??????????????quote:Op maandag 2 januari 2023 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer gaan ze weer spelen? Jammer dat ik net tijdens de analyse binnenval.
over een kwartiertjequote:Op maandag 2 januari 2023 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer gaan ze weer spelen? Jammer dat ik net tijdens de analyse binnenval.
Lopende band wacht op niemandquote:Op maandag 2 januari 2023 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet leuk dat Dimi en Michael het laatst moeten gooien
Morgen werkendag om 5u gaat de wekker.
Werkendag?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Werk je in de bouw?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neequote:Op maandag 2 januari 2023 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wil iemand DJMO nog even attenderen op dit topic?
Gewoon doortrekken mallequote:Op maandag 2 januari 2023 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De pallets stapelen zich niet zelf.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet dit oprecht niet :
Maar heeft Raybar nou haar implantaten of is het getatoeëerd?
Dat lijkt me niet in de halve finale.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan hopen we dat Clemens - Smith snel afgelopen is
Zul je zien dat het een 6-7 kraker is![]()
5-6 danquote:Op maandag 2 januari 2023 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet in de halve finale.
Ai, had dan eigenlijk in de sim willen springen. Lastige keuze ditquote:
Is een tattoo.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet dit oprecht niet :
Maar heeft Raybar nou haar implantaten of is het getatoeëerd?
Sinds 29 april 2007 ben ik al fan van Koertquote:Op maandag 2 januari 2023 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is toch 100x leuker dan Annemarie
Spring maar in de Sim!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ai, had dan eigenlijk in de sim willen springen. Lastige keuze dit
Ik zou niet durven. Behalve als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zo lang ze niet gaan gastmodden vind ik alles best, in @:Tagliano we trust
Lekker van genieten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is toch 100x leuker dan Annemarie
Laat haar eens met gerustquote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijkt onze vriendin @:DJMO ook mee?
Hoezo hebben jullie allemaal zo'n kriebel aan haar eigenlijk?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijkt onze vriendin @:DJMO ook mee?
Water.quote:
Paulaner natuurlijk. 5+1 gratis bij de Picnic.quote:
Zelfs ik zou DJMO niet aanspreken als een dat.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat dat haar eens met gerust
Komt ie nu mee. Picnic is echt net langs geweestquote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paulaner natuurlijk. 5+1 gratis bij de Picnic.
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.
Morgen weer werken, om 09.00 een vergadering die ik nog niet heb voorbereid. Wordt fantastisch.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed. Vandaag was moeizaam.
WK Darts.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dit eigenlijk, best of 11?
Sodeju zeg koekoek.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.
Sowquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die laatste zin is niet echt nodigquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dit is first to 6quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dit eigenlijk, best of 11?
Mijn Dry January doet het nog dus een colaatje maar weer. Misschien neem ik later nog een kopje thee - teveel cola en ik kan niet slapen zo lijkt hetquote:
Klinkt inderdaad fantastisch.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen weer werken, om 09.00 een vergadering die ik nog niet heb voorbereid. Wordt fantastisch.
uit bed komen was even vervelend inderdaad. Daarna ging het verder wel eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed. Vandaag was moeizaam.
Stevige teksten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga werken voor je kk geld johquote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik was overigens van plan morgen 7:30 sportschooltje te pakken
Dit ter informatie
Moet jij weten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
Eerste training van het jaar al in de boeken vanochtend. Morgen weer.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
niet gelezenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar we zullen je niet uitlachen als Dimitri verliest hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopen op een mindere dag voor MVG en een superdag voor DVDB
en totaal nergens voor nodigquote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekte benen hier genot
En dan moeten we nog beginnen
Stijn houdt er ook niet van om lukraak gementioned te worden.quote:
Heb je pics?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik probeer na 18u niets meer te eten en drinken
Wij eten hier heel vroeg avond eten. Rond 17u45 staan de potten/pannen op tafel
Jij lijkt me het type dat daar ook gewoon mee weg kan komen. Winging it.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen weer werken, om 09.00 een vergadering die ik nog niet heb voorbereid. Wordt fantastisch.
Das vlot kanen dan.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan eet je wel vrij vlotjesquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog geen warm bad vanavond. Het wordt tijd dat @GurneyIsBestOke het topic bezoekt.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekte benen hier genot
En dan moeten we nog beginnen
Met welk doel precies?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal viesdruk zijn met al die dikkies met hun goede voornemensquote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
Al besproken.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan eet je wel vrij vlotjes
Ik heb net een bastognekoekje gegeten
Vroeger toen ik nog thuis woonde was het om 17:00u al etenstijd.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar na die tijd niet, je droogt uit.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik drink voldoende water voor die tijd.
Maar stijn mag ik welquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn houdt er ook niet van om lukraak gementioned te worden.
15 minuten proppen, gebruik je dan ook nog mes & vork?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
En je kunt prima meeposten en het gezellig hebben zonder infantiel te doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn houdt er ook niet van om lukraak gementioned te worden.
Moest vandaag welgeteld twee handen schudden op kantoorquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Werken anti-genot
Hanndjes schudden anti-genot
Mijn laatste note is van december 2021. Ik heb mijn leven gebeterdquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En je kunt prima meeposten en het gezellig hebben zonder infantiel te doen.
Mijn laatste note dateert van april 2021 toen ik geheel terecht @:Onlogisch een veeg uit de pan gaf.
nou ja als het 18u10 is of 18u15 is....quote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
15 minuten proppen, gebruik je dan ook nog mes & vork?
Waar woon je dan nu als je nu niet thuis woont?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog thuis woonde was het om 17:00u al etenstijd.
Dit is een goede vraag.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waar woon je dan nu als je nu niet thuis woont?
16:45 hier (lol).quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog thuis woonde was het om 17:00u al etenstijd.
Is het net zo erg als dat van MvG?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
haha godver dat Engels van Clemens is echt nog erger dan uit 'Allo Allo
Mijn laatste note is van Paul. En ik was al blauwquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van december 2021. Ik heb mijn leven gebeterd
Paulquote:Op maandag 2 januari 2023 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van Paul. En ik was al blauw
Scherp.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waar woon je dan nu als je nu niet thuis woont?
nee het is gewoon schattigquote:
Op zijn dubbels wel matig, the reason why Smith will win.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Peak Clemens is toch wel vrij goed
Waarom kom jij bij @Ronzz thuis?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Laatste keer dat ik bij @:Ronzz thuis was woonde hij er nog
Dit warmt het aardig opquote:Op maandag 2 januari 2023 20:47 schreef Coco het volgende:
Goed, op naar het warme bad.
[ afbeelding ]
Halve kont staat openquote:Op maandag 2 januari 2023 20:47 schreef Coco het volgende:
Goed, op naar het warme bad.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, schijnt dat wij elkaar al toch ruim een jaar of 15 kennen.
Dit is een leugen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn laatste note was in februari 2020.
Ha gaaaaaaaaaaayquote:Op maandag 2 januari 2023 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Respect!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit zijn tekstenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling als Clemens Price kan verslaan:
Kan hij ook Smith verslaan
nou nou nouquote:
Je hebt me er van het weekend nog een gegeven jaquote:
Alleen heeft Smith geen koptelefoonquote:Op maandag 2 januari 2023 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling als Clemens Price kan verslaan:
Kan hij ook Smith verslaan
Mijn laatste terechte note was van 2017 of zo.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nu 907 notes. Ik wil er met het WK dartsen eind dit jaar 1000 hebben. Dus moet af en toe wat pittige uitspraken doen jegens dikke mormels bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
15 jaar zijn inderdaad hard gegaan, met een paar mooie escalatiepartijen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
U2 op 2quote:Op maandag 2 januari 2023 20:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Oasis is met ruime afstand de meest overschatte kutband van de afgelopen 30 jaar.
Heeft @Mexicanobakker zijn ding al gedaan in WK?quote:
Dat is echt pas zien als het zo ver is hequote:
Voor de helft.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft @:Mexicanobakker zijn ding al gedaan in WK?
Dan kan het namelijk dicht. @:GGMM @:Neef_Wuppie
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:49 schreef Ronzz het volgende:
[..]
15 jaar zijn inderdaad hard gegaan, met een paar mooie escalatiepartijen.
Nirvana, ook zoiets.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Oasis is met ruime afstand de meest overschatte kutband van de afgelopen 30 jaar.
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook best eens escaleren met @:Ronzz en @:Doevelaer
Dat kan geregeld worden!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Lonaa het volgende:
Daar HOEF je het gewoon niet meer over te hebben he. Idee.quote:
Dit gaat sowieso uit de hand lopen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Lonaa het volgende:
Zeer zekerquote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden!
@:tagliano lezen we mee?
Dit is de World Cup nietquote:Op maandag 2 januari 2023 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
België en Duitsland zijn het 8e en 9e land die speler kan brengen in de halve finale op een PDC Worldcup Darts
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje kots drijft in het bad
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden!
@:tagliano lezen we mee?
Afgesproken.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:52 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Dit gaat sowieso uit de hand lopen.
Sorry alvast
Welkom maatquote:Op maandag 2 januari 2023 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje kots drijft in het bad
ik verwacht Huw Ware voor MvG - Dimi.quote:
Dat kan ik bevestigen. Vlaams is een onderdeel van het Nederlandsquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Probeer het maar!
Of niet. Ik heb je graag hier.
Fries is vooral een spraakgebrekquote:Op maandag 2 januari 2023 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Vlaams is een onderdeel van het Nederlands
Fries dat is een taal.
Al verwacht ik van Smiss dat hij dan weer ouderwets gaat choken in de finalequote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Smiss kan groene downie slopen. Daarom mag Smiss winnen.
Dat kan hij niet. Stukje mentaal instabielquote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Smiss kan groene downie slopen. Daarom mag Smiss winnen.
Ik vond het wel leuk hoe ik een poll maakte over zijn polls en het publiek koos voor nooit meer RamboDirk polls.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RamboDirk met zijn polls
Daar had ik een ban voor gegeven als ik FA was.
@maxi-musquote:Op maandag 2 januari 2023 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Vlaams is een onderdeel van het Nederlands
Fries dat is een taal.
Jij woont echt in een hele rare buurt/regioquote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, kunnen die mokerdebielen gewoon even kappen met hun kutvuurwerk. Teringjantje.
De Musk Mistake.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoe ik een poll maakte over zijn polls en het publiek koos voor nooit meer RamboDirk polls.
Zo geschiedde.
Mooie tijd was dat.
Zouden ze hier meelezen?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, kunnen die mokerdebielen gewoon even kappen met hun kutvuurwerk. Teringjantje.
In Enschede zijn ze sowieso niet heel handig met vuurwerkquote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij woont echt in een hele rare buurt/regio
Achterstandswijk ditdat. Ja. Kutzooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij woont echt in een hele rare buurt/regio
Headset opquote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
En daar heeft niemand van geleerd, blijkbaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In Enschede zijn ze sowieso niet heel handig met vuurwerk
Ga naar buiten en jaag ze weg met je bezemquote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |