Tempodarts met Dimitri?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Korte pauze graag en dan een potje tempodarts
Leuk man. Londen ben ik echt te vaak helaas.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Midweek lol trappen. Eigenlijk was de intentie om in 2020 naar Liverpool te gaan, maar CORRED.
Oh ik probeer juist wat minder vaak blauw te zijnquote:
Nee FOK isquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou traag of ligt dat aan mij
Mee eens maat, we leven in een vreemde wereld.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
18 jaar en vakantiehuizen kunnen kopen.
Terwijl je als content creator helemaal niets hoeft te kunnen.
Waarom?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verlaat dit topic voor de komende wedstrijd even.
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou kanker traag of ligt dat aan mij
Duidelijk, bedankt.quote:
okee doeiquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verlaat dit topic voor de komende wedstrijd even.
oh dan wordt het lastigquote:
sowquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou [ afbeelding ] traag of ligt dat aan mij
Puntige knieën allemaal ditdatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lijkt een stukje Photoshop, maar rechts.
ze is 18 hoor. Ik volg Gio zijn vlogs soms. Maar Gio leerde Jade kennen toen ze 16 was ofzo. Gio heeft gewoon een relatie gehad met een minderjarige terwijl hij zelf al 20+ was.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die rechter al 18 is. Derhalve geen like uit veiligheidsoverwegingen.
6-2 was wel geflatteerd. 6-3 of 6-4 was logischer geweest gezien de verhoudingenquote:
Eens vriend.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou traag of ligt dat aan mij
Dat mag in Nederland.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze is 18 hoor. Ik volg Gio zijn vlogs soms. Maar Gio leerde Jade kennen toen ze 16 was ofzo. Gio heeft gewoon een relatie gehad met een minderjarige terwijl hij zelf al 20+ was.
lekker boeiend. Ben je 12 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze is 18 hoor. Ik volg Gio zijn vlogs soms. Maar Gio leerde Jade kennen toen ze 16 was ofzo. Gio heeft gewoon een relatie gehad met een minderjarige terwijl hij zelf al 20+ was.
Een volledige cursus mediatraining in vier delenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef Szura het volgende:
Weetjewattis
Maggewoonniegebeureklaar
Dimi pijn doen
Stinkende best doen
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
We feliciteren MvG met de titel.
Heel België mag niet in Nederland. Maar beter ook.quote:
quote:Giftige baggersite
Ik was maanden niet op deze site geweest en besloot hier weer eens te kijken. Mijn ervaring: een of andere baggeruser heeft tientallen zo niet honderd topics geopend met vrouwonvriendelijke berichten en zelfs 1 topic waar pedofilie werd verheerlijkt. Dat topic is inmiddels gesloten maar geeft wel goed weer wat voor lui er op jullie site zitten. Ik heb ook het idee dat moderators überhaupt geen zin meer hebben om het forum te modereren omdat er zo'n stroom aan bagger wordt geplaatst dat er niet tegen aan te vechten valt.
Dan las ik gister 3 nieuwsberichten op de Frontpage over de oorlog in Oekraïne. Een nieuwsposter plaatst een bericht, en daarna verwijderd hij/zij reacties die negatief zijn over Poetin en Rusland. Als je in de reet van Poetin zit, wees dan ook zo dapper om daar voor uit te komen.
Ik merkte op het forum ook dat alle kritiek zoals op deze site wordt geuit of op andere sites, op geen enkele manier is terug te vinden op het forum zelf.
Maar geloof me, Danny (eigenaar van deze site) zal vroeg of laat een baan moeten vinden als deze site ophoudt te bestaan en niet meer de klaploper uithangen met zijn zielige gejank voor donaties.
elke mensquote:
Nu lijkt het alsof de rest er geen reet van kanquote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef eentwee het volgende:
MvG is de grootste underachiever in het darts ooit. Had al lang 8x WK moeten zijn. Benieuwd hoe hij het deze keer gaat verneuken.
Nou.. dit WK.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof de rest er geen reet van kan
Valt mee, concurrentie is gewoon een stuk beter dan pak m beet 15 jaar geleden toen Taylor als grootste concurrentie Manley en Mardle hadquote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef eentwee het volgende:
MvG is de grootste underachiever in het darts ooit. Had al lang 8x WK moeten zijn. Benieuwd hoe hij het deze keer gaat verneuken.
die zegt gewoon niks, arrogante drolquote:Op maandag 2 januari 2023 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Memphis Depay is beter te verstaan dan Michael van Gerwen
CORREDquote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef eentwee het volgende:
Klopt, doelde meer op dat hij die laatste leg met drie pijlen op een dubbel voor het eerst miste.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
6-2 was wel geflatteerd. 6-3 of 6-4 was logischer geweest gezien de verhoudingen
Wel meer dan Wattimenaquote:Op maandag 2 januari 2023 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die zegt gewoon niks, arrogante drol
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die zegt gewoon niks, arrogante drol
Stel je voor dat alle wedstrijden gespeeld zijn maar de finale niet omdat er iemand Corona heeftquote:
Welke user met een ban zal dit gepost hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef Gehrman het volgende:
Giftige baggersite
Ik was maanden niet op deze site geweest en besloot hier weer eens te kijken. Mijn ervaring: een of andere baggeruser heeft tientallen zo niet honderd topics geopend met vrouwonvriendelijke berichten en zelfs 1 topic waar pedofilie werd verheerlijkt. Dat topic is inmiddels gesloten maar geeft wel goed weer wat voor lui er op jullie site zitten. Ik heb ook het idee dat moderators überhaupt geen zin meer hebben om het forum te modereren omdat er zo'n stroom aan bagger wordt geplaatst dat er niet tegen aan te vechten valt.
Dan las ik gister 3 nieuwsberichten op de Frontpage over de oorlog in Oekraïne. Een nieuwsposter plaatst een bericht, en daarna verwijderd hij/zij reacties die negatief zijn over Poetin en Rusland. Als je in de reet van Poetin zit, wees dan ook zo dapper om daar voor uit te komen.
Ik merkte op het forum ook dat alle kritiek zoals op deze site wordt geuit of op andere sites, op geen enkele manier is terug te vinden op het forum zelf.
Maar geloof me, Danny (eigenaar van deze site) zal vroeg of laat een baan moeten vinden als deze site ophoudt te bestaan en niet meer de klaploper uithangen met zijn zielige gejank voor donaties.
Niet de allerbeste outfit ooit maar ik vind het primaquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat alle wedstrijden gespeeld zijn maar de finale niet omdat er iemand Corona heeft
@Zipportalquote:Op maandag 2 januari 2023 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke user met een ban zal dit gepost hebben
Het kan nog!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Szura wat denk je, komen er minstens 3 sudden death legs?![]()
We hebben het hele toernooi tot nu toe EEN verlenging en EEN SD leg gehad, beide gevallen was Dirk van Duijvenbode erbij betrokken en beide keren won hij.
IN ieder geval eentje die nu een kwartiertje dichter bij de dood is.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke user met een ban zal dit gepost hebben
Denk het nietquote:Op maandag 2 januari 2023 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Szura wat denk je, komen er minstens 3 sudden death legs?![]()
We hebben het hele toernooi tot nu toe EEN verlenging en EEN SD leg gehad, beide gevallen was Dirk van Duijvenbode erbij betrokken en beide keren won hij.
Eigen spel spelen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe je voorbereidt dat is aan jou.
Heel de analayse onderuit geschoffeld.
FOK!en op iPad is waardeloos, waardeloos, waardeloos.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:32 schreef Szura het volgende:
Barney heeft z’n iPadje meegenomen om te FOKKEN
Helaas is hij gister gebandquote:Op maandag 2 januari 2023 22:32 schreef Szura het volgende:
Gaat soepel hier hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
FOK!en op iPad is waardeloos, waardeloos, waardeloos.
Thee, goed plan.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:33 schreef Perox het volgende:
Kopje venkelthee erbij dan kan ik lekker wegdommelen bij deze ongetwijfeld saaie eenzijdige match.
Wanneer wordt Darts een olympische sport?quote:
Daar is een plaatje van.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:32 schreef Szura het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Helaas is hij gister geband
#FREEZIPPORTAL
Dan zou ik uit een ander vaatje tappen.quote:
Wanneer het geen vogelpik meer wordt genoemdquote:Op maandag 2 januari 2023 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wanneer wordt Darts een olympische sport?
stop eens met die kutberichtenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:35 schreef Coco het volgende:
Waarom sponsort men deze site?
Veel complotgekkies die met leugens beweren dat er duizenden doden zijn gevallen door vaccineren. Fok verwijderd deze berichten niet.
Daarnaast is er erg veel racistische taal aanwezig wanneer het over Marokko gaat met voetbal, over de slavernij en Sinterklaas.
Ook worden er veel leugens verspreid die Putin een lieve man laten lijken.
Ik zou me als sponsor van deze site kapot schamen dat ik dit soort onzin faciliteer door samen te werken met fok.
Ja dit is dus precies het probleem he, jij tolereert het tegengeluid niet!!!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stop eens met die kutberichten
Moet jij zeggenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stop eens met die kutberichten
twijfel tussen 1e en 2 van linksquote:
Welke van de twee?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
Vanavond juich ik een keertje voor downie
Welke downie?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
Vanavond juich ik een keertje voor downie
Rijp voor de slacht (niet op het podium).quote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:38 schreef PS. het volgende:
[..]Die is al op voor het begint, met je vette bek.
Wtfquote:Op maandag 2 januari 2023 22:38 schreef PS. het volgende:
[..]Die is al op voor het begint, met je vette bek.
Dit.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vertraagaids van Dimi
Dit is niet leuk
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Diep in de nacht met dat Belgische tempo.
Nou nou nouquote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik één volk zou willen uitroeien zou ik kiezen voor Belgen.
Zo ben je helemaal niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Pure racisme ditquote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Koekoekquote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Lol. Amerikanen op 3, Russen op 2, Chinezen op 1.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we het gezellig houden maxiquote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Daar is ook tijd zat voor met dit tempo.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak heeft zn eerste monoloog er al opzitten
Friesland eerst.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
wat doen jullie jezelf toch allemaal aanquote:Op maandag 2 januari 2023 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak heeft zn eerste monoloog er al opzitten
Russenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga niet zeggen welke ik zou uitroeien.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dan ben je er wel ff druk mee.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lol. Amerikanen op 3, Russen op 2, Chinezen op 1.
En de Joden?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lol. Amerikanen op 3, Russen op 2, Chinezen op 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |