Was een vraag van mij omdat ze al voor morgen bezig waren vroeg ik of ze vandaag niet gingen eten.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht hier te lezen, dat ze vandaag(wat ik mij al niet voor kon stellen) niet zouden eten
Hoe zouden ze dat aan het geld zien dan?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : En dan zijn er nog fans thuis die 24 uur per dag naar ons kijken. Ik denk hoe?
Isaac : Vraag me uberhaupt af of we fans hebben.
Wendy : Aan het geld te zien...
Isaac : Ja... niet!
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbijquote:Op zondag 1 januari 2023 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
En met dit straaltje moet de hottub gevuld worden.
[ afbeelding ]
Babette heeft een rare manier van gooien haar ene been gaat omhoog en haar boven lichaam helemaal naar vorenquote:
Alles kan en mag kapot in de loodsquote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbij
Naar het schijntquote:Op zondag 1 januari 2023 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles kan en mag kapot in de loods
Vroeg Wendy om een COS kapsel .....quote:Op zondag 1 januari 2023 15:02 schreef freaky40 het volgende:
Ik schrik me kapot van Janet. Wat heeft die nu weer gedaan?
Je moest erbij zijn, maar was een grapje.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat aan het geld zien dan?
Ze had wel eerst 'm losgedraaid, dus volgens mij ging het goed.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Trekt ze hier nu gewoon die slang van dat koppelstukje af. Ruw geweld erbij
bijzonder om dit kattekots te noemen. Het ziet er toch gewoon uit als gebakken uien met mais.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |