Stukje achterstandswijkquote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er net achter dat de albert heijn hier niet open is
Walgelijk
Ik heb net al heerlijk een middagdutje gedaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tukken, man ik voel me opeens moe!
Onder één hoedje met Thuisbezorgd.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er net achter dat de albert heijn hier niet open is
Walgelijk
Ja dat moet nog, dank voor de reminderquote:
Goed idee, maar dan ben ik na 10 seconden klaar en duurt het nog lang tot het 20:30u is.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beetje rondhangen op chaturbate. En wellicht even masturberen.
Blauwe?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat moet nog, dank voor de reminder
Even pakken (met wat bessen)
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef Doevelaer het volgende:
Iets over zwaargewichten of zo
@:de_kraam, alsjeblieft.
Paul is altijd een terechte klacht. Streep doorheen, ver weg in een kelder wegstoppen en nooit meer naar kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Voor als iemand nog wat tijd wil verdoen.
Woon je in Turkije?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:36 schreef Doevelaer het volgende:
DIt dorp waar ik nu woon heeft erg weinig keuze vwb thuisbezorgd;
Domino's
New York Pizza
Een turk die pizza's en döner verkoopt
Nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Oh ja, nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Al gezien.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Dorpleef.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:36 schreef Doevelaer het volgende:
DIt dorp waar ik nu woon heeft erg weinig keuze vwb thuisbezorgd;
Domino's
New York Pizza
Een turk die pizza's en döner verkoopt
Nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Oh ja, nog een turk die pizza's en döner verkoopt
Paul is niet populair, beetje de Gerwyn Prijs van FOK!quote:Op zondag 1 januari 2023 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paul is altijd een terechte klacht. Streep doorheen, ver weg in een kelder wegstoppen en nooit meer naar kijken
Geklikt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Dat interesseert me geen reet!quote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
User Tagliano maakt zich niet populair hier!!
Bedoel je Stuart Pyke?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Wie is die sshshlishshende commentator op Sky?
Dan neem je het ook wel net iets te serieus allemaalquote:Op zondag 1 januari 2023 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik las dit:
FB / Paul
Beetje kijken hoe het badwater aan de overkant isquote:Op zondag 1 januari 2023 16:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind al dat gelul over andere subforums en mods een beetje vermoeiend
Zouden er ook lieden zijn die mayonaise over hun macaroni doen? Ik doe er persoonlijk altijd chili saus van Go-Tan over. Maar dat gooi ik over al mijn warm eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:38 schreef Ronzz het volgende:
Ik wil oliebollen maar ik moet het doen met macaroni.
Oh ja, er zit ook nog een chinees hier. Maar die zit dus niet op thuisbezorgd, net als beide cafetaria's. Dat betekent dus dat ik de deur uit moet en dat is nicht im frage vandaagquote:Op zondag 1 januari 2023 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
Zelfs Domino's bezorgt niet in het kutdorp waar ik woon. Alleen een paar Turreke en twee sjinezen.
Je doet chilisaus over bijvoorbeeld andijvie stamppot heen?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zouden er ook lieden zijn die mayonaise over hun macaroni doen? Ik doe er persoonlijk altijd chili saus van Go-Tan over. Maar dat gooi ik over al mijn warm eten.
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou nog een setje dan kunnen we slapen.
Heb je al eens chilisaus over een oliebol gedaan?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zouden er ook lieden zijn die mayonaise over hun macaroni doen? Ik doe er persoonlijk altijd chili saus van Go-Tan over. Maar dat gooi ik over al mijn warm eten.
Chilisaus bij je stamppot is heerlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet chilisaus over bijvoorbeeld andijvie stamppot heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |