uit bed komen was even vervelend inderdaad. Daarna ging het verder wel eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2023 20:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vroeg naar bed. Vandaag was moeizaam.
Stevige teksten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.
Ga werken voor je kk geld johquote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik was overigens van plan morgen 7:30 sportschooltje te pakken
Dit ter informatie
Moet jij weten.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
Eerste training van het jaar al in de boeken vanochtend. Morgen weer.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
niet gelezenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei toch uit man met dat paniekerig beschermen van een user die niet meer is dan iemand anders hier. Als ze mij 100x op een dag taggen ligt er niemand wakker van, maar dat dikke schijtwijf zorgt ervoor dat er tig mensen een ban krijgen. En jij doet er lekker aan mee nu je blauw bent.
Nee. Maar we zullen je niet uitlachen als Dimitri verliest hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopen op een mindere dag voor MVG en een superdag voor DVDB
en totaal nergens voor nodigquote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekte benen hier genot
En dan moeten we nog beginnen
Stijn houdt er ook niet van om lukraak gementioned te worden.quote:
Heb je pics?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik probeer na 18u niets meer te eten en drinken
Wij eten hier heel vroeg avond eten. Rond 17u45 staan de potten/pannen op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |