Heb je wel koptelefoon gezienquote:Op zondag 1 januari 2023 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal maar een kaartje hebben gekocht voor deze avond
2.15 uur en je mag weer naar huis
Bij een voetbalwedstrijd kan je na anderhalf uur weer naar huis.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had wel voor drie avonden willen betalen als ik alleen het koptelefoonmoment mee had gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2023 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koptelefoon meegemaakt #worthitquote:Op zondag 1 januari 2023 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is de schuld van FOK!quote:Op zondag 1 januari 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dubbel gequote om dat post kracht bij te zetten. Lekker hoor.
Koekoekquote:Op zondag 1 januari 2023 23:06 schreef Nober het volgende:
Sky: Dimi is confident.
MVG: "Is he? He won't be tomorrow"
En een stuk minder bezopen.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij een voetbalwedstrijd kan je na anderhalf uur weer naar huis.
Ja heb je maar voor 50 Pond bier kunnen drinken, wat slap.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja al hing dat niet op Dobey nu net hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 23:07 schreef BB-King het volgende:
Smiss - Van Gerwen finale.
4de wereldtitel voor Mighty Mike is binnen.
Deze is fantastisch.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef Tagliano het volgende:
@:gurneyisbestoke misschien is ie zo nog wat leuker
[ afbeelding ]
Nee die speelde niet sterk.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja al hing dat niet op Dobey nu net hoor
Nee op een gegeven moment vond ie het publiek vervelend wordenquote:Op zondag 1 januari 2023 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf speelde hij de hele wedstrijd met koptelefoon
Poah snel naar bed dan kan je nog een laatste glimp van haar meevangen (L)quote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
De vriend van Anne-Marie is de morele winnaar van vanavond. Die mag er lekker vroeg op, boh boh.
In de OP ermeequote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
@fetX hoeveel eigenlijk voor een biertje?quote:Op zondag 1 januari 2023 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heb je maar voor 50 Pond bier kunnen drinken, wat slap.
Stakker dat t isquote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
De vriend van Anne-Marie is de morele winnaar van vanavond. Die mag er lekker vroeg op, boh boh.
6,9 pond voor een halve literquote:Op zondag 1 januari 2023 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:fetx hoeveel eigenlijk voor een biertje?
27 pond voor een kan las ik ergensquote:Op zondag 1 januari 2023 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:fetx hoeveel eigenlijk voor een biertje?
lijkt mij een zemmelquote:Op zondag 1 januari 2023 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Zipportal zit zich nu te verbijten)
Kloptquote:Op zondag 1 januari 2023 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
27 pond voor een kan las ik ergens
Wat zegt ie?quote:Op zondag 1 januari 2023 23:12 schreef Ronzz het volgende:
Goede reactie van Michael over kopfoonPrice.
quote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ook wel leuk om @Caland nog even te mentionenquote:Op zondag 1 januari 2023 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
treinkaping.jpgquote:Op zondag 1 januari 2023 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Zipportal zit zich nu te verbijten)
Eind van de avond heb je een kistje op en dan voel je je lekkerquote:Op zondag 1 januari 2023 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
27 pond voor een kan las ik ergens
Dat ie zelf wat gecreëerd heeft tegen het publiek, dat het waarschijnlijk niet erger gaat worden en dat Price er eigenlijk boven moet staan omdat het een goede darter is.quote:
Ze hebben van die machines die 3 van die kannen tegelijk tappen. Op zich gaat het best wel snel. Is allemaal wel goed geregeld daar wat dat betreft.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig verrassend. Valt me nog mee. Gaat het wel snel? Taptempo kennende van Engelse pubs
was het once in a lifetime experience of ga je volgend jaar weerquote:Op zondag 1 januari 2023 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben van die machines die 3 van die kannen tegelijk tappen. Op zich gaat het best wel snel. Is allemaal wel goed geregeld daar wat dat betreft.
Zou moeten ja. Maar hij kiest ervoor om zich als een verwend kind te gedragen.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:14 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Dat ie zelf wat gecreëerd heeft tegen het publiek, dat het waarschijnlijk niet erger gaat worden en dat Price er eigenlijk boven moet staan omdat het een goede darter is.
volgend jaar gaan we met een groepje vanuit hierquote:Op zondag 1 januari 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het once in a lifetime experience of ga je volgend jaar weer
mag ik meequote:Op zondag 1 januari 2023 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgend jaar gaan we met een groepje vanuit hier
Wat is een hommo?quote:Op zondag 1 januari 2023 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
omdat je mij misschien een hommootje vind
Volgend jaar weerquote:Op zondag 1 januari 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het once in a lifetime experience of ga je volgend jaar weer
Belangrijke vraag inddquote:Op zondag 1 januari 2023 23:19 schreef Caland het volgende:
Hebben ze daar een beetje goede snuif wc’s @:fetx
Als jij gewoon normaal doet heeft niemand een probleem met je. Of je nou een hommootje bent of speelt of lijkt of niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
omdat je mij misschien een hommootje vind
Niet veel, maar als je je best doet lukt dat.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:19 schreef Caland het volgende:
Hebben ze daar een beetje goede snuif wc’s @:fetx
(15) Van den Berghquote:2019 6-3 Aspinall
2022 6-3 Wade
quote:2013 6-4 Wade
2014 6-0 A. Lewis
2015 3-6 G. Anderson
2017 6-2 Van Barneveld
2018 5-6 Cross
2019 6-1 G. Anderson
2020 6-3 Aspinall
ik ben in real wel een stuk normaler dan op fokquote:Op zondag 1 januari 2023 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon normaal doet heeft niemand een probleem met je. Of je nou een hommootje bent of speelt of lijkt of niet.
Ahoy is ook wel leuk, maar Ally Pally overtoept wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh zou wel premieur league willen maar alles is al uitverkocht
ik kom niet in rotterdamquote:Op zondag 1 januari 2023 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ahoy is ook wel leuk, maar Ally Pally overtoept wel.
Nou maar hopen dat je de kans krijgt om het te laten zien hequote:Op zondag 1 januari 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben in real wel een stuk normaler dan op fok
Mooi, komt goed dusquote:Op zondag 1 januari 2023 23:24 schreef Nober het volgende:
De halve finales.
(25) Clemens
0 halve finales
(4) M. Smith
2 halve finales, 2 gewonnen
[..]
(15) Van den Bergh
0 halve finales
(3) Van Gerwen
7 halve finales, 5 gewonnen
[..]
Beide niks bijzonders, maar Ally Pally is dan wel iets beter dan Prumjur Liek (Ahoy).quote:Op zondag 1 januari 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh zou wel premieur league willen maar alles is al uitverkocht
ben ook bang voor dat het niks isquote:Op zondag 1 januari 2023 23:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beide niks bijzonders, maar Ally Pally is dan wel iets beter dan Prumjur Liek (Ahoy).
Zelfs Dolan heeft meer fans (lol)quote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn wij de enigen die voor Van den Bergh juichen, morgen? @:gurneyisbestoke
Capuchon ook natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
mijn beste vriend heeft tegen hem gedart op pdc jeugdtoernooitjequote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nee!quote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Presentquote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt hé. Dat de sloopkogel maar mokertjehard mag gaan slopen morgenquote:
Nahquote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
kapot maken dat flikkertjequote:Op maandag 2 januari 2023 00:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Dat de sloopkogel maar mokertjehard mag gaan slopen morgen
Geen spaan moet ie heel laten van die belg.
Beter hadden ze 1 halve finale al in de middag gedaan, rond half 4 of zo.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond weer diep in de nacht natuurlijk
Ja mijn idee precies.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter hadden ze 1 halve finale al in de middag gedaan, rond half 4 of zo.
Lahozquote:Op maandag 2 januari 2023 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn de referees voor vanavond al bekend?
Vanavond weer een kansquote:
Nee (dus).quote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom moet ik juichen voor een arrogante kwalquote:Op maandag 2 januari 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje stakkerig vind ik dat eigenlijk altijd, dat "kijk mij eens tegen klompvoet / downie / etc juichen".
Ik heb gewoon een aantal darters (Wade, Gary, Dimi, Humphries, Dirk, Wright) die ik leuker vind dan MVG en die ik derhalve support, ook wanneer ze tegen MvG moeten. Dat mag toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje stakkerig vind ik dat eigenlijk altijd, dat "kijk mij eens tegen klompvoet / downie / etc juichen".
Andersom dan toch net zo, dat je nu per se voor MVG moet zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Doh-beequote:Op maandag 2 januari 2023 10:03 schreef Szura het volgende:
Dartrebus om de tijd te doden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winnaar verzint een nieuwe!
Gary Andersonquote:Op maandag 2 januari 2023 10:24 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee doe jij maar weerquote:
Andy Fordhamquote:Op maandag 2 januari 2023 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dennis Priestleyquote:Op maandag 2 januari 2023 10:39 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |