Trouwen?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Potdomme, zitten wij wéér op 1 lijn
Een mens kan hopen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als iets altijd teleurstelt, is het dan nog teleurstellend?
Ja hoor eens, ik vind vandaag echt alles moeilijkquote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit is geen zelffunctionerend warm bad vandaag
#42quote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef De_Kraam het volgende:
Verzin eens een nieuwe tt joh, ei.
Iets over zwaargewichten ofzo.
Gegrinnikt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik vind vandaag echt alles moeilijk
White Lives Matter.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef De_Kraam het volgende:
Verzin eens een nieuwe tt joh, ei.
Iets over zwaargewichten ofzo.
Poh. Dan ontkom je niet aan Nederlandstalige "muziek".quote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Puik plan, feestje aan het Acaciaplantsoen?
Oh, dan laat maar.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Poh. Dan ontkom je niet aan Nederlandstalige "muziek".
Geen zorgen, ik moet dan eerst nog de scheidsingpapieren in orde maken en Kai op de hoogte stellen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:30 schreef Ronzz het volgende:
Wacht dan nog wel een paar maandjes tot het zonnetje schijnt en de lucht weer blauw is.
Dat kan heel snel, zag ik laatst in mijn vriendenkring.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik moet dan eerst nog de scheidsingpapieren in orde maken en Kai op de hoogte stellen.
Wellicht makkelijker om dan onze namen om te draaien, scheelt gedoe.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik moet dan eerst nog de scheidsingpapieren in orde maken en Kai op de hoogte stellen.
Stukje achterstandswijkquote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er net achter dat de albert heijn hier niet open is
Walgelijk
Ik heb net al heerlijk een middagdutje gedaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tukken, man ik voel me opeens moe!
Onder één hoedje met Thuisbezorgd.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er net achter dat de albert heijn hier niet open is
Walgelijk
Ja dat moet nog, dank voor de reminderquote:
Goed idee, maar dan ben ik na 10 seconden klaar en duurt het nog lang tot het 20:30u is.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beetje rondhangen op chaturbate. En wellicht even masturberen.
Blauwe?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat moet nog, dank voor de reminder
Even pakken (met wat bessen)
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef Doevelaer het volgende:
Iets over zwaargewichten of zo
@:de_kraam, alsjeblieft.
Paul is altijd een terechte klacht. Streep doorheen, ver weg in een kelder wegstoppen en nooit meer naar kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Voor als iemand nog wat tijd wil verdoen.
Woon je in Turkije?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:36 schreef Doevelaer het volgende:
DIt dorp waar ik nu woon heeft erg weinig keuze vwb thuisbezorgd;
Domino's
New York Pizza
Een turk die pizza's en döner verkoopt
Nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Oh ja, nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Al gezien.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Dorpleef.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:36 schreef Doevelaer het volgende:
DIt dorp waar ik nu woon heeft erg weinig keuze vwb thuisbezorgd;
Domino's
New York Pizza
Een turk die pizza's en döner verkoopt
Nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Oh ja, nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Paul is niet populair, beetje de Gerwyn Prijs van FOK!quote:Op zondag 1 januari 2023 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paul is altijd een terechte klacht. Streep doorheen, ver weg in een kelder wegstoppen en nooit meer naar kijken
Geklikt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Dat interesseert me geen reet!quote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
User Tagliano maakt zich niet populair hier!!
Bedoel je Stuart Pyke?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Wie is die sshshlishshende commentator op Sky?
Dan neem je het ook wel net iets te serieus allemaalquote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Beetje kijken hoe het badwater aan de overkant isquote:Op zondag 1 januari 2023 16:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind al dat gelul over andere subforums en mods een beetje vermoeiend
Zouden er ook lieden zijn die mayonaise over hun macaroni doen? Ik doe er persoonlijk altijd chili saus van Go-Tan over. Maar dat gooi ik over al mijn warm eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:38 schreef Ronzz het volgende:
Ik wil oliebollen maar ik moet het doen met macaroni.
Oh ja, er zit ook nog een chinees hier. Maar die zit dus niet op thuisbezorgd, net als beide cafetaria's. Dat betekent dus dat ik de deur uit moet en dat is nicht im frage vandaagquote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
Zelfs Domino's bezorgt niet in het kutdorp waar ik woon. Alleen een paar Turreke en twee sjinezen.
Je doet chilisaus over bijvoorbeeld andijvie stamppot heen?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zouden er ook lieden zijn die mayonaise over hun macaroni doen? Ik doe er persoonlijk altijd chili saus van Go-Tan over. Maar dat gooi ik over al mijn warm eten.
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou nog een setje dan kunnen we slapen.
Heb je al eens chilisaus over een oliebol gedaan?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zouden er ook lieden zijn die mayonaise over hun macaroni doen? Ik doe er persoonlijk altijd chili saus van Go-Tan over. Maar dat gooi ik over al mijn warm eten.
Chilisaus bij je stamppot is heerlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet chilisaus over bijvoorbeeld andijvie stamppot heen?
Absoluut, daar is het heerlijk bij. Enige waarbij het iets minder lekker is dat is over de witlof.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet chilisaus over bijvoorbeeld andijvie stamppot heen?
Gereageerd.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Ulft?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, dat ligt redelijk uit de richting
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Dat lijkt me echt goor, ik hou van mayonaise maar niet over warme pasta. Chili saus is prima, curry ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleef bij 1 hap. Geen aanrader.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je al eens chilisaus over een oliebol gedaan?
quote:
Gelukkig voor jullie schat ik oliebol met mayo nog lager in dan dit.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Absoluut, daar is het heerlijk bij. Enige waarbij het iets minder lekker is dat is over de witlof.
Je doet jezelf tekort.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig voor jullie schat ik oliebol met mayo nog lager in dan dit.
@WAvanBuren is ook een ranzig zwijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb trouwens even een blikje AH cola gepakt.
Cola zero sugar gewoon.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:wavanvuren is ook een ranzig zwijn.
Middagdutje?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou nog een setje dan kunnen we slapen.
Ik heb nog een literbak rumrozijnenijs liggenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:45 schreef Ronzz het volgende:
Ik vind nog een pot Ben & Jerry's in de diepvries. Wat een genot.
Heb daarna niks beters gevonden helaasquote:Op zondag 1 januari 2023 16:46 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik vond een vorige foto mooier met dat underboobje
Evengoed bedankt voor de moeite, wordt gewaardeerd!quote:Op zondag 1 januari 2023 16:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb daarna niks beters gevonden helaas
Weet je dat Dimi - Ferret al gespeeld is?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik keek eigenlijk al helemaal niet meer naar deze partij
Jazeker, al was ik toen zelf bezig aan mijn middagdutje.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat Dimi - Ferret al gespeeld is?
Het is jammer dat Davy van VBL zo moeilijk te mentionen is anders had ik nu een leuk grapjequote:Op zondag 1 januari 2023 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deed er dit jaar niemand mee met dikke tieten?
Weinig inclusief dat er geen vrouwen boxen daar.quote:
Dat gebeurt alleen achter de voordeurquote:Op zondag 1 januari 2023 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weinig inclusief dat er geen vrouwen boxen daar.
@Dj_Day-Vquote:Op zondag 1 januari 2023 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is jammer dat Davy van VBL zo moeilijk te mentionen is anders had ik nu een leuk grapje
Sow.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen achter de voordeur
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu die met de sterretjes in het gezicht.
Stukje Regilio Tuur.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen achter de voordeur
Er is geen bal op de tv.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Laat dit maar heel diep in de avond worden, het is niet dat we veel beters te doen hebben
Ik betrapte mezelf ook op deze gedachte.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Laat dit maar heel diep in de avond worden, het is niet dat we veel beters te doen hebben
Uurtje pauze is lang zat. Afzien straks.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:54 schreef Tagliano het volgende:
dobeyquote:Op zondag 1 januari 2023 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Viesdikjr gaat dit toch niet compleet wegchoken?
Price en Van Gerwen/Dobey vrijgeleide naar finale
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:55 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg dikke tieten hier @:maxi-mus
Dit kun je toch niet overtreffenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt deze ooit overtroffen?
Die zijn nep. Ordinair.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft misschien zelfs iets te dikke tieten verhoudingsgewijsquote:Op zondag 1 januari 2023 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Extreem lekker. Nee, onmogelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2009, die moet inmiddels ook al wel op leeftijd zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze heeft misschien zelfs iets te dikke tieten verhoudingsgewijs
Op fok is iedereen op leeftijd.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:58 schreef Ronzz het volgende:
[..]
2009, die moet inmiddels ook al wel op leeftijd zijn.
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze heeft misschien zelfs iets te dikke tieten verhoudingsgewijs
In Londenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Arcee het volgende:
Is dit ook nog ergens anders te zien dan op Viaplay?
SkySportsquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Arcee het volgende:
Niet als je wilt betalen neequote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Arcee het volgende:
zie dmquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Arcee het volgende:
janlul.comquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Arcee het volgende:
Destijds was ze 17, dus we zijn hier allemaal een stelletje pedofielen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:58 schreef Ronzz het volgende:
[..]
2009, die moet inmiddels ook al wel op leeftijd zijn.
Trots zou Marco Borsato hebben gezegd.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Destijds was ze 17, dus we zijn hier allemaal een stelletje pedofielen.
Die zou eerder gezegd hebben "een beetje te oud voor mij"quote:Op zondag 1 januari 2023 17:03 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Trots zou Marco Borsato hebben gezegd.
zal wel over dat hondenmishandelgifje gaan.quote:
Wel gedmd toch.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bans worden helaas niet besproken.
Jaaa het katje met de sneeuwquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Arcee het volgende:
ik heb zo'n joekel uit de RTL7 shopquote:Op zondag 1 januari 2023 17:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb trouwens ook een Winmau hangen hier. (Blade 5)
weinig spannends.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Chips
Kipfilet
Brood
Melk
Bananen
Kwark
Eieren
Ham
En heb je ook een WK-setje?quote:Op zondag 1 januari 2023 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb zo'n joekel uit de RTL7 shop
Waar is je avondeten?quote:Op zondag 1 januari 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Chips
Kipfilet
Brood
Melk
Bananen
Kwark
Eieren
Ham
Oja spaghetti zit er ook bijquote:
Spaghetti in magnetron??quote:Op zondag 1 januari 2023 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja spaghetti zit er ook bij
Wel magnetronzooi maar die zijn bij gorillas best smaakvol
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deed er dit jaar niemand mee met dikke tieten?
quote:Op zondag 1 januari 2023 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vreemde fetisj van fotograaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |