Tempodarts met Dimitri?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Korte pauze graag en dan een potje tempodarts
Leuk man. Londen ben ik echt te vaak helaas.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Midweek lol trappen. Eigenlijk was de intentie om in 2020 naar Liverpool te gaan, maar CORRED.
Oh ik probeer juist wat minder vaak blauw te zijnquote:
Nee FOK isquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou traag of ligt dat aan mij
Mee eens maat, we leven in een vreemde wereld.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
18 jaar en vakantiehuizen kunnen kopen.
Terwijl je als content creator helemaal niets hoeft te kunnen.
Waarom?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verlaat dit topic voor de komende wedstrijd even.
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou kanker traag of ligt dat aan mij
Duidelijk, bedankt.quote:
okee doeiquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verlaat dit topic voor de komende wedstrijd even.
oh dan wordt het lastigquote:
sowquote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou [ afbeelding ] traag of ligt dat aan mij
Puntige knieën allemaal ditdatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lijkt een stukje Photoshop, maar rechts.
ze is 18 hoor. Ik volg Gio zijn vlogs soms. Maar Gio leerde Jade kennen toen ze 16 was ofzo. Gio heeft gewoon een relatie gehad met een minderjarige terwijl hij zelf al 20+ was.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die rechter al 18 is. Derhalve geen like uit veiligheidsoverwegingen.
6-2 was wel geflatteerd. 6-3 of 6-4 was logischer geweest gezien de verhoudingenquote:
Eens vriend.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat FOK nou traag of ligt dat aan mij
Dat mag in Nederland.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze is 18 hoor. Ik volg Gio zijn vlogs soms. Maar Gio leerde Jade kennen toen ze 16 was ofzo. Gio heeft gewoon een relatie gehad met een minderjarige terwijl hij zelf al 20+ was.
lekker boeiend. Ben je 12 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ze is 18 hoor. Ik volg Gio zijn vlogs soms. Maar Gio leerde Jade kennen toen ze 16 was ofzo. Gio heeft gewoon een relatie gehad met een minderjarige terwijl hij zelf al 20+ was.
Een volledige cursus mediatraining in vier delenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef Szura het volgende:
Weetjewattis
Maggewoonniegebeureklaar
Dimi pijn doen
Stinkende best doen
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
We feliciteren MvG met de titel.
Heel België mag niet in Nederland. Maar beter ook.quote:
quote:Giftige baggersite
Ik was maanden niet op deze site geweest en besloot hier weer eens te kijken. Mijn ervaring: een of andere baggeruser heeft tientallen zo niet honderd topics geopend met vrouwonvriendelijke berichten en zelfs 1 topic waar pedofilie werd verheerlijkt. Dat topic is inmiddels gesloten maar geeft wel goed weer wat voor lui er op jullie site zitten. Ik heb ook het idee dat moderators überhaupt geen zin meer hebben om het forum te modereren omdat er zo'n stroom aan bagger wordt geplaatst dat er niet tegen aan te vechten valt.
Dan las ik gister 3 nieuwsberichten op de Frontpage over de oorlog in Oekraïne. Een nieuwsposter plaatst een bericht, en daarna verwijderd hij/zij reacties die negatief zijn over Poetin en Rusland. Als je in de reet van Poetin zit, wees dan ook zo dapper om daar voor uit te komen.
Ik merkte op het forum ook dat alle kritiek zoals op deze site wordt geuit of op andere sites, op geen enkele manier is terug te vinden op het forum zelf.
Maar geloof me, Danny (eigenaar van deze site) zal vroeg of laat een baan moeten vinden als deze site ophoudt te bestaan en niet meer de klaploper uithangen met zijn zielige gejank voor donaties.
elke mensquote:
Nu lijkt het alsof de rest er geen reet van kanquote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef eentwee het volgende:
MvG is de grootste underachiever in het darts ooit. Had al lang 8x WK moeten zijn. Benieuwd hoe hij het deze keer gaat verneuken.
Nou.. dit WK.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof de rest er geen reet van kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |