailma is 61 geworden en voelt zich 40. Ze is erg dankbaar.
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze voegt niet veel toe en toch vind ik het een heel leuk mens
mssn omdat het een tukker isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Het merendeel iddquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dit gewoon leuk vinden.
Lieve vrouw. Is dankbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:06 schreef engine het volgende:
Moraima geniet er van, eist het op en is er tegelijk dankbaar voor
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn omdat het een tukker isthank god je spoiler hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee maar eerlijk, ik heb wel een zwak voor Moraima en hou van haar lach door de loodsquote:
Ik vind het wel mooi. 61 worden en zo genieten van je eigen verjaardag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee maar eerlijk, ik heb wel een zwak voor Moraima en hou van haar lach door de loods
Wijntje er bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:09 schreef engine het volgende:
Moraima voelt zich heel erg jarig. Morgen nog meer als ze haar mooie jurk aan heeft.
Is voor mij lang geleden, dat ik genoten heb van die verplichte dagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. 61 worden en zo genieten van je eigen verjaardag.
Die heeft ze ook al geclaimd van Leilaquote:
Die had Leila gewonnen met de loodsloterij op oudejaarsdagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft ze ook al geclaimd van Leilagod had Leila die fles gegeven en het was zo bedoeld dat ze een wijntje kon drinken.
Leilaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft ze ook al geclaimd van Leilagod had Leila die fles gegeven en het was zo bedoeld dat ze een wijntje kon drinken.
Die vind ik leukquote:
Heeft al een scheut gehad. Wilde even proevenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:12 schreef mootie het volgende:
Wijn, Jeff is enorm geïnteresseerd in de kaarten ineens.
Hij kan goed met Moraima. En ze bood Kim en Jeff net wijn, wat ze hebben afgeslagen!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:12 schreef mootie het volgende:
Wijn, Jeff is enorm geïnteresseerd in de kaarten ineens.
En jij bent nu 64?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is voor mij lang geleden, dat ik genoten heb van die verplichte dag
Ik lees net dat ie heeft geproefd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij kan goed met Moraima. En ze bood Kim en Jeff net wijn, wat ze hebben afgeslagen!
Oh gemist dan, hoorde Kim D zeggen dat ze het lekker zelf op moest drinkenquote:
Ben je zoveel ouder als Moraima? Wow, had ik niet gedacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is voor mij lang geleden, dat ik genoten heb van die verplichte dag
Volgens de productie vast te weinig tv momenten gemaakt. Dan krijg je geen benefits.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het leuk voor Moraima, vooral omdat ze er zo echt van kan genieten en idd jammer dat meteen het licht uitging, was bij anderen wel anders
kan, maar wel jammer, had het haar gegundquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Volgens de productie vast te weinig tv momenten gemaakt. Dan krijg je geen benefits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee morgen is de verkiezing voor manager.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 05:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag de laatste dag dat Isaac manager is toch?
Voor nu slapen ze allemaal en is het donker in de loods
Ja, dan toch morgen ook gelijk een andere?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 06:12 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee morgen is de verkiezing voor manager.
Ja dus morgen nog een halve dag Izeik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan toch morgen ook gelijk een andere?
En dan nog maanden als bewonerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 06:14 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja dus morgen nog een halve dag Izeik.
Ik heb echt geen idee wie deze race gaat winnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 06:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij is de winnaar ... moet haast wel![]()
Als de kijkers mogen kiezen komt er geen winnaarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie deze race gaat winnen.
En hoe de finale gespeeld gaat worden, wie kiest de winnaar?
Ik vermoed dat dat wel via een spel zal gaan
Ja zijn niet echt dingen die boeiend zijn momenteelquote:
KLopt heb ik ook nog nooit gezien, maar nu dus ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Good morning..
Ik zie net Janet uit te toilet komen maar die heb ik nog nooit onder de douche zien gaan... niet dat ik daarmee wil zeggen dat ze nooit onder de douche gaat.... maar het viel me ineens op..
Haha nee en dan komt ze uit de toilet zonder d'r handen te wassen... en staat veel in de keuken ieuwww I know, ik ben een zeikerd...🙄quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt heb ik ook nog nooit gezien, maar nu dus ook niet![]()
Erik smeert een broodje pindakaas
Sorry, geen idee...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:06 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iemand n idee wat hij maakt? Inmiddels al weer opgeborgen. Plankjes en iets met letters?
Heeft ook de laatste boter gepakt..vond dat mensen die af willen vallen geen boter moeten eten..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Ooohooo Erik heeft een bammetje te veel gepakt, de bedoeling is 2 pp
Stoute Erik, ga maar krom staan...
Erik krijgt praatjes...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ook de laatste boter gepakt..vond dat mensen die af willen vallen geen boter moeten eten..
GJ ookquote:
Die heeft echt te dicht bij de molen gezeten..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
GJ ook![]()
Ziet het al helemaal zitten als radio dj.
.. komt Rupert je zo ff straffenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Ooohooo Erik heeft een bammetje te veel gepakt, de bedoeling is 2 pp
Stoute Erik, ga maar krom staan...
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
.. komt Rupert je zo ff straffen![]()
![]()
Gm Frummel
Dit gaat nog uren duren...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
OMG.... Erik nu weten we het wel... ik hoop dat dit de 1ste en de laatste keer is dat Erik z'n kookkunsten heeft laten zien....
Wie heeft dat briefje geschreven dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat 'n fijne trap na richting Erik
Ik denk wel zeker Isaakquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wie heeft dat briefje geschreven dan?
En maar tegen die meiden zeggen: smeer maar 'n broodje, smeer maar 'n broodje. Vieze rat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja griezel, eng ventje... lekker olie op het vuur gooien..
quote:
4 maanden in de loods zitten en er nu achter komen dat ze het al die tijd met het zelfde aantal pannen hebben moeten doen.quote:
Ja precies dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En maar tegen die meiden zeggen: smeer maar 'n broodje, smeer maar 'n broodje. Vieze rat.
Gelukkig vandaag zijn laatste dag van heerschappij, morgen is die weer gewoon een van de losers
En boos worden, dat hij niet de pannen kon gebruiken..J&W moesten koken voor de groep..Wordt steeds overmoediger die boer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
4 maanden in de loods zitten en er nu achter komen dat ze het al die tijd met het zelfde aantal pannen hebben moeten doen.
En dat Erik dat niet oké en heel lastig vindt en dat verteld hij allemaal aan Wendy,die elke week 2 dagen kookt. Onder welke steen heeft die in de loods gelegen
Dan hebben we 3 first lady,s in de loods..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat bedoel ik...
Als Marciano manager wordt houdt dat groepje stand, ben ik bang...😉
ow ik dacht dat het een hoefijzer wasquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijgt Moraima 'n houten Hemaworst?
Lijkt er niet eens opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het een hoefijzer was
Jaaaaaaa ik ben zo blij voor haar... ahum...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijgt Moraima 'n houten Hemaworst?
Gelukkig doet Bep dat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:12 schreef Silves het volgende:
Bep die zegt. izeik spreekt met iedereen mee in zijn of haar straatje..niet te peilen.
Die was DJ en is op non-actief gesteld. De reden daarvoor staat in zijn "bewoners topic"quote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
GJ ook![]()
Ziet het al helemaal zitten als radio dj.
Zit doek in om zicht op de regiehuis te ontnemen en dat waait een beetje in de windquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:26 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er in die heg gaande, achter babbel en wendy
Duistere zaakjes 😉quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:26 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er in die heg gaande, achter babbel en wendy
idd - wat heb ik mij gisteren gestoord aan die GJ in de tv-uitzending door darling Janet een k*twijf van 60 te noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:25 schreef pingu66 het volgende:
GJ die commentaar heeft op Rupi die een dansje deed toen Berend weg ging.
Misschien moet hij eens terug kijken wat hij allemaal uitkraamt waneer iemand weggaat/moet Behalve bij Alicia natuurlijk,toen was het janken geblazen.
worst voor moiraimaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wat heeft Moira aangevraagd bij de camera?
Heb jij het draaiboekquote:
Waarom zal de zoemer gaan dan?quote:
Maar dat weten we toch niet? Ze kunnen ook wachten tot morgen als de nieuwe Manager er isquote:
Ze denken zelf ook dat de zoemer af gaat, kan idd ook morgen zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch niet? Ze kunnen ook wachten tot morgen als de nieuwe Manager er is
Stiekem hoop ik geen opdracht vandaag Een eliminatie zou wel mooi zijn maar ook daarvan denk ik tot ze wachten tot er een nieuwe manager is,quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze denken zelf ook dat de zoemer af gaat, kan idd ook morgen zijn
Morgen verkiezingsdag voor manager van de maand, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze denken zelf ook dat de zoemer af gaat, kan idd ook morgen zijn
Maar afwachten danquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik geen opdracht vandaag Een eliminatie zou wel mooi zijn maar ook daarvan denk ik tot ze wachten tot er een nieuwe manager is,
Maar dat is pas in de middag toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen verkiezingsdag voor manager van de maand, dus denk het niet.
De vorige keren eind van de ochtend.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dat is pas in de middag toch?
Ah ok..quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vorige keren eind van de ochtend.
Nee altijd eind van de ochtend/begin van de middag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dat is pas in de middag toch?
Niet echt de moeite om het te volgen/kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:07 schreef Sestra666 het volgende:
erik met eunice of een spelletje met moira en rup
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet echt de moeite om het te volgen/kijken
Met de brief van Wendy en Babette, dat zijn juist momenten waarop er iets leuks/lelijks kan gebeurenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach deden ze toen Jeff manager was ook
Dat was ook al belachelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach deden ze toen Jeff manager was ook
tijd zat duurt nog wel evenquote:
Ik had stille hoop dat het dit keer fout gingquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Janet: "Maar waarom moet het allemaal tot de laatste seconde jongens, sorry hoor!"
Ze heeft gelijk, gaat een keer fout (en ik kan niet wachten tot het zover is)
Komt nog wel. Benieuwd of ze streng gaan zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had stille hoop dat het dit keer fout ging
Die vent is zo autistisch als de neten, totaal in zijn eigen wereld dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
4 maanden in de loods zitten en er nu achter komen dat ze het al die tijd met het zelfde aantal pannen hebben moeten doen.
En dat Erik dat niet oké en heel lastig vindt en dat verteld hij allemaal aan Wendy,die elke week 2 dagen kookt. Onder welke steen heeft die in de loods gelegen
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Komt nog wel. Benieuwd of ze streng gaan zijn.
Denk het niet hoor, wordt denk ik snel kassa om een leuk afscheidsdiner te kunnen makenquote:
Ik hoop met je mee…. Heb een dagje op de bank met mezelf gepland. Daar zou heel leuk een 24uurtje bij passenquote:
Let op, die gaat hetzelfde doen als Isaac een tijd terug .. Kopieergedrag van een kleuter dat mannetje.quote:
Zwakke blaas.quote:
Was ook meer een match dan Martinquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:36 schreef D. het volgende:
Mexx fantaseert over dat het wat zou zijn als een oud-deelnemer terug mocht komen.
Tommy Lee grappen ze, dan kan Martin wieberen
Da's Tommy Lee niet hequote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook meer een match dan Martin
[ afbeelding ]
Krijgen ze een oefening voor hun bovenarmen, net nu de bro's getraind hebben en uitgeput zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zegt : Shit.
Er liggen gewichtjes op het plateautje.
Opvouwen zou ook wel erg knap zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gewichtjes tillen/vasthouden
[ afbeelding ]
Dat is het altijd als ze staan te wachten tot de stem gaat sprekenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
net op tijd terug... waarom is het stil
Dit is een minuut stilte voor de Paus en Pelequote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
net op tijd terug... waarom is het stil
72 uur onafgebrokenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:44 schreef R0T29 het volgende:
Zo lang mogelijk de gewichten vasthouden met armen in gestrekte positie denk ik
Da's delen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:46 schreef D. het volgende:
De 5 sterkste, ik hoop dat ze Martin niet kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |