Absoluut, daar is het heerlijk bij. Enige waarbij het iets minder lekker is dat is over de witlof.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet chilisaus over bijvoorbeeld andijvie stamppot heen?
Gereageerd.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Voor als iemand nog wat tijd wil verdoen.
Ulft?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, dat ligt redelijk uit de richting
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Voor als iemand nog wat tijd wil verdoen.
Dat lijkt me echt goor, ik hou van mayonaise maar niet over warme pasta. Chili saus is prima, curry ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zouden er ook lieden zijn die mayonaise over hun macaroni doen? Ik doe er persoonlijk altijd chili saus van Go-Tan over. Maar dat gooi ik over al mijn warm eten.
Ja, maar dat bleef bij 1 hap. Geen aanrader.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je al eens chilisaus over een oliebol gedaan?
quote:
Gelukkig voor jullie schat ik oliebol met mayo nog lager in dan dit.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Absoluut, daar is het heerlijk bij. Enige waarbij het iets minder lekker is dat is over de witlof.
Je doet jezelf tekort.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig voor jullie schat ik oliebol met mayo nog lager in dan dit.
@WAvanBuren is ook een ranzig zwijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb trouwens even een blikje AH cola gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |