Laat haar eens met gerustquote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijkt onze vriendin @:DJMO ook mee?
Hoezo hebben jullie allemaal zo'n kriebel aan haar eigenlijk?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijkt onze vriendin @:DJMO ook mee?
Water.quote:
Paulaner natuurlijk. 5+1 gratis bij de Picnic.quote:
Zelfs ik zou DJMO niet aanspreken als een dat.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat dat haar eens met gerust
Komt ie nu mee. Picnic is echt net langs geweestquote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paulaner natuurlijk. 5+1 gratis bij de Picnic.
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.
Morgen weer werken, om 09.00 een vergadering die ik nog niet heb voorbereid. Wordt fantastisch.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed. Vandaag was moeizaam.
WK Darts.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dit eigenlijk, best of 11?
Sodeju zeg koekoek.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.
Sowquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die laatste zin is niet echt nodigquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dit is first to 6quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dit eigenlijk, best of 11?
Mijn Dry January doet het nog dus een colaatje maar weer. Misschien neem ik later nog een kopje thee - teveel cola en ik kan niet slapen zo lijkt hetquote:
Klinkt inderdaad fantastisch.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen weer werken, om 09.00 een vergadering die ik nog niet heb voorbereid. Wordt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |