Oke. Ga dan maar alvast wegquote:Op maandag 2 januari 2023 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]zo laat. capuchonjongen moet al om 5 uur in de fabriek werken en ik ook vroeg op
Ik laat me om 9 uur gewoon vertellen wat ik moet doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Ik hoop dat jullie allemaal wèl iets hebben voorbereid"
Het zijn intensieve dagen ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:49 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik merk dat ik deze dagen teveel met jullie omga. Haal jullie gewoon door elkaar
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5u opstaan, 6u in de fabriek
Pohquote:Op maandag 2 januari 2023 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik laat me om 9 uur gewoon vertellen wat ik moet doen.
Wat zegt-ie?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gut ja, voormalig wereldkampioen Christian Kist.
Stukje account wisselenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
7:00 de wekker, 9:00 trainen. @:Doevelaer is degene met de vergadering.
Moet ik dan in VBL posten?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Overmorgen weer een zwart gat.
Gelukkig volgende week weer voetbal.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom plaats jij allemaal van die walgelijke tieten?
Dit weekend alweer tochquote:Op maandag 2 januari 2023 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Overmorgen weer een zwart gat.
Gelukkig volgende week weer voetbal.
Huhquote:Op maandag 2 januari 2023 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, ik ga @:onlogisch vervangen als mod.
Wie weet, dan. Als ik daar maar met dezelfde open armen ontvangen word als hier.quote:
En Chevy dan?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Huh
We gooien @:Sked en @:Drizzt weg.
Dat denk ik niet, ik volg het eigenlijk altijd via het topicquote:
Dan kom ik weer terug!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel naar DIGquote:Op maandag 2 januari 2023 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is het bad daar wel minder warm.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet niet, maar zou wel erg gezellig zijn!
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5u opstaan, 6u in de fabriek
wat is datquote:Op maandag 2 januari 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Trebleless visits:
Dimi 7
MvG 2
Wat snap je niet
Hangt er beetje van af waar en wanneer je postquote:Op maandag 2 januari 2023 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is het bad daar wel minder warm.
Niet in VBL, wel in DRTquote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt er beetje van af waar en wanneer je post
Wil je me wegwijs maken in de wilde jungle die VBL heet?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel aardig wat flopusers.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Livetopic Eredivisie is vaak wel gezellig hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wil je me wegwijs maken in de wilde jungle die VBL heet?
Neem eerst een kijkje in de SC.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is het bad daar wel minder warm.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel Big Brother vanaf 9 januari @:capuchon_jongen .
Ik was wel eens in de SC en dan kreeg ik ruzie met Lenny. Of Scrummie. Of beide.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Neem eerst een kijkje in de SC.
En pak dan een weekendje live eredivisie mee.
Ik heb daar nog nooit iets gepost. En dat houd ik ook zo.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Livetopic Eredivisie is vaak wel gezellig hoor
Daar kom je denk ik een beetje dezelfde lui tegen als hier
Trekt me niet. Ik kijk al af en toe EJVJL en een RLS soap is wel even genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lenny is weg.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was wel eens in de SC en dan kreeg ik ruzie met Lenny. Of Scrummie. Of beide.
Lenny is in de kern wel een lieve jongen (god hebbe zijn ziel)quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was wel eens in de SC en dan kreeg ik ruzie met Lenny. Of Scrummie. Of beide.
Lenny is er (helaas) niet meer. En @Scrummie is een lieve jongen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
@Lenny_leonard is reeds op anoniem.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is volledig toegestaanquote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets gepost. En dat houd ik ook zo.
Gelijk maar topicje gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |