Daar zou ik voor zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Misschien kunnen we in DRT een livetopic eredivisie openen
Wat is er eigenlijk gebeurt met Lenny?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny is in de kern wel een lieve jongen (god hebbe zijn ziel)
DimiKaputtquote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Het Viaduc Charlemagne is een viaduct in de N97 over de Maas in Dinant. Met een hoogte van 80 meter is het het hoogste viaduct in België.
Die is anoniem gegaan, ik heb eigk geen idee waaromquote:Op maandag 2 januari 2023 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurt met Lenny?
Sneeuwvlokje geworden.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurt met Lenny?
Dan zou ik overwegen om te kijken jaquote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Scrummie kan daar ook weinig aan doen.
hangen daar mooie oogjes voor een touw?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Het Viaduc Charlemagne is een viaduct in de N97 over de Maas in Dinant. Met een hoogte van 80 meter is het het hoogste viaduct in België.
Altijd tegen mij.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is anoniem gegaan, ik heb eigk geen idee waarom
Zal in zijn ogen wel een keertje onterecht geband zijn ofzo
dat VBL inteeltgroepje lijkt me erg vervelend.quote:
Live KKD topic is voor de echte die hards.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Livetopic Eredivisie is vaak wel gezellig hoor
Daar kom je denk ik een beetje dezelfde lui tegen als hier
Klopt wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat VBL inteeltgroepje lijkt me erg vervelend.
Vóórquote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Valt reuze mee.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat VBL inteeltgroepje lijkt me erg vervelend.
Ik was wel van plan vrijdag weer van de partij te zijn!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Live KKD topic is voor de echte die hards.
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als er wat meer users in de VBL SC komen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
Bij elkaar zijn we een heel vervelend kliekje.
quote:Op maandag 2 januari 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als er wat meer users in de VBL SC komen.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 2 januari 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
Bij elkaar zijn we een heel vervelend kliekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |