Tempodarts met Dimitri?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Korte pauze graag en dan een potje tempodarts
Leuk man. Londen ben ik echt te vaak helaas.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Midweek lol trappen. Eigenlijk was de intentie om in 2020 naar Liverpool te gaan, maar CORRED.
Oh ik probeer juist wat minder vaak blauw te zijnquote:
Nee FOK isquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou traag of ligt dat aan mij
Mee eens maat, we leven in een vreemde wereld.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
18 jaar en vakantiehuizen kunnen kopen.
Terwijl je als content creator helemaal niets hoeft te kunnen.
Waarom?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verlaat dit topic voor de komende wedstrijd even.
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou kanker traag of ligt dat aan mij
Duidelijk, bedankt.quote:
okee doeiquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verlaat dit topic voor de komende wedstrijd even.
oh dan wordt het lastigquote:
sowquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou [ afbeelding ] traag of ligt dat aan mij
Puntige knieën allemaal ditdatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lijkt een stukje Photoshop, maar rechts.
ze is 18 hoor. Ik volg Gio zijn vlogs soms. Maar Gio leerde Jade kennen toen ze 16 was ofzo. Gio heeft gewoon een relatie gehad met een minderjarige terwijl hij zelf al 20+ was.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die rechter al 18 is. Derhalve geen like uit veiligheidsoverwegingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |