Vanavond weer een kansquote:
Nee (dus).quote:Op zondag 1 januari 2023 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn wij de enigen die voor Van den Bergh juichen, morgen? @:gurneyisbestoke
Waarom moet ik juichen voor een arrogante kwalquote:Op maandag 2 januari 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje stakkerig vind ik dat eigenlijk altijd, dat "kijk mij eens tegen klompvoet / downie / etc juichen".
Ik heb gewoon een aantal darters (Wade, Gary, Dimi, Humphries, Dirk, Wright) die ik leuker vind dan MVG en die ik derhalve support, ook wanneer ze tegen MvG moeten. Dat mag toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje stakkerig vind ik dat eigenlijk altijd, dat "kijk mij eens tegen klompvoet / downie / etc juichen".
Andersom dan toch net zo, dat je nu per se voor MVG moet zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Doh-beequote:Op maandag 2 januari 2023 10:03 schreef Szura het volgende:
Dartrebus om de tijd te doden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winnaar verzint een nieuwe!
Gary Andersonquote:Op maandag 2 januari 2023 10:24 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee doe jij maar weerquote:
Andy Fordhamquote:Op maandag 2 januari 2023 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dennis Priestleyquote:Op maandag 2 januari 2023 10:39 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |