Al moet Erik neujken doen zal ie het verdommequote:Op maandag 2 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor hem en willen hem er uit. Gaat never nooit lukken. Met militaire precisie doet hij opdrachten. Dus rot voor ze....
Tiano gebruikt Kim K. voor het spel en zegt haar vaarwel als ze uit het spel zijn en Jappie begint een looser te worden. Mijn aanname.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat dan over Tiano en Jappie
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Sorry voor jou maar niet voor mijn mening.
Het was ook een niet al te grote portie de man, die het wel lusten kregen van anderen hun deel, die zelf daarna wat brood pakte.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet zegt nog dat het waarschijnlijk goed bedoeld was, omdat zij beter konden inschatten dat het mssn niet genoeg zou zijn. Maakt niet uit zegt Erik, ze hadden het aan mij moeten vragen
Hij luistert toch naar niemand.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Daarvoor hadden Isaac en ruppie ook al gezegd, doe er rijst bij, maar dat wilde Erik niet, want het was zijn recept en er hoorde geen rijst bij en iedereen zou meer dan genoeg te eten krijgen
Klopt, dan is hij heel star en eigenwijs (echt autistisch gedrag) Zo moet het en zo gaat het gebeurenquote:
Moraima is jarig, dus nog ff feestje om 00.00 uurquote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat ze het voor vandaag voor gezien houden, nietszeggende beelden
Het waren de gehele dag door nietszeggende beeldenquote:Op maandag 2 januari 2023 23:40 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat ze het voor vandaag voor gezien houden, nietszeggende beelden
Dan wachten we daar op.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima is jarig, dus nog ff feestje om 00.00 uur
Meestal als er iemand jarig is, komt er een proef, dus verwacht er morgen ook wel 1quote:Op maandag 2 januari 2023 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het waren de gehele dag door nietszeggende beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |