quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel Big Brother vanaf 9 januari @:capuchon_jongen .

Ik was wel eens in de SC en dan kreeg ik ruzie met Lenny. Of Scrummie. Of beide.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Neem eerst een kijkje in de SC.
En pak dan een weekendje live eredivisie mee.

Ik heb daar nog nooit iets gepost. En dat houd ik ook zo.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Livetopic Eredivisie is vaak wel gezellig hoor
Daar kom je denk ik een beetje dezelfde lui tegen als hier

Trekt me niet. Ik kijk al af en toe EJVJL en een RLS soap is wel even genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]

Lenny is weg.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was wel eens in de SC en dan kreeg ik ruzie met Lenny. Of Scrummie. Of beide.

Lenny is in de kern wel een lieve jongen (god hebbe zijn ziel)quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was wel eens in de SC en dan kreeg ik ruzie met Lenny. Of Scrummie. Of beide.

Lenny is er (helaas) niet meer. En @Scrummie is een lieve jongen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]

@Lenny_leonard is reeds op anoniem.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]

Dat is volledig toegestaanquote:Op maandag 2 januari 2023 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets gepost. En dat houd ik ook zo.

Gelijk maar topicje gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |